Jump to content

Renato

Počasni član
  • Posts

    7149
  • Joined

  • Last visited

About Renato

  • Birthday 20.06.1976

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Donja Bistra, Croatia

Recent Profile Visitors

20774 profile views

Renato's Achievements

563

Reputation

  1. Reči ću samo jedno. Nakon Baat vagona koji su proizvodili zvukove kao da sjediš na glodalici a vibrirali i skakali svaki tren u drugom pravcu, bilo što drugo je bilo bolje. Đuro nije mogao dosegnuti 80km/h gotovo nikada između stanica. Kada su se 80-ih pojavile Macose bile su svjetlosnim godinama bolje vozilo a o normalnim četveroosovinskim vagonima da ne pričam. Udobnost vožnje i nostalgija su dijametralno suprotne stvari. Tak i danas kad moje dijete svakodnevno putuje zagorskim cugom dijeli vlakove na one užasne stare i ove krasne nove koje ni ne znaš da su krenuli ili stali. Baš je briga jesu sjedala tvrda ili ostalo što pojedinci prigovaraju Končar vlakovima. Činjenica je da su za svakodnevnog putnika bolji.
  2. Vidiš kak je to sve relativno, meni je zagorski cug spojene dvije ili tri garniture šinobusa i Đuran sa 6 do 8 Baat vagona Malo kasnije je to bila zelena 2043 sa hrpom Baat vagona. Sve je to stvar vremena kada si se najviše vozio vlakom.
  3. Za dionicu Dugo Selo - Križevci dolazi iz BiH. https://gpjedinstvo.com/proizvodi/ Tucanik – dijabaz Tucanik od dijabaza jedinstvene tvrdoće služi za izradu zastora željezničkih pruga, te za izradu drenažnih sistema. Pored ostaloga, ovaj tucanik se ugrađuje u donji stroj brze dvotračne pruge Dugo Selo – Križevci (Hrvatska), projektovane za brzine do 160 km/h. Agregati: 31,5 – 63; 0-120 mm Dijabaz visokog kvaliteta vadimo u kamenolomu Trnava (Gornji Podgradci, Gradiška) i obrađujemo u modernom pogonu velikog kapaciteta na istoj lokaciji. Prema fizičko-mehaničkim osobinama, u ležištu Trnava učestvuju dva varijateta stijenske mase dijabaza koji se uslovno nazvaju kompaktni-svježi dijabaz (ββ) i izmjenjeni-trošni dijabaz (ββ’).
  4. I vandal i kreten su blago rečeno polupismeni
  5. Zanimljiva situacija je što Bistra ima dvije autobusne linije ZET-a (176 i 177) i obje idu na Črnomerec a ni jedna za Zaprešić. Prije Covid-19 postojala je i linija 175 koja je dva puta dnevno išla iz Zaprešića u Bistru. Ta bi bila odlična uz vozni red povezan sa vlakom. No ZET kao i HŽ PP nisu ovdje radi putnika...
  6. Čak nema križanja ni van voznog reda zbog kašnjenja već vlak mora čekati u Luki. Ponašaju se kao da Novi Dvori ne postoje. Bilo bi bolje da su napravili 2 kolosijeka u Pojatnom radi križanja a Nove Dvore pretvorili u stajalište ili čak i kompletno zatvorili.
  7. Krasan mali kolodvor, no ni putnika a ni tereta na njemu. Za te novce su mogli napraviti remont do Krapine.
  8. Pljunuti Plenković u mlađim danima
  9. Kolosijek u vojarni je završavao na tom mjestu a ovo izgledaju kao radovi na njegovom produženju.
  10. Pogled u katastar kaže da je vlasnik tog tobogana Industrija građevnog materijala Tounj. Čestica se vidi vraga zove Kamenolom
  11. Mislim da gore ima više od jednog kolosijeka pa to otpada. Sent from my Nokia 7.1 using Tapatalk
  12. Znam da su tu svojevremeno parkirali vagone sa koštanim brašnom što su se rasipali na Sušaku.
  13. Stanko, kao i uvijek odličan putopis. Nema nekog smisla. Ako su igdje slagali vlakove onda su to radili 5km dalje u Ogulinu. Ovo čudo zovu remontni kolosijek. Sjećam se da je nekada (prije kojih 30 godina) taj dio bio samo stijenje bez vegetacije i izgledalo je kao napušteni kamenolom.
  14. Došao je on i sa više od 7 punih iz Gospića.
×
×
  • Create New...