Jump to content

Jubilarni forumaški roštilj, Podrute 2. srpnja 2011.


Stanley

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Evo par riječi od Inicijative. :mrgreen:

Sviđa mi se moj novi nadimak. :mrgreen:

 

Fala svima kaj ste došli.

 

Znam da je većina vas došla fotkati i to mi je baš drago da ovjekovječite moj najdraži i najljepši komad pruge i trećeg kamička od Sunca općenito ali nikako ne mogu shvatiti kak se ekipa i dalje čudi kak pura dreku kad netko uopće ne slikava nego naprosto doživljava i obožava džemsa i popratne željezničke artefakte. :mrgreen:

 

Isprike Zeusu kome nisam stigao uručiti ovogodišnju plaketu Kluba ljubitelja džemsa za najobožavatelja džemsa godine ali on bude svoje dobil. :)

 

Zahvala Stanleyu kome sam ipak apriori malo zamjerio što misli da ću ga odvući "u travuljinu" ali je to sasma ispravio količinom pohvala na lokaciju i organizaciju. :) See ya na :pivo . Molba: molio bih nekakvu statistiku ili čak graf sa prikazom hodočasnika na roštilj po godinama. Ipak bismo nakon petogodišnjeg plana trebali i razmotriti njegov uspjeh.

 

Zahvala ivogu što je samnom laufao već nekoliko dana ranije i pomogao mi odabrati ovako dobru lokaciju.

 

Zahvala VICTORu i Marioou što su mi se pridružili u džemsolovu već u petak. Nadam se da vam je bilo dobro kod mene.

 

Zahvala Ante-vžu na entuzijazmu i oko druženja ove subote a bome i oko poboljšanja željezničkog prometa u zemlji. Jedno 5-6 osoba poput njega na HŽ i još nas par i složili bismo genijalnu nam željeznicu.

 

Zahvala i svima ostalima, bili ste zakon! Vidimo se! :pivo

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

Zahvala Stanleyu kome sam ipak apriori malo zamjerio što misli da ću ga odvući "u travuljinu" ali je to sasma ispravio količinom pohvala na lokaciju i organizaciju. :) See ya na :pivo

Molim, molim... Of course, see ya. :wink:

 

Molba: molio bih nekakvu statistiku ili čak graf sa prikazom hodočasnika na roštilj po godinama. Ipak bismo nakon petogodišnjeg plana trebali i razmotriti njegov uspjeh.

Nemam baš statistiku/graf, ali znam da je ovogodišnja roštiljijada imala do sada najveći broj sudionika - 31. Prethodni rekord bio je 25. A počeli smo 2007. kao sedmorica!

Usput, na svih pet roštiljijada bila je velika četvorka: drstoka, egérke, Portos i Stanley. Iduće godine izvolite nam dodijeliti prikladna odličja, recimo vijenac od pečenih ćevapa oko vrata. :cool:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

.... recimo vijenac od pečenih ćevapa oko vrata. :cool:

 

Uh, to baš i nebi bilo zgodno da vas neki obližnji cucki nanjuše... :mrgreen:

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

Evo par riječi od Inicijative. :mrgreen:

Sviđa mi se moj novi nadimak. :mrgreen:

 

Fala svima kaj ste došli.

 

...

 

Zahvala Ante-vžu na entuzijazmu i oko druženja ove subote a bome i oko poboljšanja željezničkog prometa u zemlji. Jedno 5-6 osoba poput njega na HŽ i još nas par i složili bismo genijalnu nam željeznicu.

 

Zahvala i svima ostalima, bili ste zakon! Vidimo se! :pivo

 

Hvala i tebi stari! Bilježim se sa štovanjem! :mrgreen:

 

Ako nekoga zanima više o integriranom javnom prijevozu (glavna tema u biblioteci poslije roštilja) može to pronaći ovdje:

 

http://www.szz.hr/ijpp

 

Svakako obratite pažnju na podlinkove u meniju i na kraju stranice.

