Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

niTo

Članovi
  • Content Count

    1263
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. I tako ostaje do daljnjeg ili se planira to sve (ili većina) riješiti? U tih 5,5 km ima čak 4 ograničenja (60 km/h) u dužini od 20 metara, vjerovatno mostovi ili propusti. Ako ostane tako, ova dionica ne bude ni vidjela tih 140 km/h osim na papiru i u novinama.
  2. Jel to HŽPP jako škrtari na garniturama vikendom? Lakše je da im vlak kasni 30+ minuta u polasku zbog garniture koja kasni u dolasku, a vjerovatno je predviđena da pokreće taj drugi vlak, nego (ne daj bože) staviti još jednu, drugu, garnituru u promet koja će vlak pokrenuti na vrijeme. I to s Glavnog Kolodvora. Zbilja im od srca želim što skoriju konkurenciju.
  3. Opet ŽCPi ne rade u Okučanima, a do Novske su u funkciji, ali uz obavezno zaustavljanje.
  4. niTo

    niTo

  5. Onda pretpostavljam da će kompozicija proći između Zagreba i Beograda oko tog datuma.
  6. Kad ide dalje i kojim putem za Sarajevo?
  7. Zanima me nešto vezano za ograničene brzine na potezu Borongaj-Sesvete (vmax 140) i Resnik-Sesvete (vmax 100). Znam da ona sesvetska krivina nikad nije bila projektirana za više od 100 km/h (ili 120-130,ne sjećam se točno podatka), ali, kako to da su table za početak ograničenja od strane Borongaja, prema Sesvetama, daleko prije početka krivine, čak i puno prije pješačkog prijelaza, a u smjeru Borongaja vlak isto počne ubrzavati tek kad se malo udalji od krivine (nisam vidio gdje su table za kraj ograničenja). Dok na potezu Sesvete-Resnik ista ograničenja počinju i završavaju na samom ulazu/izlazu iz Sesveta, prije krivine, prema Resniku. I vlakovi na tom potezu, tehnički gledano, mogu ići kroz krivinu sa Vmax za taj potez, dok god će uspješno ući u kolodvor sa ograničenom brzinom. A vlakovi od Borongaja "povuku" 60 km/h puno prije ulaska u kolodvor. I ima li nade da jednog dana u skorijoj budućnosti vlakovi prometuju u pravac kroz Sesvete sa (puno) više od 60 km/h (recimo 100 ili 120)?
  8. U zadnje vrijeme viđam puno više klasike nego inače na putničkim vlakovima za/iz Vinkovaca. Do sad su uglavnom prevladavali Somovi i Mađari. Nešto se mijenjalo?
  9. I jesu li to Okučani postali odlagalište vagona? Peti i šesti kolosijeku su zauzeti kompozicijama koje stoje neko vrijeme. Dakle, otočni peron ima slobodan samo prolazni kolosijeku za ulaz/izlaz putnika. U slučaju pretjecanja, siječe se sjeverni prolazni kolosijek da bi vlak koji čeka došao na prvi ili drugi kolosijeku i propustio ovog iza. Novska pak, izuzev jednog zauzetog kolosijeka, zjapi prazna, s obzirom na kapacitet.
  10. Kutina je opet na laganih 20 km/h. Od Okučana do Novske se stajalo ispred svakog ŽCP-a, možda opet standardni problemčić. Ispada da je još najbolje od Kutine do Dugog Sela gdje se prži 60, nema nikakvih stajanja, laganih vožnji, etc.
  11. Nekoliko videozapisa iz Mađarske na koje sam naletio,kraj 90-ih, dok su neke HŽ-ove lokomotive vozile Mađarskom. Prvi puta, nakon fotografija, vidim i videozapis 1142 004,006 i 013(?) kako voze mađarskim prugama. Neki su ovdje i bili sa 2044,2063 lokomotivama, uglavnom, ima puno toga na istom yt kanalu, a ako se ponavljam sa 1142, onda mi je promaklo vidjeti. 7:11 i 7:55 https://www.youtube.com/watch?v=vp6_M1DG9VA Ovdje se pojavljuje nekoliko minuta na početku. https://www.youtube.com/watch?v=jpZ94UuYy4o 3:40 je HŽ 2044 017, 4:00 HŽ1141 u starom bojanju, 7:06 i 10:53 HŽ 1142 https://www.youtube.com/watch?v=YmJjNFhmm2I
  12. I meni bi to bilo više logično, pogotovo zadržavanje kolosijeka od Koprivnice do Drave.
  13. Zato što od osamostaljenja nismo bili sposobni/željni remontirati bilo koji kolosijek kojem je prošao rok. Sve se čekalo do nekih 60-ak km/h, ako ne i manje (Novska-Okučani, Vinkovci- Tovarnik, Križevci-Koprivnica gr., Dugo Selo-Novska još na čekanju, Sisak-Sunja-Novska, Okučani-Vinkovci su sad većinom 120,....). Ovako su tu sredstva EU koja smo dobili (možda za kompletan remont se moglo izvući), a materijal od remonta se mogao preusmjeriti na neke lokalnije pruge koje bi remontirali vlastitim sredstvima. Ovako bi, vjerovatno, taj kolosijek remontirali vlastitim sredstvima kroz 10+ godina, osim ako ne popuste klasičnom smanjivanju brzine kroz svaki novi vozni red, pa dokle ide.
  14. Ali taj kolosijek, koliko god sad max ispravan, ima 16 godina manje života (ako ne i koju godinu više od toga jer je ipak trpio 16 godina obostrani promet) od susjednog novoizgrađenog kolosijeka. Do kad bi, kao takav, mogao pratiti novi susjedni kolosijek sa mogućnošću prometovanja max projektiranom brzinom?
  15. niTo

    Train Sim World

    Postoji mogućnost da onda još odugovlače to, a do tad, koji je simulator, realno, najbolji (ili među najboljima) za navedene kriterije, a da je izašao u posljednjih nekoliko godina? Dakle, izrada ruta, realistične scene, dodavanje (našeg) voznog parka, itd itd?
×
×
  • Create New...