Simplon Express Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Pošto na forumu nije bilo slika ove dionice pruge,koja prelazi preko drzavne granice i po kojoj prometuju HZ lokomotive,postavljam nešto slika,poslaganih kronološki. Polazak iz Tovarnika,nakon završene carine teretnog vlaka.Carina traje oko sat i pol,al zna se ostati i duze,jer kolodvor Šid ne prima vlakove zbog zauzetosti svih kolosijeka. Odmah nakon izlaznih skretnica nailazi se na sekcionar,koji razdvaja napajanje kontaktne mreze između HZ i ZS Tko se zaletio,zaletio... Tu je i drzavna granica,uz obavezno glupavo ograničenje brzine.U ovom slučaju je 55 km/h. E sad ubrzavanje..za teretne na 80 km/h,a za putničke i brze na 100 km/h. Naravno,kolosijek je katastrofa i lokomotiva skače kao blesava. Pa malo zelenila koje napada kolosijek... Predsignal kolodvora Šid..zut..balize nema. Završetak izoliranog preklopa Ulazni signal..crven. U daljini se nazire Rumunjka 461,koja je dovukla teretni,pa se prebacuje okolo na vlak u pravcu Beograda. Ulaz postavljen Iza putnog prijelaza,počinje lagana voznja od 10 km/h.Nisam siguran odnosi li se na onu skretnicu iza prijelaza(kada je postavljena u skretanje)ili na englezer iza nje. U pravac je redovita brzina,odnosno 100 km/h. Polako ali sigurno... E sad,nova lagana voznja od 10 km/h,koja se odnosi na 7,8,9 i 10 kolosijek. Nazire se i jedna ZRS 661(nisam upamtio broj),koja je dovukla vlak iz pravca Beograda. Ulazak na 8 kolosijek.Moj vlakić za nazad,nalazi se desno na 9 kolosijeku. Skroz do izlaza,al dosta puta nije ni to dovoljno da vlak stane u granicu.Ovaj put je bilo i previše mjesta,zahvaljujući malo kraćem vlakiću od samo 460 metara. Rumunjka 461-207 upravo prišla svom vlaku na 7 kolosijeku. Otkopčano i moze naprijed.Za ovu grupu kolosijeka vrijedi grupni manevarski signal,odnosno ranzir.Nalazi se iza putnog prijelaza.Stoga je potreban pratioc na lokomotivi. Promjena upravljačnice i ranzir gori bijelo za nazad(doduše na slici se ne vidi jer sam preblizu stao).Na 2 kolosijeku se naziru ZS 444-020(za vlak 419) i naša Brena 016(za vlak 414). Okolo kroz četvrti Prišao na vlak,a naši pregledači rade potpunu probu kočnica. Treba malo protegnuti noge...hmmm.,interesantan vlakić Istanbul - Ljubljana Mislim da su unutra neke kiseline.Ima i termometar 1141-001 i vlak... Zanimljivo,G kola s klimom al bez kotača.Iza starog Fap-a,nalazi se bife "kod Mice". Bit će i izlaz uskoro... Polazak... Naravno,s 10 na sat. Prelazak na pravilni kolosijek Zivjeli retrovizori Još samo da iziđe iz skretanja I vozi Misko.... Gdje god pogledaš,ravnica... Drzavna granica i sekcionar Ulazni signal kolodvora Tovarnik Skretničar se toliko razmahao zastavicom,da me strah da ne dotakne kontaktni vod.. Ulazne skretnice Stop..sad carina radi svoje vrijedni stroj Pogled iz druge upravljačnice prema vlaku. A i provjera da se nije uvukao neki Kurd. U međuvremenu dolazi 2511,lokomotiva okolo,pa nazad kao 2022. Carina gotova,papiri stigli...polaaazak u pravcu Vinkovaca,Zagreba,Dobove... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Odlično i jako interesantno, hvala ti !!! Skroz do izlaza,al dosta puta nije ni to dovoljno da vlak stane u granicu.Ovaj put je bilo i previše mjesta,zahvaljujući malo kraćem vlakiću od samo 460 metara. U tom slučaju zadnji vagoni u vlaku ostanu blokirati prilaze ostalim kolosijecima ? Je li to jedan od razloga povremene prezagušenosti kolodvora u Šidu ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Odlične slike.. Baš slabo ima tog (mog) kraja na forumu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 samo me zanima..... ....nevidim skretničara koji se razmahao....ili je nevidljiv ili.....se sakrio iza signala ( u ovom slučaju lopara).. evo mala nadopuna....ložiona u Šidu ( ak smijem ) Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini cooper Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 evo mala nadopuna....ložiona u Šidu Njihove asea-e mogu i bez žice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlada Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Vrlo lepe slike i baš detaljno opisano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Odlicne slike. Jos jedan dobar doprinos zapisima o zivotu zeljeznice i zeljeznicara. Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Jedan od ponajboljih putopisa u posljednje vrijeme. Čestitke i puno hvala Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti150 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Odličan putopis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Zaista super putopis. Pitanje za znalce: ne bi li kolodvor Tovarnik trebalo u dogledno vrijeme proširiti? Ili se sve pogranične formalnosti obavljaju u Šidu? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Zaista super putopis.Pitanje za znalce: ne bi li kolodvor Tovarnik trebalo u dogledno vrijeme proširiti? Ili se sve pogranične formalnosti obavljaju u Šidu? U šidu se obavljaju samo primopredajne stvari...proba kočnica, a sve ostalo ( carinski pregled, policijski pregled, skladišni, fitopatološki, veterinarski.....itd itd ) se radi u Tovarniku !! U svakom slučaju slažem se da se Tovarnik treba proširiti a pogotovo ak uđemo u EU prije Srbije !! Al bez obzira i na taj ulazak, ipak pogranični kolodvor sa 4 ili 5 kolosijeka....je Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX-BOSANAC Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 odlican putopis jedan od bojih na ovom fotumu samo dije taj skretnicar stose razmaho trazim ga po onoj fotki vec 15 minuta Quote BOSNO MOJA U SRCUTE NOSIM EVO MENE PO NJEMACKOJ I HRVATSKOJ VOZIM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ela Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Odlično i zanimljivo,inače malo slika sam gledao sa ove dionice... Primjetio sam malo izmjenjen pult,mislim na raspored instrumenata,kao npr ampermetar AKB izdignut gore desno,a voltmetar napona VM dolje lijevo.Jel to samo kod 1141-001 ili ima još lokomotiva sa takvom izvedbom. Quote Pozdrav iz MOSTARA Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Gledam i pitam se, dal je strojovođama dosadno voziti po ovakvim ravnicama, jer iz moje perspektive, bez kakvog brega i zavoja je dosadno.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Gledam i pitam se, dal je strojovođama dosadno voziti po ovakvim ravnicama, jer iz moje perspektive, bez kakvog brega i zavoja je dosadno.. Zaboravio si da su u ovim ravnicama brzine ipak bitno drukčije nego na prugama kod tebe Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simplon Express Posted November 14, 2008 Author Share Posted November 14, 2008 Odlično i zanimljivo,inače malo slika sam gledao sa ove dionice...Primjetio sam malo izmjenjen pult,mislim na raspored instrumenata,kao npr ampermetar AKB izdignut gore desno,a voltmetar napona VM dolje lijevo.Jel to samo kod 1141-001 ili ima još lokomotiva sa takvom izvedbom. Ela,to su lokomotive modificirane 2000/2001 u Končaru. Ima ih 4,a to su 001,015,041 i 043. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Full dobra putopis i zanimljive fotografije! Thx!!! Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ela Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Odlično i zanimljivo,inače malo slika sam gledao sa ove dionice...Primjetio sam malo izmjenjen pult,mislim na raspored instrumenata,kao npr ampermetar AKB izdignut gore desno,a voltmetar napona VM dolje lijevo.Jel to samo kod 1141-001 ili ima još lokomotiva sa takvom izvedbom. Ela,to su lokomotive modificirane 2000/2001 u Končaru. Ima ih 4,a to su 001,015,041 i 043. Hvala na odgovoru... Quote Pozdrav iz MOSTARA Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Simplone,odlične fotke! Usput,imam pitanje:Što rade strojovođe kada čekaju na carini po sat i pol i više kako si napisao?Jel uzmu Večernjak,kavu i čekaju ili rade nešto drugo? Osim što okinu koji put fotićem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simplon Express Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 Simplone,odlične fotke! Usput,imam pitanje:Što rade strojovođe kada čekaju na carini po sat i pol i više kako si napisao?Jel uzmu Večernjak,kavu i čekaju ili rade nešto drugo? Osim što okinu koji put fotićem. Hvala na pohvalama A uglavnom čitaju novine,knjige,dremuckaju,nešto prigrizu ili sjede kod prometnika i gledaju tv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 A kad čekaju na signalu neko križanje? Jer to isto zna trajati, pogotovo ako ih mora prešišati putnički... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alen Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Simplom, BRAVOOOOOOOOOO. Super reportaza. Gledajuci Tvoje slike imam osjecaj da i sam sjedim u loksi i "ljuljam" se u smjeru Sida. Cuj, ak na ulazu u stanicu ides samo 10 km/h sa vlakom dugim 450 i vise metara, ovi automobilisti koji cekaju na pruznom prijelazu mogu slobodno otici u birtiju i nekaj popiti dok vlak ne prodje . Inace mi se cini da su kolosijeci u Sidu u jadnom stanju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Simplon, čuo sam da je i na ostalim graničnim prijelazima brzina 55 km na sat, znaš li o čemu se radi, zašto baš 55 km. Dobru 2009. i sveukupni napredak svim željeznicama svijeta želi EDIT (STIB): Ispravljen Simplon Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Simpon,čuo sam da je i na ostalim graničnim prijelazima brzina 55 km na sat, znaš li o čemu se radi, zašto baš 55 km. Dobru 2009. i sveukupni napredak svim željeznicama svijeta želi alooo lovac nemoj mi Simplončića preimenovat Ma glede tih 55 km, već je bila negdje rasprava na forumu o tome, a i Eraser je to obrazložio, u stvari jako je čudno to ograničenje, da je uvijek 5 km/h < od najveće dopuštene brzine za tu dionicu ! Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 hvala, potražit ću Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.