 

Bok!

 

Ante

 

P.S. Naravno - velika hvala svima što su došli na roštilj i pomogli sve organizirati! Bilo je predivno, vidimo se uskoro opet negdje blizu pruge uz miris dima! :mah:

Unin_grb.png.29f4a5dacaee32a0dea2e7b9930a22d4.png

 

 

1318035464_logovodoravni.jpg.374c9de55cca2fd0384894b16e3a0dd0.jpg

 

Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina

Link to comment
Share on other sites

Taman sam htio sa svoje omiljene pozicije slikati Klek za svog prijatelja Jeana kad li se jedan masni zeleni ražljopio na svježe opranu šoferšajbnu. I tako se fotić fokusirao na kukcošmrkalj. To je tako – po ljeti kukci, a po zimi pahuljice. Morat ću si kupit kabriolet karavan

Upravo dok ste se veselo društvo okupljalo ja sam u biranom društvu krenuo u obilazak početnog ratnog puta naše 111. brigade. Glede kabrioleta i snimanja s visoka, evo - uvaženi Pfaffe - rješenja ... Malo je vjetrovito, i guza utrne pri kraju dana (i cca 300tinjak pređenih kilometara), ali ako se pripremiš, uživancija i veselje ...

 

Jeep Willys 1 Jeep Willys 2 Jeep Willys 3 Jeep Willys 4

Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Link to comment
Share on other sites

Jaoooooooooo...Bilo lepo... A ja i da sam ćio nemere doć' pa da me jebeš...

 

No,bitno je da je vama bilo lepo i zanimljivo i to je najvažnije. Biće za druženje vremena.Pa,mladi smo pobogu , ima kad , hehehe :-)

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Link to comment
Share on other sites

Ma super je da su konačno došle fotke koje prikazuju ljude a ne vlakove... :)

 

:neutral: A kaj ti tak cugi smetaju? Meni je drago kaj ima i jednoga i drugoga...Vlakovi i jesu ono kaj nas povezuje. Ne povezuju nas valjda brodovi :vidiga:

 

 

Slike buju došle kasnije, sad bum maltretirao tekstom...

 

Daklem, ideja o dolasku dan ranije je fermentirala određeno vrijeme. Mene je posebno intrigirala činjenica da bismo mogli koji vlakić (sram me budi, kakav sam ja railfan koji traži i slika vlakove :mrgreen:) uhvatiti u situaciji radnog dana, a posebno me držala želja da ulovim 65401 u kasnu noć u Budinšćini. Moram reći da mi se sve manje-više ostvarilo.

 

Već oko 16 sati nađosmo se Marioo i ja u Trnavi. Još je trebalo neke sitnice nabaviti u dućanu pa put pod noge (tj. kotače Marijeva peugota).

Put nije bio odveć dug i za to vrijeme smo koordinirali sa Filipom šćepanjskim. Randevu je bio u Brezničkom Humu, a prva je misao bila kako evakuirati meseko u prijateljskije okruženje frižidera. Tako nas drstoka odvede u odaje svoje (koje netko bijaše neoprezno ali vragometno nazvao štagljem :mrgreen:). Bome, par kilometri od Huma skrenuli smo na makadam koji je sveudilj vrludao među zagorskim bregima i šumama.

 

Šćepanje. Da nam šef ni rekel da smo stigli, ne bismo ni znali. Skromni zagorski zaselak ponešto izoliran. U neograđenu dvorišću dvije kućice: obje građene kamenom i ciglom. U našoj eto frižidera, kreveta na razvlačenje, ormara i tv-a (iako bez digiotalnog prijemnika). No, to nam tak i tak ni bilo važno.

 

Nas je čekala zagorska štreka.

 

Put nas je nanesel odmah do Hraščine, ali mi smo još malo potegli na jug-jugozapad do mjesta gdje su se neki dan smucali šef i Ivog. Lijepa lokacija, no ponešto nepristupačna. Nije nas iznenadio 995. Nažalost, ni činjenica da se nijedan beet ni tam našel.

