kiki273 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Subota, 10. travnja 2010. smo pfaff, jean i ja Pfaffmobilom razno-raznim cesticama i puteljcima kroz G.Kotar otišli do Karlovca. Prva postaja nam je bio kolodvor Plase Ovdje su parnjače dobivale vodu Napuštamo Plase, prolazimo Zlobin, Lokve, Vrata, Slavicu gdje smo htjeli popreko ali snijeg nam nije dao. Ovdje ispod je tunel Sljeme Dolazimo u Kupjak te se strmim šumskim putevima spuštamo na kolodvor Zalesina, koji se nekoć zvao Sušica. Tamo nalazimo na dobru tetu prometnicu :grinko: Biljetarnica više ne dela (kao i na mnogim kolodvorima) Padokaz Pogled prema Rijeci Pogled prema Zagrebu Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Vraćamo se nazad u želji da nađemo i Kupjak ali budući da nas je vrijeme "stislo" nastavljamo kroz Ravnu goru u Vrbovsko. Od kolodvora nastavljamo cesticom prema "EVP-u" i dižemo se uzbrdo. Pošto nismo 100 % sigurni gdje će nas cestica odvesti koristimo taktiku "Pitaj seljaka" koji nam kaže da prva lijevo vodi u neko selo a druga u Gormije. Prešavši preko autoputa dolazimo na makadam i blato..... Stigli smo u Gomirje i nastavljamo prema Ljubošini. I opret koristimo taktiku "pitaj seljaka" te stižemo na stajalište. Prema Zagrebu Preko pruge I ovdje je nekoć postajala biljetarnica Srdi, smrdi, užasno smrdi! Nastavljamo put Ogulina gdje se nismo zadržavali i stajemo na stajalištu Oštarije Ravnice I tu je bila biljetarnica Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Prema Splitu Prema Oštarijama Dolazimo u Košare Prema Zagrebu Prema Rijeci Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Evo nas u Dugoj resi Kakvo je ovo bojanje? Pratimo ind.kolosjek Koji završava iza ove lese Dok jean snima panoramu Karlovca centar prolazi putnički Na kolodvoru Karlovac nas je dočekao Zlayozg (Naš čovek) Javili smo se šefu koji nas je ljubazno uputio do remize u kojoj su 3 šinobusa, ali zaključana Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Ovi unutra su u dobrom stanju ali zato su ovi vani u očajnom Spremamo sačekušu za nagibalo Putnički pred polazak Malo poslije njega kreće i teretni I to je to za ovaj put! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
seabral Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Subota, 10. travnja 2010. smo pfaff, jean i ja Pfaffmobilom razno-raznim cesticama i puteljcima kroz G.Kotar otišli do Karlovca. Jeste to možda pratili karolinske tragove ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
hadzibane Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Bravo momci!Zaista lepa reportaža! Šinobusi u depou su u boljem stanju nego svi zajedno vozni šinobusi na ŽS... Nego...Pfaffek,šta ti je ono crveno na šlapama?Pertle,štipaljke ili već? Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta.......
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Subota, 10. travnja 2010. smo pfaff, jean i ja Pfaffmobilom razno-raznim cesticama i puteljcima kroz G.Kotar otišli do Karlovca. Jeste to možda pratili karolinske tragove ? Da, pokušali smo........ Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
Dinko-KA Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Bravo, lijep putopis! Jel možda znate broj ovog vlaka ili bar u koje vrijeme je došao u Karlovac? http://i780.photobucket.com/albums/yy85/kiki273595/070.jpg Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Bravo, lijep putopis!Jel možda znate broj ovog vlaka ili bar u koje vrijeme je došao u Karlovac? http://i780.photobucket.com/albums/yy85/kiki273595/070.jpg Došao u 16,22 a otišao u 16,30 Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
Dinko-KA Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Došao u 16,22 a otišao u 16,30 To sam si i mislil. S tim vlakom sam se ja jučer vratil iz Zagreba i sjedil sam u ovom zadnjem vagonu, bil mi je poznati sastav vlaka pa sam zato pital. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Stanley Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Bogami, lijepu ste turu napravili, svaka čast. Još čekamo i ostale da objave svoje foto i verbalne zapise. A čekamo i hungarologa da nam prevede onaj natpis s vagona MAV. A jeste li negdje ? Quote Serija 05 je zakon!
