Jump to content

Barbarpapa1

Članovi
  • Posts

    395
  • Joined

  • Last visited

About Barbarpapa1

  • Birthday 11.06.1965

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Maribor

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Barbarpapa1's Achievements

1

Reputation

  1. Pozdrav Kakva međimurska, to je pohorska .... ... A i u Mariboru situacija nije bolja. Malo ko još zna, kakva je pohorska kava... Sorry za OT ... LP iz Maribora Jože
  2. Pozdrav ...Oto(n) Postružnik.... še en, ki je šel iz Maribora v Zagreb P.S. Hvala za lep hodopis! LP iz Maribora Jože
  3. Pozdrav Ako su podaci točni, onda je ovo tender od J(D)Ž 126 (ima tipički K.u.K izgled...) LP iz Maribora Jože
  4. Pozdrav Akhm... a supa? To ne ide uz ručak? Ili ti je to posudica za pranje prstiju (nakon upotrebe) ? P.S. Izvini, ali bilo je jače od mene.... LP iz Maribora Jože
  5. Barbarpapa1

    ZGK

    Pozdrav Nije Zagreb imao izlazni signal sa tri zelena svijetla (milsim da za Dobovu, Karlovac i Zagorje)? Da STIB ne misli na njega? LP Jože
  6. Pozdrav Samo mala informacija. Drava je 05.11.2012 u Mariboru imala najviši protok, izmeren otkada se protok mijeri (u poslednjih 60 godina) i bio je 3100 kubnih metara u sekundi (godišnji prosjek je negde 680 m^3/s).... LP iz Maribora Jože
  7. Pozdrav Stanley :jup Posebno za onu prvu sliku vatrogasaca. Podseča na vremena, kada smo u Maribou znali napraviti i koji kamion :mudri LP iz Maribora Jože
  8. Pozdrav Stjepan, imate pravo, ja sam slabo formulirao odgovor. Morao sam reči, da su sve one fotke, o kojima je postavio pitanje Egerke u svom postu (i linkove), sa koparske pruge.... LP iz Maribora Jože
  9. Pozdrav Pošto Egerke jož nije dobio odgovor na svoje potanje, pokušat ču objasniti situaciju na fotkama. Sve su snimljene na koparskoj pruzi koja je jednokolosiječna. Sve snimke napravljene su u različitim stanicma. Npr. ova: Odlazak iz putničke stanice Koper Situacija je slijedeča (snimljeno iz zraka).... Ova je snimljena kod Rižane gdje je situacija iz zraka slijedeča: Slično je i na posljednom snimku, koji je (imho) napravlje u stanici Črnotiče. LP iz Maribora Jože
  10. Pozdrav Vedi, puno hvala za taj putopis. Veoma dobro odrađeno i sa divnim komentarima (baš volim stvari pisane u dialektu ) A sada moj komentar na uređenost SŽ-a. Možda su neke stvari i bolje sređene u usporedbi sa HŽ-om, ali ima tu još uvijek puno toga što bi trebalo bolje srediti. Uzmimo na primer brigu o invalidima. Ormož je nakon renoviranja (u okviru uređivanja V koridora) dobio perone sa pothodom i dizalicom za invalide. Ali na slikama ne vidim dizalicu, pomoču koje bi se invalidi na kolicama dignuti u vlak. Osobito kad znamo, da je jedini niskopodni vlak SŽ-a Siemensov Desiro, koji još dugo neće voziti kroz Ormož. Sa druge strane, pre slabe dve godine obnovljen je kolodvor u Mariboru. Tu dizalicu za invalide u pothodu nisu stavili (od blagajne do perona moraš kroz pothod...), ali zato imamo na peronu prijevoznu dizalicu za dizanje invalida na kolicima na vlak. Istini na volju, invalidi u Mariboru pomoču kolica mogu doči do perona, ali je "stranputica" dosta dugačka.... A sada naša legenda Pohorje expres...Več sam htio Seabralu u njegovom putopisu odgovoriti, kada je spomenuo derutne vagone, da to tako mora biti, jer