Jump to content

Izlet u ravnu Slavoniju


ZlayoZg

Recommended Posts

Stižemo u Osijek s par minuta zakašnjenja

Picture5600.jpg

 

Picture5601.jpg

 

Picture5602.jpg

 

NP-549 i 5ar su nas čekali kraj remize GPP-a, a mi smo se odlučili prošetati do nje.

Putem nam prilazi mladić na biciklu i pita:"Oprostite, jeste livi možda forumaši? Jeste li vi možda portos?"

"Da, jesmo forumaši, da to je portos!"

"Drago mi je, ja sam Fox"

Picture5605.jpg

 

Picture5606.jpg

 

Putem smo ulovili nekoliko tramvaja

Picture5607.jpg

 

Picture5608.jpg

 

Dolazimo do remize

Picture5632.jpg

 

Picture5617.jpg

 

Picture5619.jpg

 

Picture5624.jpg

 

Picture5625.jpg

 

SANOS GPP-a

Picture5614.jpg

 

Nakon obilazka sjedamo u kombi i prelazimo novoizgrađenu tramvajsku prugu

Picture5633.jpg

 

Nastavljamo put prema Zagrebu, odnosno Rijeci

Picture5636.jpg

 

Picture5634.jpg

 

Picture5635.jpg

 

Do sljedećeg ekšna POZDRAV!

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dunavom...................brodovi plove.....................javi se..............21 zove

 

vk10.jpg

 

Skela koja spaja Vukovar s Bačom (malogranični prijelaz)

 

vk11.jpg

 

Rječni brodovi

 

vk12.jpg

 

i barže na odmoru

 

vk13.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Zar zbilja nitko nije naručio za klopu fiš paprikaš, biti na Dunavu a ne to probati, tjjj.

Nit' je riba meso...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Zar zbilja nitko nije naručio za klopu fiš paprikaš, biti na Dunavu a ne to probati, tjjj.

Nit' je riba meso...

Od plodova mora, najviše volim kad prase padne u more. Slično vrijedi i za Dunave, Drave, Save, Kupe itsl. tekućice...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

A veća fotka one dvije crvene dizelke? Tip, osovinski raspored, snaga, DxŠxV,... :)

Ja imam samo ovo:

 

http://img13.imageshack.us/img13/451/dsc04515i.jpg

 

http://img29.imageshack.us/img29/773/dsc04517q.jpg

 

http://img13.imageshack.us/img13/9449/dscv04517.jpg

 

To su lokomotive identične lokomotivama serije 641 koje posjeduje ŽS, konkretno ove su poderija 300.

A na jednoj od lokomotiva se vidi da ih je moderizirao Gredelj, sad da li su to rashodovane lokomotive od ŽS-a pa ih je remonter pruga otkupio od njih ili koja druga solucija, to ne znam, ali čemo provjerit B)

Link to comment
Share on other sites

Znači lokomotive su od nekog hrvatskog poduzeća?

 

Neznam ko je izvođač radova, mislim da nije nitko iz HR, no iman podatak za te lokomotive, 641 321 i 333 je bile su u vlasništvu tvornice celuloze Krško prije, sa slovenskog foruma sam našao slike dok je bila u SLO, u zelenoj boji još.

 

slika22291107sd.jpg

slika22283107sc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kaj ne izvode radove neki Talijani?

A i natpisi na loksi su na talijanskom.

Natpisi su i na hrvatskom i na talijanksom

Odlično - to bismo onda mogli nazvati "Lokomotiva od Rosette" :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ovo je ustvari početak pruge Vukovar-Ilača koja je davno ukinuta. Ne nekim kartama kolosjek navodno još postoji do obližnjeg sela Negoslavci a dalje prema Ilači kolosjeka više nema. Bilo bi to zanimljivo za "željezničko arheološka" istraživanja ali područje je još uvijek zagađeno minama.

Da, tu nekadašnju prugu i ja stalno mjerkam na raznim starim kartama i pokušavam rekonstruirati trasu preko Google-Eartha, istovremeno znajući da bi bilo suludo krenuti u pravo istraživanje :evil:

Evo par podataka:

 

Pruga Vukovar – Ilača dužine 25,4 km

Sagradila: Dunavsko-savska vicinalna željeznica

Otvorena za promet 22.10.1912.

Putnički promet ukinut 1964. radi nerentabilnosti

Ne znam kad je kolosijek demontiran i u kolikoj mjeri...

 

Nastavljam gdje smo stali...

 

Ostatak stanične zgrade kolodvora:

p8110050.jpg

 

Pruga iz vukovarskog kolodvora kreće prema Negoslavcima. No, hoće li stići do tamo?

 

p8110055.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

prelaz preko ceste- slutim da ne treba brklja ovdje:

p8120111.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dalje se već pruga gubi, i potpuno nestaje, ali ostaje u našim srcima. i ostaje samo trasa. :kul

p8120112i.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dolazimo pred bivši kolodvor Negoslavci:

p8120106.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Stanična zgrada trune sama, bez vlakova, pruge i putnika...

p8120102.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Tu je nekad bila pruga, nekoliko kolosijeka, i išlo je i dalje...

p8120098.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Do ovdje sam ja nadopunio, dalje nema! Slikano 24.10.2010.

Link to comment
Share on other sites

Nije me bilo strah, vidio sam polja kuruze okolo i seljake kako rade na njivama, pa sam pretpostavio da je sigurno. Dalje nisam istraživao jer sam bio kratak s vremenom, a gdje sam još bio otkrit ćete čitajući druge teme. :kul

 

I znam da nema ovih slika, jer sam gledao gdje da postam, pa mi se ovo činilo najzgodnije za nadopunu.

 

Najbolje bi bilo da poprave vukovarsku kol. zgradu i možda da povuku prugu još malo ravno, uz lijepi plavi Dunav, bliže gradu...

 

p8120093.jpg

 

p8120091.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Tko zna, možda je i ovdje nekad išla pruga, izgleda mi idealno za trasu...

Link to comment
Share on other sites

 

prelaz preko ceste- slutim da ne treba brklja ovdje:

p8120111.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Da nadopunim sa par loših sličica.

Točno prije ovoga, možda 20-tak metara udaljeno, se nalazi zadnji službeno "živi" kolodvor na pruzi - Vukovar Stari.

 

Slika od ovog ljeta na kojoj je zgrada kolodvora (primjetite hortikulturno uređen okoliš, tj. prisvajanje infrastrukture):

th_100_0164.jpg

 

th_100_0161.jpg

 

th_100_0160.jpg

 

Tu još postoje pragovi, tračnice i pripadajući pribor:

th_100_0163.jpg

 

A i ostatak kolodvora je prirodno urešen:

th_100_0162.jpg

 

Inače pruga L213 duljine 3973 metra spaja kolodvor Vukovar (Novi) i Vukovar Stari. ima čak i par "bivših" industrijskih krakova, most preko Vuke, nadvožnjak nad cestom Vukovar-Bogdanovci i 2-3 ŽCPRa. Dušu dalo za "heritage railway" :wink:

 

Most u začuđujuće dobrom stanju s obzirom na rat i J(H)Ž održavanje...

th_100_0189.jpg

... do kojeg je ljeti "malo" teže doći ...

th_100_0176.jpg

... te dokaz da nije sva Slavonija ravna jer su ponekad potrebiti nadvožnjaci...

th_100_0158.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...