kiki273 Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Zato sam i stavio jer me zanima što to na MAV-ima piše..... Jeli smo ono što smo ponjeli sa sobom, i vidjeli smo brojne poštanske urede.......... Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
egérke Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Hehe, samo sam se pital ko bu... Uglavnom, "Isključivo za prijevoz žita i zrnatih usjeva". Ako se ne varam, to piše ispod i na njemačkom, francuskom, ruskom... Quote
x-type Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 a koji vrag su zrnati usjevi? btw, one fotke iz Zalesine su fantastične, na trenutak se isključim pa si zamislim kak je stvarno riječ o dvokolosječnoj pruzi i tunel je Sleme!!!!! nije Sljeme! Quote
egérke Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 a koji vrag su zrnati usjevi? Moj prijevod mađarske sintagme szemestermény. Szem = zrno, termény - sjeme žitarice kao poljoprivredni proizvod. Mislim, mogao sam jednostavno napisati "žita", ali bi me onda pitali zašto su u mađarskom dvije riječi, pa rekoh... Zapravo, kad malo bolje promislim - ovo szemestermény se može odnositi npr. i na soju, koja nije žitarica. Quote
inflameswetrust Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Da vi Riječani živite u Slavoniji za nas lokalce više ne bi bilo posla (po pitanjima putopisa i kojekakvih infrastrukturopisa!). nego, što su zapravo ove Oštarije ravnice? Nisam dosada vidio nikakve reportaže otamo, a sve što znam o tome jest da je to jedan od vrhova trokuta Ogulin - Oštarije - Oštarije ravnice ? Quote Moje fotografije.
ŠTREKAR Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Koji završava iza ove lese Tu vam se nalazi ljevaonica, a taj kolosijek nažalost već dugo nije u upotrebi. Šteta da nisam znao da stižete da se upoznamo i da vam eventualno pokažem malo željezničke okolice. Lijep pozdrav, Hrvoje Quote
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Nego...Pfaffek,šta ti je ono crveno na šlapama?Pertle, štipaljke ili već? Vezice za cipele, narančasto-fluorescentne da mi budu u tonu s patentom na skafanderu! U nastavku i malo mojih impresija iz Karlovca Opet smo našli jedno groblje slonova! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Čudna je sudbina okretaljki na željeznicama. Nekoć su bile srce ložione i središte zbivanja. Tu su se lokomotive opremale, napajale vodom, slale na namirenje ugljenom. Okretalo ih se prije prikapčanja na vlak da majstor ne ušine vrat gledajući u krivom smjeru. Danas su, skupa s pripadajućim objektima "hotela za parnjače", zapuštene i šutnute u neki prikraj kolodvorski, zaboravljene od svih. Konačna im je sudbina zatrpavanje ili preobražaj u improvizirani uređaj za popravak željezničarskih automobila, a čuli smo za jednu koja je pretvorena u ribnjak... Tročlana "Štacionova" ekipa (kiki273, Jean i moja malenkost) stigla je u Karlovac Pfaffmobilom nakon podugačke, pune peripetija, vožnje duž riječke pruge. Tu smo se sreli sa ZlayomZg koji je bez ikakvih peripetija stigao iz Zagreba. Najprije smo mu iščestitali rođendan (čovjek je zanemario rođendanski mamurluk da bi nam se pridružio), a onda sam ja kao najstariji i najozbiljniji otišao na poklonjenje dežurnom prometniku (jer šefa stanice, naravno, nema) da mu se predstavim(o) i najavim(o) naše nakane glede slikavanja karlovačke okretaljke i pripadnih objekata. Gospodinu koji nam je tako htio-nehtio postao domaćin, ne znam čak ni ime, ali nam je vrlo