kiki273 Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Stižemo u Osijek s par minuta zakašnjenja NP-549 i 5ar su nas čekali kraj remize GPP-a, a mi smo se odlučili prošetati do nje. Putem nam prilazi mladić na biciklu i pita:"Oprostite, jeste livi možda forumaši? Jeste li vi možda portos?" "Da, jesmo forumaši, da to je portos!" "Drago mi je, ja sam Fox" Putem smo ulovili nekoliko tramvaja Dolazimo do remize SANOS GPP-a Nakon obilazka sjedamo u kombi i prelazimo novoizgrađenu tramvajsku prugu Nastavljamo put prema Zagrebu, odnosno Rijeci Do sljedećeg ekšna POZDRAV! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Odlično! A zašto se strojovađa kombija ne vidi ni na jednoj slici? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Bit ce da ga je sram pokazati se... Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 A hebo vas jeste mi gurmani. Mjesto fiša i kečige, vi bečki i pomfri jedete.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Dunavom...................brodovi plove.....................javi se..............21 zove Skela koja spaja Vukovar s Bačom (malogranični prijelaz) Rječni brodovi i barže na odmoru Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Odlično!A zašto se strojovađa kombija ne vidi ni na jednoj slici? Ima ga tamo di je 'rana! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 A veća fotka one dvije crvene dizelke? Tip, osovinski raspored, snaga, DxŠxV,... Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Zar zbilja nitko nije naručio za klopu fiš paprikaš, biti na Dunavu a ne to probati, tjjj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted June 10, 2009 Author Share Posted June 10, 2009 A veća fotka one dvije crvene dizelke? Tip, osovinski raspored, snaga, DxŠxV,... Ja imam samo ovo: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Zar zbilja nitko nije naručio za klopu fiš paprikaš, biti na Dunavu a ne to probati, tjjj. Nit' je riba meso... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Zar zbilja nitko nije naručio za klopu fiš paprikaš, biti na Dunavu a ne to probati, tjjj. Nit' je riba meso... Od plodova mora, najviše volim kad prase padne u more. Slično vrijedi i za Dunave, Drave, Save, Kupe itsl. tekućice... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 A veća fotka one dvije crvene dizelke? Tip, osovinski raspored, snaga, DxŠxV,... Ja imam samo ovo: http://img13.imageshack.us/img13/451/dsc04515i.jpg http://img29.imageshack.us/img29/773/dsc04517q.jpg http://img13.imageshack.us/img13/9449/dscv04517.jpg To su lokomotive identične lokomotivama serije 641 koje posjeduje ŽS, konkretno ove su poderija 300. A na jednoj od lokomotiva se vidi da ih je moderizirao Gredelj, sad da li su to rashodovane lokomotive od ŽS-a pa ih je remonter pruga otkupio od njih ili koja druga solucija, to ne znam, ali čemo provjerit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Znači lokomotive su od nekog hrvatskog poduzeća? Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Znači lokomotive su od nekog hrvatskog poduzeća? Neznam ko je izvođač radova, mislim da nije nitko iz HR, no iman podatak za te lokomotive, 641 321 i 333 je bile su u vlasništvu tvornice celuloze Krško prije, sa slovenskog foruma sam našao slike dok je bila u SLO, u zelenoj boji još. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Kaj ne izvode radove neki Talijani? A i natpisi na loksi su na talijanskom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Kaj ne izvode radove neki Talijani?A i natpisi na loksi su na talijanskom. Natpisi su i na hrvatskom i na talijanksom Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Kaj ne izvode radove neki Talijani?A i natpisi na loksi su na talijanskom. Natpisi su i na hrvatskom i na talijanksom Odlično - to bismo onda mogli nazvati "Lokomotiva od Rosette" Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted June 11, 2009 Admin Share Posted June 11, 2009 Kaj ne izvode radove neki Talijani?A i natpisi na loksi su na talijanskom. Da, Talijani izvode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Ovo je ustvari početak pruge Vukovar-Ilača koja je davno ukinuta. Ne nekim kartama kolosjek navodno još postoji do obližnjeg sela Negoslavci a dalje prema Ilači kolosjeka više nema. Bilo bi to zanimljivo za "željezničko arheološka" istraživanja ali područje je još uvijek zagađeno minama. Da, tu nekadašnju prugu i ja stalno mjerkam na raznim starim kartama i pokušavam rekonstruirati trasu preko Google-Eartha, istovremeno znajući da bi bilo suludo krenuti u pravo istraživanje Evo par podataka: Pruga Vukovar – Ilača dužine 25,4 km Sagradila: Dunavsko-savska vicinalna željeznica Otvorena za promet 22.10.1912. Putnički promet ukinut 1964. radi nerentabilnosti Ne znam kad je kolosijek demontiran i u kolikoj mjeri... Nastavljam gdje smo stali... Ostatak stanične zgrade kolodvora: Pruga iz vukovarskog kolodvora kreće prema Negoslavcima. No, hoće li stići do tamo? Uploaded with ImageShack.us prelaz preko ceste- slutim da ne treba brklja ovdje: Uploaded with ImageShack.us Dalje se već pruga gubi, i potpuno nestaje, ali ostaje u našim srcima. i ostaje samo trasa. Uploaded with ImageShack.us Dolazimo pred bivši kolodvor Negoslavci: Uploaded with ImageShack.us Stanična zgrada trune sama, bez vlakova, pruge i putnika... Uploaded with ImageShack.us Tu je nekad bila pruga, nekoliko kolosijeka, i išlo je i dalje... Uploaded with ImageShack.us Do ovdje sam ja nadopunio, dalje nema! Slikano 24.10.2010. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Lijepo i tužno. Onu staničnu zgradu si ulovio iz odličnog kuta. Izgleda fantastično u svoj svojoj strahoti. Nije Te bilo strah da ne pređeš u onaj drugi astralni plan? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Do ovdje sam ja nadopunio, dalje nema! Slikano 24.10.2010. Odlično, hvala ti ! Koliko znam, ovo su na forumu prve fotke s ove ukinute trase. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Nije me bilo strah, vidio sam polja kuruze okolo i seljake kako rade na njivama, pa sam pretpostavio da je sigurno. Dalje nisam istraživao jer sam bio kratak s vremenom, a gdje sam još bio otkrit ćete čitajući druge teme. I znam da nema ovih slika, jer sam gledao gdje da postam, pa mi se ovo činilo najzgodnije za nadopunu. Najbolje bi bilo da poprave vukovarsku kol. zgradu i možda da povuku prugu još malo ravno, uz lijepi plavi Dunav, bliže gradu... Uploaded with ImageShack.us Tko zna, možda je i ovdje nekad išla pruga, izgleda mi idealno za trasu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lok62serija Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 prelaz preko ceste- slutim da ne treba brklja ovdje: Uploaded with ImageShack.us Da nadopunim sa par loših sličica. Točno prije ovoga, možda 20-tak metara udaljeno, se nalazi zadnji službeno "živi" kolodvor na pruzi - Vukovar Stari. Slika od ovog ljeta na kojoj je zgrada kolodvora (primjetite hortikulturno uređen okoliš, tj. prisvajanje infrastrukture): Tu još postoje pragovi, tračnice i pripadajući pribor: A i ostatak kolodvora je prirodno urešen: Inače pruga L213 duljine 3973 metra spaja kolodvor Vukovar (Novi) i Vukovar Stari. ima čak i par "bivših" industrijskih krakova, most preko Vuke, nadvožnjak nad cestom Vukovar-Bogdanovci i 2-3 ŽCPRa. Dušu dalo za "heritage railway" Most u začuđujuće dobrom stanju s obzirom na rat i J(H)Ž održavanje... ... do kojeg je ljeti "malo" teže doći ... ... te dokaz da nije sva Slavonija ravna jer su ponekad potrebiti nadvožnjaci... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.