 

Nekako nam se počela buditi glad pa smo potegnuli do Konjščine. Nakon okrijepe na sasvim pustom kolodvoru, nazad u automobil pa put Budinšćine.

 

Tamo smo dočekali križanje putničkog i makoze (oliti glukoze kak je neki vole zvati). Sreća je htjela da bočno priđemo čelu klasike i očito smo ju zacoprali - ona se najemput zgasila. Naš dragi strojovođa (šteta kaj ga ove godine ni bilo) se i inače mršti kad vidi 2044 001, a sad vidimo da to ni bez vraga. Strojovođa i pomoćnik se uvelike uskomešali i kad se, nakon nekih 5 minuta, činilo da je rezignacija pobijedila,a mi se pomalo zlurado nadali kakvoj novoj loksi i zaprezi, loxa je odlučila poštediti putnike većih kašnjenja i proradila je.

 

Ispunjeni tim iskustvom targetirali smo meni jedne, jedine i neponovljive Podrute. Tamo nas je 997 počastio krasnom 2044 027 i Abeel vagončekom. Ni puno, ali čovjeka veseli.

 

Sumrak se lagano hvatao, ali mi smo produžili mariobilom do Mađareva. Noć je već sasvim pala, stajalište u zavoju, atraktivna niveleta i crkva s kalvarijom u pozadini su sigurno još ljepši danju. I tam smo dočekali klasiku iz Zg.

 

Trebalo se lagano vratiti, no mi smo se odlučili na kraći tečaj noćnog fotkanja na samom istočnom ulazu u Podrute. Tu smo se imali prilike uvjeriti kako su Zagorci izuzetno disciplinirani na ŽCP-u opremljenom samo prometnima znacima i kako je noć postajala sve friškija (što se dalo vidjeti na našem šefu koji se malo prehrabro obukao). Inače, imali smo sreće s kišom koja nas je potpuno mimoiošla (osjetili smo par kapi u Budinšćini, a Podrute su dobile pravu pljuščinu).

 

Na kraju, opet smo se vrnuli do Budinšćinu u čvrstoj vjeri da dočekamo i ispratimo 65401. Odmah smo kucnuli na vrata vrlo ljubaznog prometnika koji je pripomenuo da će kasniti 20-ak minuta zbog nekog specijalnog tereta. Oči su nam zaiskrile. I tak je prošla klasika sa zaprtim vagonima i onda - ništa.

 

Tiha i pusta zagorsak noć čiji muk su razbijali zrikavci i obližnja birtija (ili, kak bi neki tepali, biblioteka) i kojoj se mogao čuti dudavi zagorski bajs i cilik kasnonoćnih veseljaka. Hladnoća je još stisla pa je i nama s drugim rukavima bili mrzlo (a za šefa smo se bojali da se skroz ne zaledi). Čekaonica je stoga bila naša, minute sporoprolazeće. Već smo bili pomalo umorni, čak nismo čuli ulazak makoze u kolodvor. Mapper (i Zeus) su nam bili vjerni prijatelji i živnuli smo tek kad smo dobili potvrdu da je teretni napokon krenuo iz N. Marofa.

 

I napokon se dokoptrljao taj "specijalac"! Razočaranje je izostalo jer smo ga saznali i ranije: taj spec. teret je bil jedan-jedini austrijski habbins tovaren papirom za Zabok. Kroz tjedan sam redovito pratio mapper i dopala me najsušnija kompozicija. Malo popravlja dojam da je vukla 2062 055,ali nedovoljmo. Za nekih 20-ak minuta došla je i makoza s kojom se križao i kad su pobjegli s kolodvora, pobjegli smo i mi.

 

Put nije bio dug, ali je bio sasvim mračan. I inače je običaj da se u nekuim selima gasi rasvjeta nakon 23 sata tako da nas je tama sasma obuzela. Posebno dok se nismo popeli na naših apartmana.

