Jump to content
zeljeznice.net

zagro

Članovi
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About zagro

  • Birthday 12/08/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nova Kapela-Batrina
  1. Vidim da je počela košnja džungle u Vinkovci teretnom kolodvoru, točnije u "D" parku. Očišćeno je 4-5 kolosijeka cijelom dužinom i cijela istočna skretnička lira. Priprema li se to demontaža ili se taj dio vraća u funkciju? Dva spojna kolosijeka sa sadašnjim kolodvorom su nedavno remontirana, a nedavno sam tamo vidio parkiranu garnituru tadova pa se nadam najboljem.
  2. Ni meni ne izgleda kao zviždaljka. Ovaj kao "R" (zapravo P i L) u krugu je nekadašnji logo ljevaonice i tvornice kućanskih aparata "Plamen" iz Požege. Znam da sam ga negdje vidio, pa sam potražio po netu.
  3. zagro

    zagro

  4. Evo je, nova oznaka 91 53 0430 146-7 "Papuk" ( stara oznaka 97 53 0430 146-1) Nakon revizije ima vijčani kompresor i električnu kočnicu. Stigla je u društvu sa 0400 172-9 "Kamešnica"
  5. Sad je ostala samo jedna, ŽCP na stajalištu Stari Slatnik. Ona između Starog Petrovog Sela i Nove Kapele je zbog radova na zamjeni provizora betonskim propustom. Zanimljiv video. Odmah se sjetim dionice od Mrzlog Polja do Draganića
  6. Duh u močvari , Medo , ovakve odgovore sam i očekivao. Naravno, u Apsurdistanu to nije, neću reći nemoguće, ali nije jednostavno jer je problem u mentalitetu. Kad ja izađem s idejom da o svom trošku (trošku svog slobodnog vremena i svoga novca), čisto volonterski iz ljubavi prema željeznici očistim 22 047 jer mi je žao da propadne, dio onih kojima to kažem izbulje oči jer misle da nisam normalan, dio misli da imam neke skrivene namjere, a dio nađe 101 razlog zašto ne može. Čast onima koji su pružili ruku i ponudili mi pomoć iako nismo uspjeli.
  7. Jasno je meni da se to ne može financirati od prodanih karata, da može država ne bi subvencionirala HŽPP. U ovom slučaju problem je onda u subvencioniranju muzejskog vlaka od strane SŽ, kao što već reče tanka vatra. Kako to funkcionira u Engleskoj? Oni imaju pedesetak aktivnih lokomotiva. Da li to sufinancira neka njihova Infra ili tko već?
  8. I upravo s tom namjerom sam imao ideju okupiti grupu volontera koja bi se okupila jednom mjesečno zbog održavanja lokomotiva u dvorištu muzeja jer ima i nas mlađih koje to zanima. Tu sam ideju iznio g. Staničiću koji me i potakao da to predložim gđi Štefanac. Na jednom sastanku je bio i g. Fučkar koji je pozdravio tu ideju i također ponudio svoju pomoć. Gđa Štefanac je predložila da grupa o trošku HŽM-a također vodi brigu i o lokomotivama koje su izložene po kolodvorima. Bio sam uvjeren, a i sad sam, da bi se našlo ljudi kojima ne bi bio problem jednom mjesečno zaprljati ruke zbog očuvanja željezničke baštine. O aktiviranju parne lokomotive je bilo govora ali bi to možda bilo u nekoj budućnosti pošto trenutno nema uvjeta za to i veća briga je nekakav novi prostor za muzej i njegovu građu.
  9. Tu inicijativu na Facebooku "vodi", moram tako reći, fanatik koji se razumije u željeznicu isto kao i ja u balet i kojemu nije jasno zašto nije moguće samo potpaliti i voziti lokomotivu koja je zadnji put vozila tamo negdje 1970-ih. Kad mu se i objasni u detalj zašto to nije moguće on se uvrijedi. Tako da to ne treba shvaćati ozbiljno. Uostalom, muzej nije ni imao namjeru aktivirati neku lokomotivu jer za to nema ni osnovnih uvjeta. Puno veća briga je smještaj.
  10. zagro

    Optima express

    Carinu u Tovarniku muče "zločesti privatni prijevoznici" kojima se traži i najmanja greška u papirima za nekakav tamo kontejner tovaren bukovom građom, pa se mobilnim radnicima prijeti kaznama 10 000-50 000 kn pa i više i tako trenira strogoća. Ti isti zločesti operateri im na dodatnom listu ne napišu koliko ima tovarenih, a koliko praznih kontejnera na vlaku pa moraju sami brojati do pedeset što uzima dosta vremena i truda. Itd, itd, itd... Zato u Optimi uredno prođe 13 kila heroina u običnoj putnoj torbi
  11. Ukinute su lagane vožnje 20 km/h na putnim prijelazima "Rešetari" i "Zapolje" između Nove Gradiške i Starog Petrovog Sela. Ne razumijem zašto se te lagane vožnje po prijelazima ukidaju na rate, a uvedene su u isto vrijeme.
  12. Kao što sam već pisao, vlasnik svih tih lokomotiva iz fundusa HŽM-a je HŽ Infra koja odbija bilo kakvu mogućnost suradnje sa ljudima izvana koji bi bili voljni pomoći (volonterima). Prošle godine su održana dva sastanka u HŽM-u vezana uz održavanje muzejskih vozila, gđa Štefanac je pokušala što je mogla ali rezultata nije bilo. U vezi obnove parne lokomotive u vozno stanje jedini trenutni kandidat bi bila 22-047, za nju bi bilo potrebno najmanje sredstava, spominjalo se oko 500 000 kn. Problem je u osposobljavanju osoblja, dozvolama koje lokomotiva mora ishoditi, vraćanju propisa koji su odavno izbačeni iz pravilnika, samom obavljanju prijevoza putnika (firma i dozvole), popratnim sadržajima...itd itd itd. Da ne spominjem da bi u tome svemu trebalo osposobiti i baatiće iz Čakovca što također košta.
  13. DR 01.5 DR 23.0 DB 38
  14. Imenjače, za slučaj "Francuz" sam gotovo i zaboravio. Samo je, nažalost, još jedan u nizu. Jedan forumaš je, ako me sjećanje služi, primao i ljutite telefonske pozive jer je člankom u "Željezničaru" pokudio pretprošlu upravu HŽM-a. Radilo se čini mi se o rezanju 661 001(?). E, takve stvari i meni smetaju. Po kojekakvim šturcevima stoje vozila, doduše uglavnom vagoni, ali koji bi se dali spasiti i nekada eventualno obnoviti. Ono groblje od muzejskog depoa na Ranžirnom, očerupane lokomotive i vagoni u depou Sisak, hrđavi baatići u Čakovcu itd itd su sramote epskih razmjera. Jednostavno smatram da to ludilo treba nekako zaustaviti.
×
×
  • Create New...