Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Peroni za ukrcaj u vagone. Meni to sve malo strašljivo izgleda ovako na otvorenoj pruzi Mile postavlja agregator, a Dalibor pažljivo nadzire Eto ćenife Uffff, ovo je gore nego Toi-Toi Kroz prozor sam uslikao putničke prostore. Zaključane. Iako ovdje netko živi, kolodvor (ili možda samo ukrižje) je neposjednut Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Ovo me podsjetilo na neku knjigu koju sam čitao kao klinac. Završava s bršljanom koji na stijeni ispisuje imena glavnih aktera. Jer ovdje je netko otklesao slova EVP "Moslavačka Gračenica"? Moslavačko sunce na zahodu. Diže se neka maglica – kvari se vrijeme Moslavački mjesec na ishodu Službeno mjesto opslužuje naselje Gornja Gračenica. Ima i donja, ali je dosta daleko s druge strane pruge. Evo, ima i kažiput, ali ga je neki Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Sad je već bilo dosta, počelo se sumračiti pa sam odlučio zaključiti dan. Osim toga, ma koliko bila zanimljiva, ova se lokalna cesta počela puniti aboridžanima za volanom, a to nikad nije dobitna kombinacija. Predamnom je bilo još desetak kilometara puta preko Gulivola do Popovače. I sve bi bilo OK da usred popovače na jednom kružnom toku nisam vidio kažiput koji veli da za željeznički kolodvor treba skrenuti na drugom izlazu. Bilo je to jače od mene i tako sam neplanirano posjetio nakratko i kolodvor Popovača GE: 16°37'35.64"E 45°33'26.81"N Ravno ulicom do kraja Može, ali s druge strane Ajoooj! Ovo je, vjerovatno, nekoć bila biblioteka (sudeć po ostacima nadstrešnice) Kolosjeci prema tamo... ... i prema tamo (otkad je Marioo otišao s 4uma, nije mi više takav gušt!) Bit će da na katu ima više od jednog stana Mama šefa stanice me mrko gledala dok sam slikavao tablu s imenom Imal' ćenife? Ima, ima... Zaključano i uredno (nije razvidno što je uzrok, a što posljedica) Sam i napušten čuči u dubokoj travi Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Putnički prostori Dežurni prometnik je nešto veselo čavrljao s blagajnicom pa nisam htio smetati blicanjem. A kartu ionako ne trebam Kirbaj godine! Zašto nema tako nečega uz Riječku prugu? Lijepo ošašinani parkić Silos Uopće nisam imao poriva... U nastavku sam se popeo na autocestu i dok dlanom o dlan stigao kući. Dočekala me slična trapatura kako kad sam otišao. Čak nisam ni naložio pa sam se ujutro probudio malo zmržnjan. Za kraj – isječak željezničkog zemljavida iz 1967. godine gdje se može pratiti moj putopis Na veliki petak idem po ekipu u Daruvar pa ću, nadam se, još malo dopuniti putopis. Rado bih pohodio kolodvor u Lipiku... Pozz Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Ljepo išao si pleterničke strane i kad si išao od Daruvara imaš 2 table i cestu koja vodi unutra rječ je tabla Ivanovo Polje i Dežanovac to si isto trebao fotkat i tom cestom da si skrenuo imaš 1 km došao bi ravno do drempetića i osim kaj simalrvicu Julijev park pofotkal malo niže od nejga ti je Daruvarska pivovara te da si krug p ocentru napravio pofotkao bi silose i bivši Dalit jako odbro poznam taj kraj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Sirač je u rangu s mojim domicilnim kolodvorom – nije posjednut pa se putne isprave kupuju u vlaku, a kako ni vlak ne vozi, onda u zamjenskom autobusu od Čazmatransa Putnički prostor je čist i uredan. Vjerovatno iz dva razloga: a) jer nema putnika b ) jer je zaključan Radno mjesto neposjedatelja. A baš bi mu bilo lijepo ovako u ajzlogu! Evo, i loparić bi imao pa bi ispraćao autobuse Prije devet godina smo imali sreće, pa smo, za razliku od gornjeg citata, u ovoj temi mogli još zapisati sljedeće utiske: U Siraču smo iskoristili priliku i vrijeme da dočekamo još jednog Šveda (ovaj put iz smjera Daruvara) i vidimo pravo pravcato križanje vlakova. Naime, iz smjera Banove Jaruge dolazio je Đuran koji je vukao krepanog Šveda u Daruvar. Za razliku od drugih kolodvora na ovoj pruzi, Sirač ima posla. Od kolodvora vodi cca 5000 m dugačak industrijski kolosijek do pogona ''Kamena'' Sirač. Tu se tovari dosta kamena i njegovih prerađevina, iako i ovdje teški kamioni odnose glavni dio tereta. Ovaj kolosijek nekada je bio kraći (cca 2 km) i vodio je do mjesta koje se zove Grižine, gdje se pruga 1.435 mm susretala s nekadašnjom šumskom željeznicom. Tu se obavljao pretovar tereta s uskotračnih na vagone normalnog kolosijeka. Poduzeće ''Kamen'' produžilo je kolosijek do svojeg pogona, dijelom koristeći nekadašnju trasu uskotračne pruge. Između Grižina i kolodvora Sirač postojalo je nekoliko ''rampi'' za utovar različitog tereta, čije smo ostatke snimili. Dnevno jedan jedini Đuran prugom prevozi u 3 puta po 3 vagona kamen iz Sirača do Lipika. Maksimalno smije vući po 3 vagona odnosno ukupno 183 Tone Bruto inače ne bi mogao savladati uspon od 18°% prema Pakracu. Slike s tog odvojka i ostataka šumske pruge bit će u posebnoj temi! Nažalost, svi znamo u kojem smjeru nam ide željeznica i koliko je koga briga za to, nevisno o tome da li nam vladaju crveni, crni, zeleni, šareni ili tko god već. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Da, pročitao ja to. Bilo je to doba dok ste kao ekipa bili mladi i prpošni pa vas je bilo posvukud... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Da, pročitao ja to. Bilo je to doba dok ste kao ekipa bili mladi i prpošni pa vas je bilo posvukud... I sad smo prpošni, ali svaki za sebe ... samo nam se timski duh nekamo jako dobro sakrio. :ne zna: Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 ... duh nekamo jako dobro sakrio. :ne zna: Da nije u kakoj močvari? Nego, daj mi objasni kako si uspio u istom postu pomiješati fotke s ImageShacka i FotoBujola pa se pol posta vidi, a pol ne? BTW, dobro da sam obišao bar ovaj komadić jer je većina fotki iz stare teme šla fuć. Dobro da rasprava s Thomcroom o ćenifama nema fotke pa se sadržaj i smisao nisu pogubili!!! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Nego, daj mi objasni kako si uspio u istom postu pomiješati fotke s ImageShacka i FotoBujola pa se pol posta vidi, a pol ne? BTW, dobro da sam obišao bar ovaj komadić jer je većina fotki iz stare teme šla fuć. Dobro da rasprava s Thomcroom o ćenifama nema fotke pa se sadržaj i smisao nisu pogubili!!! To je jednostavno za objasniti .... fotke s Photoshopa su Portosove i moje, a linkove na fotke s Imageshacka sam dobio od drugih sudionika tog landranja. A bili smo se dogovorili da će svaki od nas u zasebnim temama opisati po jednu etapu s tog putovanja, pa smo si prije pisanja putopisa međusobno poslali linkove na uploadane fotke. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
nodlehs Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Kao i inače, vrhunski putopis! Napokon da se vidi da nismo skroz zaboravljeni! Dodao bih nekoliko sitnica, ako imam dozvolu Moram priznati da te HAK krivo naveo, najkraći je put na izlazu Kutina, pa zatim preko Garešnice za Daruvar, a još je i kudikamo bolja cesta. Iako je za putopis još bolje ovako. Još jedna od opcija bi bila da se siđe u Kutini, a zatim preko Banove, Poljane, Lipika i Pakraca dođe do Daruvara, onda bi cijela Pakračka pruga bila pokrivena Onaj gadan dernek je "kićenje" kuće za rođenje djeteta (najčešće perjem i starim istrganim krpama; znalo se i premazivati ogradu uljem da se perje bolje uhvati ). Nekad se i pisalo po ulici i svim zgradama unutar dvorišta, Gusan-patak, ovisno o rodu djeteta uz ispisane upute za dolazak na cesti (svakih 50m). Toga je sve manje, vjerojatno jer se nerijetko događalo da se i cijela fasada išara navedenim natpisima. Odvojak koji si vidio prema Badljevini je ind. kolosijek od Kamen Sirača. U Gračenici odvojak vodi do postrojenja za pranje vagona-cisterni koji je u funkciji kao i taj odvojak. Sve u svemu, 5+! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Peroni za ukrcaj u vagone. Meni to sve malo strašljivo izgleda ovako na otvorenoj pruzi Mile postavlja agregator, a Dalibor pažljivo nadzire Dalibor vrši nadzor...evo i moj bratić završio na foumu! Pfaffe svaka čast za trud uložen u svaki putopis ( dobro, ima tu i puno zadovoljstva )! Uvijek je zadovoljstvo i gušt gledati i čitati tvoje putešestvije! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Odlično! Hvala za pojašnjenja und nadopune. Korak po korak pa ćemo stići do potpunog opisa pruge! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 ... Imaju i prostor za pasiće (Purgeri bi rekli: campeke!) Baš zgodno! ... Ovo upozorenje ("Korištenje parka ...") valjda oće reć da je bilo homo sapiensa koji su se previše ufurali u pasji život? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 ... A šta mi ga je to? Ovo prviput vidim... ... Blago konični osmerokutni drveni klinovi. Dužina 12 cm, debljina 2 cm na užem i 2,5 cm na širem dijelu. Znam da su oni iz "Leta 3" koristili nešto slično za scenske nastupe, ali čemu ovolika količina? ... Za "prečavlivanje". Rupe od tirfona u starim pragovima se zapune katranom, u njih se zabiju drveni klinovi, a onda se pokraj izbuše nove rupe i šrafe tirfoni. Nije neki popravak, al ni Stojadini se nekad nisu samo tak bacali u otpad ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Pakrac je veliko i važno mjesto. Imao je oduvijek i gimnaziju. Odatle potiče i čuvena fraza "Pakrački dekret". O čemu se radi (pojašnjenje sam naučio od mog dede koji je bio gimnazijski profesor)? U vrijeme nekadašnjih uređenih država, vodila se školska kadrovska politika iz Ministarstva za bogoštovlje i nastavu, a osoblje je na položaj postavljano dekretom. U dekretu je sve bilo navedeno – mjesečna beriva, položajni dodatak, naknada za stanarinu, naknada za ogrjev, naknada za preseljenje... E, sad, bilo je i profesora koji su bili malo nepoželjniji za posao kojeg su radili i takve se po kazni selilo u – Pakrac! Dekretom! ... Evala profešure naš dobri! Nije da sam jedamput guglal o tom dekretu - i nikad nigdje ničega! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 ... Odakle? ... Od Novske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Bravo Pfaff ! Još jedan u nizu tvojhih odličnih putopisa koji se u dahu pročitaju. Meni je posebno zanimljiv, što sam baš nekako pred zatvaranje prometa na ovoj pruzi planirao jedno dugo putovanje vlakom koje sam planirao nazvati obilazak Slavonije vlakom ili nekako slično. Naime planirao sam to izvesti u pravom railfanovskom stilu, u nekoliko dionica i naravno sve u jednom danu : Osijek-Vrpolje, Vrpolje-Banova Jaruga, Banova Jaruga-Pčelić i Pčelić-Osijek. I kada je odluka da se krene već bila donešena, ukida se promet ovom prugom, jedinom u Slavoniji kojom se moja malenkost nikada nije vozila, a imam predosjećaj da bar za sada nema šanse da od Banove Jaruge do Pčelića ponovo krenu vlakovi...... Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny703 Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Opaaaa! Ovo je bio neki gadan dernek! Ne vjerujem da je u pitanju bila svinjokolja iako je možda ovom prigodom i bilo malo krvi. Zapravo sumnjam – prošla su ta vremena kad su se plahte vješale na uvid rođenje djeteta je u pitanju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale2 Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 To se popularno zove "sipanje". Inače koliko vidim po slikama ovi su dobro i prošli unatoč količini, jer nema toliko sitnijeg materijala. Što se puta tiče najbolje je ići na izlaz za Kutinu, pa preko Garešnice, Uljanika i Dežanovca za Daruvar. Puno bliže i bolje cesta, nekužim kako navigacija vodi na Novsku. A kada je željeznica u pitanju imamo obnovljenu dionicu Sirač-Daruvar-Maslenjača-Đulovac. Dio od Đulovca do Pčelića bi također trebao biti u fazi obnove. Tako da ostaje samo kritična dionica Sirač-Lipik i most "Krndija". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Pa evo, Stanley, da Ti ugasim frustraciju, posjetio sam za Tebe kolodvor Moslavačka Gračenica GE: 16°41'21.55"E 45°30'50.54"N Ma nemoj. Kolodvor si obradio, kako bi rekla moja pokojna baka, ''s polovice''. U prijevodu: površno. Stoga destinacija ostaje i dalje na popisu ciljeva, a vrijeme realizacije ne bih znao reći. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Da postoji putopisni fakultet ti bi sigurno bio magistar! Nemam što reći nego odlično. Fotki uvijek ima a i svakojakog štiva, pravi užitak za čitati u bilo koje doba dana! Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Bilo mi zanimljivo čitati ko i svaki put, ali nije mi jasno kak je sve to funkcioniralo u onoj bivšoj državi a danas većina objekta ni ne postoje i svi ti prostori uz prugu nestaju prek moći.Btw gospon Pfaff kolko vam marea ima kilometara? ☺ Sigurno se vura okrenula već. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Da postoji putopisni fakultet ti bi sigurno bio magistar! A na nekom satiričko-humorističkom fakultetu bi mogao biti ni manje ni više nego dekan. Uz obavezu da istovremeno budeš i demonstrator, pa nek´ ljudi uče kako treba pisati i istovremeno zabavljati publiku. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 Kolodvor si obradio, kako bi rekla moja pokojna baka, ''s polovice''. U prijevodu: površno. Stoga destinacija ostaje i dalje na popisu ciljeva, a vrijeme realizacije ne bih znao reći. S nestrpljivošću iščekivam... Al' nek' bude prije završetka putopisa iz Perua Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.