 

Puni dojmova, rastegnuli smo taj krevet i ajd spavat. Istina, u nekim satima nisam znao brudna lči to džems iza brega ili to Marioo hrče, he-he... :mrgreen:

 

I tak je došlo jutro subotnje i snažno sunce razdrmalo nam snove. Šef je bil još dosta bunovan, ali se brzo razbudio i za tili čas smo bili u autima i u Budinšćini. Put su znatno otežavali brojni hodočasnici koji su u respektabilnom broju krenuli put Marije Bistrice. Tamo smo dočekali neke forumaše, a drugi već napisaše kako je stvar dalje tekla.

 

O roštilju ću reći tek da je ovo bilo najbolja lokacija dosad (bez konkurencije). Društvo je bilo dobro, ali osobno sam bio pomalo zasićen tumaranjem od petka, a zasmetale su me još neke stvari (koje ću zadržati za sebe). One su sasma nevezane uz šefa koji je to perfektno organizirao, uložio u to mnogo osobne žrtve (pretpostavljam da ga možda sad muči hunjavica) i sjajno nas ugostio. Zahvaljujem i Mariju koji je vješto odradio ulogu šofera, a moram priznati da se nametnuo i kao fotografski autoritet (i time potpuno zasluženo nosi titulu moderatora u fotgografiji) i čovjek od akcije. Žalim što, eto, nisam uspio upoznati Rail-LOGISTICA, ali vjerujem da će još biti prigode.

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Javite eventualne greške da ih ispravim!

 

Bio ja u Bedekovčini prošle, oliti '10, pekli zajedno roštilj, kaj si zaboravil? :mrgreen:

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

Bio ja u Bedekovčini prošle, oliti '10, pekli zajedno roštilj, kaj si zaboravil? :mrgreen:

Živa istina ...baš smo se tada izklafrali :D

Očito te nisam uspio zapaziti na fotografijama sa roštilja. Napravit ću update tablice čim vidimo da nema još grešaka.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Evo i moga viđenja roštilja:

 

Nakon što sam ustao u 7 sati,valjalo je prije puta skočiti po potrepštine za roštilj(ćevapi,pive i sokovi).Kako su mi "Plodine" u Resniku bile usput,odlučio sam tamo obaviti kupnju.I oko 7:35 sam krenuo dalje.

Kao i uvijek:plan puta(kliknuti na ikonu za punu veličinu)

th_karta1.jpg

Crvenom bojom je označen put prema Budinšćini,a plavom povratak.

 

Planirao sam da obiđem sva službena mjesta do Budinšćine,a usput i da u Zlatar Bistrici dočekam vlak 992 sa forumašima,a u Konjščini vlak 791.

Put preko Sesveta i Markovog polja je prošao dobro sve dok nisam došao do jednog križanja gdje nije bilo moguće ravno dalje prema Kašini gdje je cesta bila potpuno zatvorana zbog radova,nego je trebalo obilaziti okolo,a putokazi obilaska su pokazivali lijevo prema Planini Donjoj i Gornjoj.Pomislio sam:ajd dobro,valjda neću puno kružiti okolo...Al koji zajeb. :azdaja:

Išao sam cestom po nekoj šumi,gore,dolje,lijevi zavoj,desni zavoj i tako u nedogled,nigdje kuće nema,a kamoli da još nekoga pitam jel to pravi put.I konačno,nakon nekoliko minuta,tabla "Planina Donja".Nadao sam se da budem naišao na nekoga od lokalnih domorodaca da pitam di je glavna cesta za Mariju Bistricu.Al malo sutra...Vozim ja dalje po šumi,cesta uska,puna zavoja,još vidim znak autobusnog stajališta. :shock: Dođem do Planine Gornje,opet nema živog psa da pitam di je cesta za Mariju Bistiricu.I konačno vidim nekog starijeg lika koji je bio u dvorištu,stanem,puknem sva 4 žmigavca i pitam ga kud se ide za tu famoznu glavnu cestu.Sva sreća,pa mi je znao objasniti.Dođem ja konačno na glavnu cestu i pravac Zlatar Bistrica.Izgubio sam dosta vremena(oko 20 minuta),nadam se da neću zakasniti na vlak.

