Jump to content
zeljeznice.net

Vlada

Članovi
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  1. Vlada

    Vlada

  2. Tacno tako, tih godina su se vozovi komotno trkali sa kolima na toj deonici.
  3. Tačno "Lovćen" se zvao ali što je interesantno i vreme se poklapa sa ovim sezoncem. Nije mi jasno, nešto tu ne štima .
  4. Sad me malo buni otkud je taj voz bio sezonac ? Ja sam mislio da je stalno bio redovan i tada nije imao manje od 11-12 kola.
  5. Putovao sam dosta puta tim vozom tih godina ali nikad nije mogao stići na vreme. Ipak se na to vreme putovanja moralo dodati minimum 30 minuta kašnjenja, ali bez obzira to je neuporedivo brže nego danas.
  6. To nisu lokomotive nego specijalna železnička vozila koje se vraćaju sa remonta pruge Podgorica-Nikšić u Ljubljanu.
  7. U ovoj zgradi desno sam živeo od rođenja do 2.razreda osnovne i šta mislite zbog čega volim železnicu ? Inače vrlo lep putopis .
  8. Uf na to nisam obratio pažnju , izvinjavam se. http://www.pdfuploader.com/uppdfs/58/brzine.pdf http://www.pdfuploader.com/uppdfs/58/brzine2.pdf
  9. Pre nekog vremena sam na railserbia forumu postavio pdf-ove sa pregledom najvećih dopuštenih brzina na većini pruga u Srbiji pa ću staviti i ovde: http://railserbia.net/forum/download/file.php?id=34771 http://railserbia.net/forum/download/file.php?id=34932
  10. Pa ipak je to 500 tona nekočenog bruta na kraju voza, mada mi je zbog neispravnog GZV-a sad jasnije zašto se transportuju u grupi i na kraju voza. Pretpostavljam da su vam propisi dosta izmenjeni u odnosu na doba JŽ jer ovde ne bi imalo šanse da se to otpremi na taj način nego bi bilo dosta komplikacija. Prvi je razlog da ne sme biti nekočeno više od 8 osovina u grupi a drugi da se ne stavlja nekočeno bruto na kraj voza. Da se razumemo, više volim kako se radi to kod vas.
  11. Nije mi jasno po kojem je to propisu da se stavljaju nekočene lokomotive ili vagoni na kraj voza? Mogao bi eventualno jedan vagon biti na kraju voza bez kočnica i to se ovde u Srbiji zove potrkač. Mislim da je suludo staviti 5 mašina nekočenih na kraj voza.
  12. Vlada

    Čudni tereti

    Danas u Beograd ranžirnoj sam video gotovo celokupan voz sa granitnim blokovima iz Rijeke za Mladenovac i pošto se povela velika rasprava o težini tih blokova pogledao sam u tovarne listove i video da je prosečna težina jednog oko 15 tona plus/minus dve tone.
  13. Vlada

    Čudni tereti

    Juče u Beograd ranžirnoj ineresantan tovar sa gumama za ogromne dampere koji rade na borskim kopovima:
×
×
  • Create New...