kiki273 Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 U II mjesecu 1992 novoobnovljena (Slovenska) žutka 009 iskliznula je s pruge između Zlobina i Plasa. 1.RŽB u sastavu thomcro,narcis,NP-549,LL i ja danas smo obišli to mjesto. Navigator nam je bio NP-549 Od Plase prema mjestu iskliznuća Nasip Pruga za izvlačenje postolja LL se spustio dolje NP-549,thomcro i narcis Pogled prema Zlobinu NP se sklanja Jer dolazi teretnjak Ja malo poziram Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Prema Plasama Prema Zlobinu Krenuli smo na kraj naj strmije pruge na svijetu Dolje ima svega............ Treba se vratiti gore Karavela sa brzim za Zg LL Tandem žutki Pruga ispod nas Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Dakle bila je to 009... Sječam se te vijesti u Dnevniku HTV-a, koliko se sječam do iskliznuća je došlo zbog odrona kamenja neposredno prije željezničkog nasipa zbog čega se "Žutka" sa 2 teretna vagona strmopizdila u ponor. Tog ljeta, vrlo brzo nakon nesreće, prvi sam puta išao na more sa svojim društvom. Kako mi majka nije dozvolila da idem "njenim" autom, željeći da zapravo ne odem na more, odlučio sam ipak ići, ali vlakom. Noćni vlak za Rijeku kretao je oko ponoći, dio puta smo spavali u kupeima. Taman kada je počelo svitati pogledao sam kroz prozor vagona i u ponoru ugledao "Žutku" zajedno sa jednim teretnim plato vagonom koji se zadržao na pola visine nasipa. I u povratku sam, na istom mjestu vidio i "Žutku" i vagon, iz ponora su izvučeni par mjeseci kasnije. Hvala na putopisu, dečki i žao mi je što IPAK nisam mogao s Vama. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Karavela sa brzim za Zg Zbog radova ili manjka Žutki? P.S. Fotografije su odlične. Kako je teren brdovit,pitam se kako je Thomcro uspio to svladati?Mora da je u dobroj formi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Ova strma pruga izgleda fakat impresivno ... tu ne bi ni austrougarska zupčanica pomogla Super ideja za ekšn .... i svaka čast na realizaciji i fotkama Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Karavela sa brzim za Zg Zbog radova ili manjka Žutki? P.S. Fotografije su odlične. Kako je teren brdovit,pitam se kako je Thomcro uspio to svladati?Mora da je u dobroj formi! Manjak žutki je kroničan thomcro je u jako dobroj formi kada je u pitanju ekšn Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Dakle bila je to 009... Je,bila je 009 s teretnom kompozicijom. Burobran je pao na prugu,strojovođa je iskočio kad je skužio što se dešava.Loksa i dva vagona su završili u ponoru a ostatak kompozicije je završio u Plasama na slijepom kolosjeku. U vagonima se prevozio grašak. Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Svaka vam cast na ekšnu dečki. Ja bih 333 puta umro da sam se morao pentrati po onom usponu. Bolje ovako gledat dobre fotke iz udobne fotelje. Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Ponukan jednim Erejzerovim postom predložio sam članovima 1.RŽB da obiđemo mjesto iskliznuća lokomotive 1061 009 prije skoro 17 godina. Točnije udes se desio u veljači 1992. a razlog je bio rušenje burobrana na prugu zbog čega je lokomotiva iskliznula i sletjela niz nasip sa dva vagona a ostatak kompozicije se nastavio kretati prema Plasama gdje ju je prometnik skrenuo na šturc (ovo podaci iz prve ruke, naš član DPŽ-a gospodin P.Kričkić je osobno bio na uviđaju nesreće!). Za početak sam priložio kartu i na njoj su objašnjenja gdje i što je. Dolje je smjer prema Rijeci a gore prema Fužinama. Prvi dio. Kako svaki ekšn ima neki svoj početak tako bi ja otpočeo naš sa ovog mjesta, sa okretišta prigradske linije iznad Hreljina. Pogled na Kvarner je predivan. Ovdje nas je sačekao NP-549 koji nas je i proveo po šumskom putu skoro pa do samog mjesta iskliznuća. Tandem 101 i 016 sa 8 Eas-a na putu za Lokve. Kasnije ćemo tandem još jednom vidjeti kad se bude vraćao. Pogled na zavoj s mjesta gdje smo ostavili automobile. I zoomirano. Pogled na brda. Stiže i LLeon na skuteru! Dalje nastavljamo pješice. Pruga je odmah tu dolje ispod nas! Evo zavoja, nasip, i najstrmija pruga. Spustili smo se na prugu. Međutim, ostatku ekipa srenuo sam pažnju da budu vrlo, vrlo oprezni jer bi uskoro po VR-u trebao proć brzi za Zagreb. I tad se desila mala komična situacija! Ja imam za zvuk zvona u mobitelu sirenu vrlo indentičnu sireni naših lokomotiva