Jump to content
zeljeznice.net

Ela

Članovi
  • Content Count

    1,397
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ela

  • Birthday 10/14/1974

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Mostar BiH
  • Interests
    Lokomotive i razmjena iskustava
  1. Ela

    Ela

  2. Stanica Drežnica je objekat sa plavim krovom. Ono što je tebe zbunilo jest stajalište kod mosta i zove se Drežnica Stara. Na stajalištu piše samo Drežnica. Ostaci uskotračne pruge su ispod mosta potopljeni u jezeru.
  3. svaka čast na putopisu,i neću ti oprostiti što si prošao kraj mene a nisi se javio....
  4. Evo nešto fotografija sa sinošnjeg mjesta događaja. Pruga Sarajevo-Čapljina dionica pruge Jablanica-Grabovica teretni voz na čelu sa 441-907 i E52 512 u 20 sati i 10 minuta naletio na veliki odron kamenja i stijena. Sreća pa sve nije završilo u provaliji od nekih 100 metara. Kolege su žive sa lakšim ozljedama.
  5. Ivan.u ,ovo pod 4 nisi u pravu,ramisli malo,to bi zahtijevalo da jedna lokomotiva ima konstantno pritisak u kočionim cilindrima otprilike 2 bara za održavanje brzine,a pri većem pritisku u kočionim cilindrima uz postojeću brzinu kotrljanja dodirnih površina.čini mi se da je brzina 60 km/h, temperatura dodirnih površina (kočiona papuča i točak) duplo više raste,to znam iz iskustva jer smi i mi svašta eksperimentisali... U ovom slučaju kad se spuštaju niz strminu dvije lokomotive bez EDK,najbolje je da koče obje lokomotive manjim pritiskom u kočionom cilindru,često puta pustiti da pri kočenju brzina padne i za 10 km/h,raskočiti lokomotive i na 60 km/h opet zavesti kočenje.Time postižeš i to da se uz strujanje vazduha u otkočenom stanju hlade i kočione papuče. To iziskuje malo veće angažovanje u toku vožnje,česta pomicanja ručice kočnika i malo veću kocentraciju i trud. U slučajevima,kad se spuštaju dvije lokomotive.a ova druga ima EDK,uz dogovor kolega tako radimo koči ova druga sa EDK,samo pri zaustavljanju kolega sa prve lokomotive upotrebljava zračnu kočnicu.Ventilacija se ne gasi nikad,pogotovo u ljetnjim mjesecima čak ni pri spušanju lokomotiva,time obezbjeđujemo dodatno hlađenje i elektičnih uređaja za ponovno izvlačenje voza... Dešava se i kod nas, bandaže sumnjivog kvaliteta,brže se troše puno više zagrijavaju,nekad lokomotiva sama dođe sva zadimi od kočenja...Lokomotiva potiskivalica često puta za smijenu 6-8 vozova izgura do Bradine i sama se spusti u Konjic,i rijetki su slučajevi stradavanja bandaža. Neka ovaj moj post neko ne svati kao kritiku ili držanje predavanja,samo sam napisao to kako mi radimo.
  6. Iskreno...Meni je muka od Talga veća nego od niskog....Za niskog kažu jedan ko ni jedan,a Talga je ipak 9....
  7. Već sam čini mi se negdje na ovom forumu napisao da mi zaprežemo vozove do 850 t težine,preko 850 t ide potisak....Max težina za dvije lokomotive na ovom dijelu pruge je 1134 t. Ovaj voz na video linku ima otprilike 1000 t,tako se kreće težina kad je 13 tovarenih Eas-z u pitanju.... A što se tiče potiskivanja ili zaprezanja,nemam ništa protiv obje varijante,međutim kad je u pitanju primjerice 1141,koja je sklona propinjanju u vuči,praksa je barem kod nas pokazala da potiskivalica 1141 bolje koristi atheziju od vozne lokomotive u lošim uslovima stanja šine jer tad nije sklona propinjanju i manje proklizava...
  8. Ovako bi to trebalo i na riječkoj pruzi.....
  9. Jim! Moje skromno mišljenje je da vi potiskujete vozove iz Bakra ili iz Rijeke sa težinom od nekih 950-1000 tona uz kišu rosulju išlo bez većih problema...Ne kažem da ne bi bilo problema u vuči,naravno uvijek ih ima,ali uz upotrebu pjeska i premoštenje kontrolnika pritiska koristeći FD1 pogotovo u krivinama sa max nadvišenjem kad lokomotiva ispadne iz vage i traži svoje mjesto na tračnicama, uzimajući u obzir da potiskivalica bolje koristi atheziju,posebno 1141 jer je na potisku manje sklonija propinjanju. Ovo pišem i stojim iza toga jer radim na njima...Ovako uz zaprezanje je 900-950 tona neka gornja realna granica pri lošim uslovima stanja šine....Kvalificiraniji na ovom forumu mogu pobiti ovo što sam ja napisao,ali ja pišem samo što doživljavam u praksi. Kod nas na 26 dan/t ide max 1134 tone sa diodnim lokomotivama. Lokomotive 441-900 po tablici 7b koju smo dobili od Končara i koju koristimo, za njih dvije je max 1160 tona uz 26 dan/t i ono ide priličito mučno kad su loši uslovi stanja šine,ali ide.....Ali i dalje stojim na mišljenju,a i praksa je to pokazala da dvije 441 diodne lokomotive lakše ispeljaju voz uz brdo od 441-900...
  10. Šta veli struka i kako se lokomotive 1141 ponašaju na riječkoj pruzi na prvi dojam...Volio bi da neko napiše,ili ako je neko bio u razgovoru sa nekim ko radi na njima...Baš me zanima,čisto usporedbe radi!
  11. Jim! U jednoposjedu na prugama ovakve kategorije moraš imati kočničara...Barem kod nas je tako bilo,dok smo vozili u jednoposjedu na dionici Bradina - Konjic je uvijek bio kočničar kod teretnih vozova....
  12. Kod nas na ŽFBiH se moglo pričati o nedostatku lokomotiva do 09.12.2012,sad to već nije problem, A mislim da je tako na HŽ-u....U Pločama su do prekjuče koliko sam vidjeo bile 4 ASEA lok,a realno na sadašnji obim prevoza potrebne su im samo dvije....
  13. Ela

    Vlak u snijegu II.

    Hvala Pfaff,taman tako je izgledalo,zabijanje od nekoliko puta....Samo sljedeći put nabavi nekog malog Kenedyja i vidićeš kako ide....
×
×
  • Create New...