Toni SK Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Da postoji putopisni fakultet ti bi sigurno bio magistar! Nemam što reći nego odlično. Fotki uvijek ima a i svakojakog štiva, pravi užitak za čitati u bilo koje doba dana! Potpisujem od riječi do riječi! Svaka čast Pfaff! I da, očekujem da navratiš na Sisačku prugu i "obradiš" koji kolodvor/stajalište a da nije Sisak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 I da, očekujem da navratiš na Sisačku prugu i "obradiš" koji kolodvor/stajalište a da nije Sisak. Pa bijo sam onomad u Petrinji! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Pa bijo sam onomad u Petrinji! To se ne broji ... tamo nema vlakova, a bogme još malo pa ni pruge. Mene je npr. u sisačkoj okolici uvijek kopkalo malo bolje istražiti nekadašnji kolodvor Blinjski Kut, ali nekako se baš nikad nisam usudio tamo izaći iz vlaka i čeprkati po okolici .... em mine, em nigdje nikoga u okolici, a nisam se ni usudio provjeravati na kakve bi sve likove mogao tamo nabasati ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 To se ne broji ... tamo nema vlakova, a bogme još malo pa ni pruge. Mene je npr. u sisačkoj okolici uvijek kopkalo malo bolje istražiti nekadašnji kolodvor Blinjski Kut, ali nekako se baš nikad nisam usudio tamo izaći iz vlaka i čeprkati po okolici .... em mine, em nigdje nikoga u okolici, a nisam se ni usudio provjeravati na kakve bi sve likove mogao tamo nabasati ... Ma samo istraži, ne trebaš se bojat takvih stvari. A za mine, jednostavno, tamo gdje je košeno idi, a tamo gdje je šikara nemoj, i to je to. Mada su sve razminirali. A na izlazu iz Blinjskog Kuta prema Sunji ima površine koja se redovito obrađuje sa obije strane (ni m od mina), također tamo počinje i jako lijep zavoj za slikanje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Pa bijo sam onomad u Petrinji! seabral je lijepo odgovorio, to se ne broji. Kao što je spomenuo, tu ima Blinjski kut (jedino je ćenifa ostala cijela u sklopu cijelog kolodvora ), pa Sunja, Staza, Šaš, Živaja, Hrvatska Dubica, Jasenovac, još stajališta Papići i Višnjica, a da ne spominjem kolodvore koji rade od Siska do Zagreba. A imaš i odvojak od Sunje prema Volinji (Hrastovac, Majur, Kostajnica). Nadam se da te hooće jednom put nanijet u taj kraj. hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Zadovoljan! Možda si mogao potegnuti još koji kilometar istočnije, no neka. Čari Mihaljevaca i Ratkov'ce će drugi put! Iz meni nepoznatih razloga su na prva dva odmorišta (Križ i Ježevo?) nakon ulaska na autocestu Zagreb (Ivanja Reka) – Beograd (Lipovljani) ukinuti kafići. Bit će da se radi o rekonstrukciji jer prostori izgledaju kao da su oni iz Al-Qaide isprobavali prsluke. Iz tvog smjera Ježevo pa Križ. Rekonstrukcija.... prije trajno zatvaranje. Prvo sljedeće odmorište s kafićem su Lipovljani. A u drugom smjeru Stari hrastovi. I nadam se da se nisi pogubio tamo negdje na pleterničkoj strani. Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Nastavak priče... No, da, kao što rekoh (i ne porekoh), na sam veliki petak krenuo sam natrag u ravnu Slavoniju (iako je ovaj dio oko Pakraca više nalik na Bosnu) pokupiti moje djevojčice. Na 4umu su me ošpotali da zašto nisam išao preko Garešnice jer da je bolja cesta itd., itd... Ja sam, hat, megyutim, i ovoga sleda išao preko Novske jer sam si zacrtao posjetiti Lipik (Moslavačku Gračenicu, prema dogovoru prepuštam kolegi senioru!). Put me vodi kroz beskrajne šume slavonskog hrasta... Lipik je lijep primjer imperijalne lječilišne arhitekture. Koliko znam, u Domovinskom ratu su ga dobro natukli, ali se stanje popravlja & obnavlja. Gracka vijećnica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Kaže Google maps: Skroz ravno po ulici Marije Terezije (lijepo da se još netko osim Ličana sjeća naše Carice i Kraljice) do pruge i naći ćeš se na kolodvoru Lipik GE: 17° 9'33.78"E 45°24'34.52"N Nađeš se zapravo na ŽCPRsaR gdje se R ne miče Ovo je ono gdje DB voli čitati natpise pa ispravljati neuki svijet 4umaški! Kratak potez kroz aleju hrastova, a tko ide pjege može po stazici. Stazica ima širinu normalnog kolosjeka pa sam ja u prvi čas pomislio da se radi o nekom čudnom odvojku! Kolodvorska zgrada je skromnih dimenzija, odjevena u boju mlade gatalinke Vodonapojnik (radi) Kolosjek u pravcu Pakraca I. peron, 1. kolosjek je zapravo skladišni i nije za putničku uporabu. Tu sam vidio zanimljivo rješenje zatravljenog međutračničja koje olakšava i uljepšava putujućem pučantsvu pristup vlaku. Naravno – nema ga Još jedna lokacija gdje bi se dežurni prometnik lijepo osjećao da je nekim čudom kolodvor posjednut Ovo je uređaj za daljinsko upravljanje R na ŽCPRsaR, ali je za svaki slučaj vezan lancem kao i oni uz Rašku prugu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 1. kolovoza 2014. kolodvor Lipik je izjednačen u statusu s mojim domicilnim kolodvorom PS: Volim kad mi ga ovako viknu – najprije zatvore putničku blagajnu, a onda nesretnicima nude informacije na telefonskom broju gdje zarađuju 2,75 kn/minuti + PDV, a onaj s druge strane se pravi mutaff do bola ne bi li produžio razgovor. Banda razbojnička U zaključanoj čekaoni je pomoćno brkljačarsko skladište Inače je čisto i uredno. Jasno, kad nitko ne može ući i prljati. Zanimljivo – na želejzničkim objektima ne vidjeh grafita? Fin neki narod, ovi žitelji Lipika i njihovi gosti Karte se kupuju u Čazmatrans-ajzibanu, a tu je i vozni red. Ide to preko nekoliko puta dnevno Ostaci starog, ručnog, vodonapojnika. Tu se već našlo svašta za odnijeti Još par vizura Mini-cikas umjesto maćuhica? Baš mi se sviđa boja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Sanitarni blok Vjerovatno je vrlo čist i uredan, ali je to neprovjerljivo jer se bez teleportacije ne može doći do ključa! Ovdje se za prijelaz kolosjeka koristi tipični slavonski STRAIL Pogled niz prugu u smjeru Potkraljeve Jaruge Platforma nekadašnjeg robnog skladišta. Malih žutih cvjetča k'o u priči. Još koji dan i seabral može doći puhati lampione. A kod mene je u četvrtak snježilo! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 A čemu služi ovaj teretni vagon, nisam uspio otkriti Lijepi voziček. Od toga bi se dala napraviti motorna drezina pa voziti lječilišne goste na izlet odumrlom Pakračkom prugom do, meknimo, Daruvarskih toplica! Ma, krasno! Sav sam se raznježio... Slavonija je, nažalost, čvrsto u raljama takvih O ovom se vagonu već naširoko pisalo iako mu ja svrhu i namjenu nisam dokučio Postavljen je na dva mini odsječka pruge i dobro osiguran klinovima Prošlo je ohoho vremena. Tu ni Drempa više ne može pomoći OIB Odnijelo se što se moglo. Dobro osigurano. Ovaj neće više nikamo Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Ćenifa sa stražnje strane Još jedan pogled na civilnu stranu kolodvora Kvalitetno izveden munjovodni priključak I onda sam se ispetljao iz Lipika i nastavio prema Pakracu sveudilj prateći prugu Uspon, nemoj me yebat... Ovakvih prizora ima puno. Bog zna koja je cijena, moram nazvat... Vid' idile: Sjediš lijepo opušten, čitaš "Zagora" i gledaš kako ti rastu kukuruzi... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 U Badljevini sam svrnuo na kružnom tijeku udesno i produžio prema Siraču bez pentranja na ono Pakračko brdo (ili kako se već zove). Opet pratim prugu od koje me dijeli uzorana ledina Štitni signal stanice Sirač Ovdje se sve vrti oko kamena (to se, mislim, zove monokultura). Očito cijeli kraj obiluje dobrim kamenom jer sam vidio jako puno P+1 stambenih objekata koji u donjem dijelu imaju "sokl" od tesanog kamena. Očito tradicija u iskorištavanju prirodnih resursa Bližim se rasputnici To se lijepo vidi sa ŽCPRbezR, ali sam ja nekidan gledao lijevo i samo lijevo tražeći kolodvor. Sve ima – i skretnica i iskliznica i zavoj pod skoro 90º... Idem se voziti cestom prema kraju pruge. To je navodno samo 5 km i ako me ne samelje neki od golemih kipera koji voze mljeveni kamen, bit će to ugodna vožnjica. Most preko Pakre. Tamo je i pruga i lijepo uređen vatrogasni dom. Malo mi je zadrhtala ruka... Cesta i pruga se kasnije nađu na lijevoj (?) obali Pakre i mogu samo vjerovati da postoji i druga tračnica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Usječena u obronak. Lijevo se vidi pogon obrade kamena u Most Raši... Evo, piše... Prostor tvornice je ogroman Srećom je i slabo ograđen/čuvan pa se na bezobrazluk možeš unutra zavući autom. A već sam dovoljno naprašen da djelujem kao da sam tamo doma Kolosjek je dobro zatrpan i utaban otkako su prešli na transport kamionima Pa da, čak i piše Ovo su, pretpostavljam, neki pneumatski priklučci za pretovar nečega u nešto. Onaj dalji kolosjek ima međutračničje zapunjeno nekakvim sivim materijalom... ... i završava bikom Onaj drugi kolosjek isto završava bikom! Zapravo su tih par metara na kraju najuredniji dijelovi pruge! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Na povratku sam uslikao visoko gore na brdu ostatke utvrđenog grada Sirača Bilo je to sasvim impozantno zdanje (slikicu sam črapnuo sa sajta turističke zajednice) U Daruvarskim toplicama je bila neopisiva gnječa i jedva sam našao parking da pustim Pfaffmobil da malo otpuhne, a ja sam dotle ukrcavao u bunker svu prtljagu (nevjerovatno je kako curice vole putovati s milijon malih paketića i vrećica) Pred hotelom je slamnata ikebana u čast nadolazećim blagdanima Hvala kolegama na savjetu glede povratka preko Garešnice. Stvarno je cesta puno bolja – rijetko se viđa ograničenje na 80 nakon prolaska table s nazivom naseljenog mjesta. A i uštedi se na autoputarini što meni posebno imponira. Promet je sve do Bosiljeva II. tj. rasputnice za Dalmaciju bio nemilo gust. Pogotovo nakon Lučkog gdje su se kamionima pridružili podivljali Purgeri u moćnim mašinama koji su pošto-poto htjeli još jučer stići na odredište! Napravio sam nekih 700 kilometara u jednom danu – sasvim lijep učinak za ostarjeli Pfaffmobil i seniora za volanom. Pozz i odmorite se za veeeeliki vikend Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Plaff ... reagiraj dok još možeš, šesettreći post nema fotografija (sad je sve OK :ne zna: )! A nastavak je odličan ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Plaff ... reagiraj dok još možeš, šesettreći post nema fotografija! Ima, ima, jedino mi FotoBujol nešto vadi mast! A nastavak je odličan ... Hvala, hvala! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Summa summarum vrlo lijep i zanimljiv putopis (premda ostajem pri dijagnozi za Moslavačku Gračenicu - ''s polovice'' ). Subjektivna opća ocjena: vrlo odličan. Prugom Banova Jaruga - Pčelić imao sam sreću proći više puta u neka željeznički sretnija vremena, što vlakovima s parnom vučom što šinobusom. Također pamtim i vremena kada se na odvojku za kamenolom mogla vidjeti lokomotiva s teretnim vagonima. A o uskotračnoj pruzi koja je vodila duboko u utrobu Papuka da ne pričam. Uostalom, to sam već ispričao ranije na drugim mjestima, a bolest je starijih ljudi da znaju biti dosadni u ponavljanju. Pruga Banova Jaruga - Pčelić je među onima koje su dušu dale za vožnju muzejskim vlakom (i onda se svizac pozabavio čokoladom). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Na povratku sam uslikao visoko gore na brdu ostatke utvrđenog grada Sirača Čim sam pročitao ovu rečenicu i vidio prvu fotku, nešto mi je govorilo da ti se nije dalo ići skroz do gore i pofotkati zidinu. Tolko te već poznajem. I sad nema druge nego da se osobno uputim tamo, kad već nisi ti htio A ako tada gore nađem raspuhanih maslačaka, poslat ću ti MMS sa selfijem među maslačcima Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 hehe! ... poslat ću ti MMS sa selfijem među maslačcima Admin durch die Blumen??? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Moram da se nadopunim na ovaj industrijski kolosijek prema Kamen Siraču, na videu sa you tubea gdje se snimala reportaža o kolodvoru Sirač, lijepo se vidi kada se kolosijek koristio, a tada je bila brzina 10 km/h. Snimano je mislim 2009.godine, a reportažu je snimao SPVH tv. Pa za one koji nisu vidjeli: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 30, 2016 Author Share Posted March 30, 2016 Pitanje za lokalne znalce: Na Raškoj pruzi koja je isto tako bila neaktivna bio je običaj da jednom mjesečno prođe po njoj drezinom ekipa infrastrukturaša radi provjere stanja pruge. Da li taj dobri običaj postoji i na relaciji Banova Jaruga - Pčelić ili je to još jedan od dobrih običaja koje su zatukli? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Pitanje za lokalne znalce: Na Raškoj pruzi koja je isto tako bila neaktivna bio je običaj da jednom mjesečno prođe po njoj drezinom ekipa infrastrukturaša radi provjere stanja pruge. Da li taj dobri običaj postoji i na relaciji Banova Jaruga - Pčelić ili je to još jedan od dobrih običaja koje su zatukli? Pa Raška pruga je u prometu do kolodvora Učka, odnosno prohodna do klizišta, tak da je provjera jednom mjesečno nekaj kaj se podrazumijeva. Kaj se tiče dionice Daruvar - Pčelić - a na njoj se izvodi remont (ekstenzivnog tipa), pa PG svako malo vozi neki materijal. Za dionicu do Daruvara nisam baš uvjeren ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 30, 2016 Author Share Posted March 30, 2016 Ha, dobro, i to je nešto A po Raškoj pruzi se vozilo skroz do Štalija (snimili mi kontrolni dnevnik u vahtarnici kod rampe) dok se pruga nije je li... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Ha, dobro, i to je nešto A po Raškoj pruzi se vozilo skroz do Štalija (snimili mi kontrolni dnevnik u vahtarnici kod rampe) dok se pruga nije je li... Pa ja, jedamput mjesečno su se mjerile skretnice u Raši (dvaput godišnje sve). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.