Jump to content
zeljeznice.net

igor 409

Članovi
  • Content Count

    487
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Istini za volju vojska tzv RSK je bila financirana i njezino djelovanje (ili dejstvovanje da ti bude razumljivije) je dirigirano iz Beograda isto kao što je diljem Srbije masa ljudi prisilino mobilizirana kako bi bili poslani u tzv RSK. naravno da vojska Srbije nije sudjelovala u ratu kada je u to vrijeme Srbija još uvijek bila u sastavu Jugoslavije. Uplitanje Zemuna (za kojeg vjerujem da bi danas većina autohtonog stanovništva bila sretna da živi u današnjoj Hrvatskoj) u priču o tzv RSK nema apsolutno nikakvog smisla. No kao što znamo svaka ... ima pravo na svoje mišljenje.
  2. ...kaj bi reklo da određeni forumaš koji sitnim dušama služi za liječenje vlastitih frustracija možda i ne trkelja baš toliko koliko bi se htjelo prikazati.
  3. Na ŽTŠ, FPZ, forumu (davnih dana dok se još moglo pročitati i nekaj pametnog od ljudi koje su slični tebi oterali s foruma) te nekaj stručne literature. O tome kol'ko sam znanja usvojil možda nekaj govori činjenica da je pred godinu i pol 3/4 uprave FPZ plakalo pred menom da ih izvučem iz govni u koja ih je uvalil jedan od njih (od čega su mi od nekih do dan danas ostali problemi s hemeroidima). S obzirom da si se ti svojevremeno u raspravi o taktu u ZG prigradu referiral na trkeljanja izvjesnog grobara HŽ-a, a lako moguće i FPZ-a (jedan od dvojice zbog kojih me hebu hemeroidi) sve se bojim kol'ko tvoje postove čovjek treba shvaćati ozbiljno. O tome 'ko je i kol'ko zagadil temu ne bi. Kak' sam već napisal, nek javnost sudi.
  4. Ponavljaš se, a s obzirom da nismo v melinu čitaj prethodne postove.
  5. Sačuvaj Bože da bi od tebe usvajal nekakva znanja o kolodvorima i SS uređajima po istima. Sva sreća da sam svoje znanje skupljal i skupljam na drugim adresama. Pa recimo da sam to već napisal, ali kak nekima teže dolazi do sivih stanica ponavljam: U privremenoj verziji Gradec bi teoretski mogel biti dio Vrbovca baš kak su Trnava i Čulinec dio Borongaja. Isto tak bi u privremenoj verziji Gradec teoretski mogel imati ulogu Delte. Sad da ti idem objašnjavati ulazne, izlazne i štitne signale po Borongaju (uključivo Trnavu i Čulinec) te APR na Delti nema smisla jer vjerojatno ionak ne bi niš shvatil. Da me opet nebi pital, ponavljam, privremeno i teoretski.
  6. kolodvorski uređaj = APB Jbt ovo je bolje nego kad su na jutubeu Tina iz Hajduka prodavali u Inter.
  7. Micek, ponovo pročitaj svoj pa moj citirani post i prestani razvodnjavati i skretati raspravu s početne bedastoće na koju sam ti odgovaral. A ak' ti je to problem barem se udostoji odgovoriti na postavljena pitanja. Ne bi veroval, ali o APB-u znam zericu više nego Vaše veličanstvo. Kak sam već pisal, Željeznica kao sustav je puno više od bauštele i informatike pa da ti i tvoj frendić imate ekskluzivno pravo držiti prodike i soliti pamet svekolikom forumskom pučanstvu. Ak si zaboravil, gore sam ti citiral tvojeg kompića koji je prvi spomenul "skretnicu usred međukolodvorskog APB-a". Ak' ti veliš da mora biti kolodvor, mora, ali u jednoj mojoj sivoj stanici (a i službeni dokumenti to potvrđuju) je ostal podatak da Delta nije nikakav kolodvor, a v sredini je međukolodvorskog razmaka z APB-om. Diskusija bu završila kad ti i tvoj kompić priznate da lupetate i da ste se male pogubili. Moja nestručna i neinformirana malenkost i dalje tvrdi da je prva verzija Čulinca bila hebena improvizacija radi koje je neko trebal odgovarati. Ti ak misliš da nije objasni zakaj su se preko određenih skretničkih veza vlakovi prevlačili samo v gluvo doba noći. Pa ak su Čulinec i Trnava dio Borongaja, ne vidim zakaj Gradec ne bi privremeno mogel biti dio Vrbovca. Ponavljam, ne tvrdim da treba biti, nego da bi mogel biti.
  8. Gleč micek ovak. Ti si napisal da skretnica nemre iti radi APB-a. Ja sam ti odgovoril da APB nije nikakav problem i dal primer gde takav slučaj fercera (Delta). Jel bu se to delalo i plaćalo (a 99% da nebude) nema nikakve veze z tim jel se to more ili ne. Zbiljam mi nije jasno zakaj se sad dalje zakopavaš i razvlačiš temu na releje. Mislim, nije da bi štel pametovati, ali način funkcioniranja APB-a na predmetnoj štreki je prilično slični digitaliji (jedino kaj je skuplji i pouzdaniji). Jbg nije Svet nastal s pojavom Windowsa i digitalije. Blesavi železničari su nekaj zmislili i prije toga. Nego, ak smem pitati kak je prilagođen SS na GK z Integrom i SbL5. Ko je napravil prilagodbu v Vinkovcima i Okučanima? Ko bu slagal D Selo?
