Pfaff Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 Onda je iz smjera Delnica stigla školica na putu za Rijeku Brižni prometnik nikako da predahne od silnog mahanja i otpravljanja U međuvremenu smo saznali (javljao barba Bojnik iz Škrljeva, a i prometnik je svako malo virkao u kompjutor) da se Esterajher malo zaglavijo u Moravicama kod "Kondora", a da pruga ionako ima pa sam odlučio otići kući na ručak (vrag zel i sačekuše). Taman smo stigli namiriti pogonske strojeve kad mi je prometnik javio da je lokomotiva prošla Skrad. Podrig i put pod noge. One dvije ASEE i dalje čuče na 4. kolosjeku i zuje. Onda je iz smjera Rijeke stigla ova protuprirodnobludna kombinacija s drugim poluvlakom. Oni si nešto razmjenjuju A ja sam mislio da po novom prometnici više ne razgovaraju s teretnjacima??? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 I napokon je stigla. Kao što rekoh: Ako guzda Anton može staviti banderu preko lokomotive, pa nijesam ni ja šugav... I ode... Samo nam je fučnula (Za jedan časak radosti...) ASEA i brundavka su, koliko čujem otišle za njom put Škrljeva, a one prvobitne dvije ASEE su sa spojenim teretnjakom odzujale put kontinenta. Čuo sam ih pola sata kasnije negdje kod Lučica http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/RijeckaPruga/StanicaLokve/StanicaLokve1604.wmv I tako možemo reći da je HŽ Cargo u Lokvama sa svim svojim lokomotivama priredio svečani doček austrijskom Taurusu A evo i filmića cjelokupnog muvinga: Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 ... javljao barba Bojnik iz Škrljeva ... ... čuj barba Bojnik ... (ne'ko bi mogal svašta pomislit ) (mislim da ti to više ne pali jer nema više bojne) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Nedjelja, 29. lipnja, Petrova Razlog mog popodnevnog boravka na domicilnom kolodvoru bila je otprema mlađeg potomka koji je tri dana boravio u našem šumskom utočištu pomažući ostarjelim roditeljima u nekim poslovima kojima oni (roditelji) nekako više nisu dorasli. Odabran je 4604 kao najpogodniji Na kolodvoru ničega. Pogled prema Filetovom dedi... ... i pogled prema Fužinama (Ovoga sleda ni kondota!) Stigao je navrijeme. Sljedstveno tome zaključio sam da se vlakom treba voziti nedjeljom i praznikom kad nema radova na pruzi. Zadnji vagon mi je bio malo neobičan, a onda sam shvatio da je na kraju kompozicije Šved! Ono desetak putnika se časkom utrpalo. Zbilja je dobro da su u kompoziciju uključeni ovi čudni vagoni jer neki stariji putnici drugačije ne bi mogli u vlak Vlak je sasvim solidno popunjen. Na kraju krajeva, bio je i duuugački vikend (mini-godišnji) Evo i Šveda u fazi promicanja. Prometnik i ja smo zaključili (nakon duljeg razmišljanja) da ga voze sobom kao čamac za spašavanje Odoše! Do sljedećeg pisanja/čitanja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 ... Evo i Šveda u fazi promicanja. Prometnik i ja smo zaključili (nakon duljeg razmišljanja) da ga voze sobom kao čamac za spašavanje ... A ovak straga izgleda ko puš-pul. Možda su u PP-u zadnje vreme čitali Forum ...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 A ovak straga izgleda ko puš-pul. 'Rvacki: gurnime-povuciga Možda su u PP-u zadnje vreme čitali Forum ...? Čisto sumnjam, čisto sumnjam... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 Ponedjeljak, 15. rujan Daklem, na mom domicilnom kolodvoru nisam bio tamo negdje od početka ljeta. Razlog? Pa nema baš ništa posebnog – vlakovi prolaze ili ne prolaze, ovisno da li pruga ima zatvor, peroni se nisu podigli na pristojnu razinu, pothodnik i lift nam ne grade, a u prometnom uredu sam dojadio svima živima... No, danas me u neko doba oko ručka nazvao g. B.Z., umirovljeni strojovođa sa stanom u Hreljinu. Nakon lijepo grazgovora o mojim putopisima i ostalim zanimljivostima koje prati na 4umu iako nije član, rekao mi je da danas prolazi riječkom prugom na putu od Slovenije prema Splitu poseban izletnički (željeznicoljubački?) vlak s 10 luksuznih vagona iz Švicarske te da bi bilo jako dobro da ja to odem malo poslikati. Dodao je da očekuje lijepe fotke... Ovo je, dakle, tipičan primjer "ponude koju se ne može odbiti"! Vlak je trebao proći kroz Rijeku (bez zaustavljanja – na što smo se obojica lijepo nasmijali) točno oko 14:26 pa sam izračunao da bi mogao najranije u tri i kvarat biti u Lokvama. Ja stigao na vrijeme pa da malo razgledam što se eventualno promijenilo od blagdana sv. petra & Pavla kad sam zadnji put bio ovdje... Baš ništa, osim što je malo sunčano – ovo je još uvijek pruga u smjeru Fužina A ovo je smjer za Delnice Prijatelj je dobro, veli da ga maze i paze ter da nije dobio reumu od silnih kiša... Ispod ex govornice parkirana je kanta s mazivom za skretnice Francuski ključ nije poklon za dvomilijuntog putnika već obavjest o zamjenskim autobusima. Ono što je zanimljivo je uvođenje mini-buseva koji skupljaju eventualne putnike iz kojekakih pripizdina koje donedavno nisu bile pokrivene zamjenskim busevima (Kupjak, Drivenik, Žrnovac...) U međuvremenu sam saznao od ljubaznih stanovnika prometnog ureda da rečeni specijalac kasni jer je došao u Rijeku tek u 15:11. Taman sam odlučio krenuti kući da ne dreždim na praznom kolodvoru kad li je iz smjera Delnica naišao B700 s nešto zakašnjenja (50-tak dekika). pretpostavljam da je negdje čekao da otćepe prugu. Vlak je bio nenormalno golem (jedino vagoni nisu bili švicarski). Pretpostavljam da dovlači u Rijeku vagone koji su zapeli u Ogulinu zbog Kotoriba – Zagreb? i još jednom Možda zbog poplava voze preko Rijeke? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 Onda sam se lijepo vratio kući. Imam ja i tamo posla. Nekih tričetvrt sata kasnije bio sam opet na kolodvoru. Razgledavam padinu prekoputa kolodvorske zgrade. Štete od zimušnjeg ledoloma su sanirane. Derastično. Sanirano je privedeno funkciji I onda je naišao specijalni vlak. Protutnjao je takvom brzinom da sam jedva uspio snimiti kompoziciju na filmić. O dodatnom fotkanju kompozicije nije bilo ni govora. Tja. Ajmo doma. Cvile ima novu ogrlicu i redovito obilazi povjereni mu revir Mladi prijatelj Igor je izmislio novi para-sport: Skijering u kolicima! Veli da ovako lakše obilazi kolodvor, a pas ima zasluženu rekreaciju! Iz meni nepoznatog razloga naš 4umski softver odjednom ne prihvaća moje klipove uploadane na FotoBujol. Da ne dižem na Jubito tri klipića od po 10-tak sekundi, evo sam ja to sve lijepo polijepio u jedan! Pozz Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Vlak nije švicarski nego njemački od EuroTraina. U Rijeci su stajali manje od 5 minuta i odmah dalje (samo da se promjeni strojovođa i vlakopratno osblje). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 Vlak nije švicarski nego njemački od EuroTraina. U Rijeci su stajali manje od 5 minuta i odmah dalje (samo da se promjeni strojovođa i vlakopratno osblje). Kako su mi rekli, tako sam prenio... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Nažalost, krivo su ti rekli (snimljeno u Rijeci dok se čekala promjena strojovođe i vlakopratnog osoblja) ******Vidi se da su vagoni (bar izvana) dosta dobro održavani, čak bi se i usudio napisat bolje od Majestica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
