Jump to content

Impresije s jedne odumrle pruge


Pfaff

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Netko švrlja po mom rajonu :grin: ,ali nema veze. S obzirom na vrijeme puno si i prošao i napravio lijep putopis.

 

Daruvar je trenutno jedini kolodvor na ovoj pruzi koji još radi i to nekim ograničenim radnim vremenom baš zbog radnih vlakova. Sad što se tiče radnih vlakova znam da se zna iz Banove Jaruge za Daruvar zaletiti radni vlak. Recimo u travnju prošle godine kada sam radio putopis od Daruvara do Pčelića radovi na pruzi su bili između Maslenjače i Đulovca,a sada ne znam do kuda su stigli.

 

Oni vagoni u Lipiku stoje od ne znam kada. Ja sam prvi put na stanici u Lipiku bio još kao klinac negdje 1995/96 i ti vagoni su bili tamo. :palac:

Link to comment
Share on other sites

 

Kome to piše? Stranim operaterima? Ili vozaču šlepera.

 

Bit će prije da to piše kamiondžijama. Tako se mogu na miru vozikati preko kolosijeka i zaustavljati u gabaritima pruge.

Iako, u Crnoj kronici smo vidjeli da oni to ionako bezobzirno čine i bez takvih obavijesti (čitaj: Kosovo, Bjelovar, ...) :roll:

Link to comment
Share on other sites

... u Crnoj kronici smo vidjeli da oni to ionako bezobzirno čine i bez takvih obavijesti (čitaj: Kosovo, Bjelovar, ...) :roll:

... i onda se po novinama isčuđavaju ko pura dreku kako se to moglo dogoditi 2640029028.gif

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Siguran sam da "ti" kamiondžije očito nemaju pametnijeg posla pa će se svako malo kad ih dokolica nanese u "KS" ili "Baumit", svojevoljno vozikati baš po kolosijeku, jer eto, njima se tako hoće.

Postoje dozvoljeni i obavezni pravci kretanja kada ste na utovaru ili istovaru. Isto tako, a lijepo je Pfaff to fotodokumentirao, postoji i infrastruktura prilagođena istovaru i utovaru željezničkih vozila ( pretovar nečega u nešto :D)

I još nešto, pogon za istovar/utovar željezničkih vozila na fotki je izgrađen u "mrklom mraku", a za uznapredovalo mrtvilo željezničkog prometa vezano za industrijske kolosjeke, a bogami kako se stvari razvijaju, i ne samo industrijske, možete zahvaliti raznim "šušama", il' na koje se ime već odazivaju blagorodno poguravani sa ovom našom četvrtstoljetnom svjetlošću, i napominjem opet, nisu za to kriva "kamiondžijska gamad", niti nekakvi "teorijskozavjerski" kamionski lobiji..

Dapače..

Link to comment
Share on other sites

Dok sam pisao svoj komentar, dosta sam razmišljao da li će to izazvati upravo ovakvu reakciju. Svejedno sam ga napisao, iako znam da ima jako veliki broj vozača kamiona koji su apsolutni profesionalci u svojem poslu i koji mogu biti uzor mnogim vozačima osobnih vozila, a i svima drugima. Nažalost, spomenute nesreće u Crnoj kronici režiraju neki drugi vozači, a njihova "popularnost" znatno nadmašuje sve ostale vozače kamiona. Još davno je nastala poslovica: dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje.

 

NHF, dodo76os, u mojem postu nije bilo riječi o tebi ili nekim drugim tebi sličnim vozačima. Strelice su bile upućene u drugom smjeru, prema bezobzirnim vozačima koji u gradovima trgaju tramvajske kontaktne mreže ili stvaraju opasne situacije na prometnicama, a kad izazovu sudar, onda su ih pune crne kronike svih papirnatih i internetskih medija. Takvi vozači su u manjini, ali informacije o njima su glasnije od informacija o ostalim vozačima .... o njima javnost nažalost puno više zna :|

Link to comment
Share on other sites

Dragi Seabrale, nisam se ja osjetio prozvanim od Tebe.

Ali upravo situacije koje si opisao, obludjeli novinarski tekstovi, takve teške tragedije kao Kosovo, pa gdje ono, nalet Asee na mikser sa betonom gdje ginu i strojovođe u željezničkim vozilima puno "tvrđim" u odnosu na kamion, nažalost stvaraju, ajmo reći ne negativnu sliku, nego maltene atmosferu linča.

Davno sam upozoravao na "stručnost" baš Pevecovih vozača, naravno ne svih, pa sam se skoro loše proveo..Pevec transporta više nema, ali zato imamo osječki Ricardo. Samo ću reći da su Pevecovi bili maćići u odnosu na ove.

U vrijeme kada je dovoljno imati kategorije, bez kvalifikacije, a danas uz kategorije položiš Kod95, i de facto ti si kompletan vozač, štelu za posao vozaća tegljača, a nisu se "kalili" ni na ybnom sprinteru, bit će i takvih situacija. A profesionalca se u prometnoj školi uči( barem sam ja učio,) da prvenstveno čuva sva živa bića oko sebe i materijalne mu vrijednosti povjerene na zadatak dok je za volanom, pa onda tek svoju malenkost !!

Ispričavam se za O.T.

