seabral Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Dok časnici zagrebačke forumaške brigade odmaraju noge, šaljemo završnu fotku s naše ekspedicije. Dok mi dođemo doma, vi pogodite gdje smo bili ... inače ništa od putopisa. lovac na pruge, Portos, seabral, STIB, Stanley Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted March 1, 2008 Admin Share Posted March 1, 2008 Dok časnici zagrebačke forumaške brigade odmaraju noge, šaljemo završnu fotku s naše ekspedicije.Dok mi dođemo doma, vi pogodite gdje smo bili ... inače ništa od putopisa. [/img] lovac na pruge, Portos, seabral, STIB, Stanley Hm, ribnjak kraj Pakraca? EDIT: Idem urediti poruku jer sam citirao sliku, i vidim ime slike Zdenčina. E seabral, nije ti neka fora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogo Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Zdenčina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 To je Crna mlaka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 To je Crna mlaka? Yeah. A još precizniji odgovor glasi: Zdenčina - Crna Mlaka. Putopis slijedi kad se nas petorica uglazbimo. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Dečki, dajte, kaj se čeka? Jedan naklon i krenite. Nemojte da bum prije pročital u jutarnjim novinama kak su se oko jezera šmucala pet ribiča bez štapova. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2008 Author Share Posted March 1, 2008 E seabral, nije ti neka fora. Znao sam da će biti (pre)teško pogoditi, pa sam si mislio da vam nekako olakšam pogađanje ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Dečki, dajte, kaj se čeka? Tekst je uglavnom napisan, ali ga treba "opremiti" slikama. Bit će...Za početak, "Zaporošci pišu pismo sultanu", odnosno prevedeno: "Javljanje s terena " (pisanje prvog posta u ovoj temi, dok smo još bili u Jaski): Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Stigli smo dovde: a otkuda smo krenuli, i kojim putem, e to je već dio putopisa Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Odmah na početku, mali off topic (ali već standardni dio svakog putopisa na ovom forumu) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Za početak, "Zaporošci pišu pismo sultanu", odnosno prevedeno:"Javljanje s terena " (pisanje prvog posta u ovoj temi, dok smo još bili u Jaski): Misliš na ovo: Nekako mi Zaporošci djeluju manju umorno Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Bravo, pfaff. A gdi si skopal ovu sliku? (Ilja Rjepin, Tretjakovska galerija?) Nekako mi Zaporošci djeluju manju umorno Zaporoški Kozaci su bili ratnički narod i imali su više konde. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Za početak, "Zaporošci pišu pismo sultanu", odnosno prevedeno:"Javljanje s terena " (pisanje prvog posta u ovoj temi, dok smo još bili u Jaski): http://img184.imageshack.us/img184/4001/8u0301118mediumzn6.jpg Misliš na ovo: http://i204.photobucket.com/albums/bb287/mkrema2/Razno/PismoSultanu.jpg Nekako mi Zaporošci djeluju manje umorno Da, na tu sliku sam mislio! Zaporošci sigurno nisu (taj dan) toliko hodali... Ali, zapravo mislim da niti mi u tom času nismo bili toliko umorni. Nešto umorniji smo bili nas trojica (zašto samo trojica, koja trojica i što je bilo s ostalima, saznate ćete uskoro) koji smo zaista prohodali i probijali se kroz cijelu trasu (mjestimice bi nam dobro došle i mačete ), ali sve skupa se isplatilo! Dok čekate na pravi tekst (ima trenutno nekih tehničkih poteškoća), evo jedan film iz Zdenčine (dva vlaka na pruzi Zagreb-Karlovac): Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Putopis je u ovom trenutku (par minuta prije ponoći) skoro završen. Napisan je tekst, probrane su slike trojice članova ekspedicije, posložene su cjeline (postovi). Objava najviše ovisi o četvrtom članu - možda nas sve skupa iznenadi već sutra ujutro, a možda i kasnije tijekom sutrašnjeg dana. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Putopis je u ovom trenutku (par minuta prije ponoći) skoro završen. Napisan je tekst, probrane su slike trojice članova ekspedicije, posložene su cjeline (postovi). Objava najviše ovisi o četvrtom članu - možda nas sve skupa iznenadi već sutra ujutro, a možda i kasnije tijekom sutrašnjeg dana. Majstori suspensa! Evo, ja navijo žveljarin da budem prvi koji će pročitati uradak, a on mi veli: ujutro, a možda ni onda... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 Majstori suspensa! Evo, ja navijo žveljarin da budem prvi koji će pročitati uradak, a on mi veli: ujutro, a možda ni onda... Treba imati malo razumijevanja za četvrtog člana ... nakon naše ekspedicije nije imao vremena za fotke, komp i forum, nego je ostatak dana iskoristio na puno ljepši način. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Majstori suspensa! Evo, ja navijo žveljarin da budem prvi koji će pročitati uradak, a on mi veli: ujutro, a možda ni onda... Treba imati malo razumijevanja za četvrtog člana ... nakon naše ekspedicije nije imao vremena za fotke, komp i forum, nego je ostatak dana iskoristio na puno ljepši način. I odlično sam ga iskoristio Eto sada se bacam na posao, neću niti jesti niti piti dok putopis ne bude na forumu Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Majstori suspensa! Evo, ja navijo žveljarin da budem prvi koji će pročitati uradak, a on mi veli: ujutro, a možda ni onda... Treba imati malo razumijevanja za četvrtog člana ... nakon naše ekspedicije nije imao vremena za fotke, komp i forum, nego je ostatak dana iskoristio na puno ljepši način. I odlično sam ga iskoristio Eto sada se bacam na posao, neću niti jesti niti piti dok putopis ne bude na forumu Ah, ona srčeka su bila čist' suvišna! Buduć je Dinamo igrao u Rijeci, jedina razbibriga koja preostaje muškarcu jest... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Već smo ranije, na nekom drugom mjestu, najavili da će poznata ekipa željezničkih arheologa iz. 1. Zagrebačke gardijske forumaške brigade potražiti i pregledati ostatke trase nekadašnje uskotračne pruge Zdenčina - Crna Mlaka. Pruga je započinjala u kolodvoru Zdenčina i prolazila je kroz šumu do ribnjaka u Crnoj Mlaki. Duljina osnovne trase Zdenčina - Crna Mlaka iznosila je točno 5.010 m, a mreža na ribnjacima obuhvaćala je dodatnih 12 km. Pruga je izgrađena još u doba Austro-Ugarske i to za potrebe prijevoza drvne mase iz tamošnjih šuma, da bi izgradnjom ribnjaka dobila novu namjenu. Vidljive ostatke nekadašnje pruge istražila je danas forumaška ekipa u sastavu: lovac na pruge, Portos, seabral, Stanley i STIB. Seabralovim autom stigli smo do kolodvora Zdenčina i snimili, između ostalog, upokojene vagone normalnog kolosjeka za prijevoz žive ribe. Bar jedan od ovih napuštenih vagona, po našem mišljenju, svakako bi trebalo uvrstiti u inventar HŽM-a. Dalje smo nastavili trasom nekadašnje uskotračne pruge i snimili njezine ostatke. S obzirom da većim dijelom trase prolazi koliko-toliko prohodan put, seabral nas je pratio svojim automobilom. Kvaliteta ovog puta u početku je varirala od vrlo dobre do sumnjive, na mjestima i jedva prohodne. U prolazu ispod autoceste seabral je imao ''stanovitih poteškoća'', kotači su se vrtjeli u mjestu pa je zablatio i auto i Portosa, ali je nekako uspio proći. Nastavljajući dalje kroz šumu mjestimice smo nalazili tragove pruge (pragove, pa i komade pričvrsnog pribora). Seabral se sve teže probijao sve lošijim putem, dok na kraju nije postalo jasno da se autom dalje ne može ići. Onda je pao dogovor da se seabral i Stanley vrate automobilom natrag i da cestom preko Jastrebarskog dođu u Crnu Mlaku, dok su lovac na pruge, Portos i STIB nastavili pješice uz trasu pruge. Dok se