igor 409 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Ako idemo ganjati picajzle, jedan vagon si dvaput brojio jer je u vlaku bilo 9 vagona. 10 je za Aseu jedan previše na usponu do "domicilnog kolodvora". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Svaka čast na ulovu ovog izuzetno rijetkog kapitalca. Btw, ova tri Beet vagona koja su u Rijeku otpremljena s B 700 i još tri koja su došla s B 702, najvjerojatnije će sutra voziti djecu na neki izlet u GK. Takvi vlakovi su dosta česti na riječkom području. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Otišlo jutros za Lokve kao vlak 1615 (u povratku 1614) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Da ne zahrđa tema dok nema autora: Posljednja dva mjeseca dvorišta opsjedaju medvjedi Doš'o medo u Lokve: Panike među mještanima nema, ali bojazan postoji Autor: Slavica Mrkić Modrić Pojačano spuštanje medvjeda u naselja može se povezati s ledolomom koji je u veljači naštetio i šumi, i ljudima, ali i životinjama. Šume su pune srušenih stabala što su medvjedima otežala kretanje pa umjesto šumom medo ide »drumom«, tj. livadom, kaže lovnik Hrvatskih šuma Miroslav Šafar LOKVE » Medvjedi se spuštaju u goranska naselja. I nije baš neka vijest, ali kad to čine svakodnevno ili bolje je reći svaku noć, e, to pak iskače iz goranske uobičajenosti. Upravo to rade na području Općine Lokve. Negdje od početka rujna, mještani Homera, dijela Lokava kao i Slemena viđaju ih u vrtovima, voćnjacima, ali i dvorištima. Najčešće spominju dvije medvjedice i njihovu mladunčad, a na onog »brundavog gospodina« koji prošeće Slemenom gotovo se niti ne obaziru. I sve je bilo na rubu normale dok jednoj mještanki Lokava nije nastradao kokošinjac i one koji su bile u njemu tj. kokoši i patke. Njih 40-ak. Lovačko društvo »Srnjak Fužine – Lokve« iako nije moralo preuzelo je na sebe obvezu da dotičnoj mještanki nadoknadi štetu što ju je medo počinio, ali među Lokvarce uvukla se doza nelagode. I blago mora jesti Općina Lokve poduzela je sve što je bilo u njezinoj moći i nadležnosti kako bi medvjede odvratila od naselja. Načelnik Toni Štimac kaže: – Zadnja dva mjeseca medvjedi prečesto svraćaju u mjesto. Najčešće u Homer. Ono što smo mogli napraviti, napravili smo. Maknuli smo kontejnere koji su i inače postavljeni zbog izletnika tj. vikendaša, svako jutro odvozimo smeće, kontaktirali smo Odjel za lovstvo pri Ministarstvu poljoprivrede Republike Hrvatske, te uputili zahtjev za pomoć našem Lovačkom društvu. Kako je ove godine u šumi manje hrane bilo je za očekivati da će medvjedi hranu potražiti na nekom drugom mjestu. U kontejnerima, u polju, vrtovima... Ipak, koordiniranim akcijama lovaca i interventnog tima pri Ministarstvu, nadam se da će ova, ne baš ugodna situacija, biti riješena. Tragovi medvjeđih kandži i razbijena dvorišna ograda na kući Boje Ignjić / Foto S. DRECHSLER Istom se nadaju i stanovnici Homera kojima medvjedi najčešće svraćaju iako nekog većeg straha ili panike u razgovoru s njima nismo osjetili. Štoviše, dominirao je osjećaj suživota medvjeda i čovjeka koji u Gorskom kotaru i nije rijetkost. Tako Seida Sveticki kaže: – Pojeli su mi sve jabuke i mrkvicu. Nisam ljuta na blago, pa moraju i oni nešto jesti, a živjeti u šumi znači biti spreman na ovakve stvari. Imamo tri psa i oni jave kad je medo blizu pa ne izlazimo iz kuće, a na djecu