  9. Kakvu ja to divlju gradnju zazivam? Ponavljam, makar je moja pokojna baba govorila da se samo v melinu ponavlja. Duhu sam odgovaral s tehničke strane budući se isti pozival na APB. Ti ili imaš problema s razumijevanjem pročitanog ili ti je jednostavno teško priznati da nisi uvek u pravu.
  10. Bojim se da ne razmem kaj bi autor štel reći. Po čemu ja to uskačem sam sebi u usta? Lepo sam citiral Malog Paju i potvrdil njegov navod gde je bit problema i ti sad ponovo pišeš to isto, a tvojem advokatu (ili štićeniku, ne znam v kakvim ste odnosima) odgovoril na njegov navod da ugradnja skretnice nije moguća zbog APB-a s primjerima gde to funkcionira u praksi (Delta bi bila isti slučaj) te u drugom postu s adresama gde bi mogel kupiti SS uređaj. Kad i gde sam ja napisal da je ijedna od skretnica ugrađena bez projekta i dozvole? V Čulincu možda? Kaj se tiče Čulinca ne znam kak i s kakvim projektima i dozvolama se delalo, ali pretpostavljam da ti je poznata problematika štitnih signala (zbog čega su tam određene vožnje bile "na crnjaka") prije zadnje rekonstrukcije štreke (ili se o takvim stvarima ne sme pisati). Valjda ti je jasna razlika između pravne i tehničke (ne)mogućnosti kod Gradeca.
  11. Usporedba s ljudima koji su u karijeri dogurali do uprave HŽPP trebala bi ti biti kompliment (barem po pitanju 'rvatistanskih relacija) Malo toga ti shvaćaš, no dobro. Pretpostavljao sam da nećeš shvatiti da se ne radi o 20 km/h. Nisam ja Boško Buha da mi dižeš spomenik. Recimo da ne znam i da bi volio da mi navedeš taj podatak kao i podatak koliko bi se zaradilo od iznajmljivanja ciganki pri čemu te neću opterećivati s brzinom. Ako nije problem bilo bi mi drago saznati koja to od lokomotiva iz podserije 376-390 ima 40 godina. A višesistemske lokomotive bi vozile gdje ono točno? S obzirom da sam tutlek za imovinsko pravne odnose, prosil bi objašnjenje kakve imovinsko pravne odnose treba rješavati za vraćanje neke štreke na projektiranu brzinu. Ok, shvatili smo da nisi savladao gradivo vezano uz konstrukciju voznog reda i HŽPP običaje pa ću zanemariti ovaj navod. Uz pretpostavku da kad pišeš koridor misliš na pruge M101, M102, M103 i M104, živo me zanima koje to vlakove umjesto brena prevlače ciganke. Naravno, očekujem precizan podatak s datumom i brojem vlaka na kojem je bila ciganka umjesto brene, pri čemu su pruge M101 i M103 nebitne za raspravu s obzirom na trenutno stanje istih. Ako nisi shvatio ja zagovaram iznajmljivanje ciganki. Koliko sam shvatio ti si mađare spominjao u smislu brzine vlakova, no dobro, možemo mi i o babama i žabama i kruškama i jabukama. Ako ne bi bio problem, molio bih za pojašnjenje što ili koliko je to mah i koliko to vlakova ili koliki postotak vlakova bi to trebalo biti. Recimo da mi je poznata situacija sa EMG 6111, no nije mi poznato kakve probleme na istima uzrokuje hladnoća. Prema mojim saznanjima na defektiranje navedene serije EMG u zimskom periodu utječe nešto drugo (iako se taj problem u jednoj od bezbrojnih modernizacija tih EMG mogao relativno lako riješiti). Bojim se da sam pretutlav da shvatim razliku između prevlačenja defektiranog mađara s cigankom ili nekom od 376-390 pa bih molio obrazloženje ove tvrdnje. Ljubim ruke!
  12. Ne mogu se odlučiti da li iz Mlinara, Pan-peka ili Dubravice.
  13. Sva mudrost ovog problema. Argument ti i nije baš neki s obzirom da na tom (ne znam po čemu glavnom) koridoru već imamo takvu situaciju (Tounj, Delta, pa i Trnava i Čulinec). Recimo, Gradec bi bio identičan Delti. Paa recimo da sad kol'ko god bila jadna situacija s bjelovarskim vlakovima još uvijek postoji njih nekoliko koji voze direktno. Ukidanjem i tog jada od direktnih veza još će se više smanjiti broj dnevnih migranata (a time i prihodi vlasnika PP-a, odnosno Infre) iz jedinog kraja koji sufinncira željeznički prijevoz.
  14. Misliš na prvu ili drugu fazu Čulinca? Ako bude po prvoj verziji Čulinca (gdje su preko "novih" skretnica išli samo vlakovi u gluho doba noći (i poneki strojni), bojim se da to ne bi imalo preveliki utjecaj na putnički promet.
×
×
  • Create New...