motorizirani dio ekipe vozio svojom rutom, pješački dio probijao se ustrajno dalje kroz šumu i konačno dobio prigodu vidjeti i tračnice. Dogovoreno je da se nađemo kod restorana u Crnoj Mlaki, gdje smo namjeravali odmoriti se i ručati. Nećete vjerovati, ali stigli smo gotovo istodobno! Restoran je bio zatvoren i planirani ručak je izostao, ali smo zato sreli ljubaznog i susretljivog gospodina Ivana, upravitelja ribnjaka. Od njega smo čuli pregršt informacija o nekadašnjoj pruzi, o povijesti i sadašnjosti ribnjaka Crna Mlaka, a usput nam je pokazao lokomotivu i vagone uskotračne pruge (vozna sredstva i sâma pruga nažalost više nisu u funkciji, ali je dio mreže po ribnjacima sačuvan i može se bez velikih ulaganja opet staviti u promet). O svemu neka pobliže govore naše fotografije. Text Stanley, pukovnik 1. mot. brigade KLJŽ Z D E N Č I N A Časnici Zagrebačke KLJŽ brigade na početku expedicije Prvi susret s ostacima pruge u Zdenčini: Čudno vozilo na kolodvoru Zdenčina: Krećemo trasom Naravno, morali smo iskoristili i priliku fotkati vlakove "prolaznike" Film istih vlakova je STIB stavio ranije... Pogled na Okić: Sofisticirana provjera da li uskoro prolazi još neki vlak za fotkanje Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 VAGONI ZA PRIJEVOZ ŽIVE RIBE Na nasipu ispred vagona prag uskotračne pruge Umjesto stanične listice: Bazen Ribopratitelj I toga ima u vagonima ... Još malo vagona Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 POČETAK "PRAVE" EKSPEDICIJE Ovdje je jedna tračnica viška ... ili manjka, kako ga se uzme: Trasa Provjera širine kolosijeka: Pragovi vire iz nasipa Lovac na pruge na trasi ulovljene pruge Krećemo u potragu za bivšom prugom ... naravno, nikad i nikud bez karte Ovdje lijevo skreće pruga, ali je potpuno zarasla pa idemo okolnom cestom: Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 KROZ BLATO I ŠIKARU Trasa bivše pruge Prag Trasa Preko trase asfaltna cesta Prag izviruje ispod asfalta Bilo je tu još pragova Prilazimo Autocesti ZG-KA I pothodnik gdje ona prolazi ispod autoceste Zagreb-Karlovac Ako je mogao vlak, može i Megane ... Ni živo blato nas nije zaustavilo ... ima ga i po šoferšajbi i po krovu auta, a bilo ga je i po Portosu Idemo dalje kroz bespuća Trasu je ponekad lako slijediti Pogotovo ukoliko naiđemo na ostatke pragova-to je 100% potvrda da smo na trasi. Vrijeme ko stvoreno za šetnju Još su vidljiva mjesta gdje su bili pragovi: Ponekad se trasa jedva vidi Ali nam povremeni nalazi pokazuju da smo na pravom putu: Portos je upecao još nešto vrijedno !!! Prag je iz godine 1956: Što se više približavamo ribnjacima, staza postaje neprohodnija "Crne mlake" Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 PODJELA NA 2 EKIPE Nažalost, dogodilo se ono što nismo željeli ... staza se pretvara u šumski put. Dio ekipe ide cipelcugom dalje, a drugi dio istim putem natrag do Zdenčine i onda okolo naokolo do Crne Mlake. Nije se jednostavno ni okrenuti na blatnjavom šumskom putu. Seabral i Stanley su se vratili autom prema Zdenčini uz dogovor da nas dočekaju kod restorana na ribnjacima. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 NASTAVAK KROZ TEŠKO PROHODNU TRASU Nastavak potrage za prugom Napokon pragovi !!! Prva tračnica Lovac na pruzi i pruga bez Lovca Životinje i željeznica Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 UZ RIBNJAKE Ribnjaci su sa lijeve strane, trasa pruge s desne Napokon i prava pravcata pruga, ali do nje nije lako doći: No tračnice su iskoristili na druge načine Još komad tračnice Preko vode do...pruge Naravno, ono što ribočuvari najmanje očekuju je da će sresti railfanove na svom teritoriju Pruga je išla preko ovog mosta Pogled na ribnjake Dvorac Ribograd Trasa je išla po nasipu na kraju nasipa Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.