Cestom od Marije Bistrice do Zlatar Bistrice sam nailazio na hrpu hodočasnika prema koji su išli prema Mariji Bistrici.Zbilja ih je bilo lijepo za vidjeti. :smile:

 

I dođem ja do kolodvora Zlatar Bistrica.Stigao sam na vrijeme,vlak dolazi za nekih 6-7 minuta.U međuvremenu,dok čekam vlak,fotkam kolodvorsku zgradu.

DSC06387.jpg

 

Nakon par minuta dolazi i vlak sa prvom loksom 2044 016 i 2044 020 iza nje.Kada je vlak krenuo,kroz prozor prvog vagona sam uočio STIB-a i Dinka-KA koji su mi mahnuli.

DSC06393.jpg

 

Nakon što je vlak otišao,sjeo sam u auto i pohitao prema Konjščini.Stao sam na jednoj benzinskoj pumpi na ulazu u Konjščinu da priupitam za željezničku stanicu,a lokalni domorodac mi je rekao prvo skretanje desno i ravno rekih 500 metara i prije rampe desno.Odlično!Taman sam dolazio autom pred rampu,u tom trenu je dolazio i vlak 790 koji se skoro zaustavio,a 992 je čekao na križanje.Izjurio sam iz auta i potrčao prema naprijed da fotkam 2044 005 koja je ubrzo polazila.Tu sam malo popričao sa STIB-om.

DSC06396.jpg

 

Potom je na redu za odlazak bio i 992.Prometnik daje znak za polazak.

DSC06401.jpg

 

Nakon što se mala gužva raščistila,fotkao sam kolodvorsku zgradu.

DSC06409.jpg

 

Kad sam i nju "riješio" krenuo sam ka krajnjem odredištu-kolodvoru Budinšćina.Usput sam još stao na stajalištu Hrašćina-Trgovišće.Na par mjesta su bili radovi na cesti i put je bio makadamski,pa se moralo vozili polakše,a i privremeni semafor na jednome mjestu mi je uzeo 5-6 minuta. :po guzi:

Srećom,došao sam točno u 9:00.992 je već davno otišao,a tamo sam već zatekao jedno 10-ak forumaša koji su čekali nas ostale.Nakon par minuta naišla je 2062 055 sa jednim vagonom prema Varaždinu

DSC06422.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potom su počeli pristizati i ostali forumaši i kad se brojno stanje uskladilo,krenuli smo ka mjestu roštiljanja,a vodič nam je bio drstoka kojemu se zahvaljujem na organizaciji i izboru lokacije.STIB i forumaš ICE-3M kojeg sam upoznao su krenuli pješice od Budinšćine do Podruta.

Nakon što smo se smjestili na mjestu roštiljanja,ja i VICTOR smo se spustili do pruge da dočekamo vlak 3011 iz Varaždina,a potom i 3004 za Varaždin.

DSC06444.jpg

 

Ekipa od 4-5 forumaša koja je na drugom brdu bila spremna je otišla puno prije mene i VICTORA.

DSC06446.jpg

 

Dolazi vlak 3011 iz Varaždina sa 2044 016.Kontrasvjetlo čini svoje :azdaja:

DSC06453-1.jpg

 

Potom smo se ja i VICTOR vratili gore,odozgo ćemo pričekati 3004.Roštilj je već u punoj funkciji,a i pristigla je ekipa sa Portosom(Stanley,Pataky,zagi988 i Stanley).Valjda nisam pogriješio. :oops:

DSC06462.jpg

 

DSC06466.jpg

 

DSC06465.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pataky se ponudio da bude prvi roštilj majstor :kuhar: ,i prve porcije ćevapa i kobasica su gotove.