imam utisak, da kompozicija Pohorca več pada pod spomenišku zaštitu I stražnji vagoni, koji dolaze iz Murske Sobote, odnosno dolaze u nju, uvijek su lošiji, nego mariborski....O kvaliteti vagona nešto kazuje i oznaka NE, što znaši, da ne zadovoljavaju RIC propise...Ali se slažem, starim Gošinim "zicevima" nema premca. IMHO samo ih sijedala u "Mercedesu" (711 iliti Zelenec) "šišaju"....A ono sa najavljivanjem stajanja i nuđenjem kafe, pića, grickalica je tako od prvog dana (početkom sedamdesetih prošlog vijeka), kada je Pohorje Expres bio vlak najvišeg ranga na teritoriju Slovenije i vozio je u sastavu dve garniture "Mercedesa", tada još u Bajadera bojanju....Ahhh uspomene..... Još jednom hvala... LP iz Maribora Jože
  11. Pozdrav Samo mala nadopuna podataka @Maloga Paje. Maribor ima devno 6 parova vlakova za Beč. Voze u praktički dvosatnom taktu, jedino u podne ga nema.... I link na vozni red: http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/v-tujino/avstrija#iz_Maribora Skoro više veza, nego za Ljubljanu.... Ali videčemo, dali če ovo opstati.... LP Maribor Jože
  12. Pozdrav Kako rekoh, ono četvrtasto su mali deflektori (slonje uši iliti "Windleitblechen"), između kojih je sasvim običan dimnjak. @Toma kaže, da su se lokse u Strasshofu susrele 1994 godine. Na proslavi 150 godina željeznice na Slovenskom tlu u Celju 1996 ovih deflektora više nije imala. Malo se bolje vidi kod priloga gospodina Detlefa Schikorr-a, koji ju je, zajedno sa JŽ06 fotkao na vožnju u Pulu: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,2985999 Imate i na tom forumu njene fotke iz 1990 godine, kada je vozila skupa sa 06, kod Vas... http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=669&postdays=0&postorder=asc&start=345 LP Jože
  13. Pozdrav Nijedna na fotki nema Giesl ejektor. Prva je Austrijanka, onda Mađarica a na kraju je naša 03. Ovde ima još male deflektore oko dimnjaka, koji su kasnije skinuti. LP Jože
  14. Pozdrav Hvala puno na ovoj krasnoj prezentaciji karlovačke ložione. Što se one male uskotračne lokomotive tiče, mislim, da je to Jembach-ova industrijska lokomotiva. Stavljena je na normalnotračni "vagonet" a njeni se točkovi ne vide, jer se radi o loksi sa vanjskim fremom. Meni jako liče na lokse sa slijedeče stranice: http://www9.ocn.ne.jp/~austria/page013.html Samo moja dva (euro)centa..... LP Jože
  15. Pozdrav Kada sam video onaj spomenik, odmah me podsetio na lokomotive tvrtke "Norris" iz Philadelphie. Kad je več Pfaff pomenuo Philadelphiu, evo, kako je ona izgledala (ona na kamenu neverovatno sliči...) http://de.wikipedia.org/wiki/WRB_%E2%80%93_Philadelphia Wiener-Raaber Bahn (WRB) podigla je svoju tvornicu lokomotiva (Kasnije Lokomotivfabrik StEG), prvu u ovom dijelu Evrope i koj je dugo vodio John Haswell i kao takva proizvela je nemali broj lokomotiva, koje su vozile i našim krajevima. Prve lokomotive proizvedene su baš po Norris-ovom uzorku. Tako je npr. Lokomotiva "Laibach" (Ljubljana) (koja je, uz lokomotivu "Terglav" (Triglav) dovezla prvi vlak u Ljubljanu (barem kod oficielnog otvaranja pruge)) izgrađena po uoru na Philadelhiu, jedino nema više haystack ložišta... http://de.wikipedia.org/wiki/SStB_%E2%80%93_Gratz_bis_Laibach Sorry za ovaj OT, ali morao sam... LP iz Maribora Jože
×
×
  • Create New...