Duh u močvari Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Ak se uključi katastarski sloj na Arkodu, ono kaj se vidi upućuje na to da se kolosijek koji ulazi u vojarnu račval na dva kolosijeka. Jedan je išel ravno, a drugi skretal i prolazil između naznačenih zgrada: http://preglednik.arkod.hr/ARKOD-Web/#layers=OSNOVNI%20PROSTORNI%20PODACI,DOF-client,ZU-client,DKP,LPIS_200,LPIS_210,LPIS_310,LPIS_320,LPIS_321,LPIS_410,LPIS_421,LPIS_422,LPIS_430,LPIS_450,LPIS_490,LPIS_900,LPIS,SLOPE05,SLOPE510,SLOPE1015,SLOPE15,SLOPEnull,POP,POVS,GAEC6,Za%C5%A1ti%C4%87ena%20podru%C4%8Dja,Ptice,Leptiri,Kontinentalna%20regija,Mediteranska%20regija,Brdsko-planinska%20regija,3m%20Vodoza%C5%A1titni%20pojas,10m%20Vodoza%C5%A1titni%20pojas,To%C4%8Dke,Linije,Poligoni&map_x=440203.25&map_y=5059935.25&map_sc=1785 Kad se zumira, vidi se nekaj ko tragovi kolosijeka, tak da bi se in situ inspekcijom možda mogla doznati širina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 - kolika je širina kolosjeka bila 760mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Duh ti je kompetentan za precizna mjerenja na Guglu. To mogu i sam napraviti, to mi nije problem, mene više zanima širina kolosjeka i one zgrade što se vide prije skretanja ušumu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Imam još jedno mudro pitanje: lokomotiva na ovoj seabralovoj fotografiji ... http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/zdencina/07014179.jpg ... može li se pretpostavit koja bi joj bila Vmax? Ako bi napisal Vmax=30km/h bi to bilo previše? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Imam još jedno mudro pitanje: lokomotiva na ovoj seabralovoj fotografiji ... ... može li se pretpostavit koja bi joj bila Vmax? Ako bi napisal Vmax=30km/h bi to bilo previše? Vjerovatnije 10 km/h Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 10 !? Tako malo? Pa kulko im je trebalo za proć tih 5-6 kilometara? Sat vremena? Ph-uff ... sad sam u malom problemu, moram nać zapis za tako malu brzinu Btw, hvala svima na pomoći! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 10 !? Tako malo? Pa kulko im je trebalo za proć tih 5-6 kilometara? Sat vremena? ... Za 5 km pol vure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Za 5 km pol vure. Nije ni to baš malo Ovdje sam stavil nešto voznog parka za buduću mapu (lokomotive nisu baš iste ali dok se mapa napravi naći će se nešto bolje) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 25, 2016 Author Share Posted April 25, 2016 ... na mjestu gdje je pruga skretala ušumu, koliko se ja sjećam bila je nekakva kasarna od JNA za konjicu (na screenu označene zgrade crvenim strelicama), Vi koji ste prošli tim djelom da li je bilo ikakvih vidljivih ostataka ičega tamo? I ti stvarno misliš da se mi sjećamo takvih detalja punih osam godina nakon tog pohoda ? Fotke su ti tu ipak najsigurniji izvor informacija Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 I ti stvarno misliš da se mi sjećamo takvih detalja punih osam godina nakon tog pohoda ? ... (nada zadnja umire ) Ne brini snaći ću se ... nije to nešto što nije nemoguće naći (samo sam htio ići lakšim putem) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 To bi trebao biti Jenbach Jw15 ili Jw20 (nešto od toga je po licenci radio ĐĐ). Maksimalna brzina Jw20 je: 1. brzini je: 4km/h 2. brzini je: 8km/h Izvor: http://smg.photobucket.com/user/bdog/media/JenbachJW20.jpg.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Navodno ovaj Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 To bi trebao biti Jenbach Jw15 ili Jw20 (nešto od toga je po licenci radio ĐĐ). Maksimalna brzina Jw20 je: 1. brzini je: 4km/h 2. brzini je: 8km/h... Ja sam ova čuda u simulatoru uspio natjerat na čak 12 km/h i nekako mi se čini da to dosta brzo piči ali usporedit ću to sutra sa jednom lokomotivom normalnog kolosjeka kolika je razlika Btw i ovo "moje" čudo ima samo dvije brzine (umjesto "klasičnih" osam): throttle-power { 0 { 0 0 } 1 { 0 2.9 0.2 2 0.5 1.5 0.7 0.9 1 0.6 1.2 0.2 1.5 0 1.7 0 1.9 0 2.2 0 2 9 4 2 7 0 9 0 12.5 0 } 2 { 0.0 0 0.2 0 0.5 1.3 0.7 2.9 1 1.9 1.2 1.5 1.5 1.2 1.7 1.1 2 0.9 2.2 0 } } ***** Pfaff gdje spava ta lokomotiva? Sad malo bolje gledam te fotke, je to snimljeno u Karlovcu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Pfaff gdje spava ta lokomotiva? Bila je iza hangara za Hugote (operativne) kod karlovačke okretaljke. Nisam siguran da je još uvijek tamo Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Navodno ovaj Nije li ovo Aran? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Nije li ovo Aran? Nije, ne Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Btw i ovo "moje" čudo ima samo dvije brzine (umjesto "klasičnih" osam): throttle-power { 0 { 0 0 } 1 { 0 2.9 0.2 2 0.5 1.5 0.7 0.9 1 0.6 1.2 0.2 1.5 0 1.7 0 1.9 0 2.2 0 2 9 4 2 7 0 9 0 12.5 0 } 2 { 0.0 0 0.2 0 0.5 1.3 0.7 2.9 1 1.9 1.2 1.5 1.5 1.2 1.7 1.1 2 0.9 2.2 0 } } Kakve su ovo brojke ? Nadam se da to nije neki kôd od simulatora ... u tom slučaju postoji prikladnija tema za to. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Kakve su ovo brojke ? Nadam se da to nije neki kôd od simulatora ... Upravo to ali htio sam samo pokazat kako to izgleda (sorry za OT, trebal sam to odmah "ogradit") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Bila je iza hangara za Hugote (operativne) kod karlovačke okretaljke. Nisam siguran da je još uvijek tamo Koliko znam ta lokomotiva je u HZM-u, rijec je o Jenbacher Poniju... pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Koliko znam ta lokomotiva je u HZM-u ... To mi je i Kapo rekal jutros da ju je videl u HŽM-u kad je zadnju put bil tamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumas Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Volio bih jednom otići u Crnu mlaku i pokušati vidjeti te ostatke ove pruge. Međutim, htio sam pitati vas koji ste bili tamo i koji ste bolje upućeni od mene: da li se sada uopće može ići tamo?! Naime, negdje sam pročitao da je Crna mlaka već nekoliko godina zatvorena za javnost, a također kad prolazim kroz Jasku vidim da su na skretanjima svagdje PREKRIŽILI Crnu mlaku i Ribograd na onoj smeđoj turističkoj signalizaciji, koja je bila postavljena. Iz toga zaključujem da je doista to sada sve zatvoreno za javnost! Međutim, da li to samo znači da više nema restorana niti nekog osoblja tamo i slično, tj. da nema nikakve "turističke infrastrukture", ili znači i da je baš fizički ZABRANJEN pristup ovom području? Zna li netko od vas nešto o tome?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Ako je svud maknuta obavijest vrlo je vjerovatno posrijedi ovo ... ... znači i da je baš fizički ZABRANJEN pristup ovom području ... ... jer ipak se radi o ornitološki zaštićenom području. Dobro je samo usporediti kartu koju je Duh ... stavil u ovom postu sa onime što se vidi na GE gdje se vidi da su sva jezera praktički zelena što upućuje na neiskorištavanost ribnjaka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Huk-šum-tišina: željeznica i priroda“Vrsta: stručno vodstvoVrijeme: 19.svibnja 2016. od 15.00 do 19.00 satiLokacije: Hrvatski željeznički muzej, Ulica grada Vukovara 47, Zagreb i IHOR Park d.d. Crna Mlaka Razgled vanjskog izložbenog postava HŽM-a i posebno lokomotive Jenbacher Werke 20 i dva plato vagona koji su nekada vozili ribnjakom Crna Mlaka. Nakon razgleda odlazak organiziranim prijevozom do ornitološkog rezervata Crna MlakaPlanirani program događanja:15.15 sati – Hrvatski željeznički muzej – stručno vođenje vanjskim izložbenim postavom 16.15 sati – odlazak u Ornitološki rezervat Crna Mlaka autobusom agencije „Croatia Express“17.15 sati – dolazak u Crnu Mlaku trasom željezničke pruge, obilazak Ornitološkog rezervata Crna Mlaka uz uživanje u zvukovima prirode (huk-šum-tišina) te u promatranju ljepote flore i faune toga jedinstvenog i zaštićenog prostora.19.00 – 19.30 sati – planirani povratak za ZagrebObvezna prijava i rezervacija:Hrvatski željeznički muzej, Ulica grada Vukovara 47, Zagrebtel. 01/3782 862 ili na adresu e-pošte: renata.velican@hzinfra.hr Događanje je besplatno i namijenjeno svima. Broj polaznika ovisi o broju mjesta u autobusu. Fotografiranje je dozvoljeno u Hrvatskom željezničkom muzeju i Ornitološkom rezervatu Crna Mlaka. Organizatori: Hrvatski željeznički muzej, IHOR Park d.d. Crna Mlaka i „Croatia Expres Putnička agencija d.o.o.“ U slučaju kiše ili nepovoljnih vremenskih prilika događanje se odgađa. Netko želi do Crne Mlake? Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Netko želi do Crne Mlake? Yeah. To je, kako vidim u kalendaru, četvrtak. Ako ide još netko od forumaša idem i ja. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Netko želi do Crne Mlake? Sunce ti žareno ... primamljivo do boli ali ispucah kvotu (prevedeno na hr.: nema sponzora čak ni za busom do Zagreba) ekšna za svibanj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.