DSC06469.jpg

 

Pripreme za doček vlaka 3004.

DSC06472.jpg

 

A i ekipa na suprotnom brijegu se nije vratila,nego je zauzela položaj za 3004.Ništa ne smije da promakne. :mrgreen:

DSC06473.jpg

 

I prolazi 3004 nakon 15-ak minuta.

DSC06478.jpg

 

Pošto je idući vlak tek za kojih sat i 45 min,ekipa sa suprotnog brda se vratila i ubacila u kljun :mrgreen: ,a samim time se i brojno stanje forumaša na okupu popravilo.

DSC06502.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pod suncobranom

DSC06511.jpg

 

Ulogu roštilj majstora nakon Patakyja je preuzeo Portos

DSC06515.jpg

 

Treba malo raspamsati vatru

DSC06518.jpg

 

U akciji

DSC06522.jpg

 

Vrijeme se ubija u razgovorima i druženju

DSC06524.jpg

Link to comment
Share on other sites

DSC06532.jpg

 

Roštilj radi punim pogonom

DSC06536.jpg

 

Nekolicina se okupila u želji da dobiju koji komad sa roštilja :mrgreen:

DSC06541.jpg

 

Nakon punjenja tanjura,pridružili se ostalima

DSC06545.jpg

 

Približilo se vrijeme prolaska idućega vlaka,3006 za Kotoribu,pa se valjalo spustiti na prugu.Ovo je pogled sa nje prema mjestu roštiljanja

DSC06554.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pozicije su zauzeli:

STIB

DSC06564.jpg

 

Jean i ICE-3M

DSC06565.jpg

 

Oštro oko će zapaziti Vedrana Zemana

DSC06566.jpg

 

Ante-vž

DSC06567.jpg

 

Kod table je Marioo,i u daljini još dvojica kojih se ne mogu sjetiti. :sra:

DSC06556.jpg

Link to comment
Share on other sites

Signal je na zelenom,vlak će ubrzo

DSC06572.jpg

 

Evo ga iza zavoja

DSC06573.jpg

 

Lokomotiva je 2044 006.Ovo mi je jedna od boljih fotki uopće :jup :jup

DSC06577.jpg

 

Sačekuša je gotova,vraćamo se gore,idući je vlak 3015 koji opet dolazi za nekih sat i 45 min.

Jedno od pomagala za roštilj

DSC06586-1.jpg

 

Nakon jela,valja odmoriti malo

DSC06587-1.jpg

 

U međuvremenu je došao i Toma,a i ekipa Kubimobila.

DSC06589.jpg

 

Portos ne odustaje od roštilja

DSC06590.jpg

 

Kako su neki najavili odlazak,bilo je vrijeme za zajedničku fotku dok smo svi tu

DSC06591-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skoro će vrijeme i vlaka 3015 iz Varaždina za Zagreb,valja se spustiti dolje(opet :mrgreen: ).To će ujedno biti i moj zadnji vlak što ću ga fotkati prije povratka kući.

Toma i Zeus također idu u sačekušu

DSC06602.jpg

 

Dolazi

DSC06603.jpg

 

Vlak čini DMV 7121 035(popularna Macosa)

DSC06611-1.jpg

 

DSC06627.jpg

 

Po povratku natrag na mjesto roštiljanja pozdravio sam se sa svim forumašima.VICTOR i 1142 007 su išli također sa mnom.Upoznao sam i neke nove(ICE-3M i željko256) i želim se zahvaliti svima ostalima na druženju,Portosu i Fresheru za roštiljanje i odlično provedenom vremenu. :smile: :smile:

Na povratku sam stao u Podrutama da fotkam stajalište...

DSC06634.jpg

 

...nakon čega sam se uputio prema A4.Do sljedećeg puta doviđenja! :palac:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...