pazimo. Pred kućnim pragom Ona kojoj je došao na dva metra od kućnog praga je Boja Ignjić. Osim što joj je pojeo sve jabuke, oštetio joj je i ogradu te ostavio trag kandži na dvorišnom zidu. – A, brižan, probao je gore pa mu se poklizalo. Vidite i sami po tragu da je to bilo tako. Ma, nije meni što je pojeo jabuke, samo me je strah da mi ne dođe u kuću. Sad se već približio na niti dva metra razdaljine. Znam da je sve to normalno u naseljima kao što su Lokve, ali jedno ulično svjetlo ispred kuće, dobro bi nam došlo. Ako ništa drugo da ga vidimo, priča Boja. Medvjedi, doznajemo od Marije Dragičević, ne dolaze danju. Vrijeme za njihovo prošetavanje mjestom počinje s prvim mrakom i traje do zore. – Dočim zaškuri ja zatvaram vrata. I ne samo ja već svi stanovnici Homera. Kako kućna, tako i ona dvorišna jer neće medvjed po danu, on čeka da se mi smirimo, i kad sve utihne – evo ga. Je, i meni je pojel' jabuke ali nema veze. Sin mi je lovac i ja ću sad samo ponoviti ono što je on meni rekao – neka blago jede, pa i ono mora jesti, sa smijehom nam je ispričala Marija, te dodala da dok je sva šteta u voćnjacima i vrtovima, nema nikakvog problema. I tako u Lokvama psi laju, a medvjedi prolaze. Nitko se baš previše ne uzbuđuje, ali doza straha, pogotovo zbog zime koja dolazi i o čijoj jačini ovisi koliko će često medvjedi u potrazi za hranom svoje prirodno stanište tj. šumu mijenjati za ono ljudsko, može se iščitati između redaka. Tisuću razloga zašto Lovci LD Srnjak kontaktirali su Ministarstvo poljoprivrede u vezi ovog sve češćeg pojavljivanja medvjeda u naselju Lokve. Podmirili su i štetu što ju je, kaže lovnik Hrvatskih šuma Miroslav Šafar, najvjerojatnije medvjedica čije je mladunče ušlo u kokošinjac i nije moglo izaći, počinila u tom istom kokošinjcu, iako to nije bila njihova dužnost. No što i kako dalje? – Opće je poznato da lovcima zakon priječi bilo kakvu intervenciju na području manje od 200 metara od naseljenog mjesta, stoga mi u Lokvama ne možemo djelovati. Postoji interventni tim pri Ministarstvu poljoprivrede tj. Odjelu za lovstvo koji u ovakvim situacijama postupa u tri faze. Najprije se medvjeda pokušava potjerati petardama, ako i nakon toga nastave dolaziti u naselja na redu su gumeni meci, a kao treća i posljednja metoda je izlučivanje. Tu je još i ona stavka o zabrani hranjenja medvjeda animalnom hranom, odnosno daje im se najčešće jabuke, kukuruz, šećerna repa... Pojačano spuštanje medvjeđe populacije u naselja Gorskog kotara, tako i u Lokve može se povezati s ledolomom koji je u veljači naštetio i šumi, i ljudima, ali i životinjama. Šume su pune srušenih stabala što su medvjedima otežala kretanje pa umjesto šumom medo ide »drumom«, tj. livadom. Potom, ekstremna godina što se tiče klimatskih uvjeta što je rezultiralo slabim urodom gljiva, žira i bobičastog voća. A i ljudi koji su pustili šumu da im dođe u mjesto, kao i činjenica da medvjeđa populacija bilježi rast jer nekad je bilo uobičajeno da medvjedica vodi jednog do dva mladunca, a sad ih se može vidjeti s tri ili četiri. O tome da ljudi ostavljaju hranu na mjestima na kojima to ne bi trebali činiti da ni ne govorimo. Uostalom, nije medo glup, što bi se mučio kad mu je hrana na tanjuru tj. u kontejneru, nabraja lovnik Šafar moguće razloge sve češće pojave medvjeda u naseljenim mjestima. Medvjeđa statistika Medvjed je od lani trajno zaštićena životinjska vrsta. Na području Hrvatske, pretpostavlja se da ih živi oko tisuću, no kad kažemo na području Hrvatske onda se prvenstveno to odnosi na Gorski kotar i Liku. Dozvoljen godišnji odstrel na nivou cijele države iznosi 120 grla, a ako tome pribrojimo i tzv. »interventne markice« ili nužne odstrele onda se spomenuti broj penje do 140. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 'Rvacki: gurnime-povuciga Čisto sumnjam, čisto sumnjam... Infra je ta koja ne da da budu lokomotive na štoku kao u svim normalnim željeznicama u okruženju. Kažu da po nekom starom propisu koji se provukao i dan-danas smije biti lok na kraju, ali brzina vlaka ne smije biti veća od 80 km/h. Baš me zanima kako DB i ostale napredne željeznice teško ugrožavaju sigurnost kad stavljaju lok i na kraj vlaka. Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Infra je ta koja ne da da budu lokomotive na štoku kao u svim normalnim željeznicama u okruženju. Kažu da po nekom starom propisu koji se provukao i dan-danas smije biti lok na kraju, ali brzina vlaka ne smije biti veća od 80 km/h. Baš me zanima kako DB i ostale napredne željeznice teško ugrožavaju sigurnost kad stavljaju lok i na kraj vlaka. Ukoliko je radna van službe nema ograničenja. To što neki ne znaju čitati što je napisano je druga stvar. Ovih 80 km je za potiskivalice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 Srijeda 10. prosinac, mjesečni blagdan – stigla pemzija Bili smo u posjetu kod K-Ivice u Delnicama. Taman je naišao teretnjak pa su tom prigodom nastale ove fotke Sad će me opet neki špotati da slikam samo ASEE, ali ja, hat megjutim, ovdje drugih nemam! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Daj mi malo pojasni kaj se dogada na ovoj prvoj fotki?ASEA ispred teretnjaka se odspojila pa ide dalje ili kaj, ne kuzim odkud tu kad je jednokolosjecna pruga? Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Politikolog Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Jedino logicno mi deluje da je crkla ASEA na teretnom, pa dolazi druga da voz uvuce u stanicu ili je PS u pitanju... mada kada pogledamo drugu fotku ispade da je sve OK sa prvom loksom, cim se pomerila blize parkingu sama! Znaci neko se zaigrao na kompu prozor zadnje upravljacnice kod vodece lokse malo odaje sta je u pitanju. ih sto nije cesce penzija, pa da ima jos slika ASEA Quote https://www.flickr.com/photos/milosjovic/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 Daj mi malo pojasni kaj se dogada na ovoj prvoj fotki? ASEA ispred teretnjaka se odspojila pa ide dalje ili kaj, ne kuzim odkud tu kad je jednokolosjecna pruga? Slika je nehotična montaža. Slikao sam dvije slike s iste pozicije prateći vlak. Onda mi je palo napamet to probati posložiti u panoramu. I onda je softver napravio što je napravio... A meni je dobro ispalo da mogu kontrolirati tko pomno prati moja piskaranja NHF? Smo i dalje prijatelji? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Zgodna fotomontaza. Na prvoj loksi(onoj bez vagona) na strani di je pantograf,kada se malo zumira vidi se da je lose odrezano. Edit: Pfaff je vec objasnio di je stos dok sam pisao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Ma sve 5, i mislil sam si da nekaj ne valja s fotkom jer je ta "prva" ASEA malo čudna pozadi. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 Evo i originala... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Srijeda 10. prosinac, mjesečni blagdan – stigla pemzija Bili smo u posjetu kod K-Ivice u Delnicama. Zašto baš kod tog sveprisutnog K ? Zar delnički Lidl još uvijek nije proradio ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.