ljubazno odobrio plan i pače objasnio kuda i kako da najsigurnije stignemo do cilja. U međuvremenu smo se malo slikali za uspomenu. Nas trojica iz Rijeke Njih dvojica iz Rijeke i on jedan iz Zagreba Naš fotograf... Orjentir br. 1. je bila manevra. Trebalo je proći iza nje do ugla ružičaste katnice (orjentir br. 2.), a tamo smo trebali naići na gospodina iz VV koji će nas uputiti dalje Ovo imamo i u Rijeci pa nismo slikali Lijepo održavana vodonapojna pipica. Ova je služila za namirivanje vodom "u prolazu" Ovo su već ložionički kolosjeci Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Dok je mlađarija otišla slikati Hugote u remizi, ja sam, slijedom naputaka gospodina iz VV, otišao fotodokumentirati uređaj za krcanje ugljena tzv. estakadu. U prilično je dobrom stanju. Ovo su mini-okretaljke za vagonete, sad na njima vlasnik skutera može izvoditi piruete... Lijevo od skutera je remiza za vagonete. Evo ih unutra... ... a u produžetku se u travi vide ostaci dekoviljskog kolosijeka (600 mm) kojim su vagoneti stizali do dizalice. Kolosijek do kojeg su stizali vagoni s ugljenom koji se onda (ručno?) prekrcavao na vagonete. Ovo me jako podsjeća na onu staru odvalu kad se lik u nekoj tvornici hvali frendu: "Znaš, stari moj, kod nas u fabriki ti je sve automatizirano. Tu staneš, pritisneš ovaj crveni gumb, onda ti opadne vreća na leđa pa nosiš u kamion..." Na ovoj hrpi starog željeza ističe se na vrhu komad kolosijeka sa čeličnim pragom. Za one koji ne znaju: Dekoviljski kolosijek je obično sastavljen od sekcija kao maketa pa ga se lako demontira i/ili presloži... Na vrhu konstrukcije je upravljačka kabina. Nažalost nismo imali sobom nikoga tko bi se gore uspentrao snimiti komande jer je leđobran predviđen za nešto vitkije željeznicoljupce. No, uvijek ima nade... Po velikom kolosijeku su lokomotive dolazile na namirenje Vagonet bi se digao i ugljen iskrenuo u lijevak Čitav uređaj je u dobrom stanju i bilo bi lijepo da ga zaštite i malo urede. Od tri estakade koje sam vidio (Osijek, Moravice, Karlovac), ova je u najboljem stanju, jedino mi se čini da osječka ima više kolosjeka za vagonete. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Idem i ja pogledati remizu i Hugote Unutra je šaroliko društvo – jedna vrlo moderna drezina za održavanje KV, jedan Šved u operativnom stanju i dvije kompozicije šinobusa. Izgleda da netko ima s njima neke planove jer su u pristojnom stanju, a vrata su blokirana. Možda odu u Zagreb u muzej pa će ih tamo devastirati Kopča Čak nisu ni izgrafitirani Idemo van, dosta je bilo Ovo je moderna inačica onog tornja za ugljen. Eh, da mi je doći bliže Pfaffmobilom Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Tu vani nas je dočekao urnebes – pravo groblje slonova! Zdrobljeno, razbucano, razbijeno. Uostalom, neka slike govore... Prastara drvena šupa obrasla bršljanom i pavitinom. Vjerujem da romantično izgleda kad ozeleni... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Ovo, mislim, pripada u sindikalnu opremu. Vjerovatno još iz vremena OOUR-a Nisam uspio otkriti je li ovo lokomotivica ili samo motor namontiran na voziček. Hoću reći da nisam uspio vizualno prodrijeti u tajne prigona... Dizalica... S ponosom uočavam oznaku danas nepostojeće firme Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 I napokon: okretaljka! Tračnica Prigon Pogon (na palentu) Rikverc? Most Lepeza kolosijeka. Vide se rupe za zapor Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.