Jump to content

Alen

Članovi
  • Posts

    789
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    St. Pölten

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alen's Achievements

0

Reputation

  1. Nema boljih putnika od sretne djecice!
  2. Vec sam sto puta rekao pa se sada ponavljam: Pfaff da te nema morali bi te izmisliti!!! Bravo, bravo i jos jednom bravo!!!
  3. He, he Pfaff - super oko za detalje. Hocemo jos!
  4. Sorry Stib, ali moram ostati barem djelomicno OT. Dakle, ono sto nama fali je kultura zeljeznice. Kod nas vlada kult automobila, i svi vozaci moraju parkirati u samom centru grada, jer -ne daj Boze- da se mora hodati 200-300 metara. Nasi ljudi bi naradije da je sve drive-in: drive-in supermarket, drive-in radno mjesto, drive-in doktor, drive-in pogreb,...Zagreb ima "Bogom danu" lokaciju zeljeznice koja vozi gotovo u sam centar. Ono sto fali su velika parkiralista u Dugom Selu, Sesvetama i Zapresicu. Osim naravno kulture voznje zeljeznicom. Ja zivim u Weilheimu u Gornjoj Bavarskoj, na pruzi Garmisch Partenkirchen-München. To je jedan od najprometnijih lokalnih pruga u Njemackoj. Nikome u Weilheimu nece pasti niti napamet ici autom u München, vec ce ce sjesti u auto, ici do 12 km udaljenog Tutzing-a, kupiti dnevnu kartu za vlak (EUR 9.- za jednu osobu ili EUR 19.- za do max. 5 osoba) i za 25 minuta doci sa lokalnim vlakom ili 45 minuta sa S-Bahnom (brza gradska zeljeznica) do glavnog kolodovra koji je u samom centru grada. To je kultura zeljeznice! A mi ne znamo iskoristiti ono sto imamo. Pogledajte samo prugu Rijeka-Fuzine. U svakoj normalnoj zemlji organizirali bi se izletnicki vlakovi iz Rijeke i vozili bi turiste iz Istre i Kvarnera. Sto mi imamo: IC sa dva vagona i nekoliko lokalnih dnevno. A u Fuzinama nemas kaj delati. O drugim prugama da i ne govorim. Znam da je to zacarani krug: mala brzina vlaka-sve manje putnika-sve manje prihoda-nema novaca za popravak pruga-mala brzina vlaka-.... Ali mislimo na buducnost. Nafte ima sve manje i biti ce sve skuplja. Mi svi kukamo da Hrvatska ima tako nepovoljan oblik potkove. Ja osobno milsim da je tu upravo prednost. Jer sa dvije paralelne pruge istok-Zagreb (Osijek-podravska pruga-Koprivnica-Zagreb i Tovarnik-Zagreb), dalje Zagreb-Karlovac-Rijeka i Karlovac-Lika-Split (sa novosagradjenim prugama Karlovac-Rijeka i Karlovac-Split-Dubrovnik) te zagorskom prugom, niti jedno mjesto u RH nije dalje od 50-tak km od slijedeceg kolodvora (osim Istre, ali to je poseban problem koji svi mi jako dobro znamo). Za "poprecne" veze do slijedeceg kolodvora uvijek se mogu uvesti npr. autobusi na zemni plin kojeg jos ima, hvala Bogu, dovoljno. Ali ako tako nastavimo, nece ti busevi imati gdje voziti... I tocno su neki komentari rekli: nisu za sve krive HZ. Puno toga lezi na losoj politici pocevsi od lokalne razine pa do vlade. Naravno da je za politicare bolje ak se slikaju na otvorenju 20 kilometara nove auto-ceste nego ak otvore nekih 10 kilometara obnovljene pruge. Za nadati se je da kada zavrsi gradnja Zagreb-Sisak i Sestanovac-Ploce-Dubrovnik te eventualno Rijeka-Zadar uz obalu, da ce se onda prijeci na gradnju pruga. Ako ne bude vec kasno...
  5. Super putopis!! Samo mala napomena: svi avioni za jug Europe (SLO/HR/BiH/MK/AL/TR/GR..) u principu polijecu sa MUC sa 08R ili 26L i odmah nakon polijetnja okrecu prema jugu. To znaci da nikako ne lete preko Zugspitze. Prije ce biti da je to Tauernmassiv kojega se vidi ca. 15 minuta po polijetanju.
  6. Arhiva » Vesti » Kurir 16.07.2008 Miloš Preković (44) iz sela Misači kod Aranđelovca ima dve različite vizitkarte - na jednoj piše da imate posla sa vlasnikom, valjda jedinim u Srbiji - Samostalne koljačke radnje sa „milozvučnim“ nazivom „Poslednji trzaj“, a na drugoj da je pred vama - „prvi srpski doktor za pečenje“. Naravno, da bi na vizitki bilo sve usklađeno, posetnica je ukrašena i fotografijom Miloša Prekovića s nožem u zubima! Tu su i drugi alati, na primer, satara i sekira... Naravno, Miloš je kasapin koji, i to piše na posetnici, kolje po kućama i alat nosi sa sobom. Pogotovo ovo "koljem po kucama" pa potpis "Arkan"
  7. Super, super Pfaff, a slikal si i jednu povijesnu fotografiju: skladiste Peveca!!!
  8. Super, super, super. Taj putopis me je vratio u moje djetinstvo kada smo cesto, tamo negdje krajem 70-tih godina, isli u Ozalj na kupanje. Isli smo putnickim za Karlovac (uglavnom Gomulke) pa onda dalje iz Karlovca za Ozalj. U ono doba je tu streku jos vozila parna lokomotiva. Nazalost nemam nikakvih fotki, ali mozda ih ima netko od starijih forumasa!
  9. Super putopis!!! Inace kaj se Ohrida tice, bil sam tam cesto u moje studenske dane kada sam radio kao vodic za Putnik. Isli smo uvijek sa "Ohridom" za Skopje i dalje autobusima. Nazad smo ponekad letili iz Ohrida preko Skopja za Zagreb, a ponekad isli istim putem natrag. Ohrid mi je ostao u predivnoj uspomeni. Rado bih i danas otisao tamo, ali letovi iz Münchena za Skopje su skupi, dok mi se vlakom preko Srbije ne ide. Autom jos manje. Ali Ohrid je zaista prekarasan...
  10. Simplom, BRAVOOOOOOOOOO. Super reportaza. Gledajuci Tvoje slike imam osjecaj da i sam sjedim u loksi i "ljuljam" se u smjeru Sida. Cuj, ak na ulazu u stanicu ides samo 10 km/h sa vlakom dugim 450 i vise metara, ovi automobilisti koji cekaju na pruznom prijelazu mogu slobodno otici u birtiju i nekaj popiti dok vlak ne prodje . Inace mi se cini da su kolosijeci u Sidu u jadnom stanju...
  11. Kaj se promjene klime tice, ona nije uz prugu tako naglo vidljiva kao uz cestu (ima profa pravo: kada se izadje iz Tuhobica, dolazi se cesto iz snjiega na topli Mediteran). Moja su zapazanja da, cim vlak krene iz Fuzina prema Rijeci, i kada se prodje Licko polje, postupno prelazi klima sa kontinentalne u mediteransku. Nekad vidljivije, nekad manje vidljivo, ali ne naglo vec postepeno!
  12. Koje je ono cudo od pruge slikano u Ostarijama???
×
×
  • Create New...