i tad je nazvao Portos, mobitel počeo "zvonit" (tuli sirena k'o šašava!), ja izvadim mobitel i džepa, još jače se čuje da vrišti sirena ... i tad nastaje pomutnja! Počelo je "Bježi s pruge, vlak ide!!! ...". Morao sam objašnjavat da ipak nije vlak nego moj sakramenski mobitel (morat ću promjeniti "melody" kad budemo išli u slijedeće ekšne). Predsignal prema Plasama (bilo je žuto ali se na fotki to ne vidi). Pogled prema Zlobinu kroz prolaz u burobranu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Drugi dio. I tako smo došli i do samog mjesta odakle su izvlačili postolja "posrnule" Žutke. Ode LLeon dolje! Padokaz kaže 26 promila. I tad smo čuli da nešto ide ali iz krivog smjera. 104-ka sa teretnim. Vidio ja i Jima u upravljačnici! E ovdje je malo manji pad. Mazalica. Ograničenje brzine (prema Zlobinu/Fužinama) Ma nema niš nutra, samo navlakuša da pogledam ! S obzirom da je već bilo vrijeme prolaska brzog za Zagreb smjestili smo se u pogonu sačkeušu. Vahtarnica. Usjek prema Zlobinu/Fužinama. LLeon zajahao burobran (u sredini fotke!). Nosaš KM (još uvijek čekamo brzog!). U međuvremenu smo otkrili i kamen MAV-a. Pa ovo je staro k'o biblija! Vidjeli mi da nema brzog i odosmo dolje istražiti ima li još kakvih tragova iskliznuća. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Treći dio. Ima još nešto malo ostataka djelova lokomotive, ostalo je pokupljeno. Ovo je vjerovatno od nekakvog ventilatora. Ostatak nekakve kutije. Moguće da je ovo dio krova. Komad kabela. Jedno staklo. I jedini pravi trag je kliznik pantografa. Ovo je otišlo samnom doma. 17 godina uzelo je svoj danak. Šipražje kroz koje se ne može. Ovo je na dnu ispod nasipa. Nas 4 smo dolje a LLeon je gore na pruzi i "čuva stražu" ako naleti brzi da ga snimi. LLeon. Još jedan pogled na pantograf. Nekakav okvir. Ovo nema veze sa nesrećom, vjerovatno je otpalo sa kojeg vagona u prolazu. Kao i ovaj kamen koji se skotrljao odozgora sa nasipa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Četvrti dio. Prema gore. Ovako je malo bolje. Uspon je, blagorečeno, za popizdit! Ostatak kočione papuče. Komad frema vagona. Još malo ostataka (uglavnom pleha i šarafa). I tad je uslijedio uspon gore. Nikome nije bilo do fotkanja jer je bilo strahovitotežak uspon a pogotovo zadnja trećina. I kad smo već bili na metar-dva do pruge čujemo "Karavelu". Brzo se penji, bježi sa pruge i sklanjaj se u ispuste. I u žaru borbe ... A i svirao nam je i protutnjao na pol metra od nosa. Od silnog uzbuđenja stisnuo sam krivi puc i ostao bez exclusive! Kad je brzi prošao, odlučili smo se vratiti. Baliza u smjeru Plasa. Novo i staro. Još jedan pogled na nasip. Škvadra mobile! LLeon, NP-549, Kiki i Narcis. Moja malenkost je iza fotoaparata. Tu smo se pozdravili sa NP-549 i nas 4 krenuli ka autu. I kad smo već došli do auta NP je javio kikiju da se nešto spušta! Brzo, trk natrag. Vratili smo se tih cca 100 metra. Ruke mi se tresu od trčanja. Vraća se tandem kojeg smo snimili sa Eas-ima iznad Hreljina. I za kraj, pogled na Kvarner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Šta mogu drugo reći nego - sjajno !!!! Već sam pomislio da dolje niste ništa pronašli, a onda si me razuvjerio na najbolji mogući način. Još jednom kapa dolje ekipi !!! Priznaj da si ono dogovorio s Portosom da te nazove ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 ... Priznaj da si ono dogovorio s Portosom da te nazove ... Ma nisam, daj šta ti je ! Pa nebi se sa time igrao. Čuj, nebi ni meni baš bilo svejedno da čuješ takav zvuk na otvorenoj pruzi a u iščekivanju si dolazećeg vlaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Super super super super!!!! Ova avantura je zlata vrijedna i steta da nemam priliku biti s vama. Svaka cast na foto dokumentaciji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Svaka vam čast na uloženom trudu i ovoj,zaista vrednoj,reportaži! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Repostano uz dozvolu autora, LLeona sa "Vlakovi-ri-hr". Kao što je već rečeno, išli smo istražit mjesto gdje je 1992. iskliznula 1 061 009. Odličan vodič NP (ipak je tu na domaćem terenu) nas je doveo autima kroz šumu blizu samog mjesta i uštedio podosta hodanja po pruzi. Dok se neki stišću uz burobran, ja po sredini. : Evo nas do najkraće i najstrmije pruge na svijetu. Dok svi stoje na vrh nasipa, čude se što sad : , ja kao valjda dežurni forumski kaskader, spuštam se dolje, ravno po nasipu. Par detalja sa dna Dok se pentram gore, prolazi teretni prema Plasama Kiki pozira, daje NP-u svoju makinjetu: slikaj me, slikaj me Nastavljamo dalje po pruzi, do kraja nasipa, i hvatamo dobru poziciju za sačekušu. Čeka se brzi iz Rijeke, koji već kasni ohoho vremena. Kako ja nisam bio zadovoljan sa pozicijom (smetaju nosači KM) prošetao sam po burobranu tražeći bolje mjesto. (oni mali čovječuljci iza drugog stupa zdesna su ostatak ekipe u sačekuši) Dosadilo im čekanje pa se spuštaju lakšim (i dužim) putem do dna nasipa. Sad smo zamijenili mjesta. Ja gore, oni dolje. (zašto sam ja uvijek kontra svega) Spustio bih se ja opet, ali sam ostao čekat brzi koji bi trebao, samo što nije. Tri kralja četveronoške. Ajde dečki, pa nije to tako strmo. Ili ipak je Čim su se popeli, čujemo dobro poznat zvuk dizela. Sad ja radim jednu poveliku glupost. Opet se penjem na burobran (ne pitajte kako, jer je visok oko 2,5 metra), STOJIM na njemu i snimam filmić. Tek kad je karavela prošla pored mene i kad sam osjetio njen zračni udar + zvuk dizela koji vuče uzbrdo + uzbuđenje od samog događaja, sam shvatio da stojim na zidu koji nije širok niti pola metra , sa jedne strane prolaze vagoni, a sa druge provalija od nekih 5-6 metara. :wallbash: Iako me dobro zanijelo (vidi se i na snimci, kad sam na pola karavele) srećom sam zadržao ravnotežu i snimio filmić do kraja. Zbog toga upozoravam svih da ne pokušavaju ovo izvesti kod kuće. I ode... Vraćamo se nazad Detalj KM i stari stup Baliza Jedna zajednička za rastanak LL, NP, Kiki, Narcis i Thomcro sa trofejem u ruci Kad smo se već popeli u šumu, NP koji je otišao na drugu stranu javlja da nešto stiže iz smjera Moravica. Ajde opet trči natrag kroz šumu (već me noge bole). :hot: Stiže tandem 101 i 016 Na povratku smo stali na Plasama. Dočekali putnički iz Zg. Samo sam još svratio pogledat kamo vodi ovaj odvojak I na povratku doma, kad sam se već odvojio od ostatka ekipe, dočekao sam teretni iz Bakra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Jako lijepo i hrabro, pa kaj vi neznate da se po pruzi nesme hodat, da po pruzi voze neki čudni strojevi koji ispuštaju neke čudne zvukove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Jako lijepo i hrabro, pa kaj vi neznate da se po pruzi nesme hodat, da po pruzi voze neki čudni strojevi koji ispuštaju neke čudne zvukove Znamo mi to znamo samo uvijek netko ima ideju o exclusivi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Svaka čast ekipi! Da nije bilo šumova u komunikaciji, s vama bi bili i neki Zagrepčani. Ja se po onim lojtrama od štreke ne bi usudil ni spuštati ni penjati (usađeni oprez nakon epopeje s Bogojevačkog mosta, još i danas u desnom koljenu imam prognozu vremena). Nego, jedna me stvar zanima: kako se kamenje sa burobrana našlo na pruzi? Je li ga srušila bura? Ili je bila riječ o nekakvoj diverziji? Ili nešto treće? I drugo: kako je prošao strojovođa koji je iskočio iz lokomotive? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Još jedared sve pohvale za reportažu,pogotovo LLeonu koji je snimio odličan filmić sa burobrana! A ona zadnja slika Žutke i Karavele me posebno dojmi! Super-tandem na delu! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Lijepo, hvala! Zna li se kad je nastradala lokomotiva 'sluzbeno' kasirana (kad je brisana sa popisa)? pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Lijepo, hvala!Zna li se kad je nastradala lokomotiva 'sluzbeno' kasirana (kad je brisana sa popisa)? pozdrav toma Još moramo to istražiti. Nitko se nije sjetio to pitati g-dina Kričkića. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubimir_1 Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Thomcro, kaj stopicu si uzo ?! Quote Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
duma Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 sve pohvale za odlican ekšn pohvala i za hrabrost/ludost za fotke oci u oci sa kompozicijama, opreza nikad dosta Zbog toga upozoravam svih da ne pokušavaju ovo izvesti kod kuće. kroz hodnik mi jos uvijek ne prolazi karavela, ali uvijek postoji prvi put, imat cu upozorenje na umu ...drugi put probaj samo zajahat burobran, nemoj se igrat sa ravnotezom Quote Chuck Norris vozi elektru bez žice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.