Link to comment
Share on other sites

Evo Pfaffe konačno i ja pročitao putopis. Da si kojim čudom obišao i Lipovljane te u njima zatekao prometnika mog JNA desetara Zlatka s kojim se mimoilazim od 91' bio bih jako jako zadovoljan. Ma zadovoljan sam ja i tvojim putopisom ali ne i stanjem prometa na pruzi prema Siraču i dalje jer dok sam tamo bio sa 3S ipak su još imali kakvog-takvog prometa.

Nažalost s posla ne mogu čitati neke postove odnosno mogu ih čitati ali ne i slike gledati pa sam zato tek maloprije pročitao putopis.

Živ i zdrav ti nama bijo!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Dragi Seabrale, nisam se ja osjetio prozvanim od Tebe.

Ali upravo situacije koje si opisao, obludjeli novinarski tekstovi, takve teške tragedije kao Kosovo, pa gdje ono, nalet Asee na mikser sa betonom gdje ginu i strojovođe u željezničkim vozilima puno "tvrđim" u odnosu na kamion, nažalost stvaraju, ajmo reći ne negativnu sliku, nego maltene atmosferu linča.

Davno sam upozoravao na "stručnost" baš Pevecovih vozača, naravno ne svih, pa sam se skoro loše proveo..Pevec transporta više nema, ali zato imamo osječki Ricardo. Samo ću reći da su Pevecovi bili maćići u odnosu na ove.

U vrijeme kada je dovoljno imati kategorije, bez kvalifikacije, a danas uz kategorije položiš Kod95, i de facto ti si kompletan vozač, štelu za posao vozaća tegljača, a nisu se "kalili" ni na ybnom sprinteru, bit će i takvih situacija. A profesionalca se u prometnoj školi uči( barem sam ja učio,) da prvenstveno čuva sva živa bića oko sebe i materijalne mu vrijednosti povjerene na zadatak dok je za volanom, pa onda tek svoju malenkost !!

Ispričavam se za O.T.

Da, malo mi ubijate temu, ali ipak smatram da je ova rasprava dobar doprinos!

Dodo, nekad je vozač kamiona bio gospodin. Kad je položio za "C", vozio je par godina traktor u Luci radi sticanja staža, onda je polagao za višu kategoriju i zaposlio se u "ozbiljnom" poduzeću pa je sljedećih par godina vozzio kao pomoćnik starijeg šofera...

A danas? Završi neku školu ili još bolje mitraljeski tečaj pri Narodnom sveučilištu i odma mu uvaljaju mrcinu od 400 konja. I ako se počne provoditi neka kontrola, odma sve liberalkapitalističke udruge poslodavaca dignu dreku da im se ubija konkurentnost!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Još jednom isprike što sam temu odveo u ćorsokak. Nadam se da će mi biti oprošteno :D

I kao i uvijek, pohvale za trud i za same fotke, a pogotovo za komentare ispod fotki kojima obuhvatiš sve...Od željezničke infrastrukture, krajolika, ceste i građevina, do naravno, neizostavnih ćenifa... :D

I nije skroz off..na ovoj tvojoj putešestviji ima par zanimljivo kritičnih mjesta gdje takvi što kažeš "mitraljesci", i sa 500 konja stanu u brdu, dok ih nizbrdo "jako gura", a imaju pun klinac kojekakvih blagodati za potezati ( i učinkovito usporavati ), tak da se zapitam kak sam ja to sve preživio sa pola te ergele od onih 500 konja, a nizbrdo sa papučom kočnice samo, uz eventualno tramvajku, pri svojim odlascima u Sirač... :D

Link to comment
Share on other sites

... do naravno, neizostavnih ćenifa... :grin:

...

:mrgreen: vidi se da nisi dugo na forumu jer to sa slikavanjem ćenifa je tradicija riječkih forumaša (i nedal bog da kad se ide u kakav ekšn da se ne slikava pod obvezno i ćenifa{e}) a pokrenul ju je upravo Pfaff a sve je počelo sa ovime ...

RiForum023.jpg

 

koju sam ja dobio na poklon od njega (btw, sve je još uvijek živo {jasno, bez uluča})

RiForum020.jpg

*****

Cijelu temu se može prebrat ovdje

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Dok sam pisao svoj komentar, dosta sam razmišljao da li će to izazvati upravo ovakvu reakciju. Svejedno sam ga napisao, iako znam da ima jako veliki broj vozača kamiona koji su apsolutni profesionalci u svojem poslu i koji mogu biti uzor mnogim vozačima osobnih vozila, a i svima drugima. Nažalost, spomenute nesreće u Crnoj kronici režiraju neki drugi vozači, a njihova "popularnost" znatno nadmašuje sve ostale vozače kamiona. Još davno je nastala poslovica: dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje.

 

 

Tako to uvijek ide, naročito ovdje. Nažalost. Čim određena nekolicina napravi problem saspe se drvlje i kamenje po cijeloj grupaciji, i to s velikim blagoslovom šireg pučanstva uključujući i one zadužene za red.

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se već ispričao dva puta što sam otišao u off, ali vidim da taj off ima itekako štofa, kao i to da se i dalje napinje prema tom "off-u", pa vezano uz to predlažem da mod ove teme sve postove prebaci u neki novi topic.

A vezano uz prethodni post, zanima me da li autor pod pojmom "ovdje" podrazumjeva forum, ili taj "ovdje" podrazumjeva zemljopisni kontekst svih nas..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...