Portos Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Na ovaj tekst podsjetio me link na Facebooku: http://www.udruga-kameleon.hr/tekst/1454/ Stvarno, nikada nismo išli tražiti taj navodno prokopani tunel kod Točka? Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Stvarno, nikada nismo išli tražiti taj navodno prokopani tunel kod Točka? Nismo jer nam se žurilo na ćevape u Bihać (do kojeg nismo stigli). A tunel stignemo potražiti, neće nikamo pobjeći. Ako uopće postoji. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ćiro_bos Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Prelijepo organizirano i odrađeno! Dobra zamisao, a druženje je posebna priča. Svaka čast dečki! pozdrav... Quote Posavina exspres Link to comment Share on other sites More sharing options...
železocestnik Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Nacrt koranske pruge je u: 41/23 Pruga Karlovac-Slunj-Bihać; Spoj koranske i ličke pruge (1926./1942.) kutija 41 Ali puno finije je bauljati naokolo bez nacrta I onda, kad imaš kartu ili nacrt važi: "Kartu čitaj, seljaka pitaj" :-D Quote "Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogić Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Velebitsko tamno ..................... mljac !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Nacrt koranske pruge je u: 41/23 Pruga Karlovac-Slunj-Bihać; Spoj koranske i ličke pruge (1926./1942.) kutija 41 Ali puno finije je bauljati naokolo bez nacrta I onda, kad imaš kartu ili nacrt važi: "Kartu čitaj, seljaka pitaj" :-D Super. Mene samo zanima da li je prokopan tunel Točak i koja je njegova lokacija da ga odem poslikati. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poklopac Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Super. Mene samo zanima da li je prokopan tunel Točak i koja je njegova lokacija da ga odem poslikati. Ne znam je li tunel prokopan, ali znam gdje je Točak. Na topo karti se vidi i trasa nasipa pruge s obje strane brda, zapadno od državne ceste D1. Tose bolje vidi na arkodu ili za kordinate na google mapi, inače najgori dio stare ceste ZG-ST, malo prije Veljuna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joshko Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Ako je taj tunel stvarno prokopan i nasipi još postoje, onda bi se možda i moglo dovršiti izgradnju te pruge, a ako bi bilo novaca i elektrificirati je i elektrificirati dionicu Knin-Split. Onda bi se do Splita moglo stići možda i ispod 4,5 sata s klasikom, samo srediti sa Bosnom da hrvatske lokomotive voze bosansku dionicu Bihać-Martinbrod. A s nagibnim i ispod 4 sata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
javašluk Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 A kako je predviđena trasa od Bihaća do Rakovice? gdje bi se to prostiralo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 A kako je predviđena trasa od Bihaća do Rakovice? gdje bi se to prostiralo? Ako znamo da je pruga trebala slijediti rijeku Koranu i ako je točan donji navod (link), onda pruga ne bi uopće išla kroz Rakovicu. Pruga je od Karlovca trebala voditi na jug sljedećim smjerom: Mostanje, Logorište, Belajske Poljice, Ladvenjak, Tušilović, Krnjak, Veljun, Blagaj, Nikšić, Slunj, Tržac, Bihać. Tržac je desetak kilometara istočnije od Rakovice i puno je bliže Korani nego Rakovica. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Prema karti koju ja imam (Vojnogeografski institut 1962.) trasa je trebala ići Slunj - Koranski Lug - Tržac - Gata - Muslići - Bihać. Rakovica - Tržac cestom = 14 km, zračnom linijom cca 10-11 km. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
javašluk Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Da,da....... kasnije sam ja također pregledavao neku kartu pa sam i ja vidio da nije Rakovica u igri. Je li imate kakvih saznanja kako i zašto se odustalo od završetka izgradnje i kada? I kako je to opravdano, zašto se odustaje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
javašluk Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Teško je laiku reći nešto pametno po pitanju odabira trase. Jer argumeni za i protiv su razni pa se nabacuje sa: najkraće, veća naseljenost, "težak teren" i tako ima raznih, iskusniji barataju i s usponima i padaovima, to isto igra neku ulogu, pa onda ono kako je lakše vući prugu okolo nizinom nego preko brda i tako. Btw. je li imate negdje neki topik koji pokriva to pitanje odabira trase, naročito po geološkom kriteriju? (naročito interesantno jer Unska od BI - Knina prolazi opasnim reljefom, pa se nelalo ipak uspijelo "uvući" prugu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Btw. je li imate negdje neki topik koji pokriva to pitanje odabira trase, naročito po geološkom kriteriju? (naročito interesantno jer Unska od BI - Knina prolazi opasnim reljefom, pa se nelalo ipak uspijelo "uvući" prugu. Osim dvije teme koje si vidio, nemamo ništa drugo po tom pitanju. Ali ako imaš kakvih svojih materijala ili saznanja, bit će nam drago da ih podijeliš s nama. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
