Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Karavela

Članovi
  • Content Count

    3229
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Karavela

  • Birthday 10.04.1970

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    SMŽ
  1. Karavela

    Karavela

  2. Hrvatska logika. Kotači se tek naručuju kad vlak stane, umjesto da su spremni prije nego će vlak stati.
  3. To su slike od onda, prije par godina. Sad je bio na 2. kolosijeku ☺
  4. PZB 90 krivulju kočenja vlaka i pređeni put koji iznosi 1250 m. Osnovno mjerenje puta kod nadzora brzine iznosi 700 m, nakon kojeg se može osloboditi, ako signal pokazuje dozvoljenu vožnju. Restriktivan način rada je dodatna kontrola. A LZB 80 kontinuirano prati kretanje vlaka u koracima po 100 m.
  5. Netočno. Režim 85, na 500 Hz moraš biti 65 kmh ili manje i u 153 m spustiti ispod 45 kmh. Ukupno mjerenje puta iznosi 250 m. Ako si u tom putu stao, onda sistem prelazi u restriktivan rad i tada brzina ne smije biti veća od 25 kmh.
  6. Bila je samo jedna promotivna vožnja prije par godina kad su do Splita išle uprave KEV i HŽPP. Samo vožnja, bez testiranja.
  7. A već danas vozi kao IC 523 za Split.
  8. Danas je u Končaru...
  9. Karavela

    Šveđani

    Nepotrebno se ugrađuje dodatno treće svjetlo. Taj vlak već ima čelnu rasvjetu u trokut. Vidi se da te poslove dogovara netko tko nema pojma o tom
  10. 2062-114 i 119 viđene na vlaku 60340 kod Drniša CPR Jabuka, 20.8.2018. Tamo sam ih snimio u punom gasu.
  11. Grijanje ne treba pa se vadi, iznad kompresora je prostor za E-kočnicu koja se neće ugraditi, iako je izvorni model ima, a umjesto uređaja za grijanje za toliko se može povećati rezervoar za gorivo tako da lokomotiva ostane u okviru svoje dosadašnje mase od 103 tone.
  12. Te voze za stranca, nisu naše, po toj logici fali i 010 koja je na Kosovu.
  13. Na 021 cijeli bok upravljačnice je ispisan oznakama i brojevima. Ona oznaka rasporeda osovina (A1A´A1A´) je u današnje vrijeme totalno nepotrebna. Objašnjenje iz Agencije je da je to potrebno, da bi prometnik znao raspored osovina i osovinski pritisak. Kao da ne postoji Uputa 52 o tome.
×
×
  • Create New...