javašluk Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Ja na žalost malo toga znam, samo mogu reći da mi je kolega profesor geodezije i pitao sam ga o tome i rekao mi je da tu presudni riječ imaju geolozi koji "procjenjuju" teren. A projektantski se radi tako da na karti spoje dvije točke, dva grada i onda se razrađuje 4 do 6 varijanti trase i onda izlažu plusevi i minusi i onda sa dvije zadnje što ostanu se prezentiraju vlastima mejerodavnim za to područje i u biti konačna odluka se donosi po "političkom" kriteriju, uz moguće sitnije korekcije. Eto to koliko znam. Ali ja bi volio neke diskusije, neka razmatranja različitih varijanti, pa i ovako na forumu ako ima gdje kakva aljkavo postavljena pruga (ne dao bog). Btw. isti taj profesor mi je još rekao da u Njemačkoj paralelno uz postojeće pruge grade brze za brzinu 300km/h. Eto, to je koliko sam načuo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted May 10, 2019 Share Posted May 10, 2019 Svjesni da izgrađene trase vjerovatno više neće biti razmišljamo kuda dalje. Nikome tada nije palo na pamet predložiti da se ode provjeriti da li je obližnji tunel Točak stvarno prokopan Da dignem malo temu iz mrtvih, danas sam na Facebooku u grupi Ljubitelji željeznice naletio na fotografije prokopanog tunela pokraj Točka. Autorica Jasna Protulipac. Zatražio sam da mi autorica napiše točnu lokaciju, ako nije previše udaljena od D1 obići ću ju prvom prilikom. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor 2110 Posted May 10, 2019 Share Posted May 10, 2019 Ja bi pitao vezano za ovu prugu. U željezničkom muzeju se može dobiti skenirana karta pruge u visokoj kvaliteti? I ako netko zna koji bi tu kolodvori i stajališta bili na trasi ako su uopće bili planirani? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagro Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Možeš ih kontaktirati i pitati imaju li je uopće. Ako imaju lako ćete se dogovoriti za ostalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 I ako netko zna koji bi tu kolodvori i stajališta bili na trasi ako su uopće bili planirani? Kolodvori su zasigurno bili planirani kada je crtana trasa. Na karti Vojnoizdavačkog zavoda iz 1962. godine (nažalost mi se zametnula tokom selidbe, a objavljenu presliku je pojeo Imageshack) označena su mjesta budućih kolodvora ili ukrižja. Jedan kolodvor je bio kod Tušilovića, jedan kod Veljuna ili Hrvatskog Blagaja, jedan kod Slunja i čini mi se dva između Slunja i Bihaća. Za stajališta ne znam. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Hm, ovo na slikama je željeznički tunel.....kroz koji bi trebali ići vlakovi? Na stranu što nema oplate ni portala, sumnjiva mi je veličina, profil, ovo mi se više čini kao nekakav propust....osim toga, hm, ovo je više pogodno za usjek...…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Hm, ovo na slikama je željeznički tunel.....kroz koji bi trebali ići vlakovi? Na stranu što nema oplate ni portala, sumnjiva mi je veličina, profil, ovo mi se više čini kao nekakav propust....osim toga, hm, ovo je više pogodno za usjek...…. Ovo je nezavršeni tunel probijen 1940-i neke, nije probijen u punom profilu. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted November 24, 2023 Share Posted November 24, 2023 Zna li netko točniju poziciju tunela Točak; kao i nasipa koji se na prilazima tunelu (?) nalaze? Također, gdje su oni betonski propusti na koje je treba ići nasip, koji se lijepo vide s ceste? I - osim toga, ima li još nekih vidljivijih ostataka Koranske pruge? Hvala i pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted November 25, 2023 Share Posted November 25, 2023 23 sati, Toma said: Zna li netko točniju poziciju tunela Točak; kao i nasipa koji se na prilazima tunelu (?) nalaze? Također, gdje su oni betonski propusti na koje je treba ići nasip, koji se lijepo vide s ceste? I - osim toga, ima li još nekih vidljivijih ostataka Koranske pruge? Hvala i pozdrav toma Betonski propusti 1 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.