Jump to content
zeljeznice.net

410 EXP

Članovi
  • Content Count

    2,401
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 410 EXP

  • Birthday 01/11/1975

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    negdje
  1. 410 EXP

    Mađari

    Zar nije 015 prigradski...005,006,009,010,014,020,024..mislim da su oni sa 2+2 !?
  2. Brzina oko 30 km/h...dovoljno da jedna kola nisu kočila kako treba, a druga sa pola snage...i kad to zbrojite sa školom za Sv u trajanju 2-3 mjeseca...rezultat je vidljiv !! Vozim vec skoro 25 godina, i nije mi na pamet palo ići na bika više od 20 km/h! Biće toga još...samo polako, pa likujte i budite sretni kako se može biti Sv za 3 mjeseca..ali ne sjedajte u vlak
  3. ovo je bio sarkazam....2 mj. Duh je napisao da netko u HŽ " NE" želi povećati sigurnost...čovjek u pravu 100 %
  4. Povećava sigurnost.......na način tako da odškoluje Sv za 2 mjeseca ( -sumnjive kvalitete) i da mu niti jedna lok još nema ugrađen ETCS..pa zar ne shvaćamo ( alles zusammen) da nam još sva vozila nemaju niti Auto-Stop ugrađen. Sreća moja da imam još 8-9 g do Hr mirovine, pa neću zbog modernizacije ostat bez posla...a ak ostanem onda je to zbog kvalitetnih poteza iz uprave.
  5. Pouzdana i kontinuirana komunikacija....omg,lol, xd...je u normalnim državama, ali kod nas gdje se krade sve živo što se može utržiti...teško. Baš me zanima kak bi ta komunikacija bila ostvarena kad dva tri cigića maznu parsto metara kablova ili oštete prijemne glave ETCS-a. Vozio sam lok sa ETCS i simulirali smo nekoliko varijanti kad ne poštivaš ( namjerno vozeći većim brzinama ) uređaj, i zanimljivo je da smo uvijek stali unutar međika susjednog kolosijeka ( Đeletovci). To je zaista dobra stvar i nama olakšava posao.
  6. Vinkovci - Tovarnik, uredjaj TK funkcionira bezprijekorno ( iz moje perspektive ). Upravlja Tk dispecer ( prometnik samo mu je naziv radnog mjesta promjenjen) iz Vinkovaca. Znalo se dogoditi da im uredjaj "klekne" ili prolupa, pa odmah kolodvore zaposjedaju promentnici. I ti dispeceri po prilici dobro to rade, pruga je dvokolosijecna pa je nerijetko moguce vidjeti voznje vlakova po oba kolosijeka u istom smjeru, pretjecanja putnickih vlakova...itd. Modernizacija ( ako se to moze tako nazvati s obzirom na ovo gore pajino napisano, da je jos 60-ih to radilo) je dobrodosla, no opet kad nesto zasteka tu je ljudski faktor da rukom nesto popravi. Kako ce u buducnosti biti...ne znamo!
  7. Jel ima koje vozilo u PP sa ETCS?
  8. Pa i tajnica kod direktora je u sustavu, i skretnicar u Strizivojni i čuvar cpr u Sibinju..zar to znači da oni poznaju sustav iznutra a da se tiče zanimanja Strojovodje????Gluposti, kad ste culi od nas da poznajemo problematiku ostalih zanimanja? Mozda ih relativiziramo ali njihove sve probleme ne znamo! Gosp Stjepan mozda je "insider" i nije fb generacija ali njegovo poznavanje lok i zanimanja Sv,vjerujem je površno. Počeli smo o školovanju koje nije dobro odradjeno, jer kako ocjeniti jednog " kursasa " koji ne zna razliku od Ampermetra i Manometra? Sve je to smješno.
  9. Kočnice Žv...Crnković Tehnologija Vuče..Cvitanović Željeznička Vozila..Šurina Vagoni...Mardešić Propis (OŽPP)i..Lovrić ( Bandićev savjetnik za šport) Električni dio...Degoricija Mehanički dio ( mislim da je ovdje bila i žutka)...Brkić Praksa..Žilić...Lovac na pruge i još jedan ( zaboravih mu ime) Ostali predmeti poput matematike (Amra), fizike, etike...su lagani da im niti nisam posvećivao pozornost DešBu...ovo smo peglali 2 godine, i vjeruj mi da je od njih naj blaži bio Patrik ( a znate da je i on zayeban), pa sad se vi usporedite sa svoja 3 mjeseca kakve takve škole sa naše 2 godine. ( da ne bude zabune, škola je četverogodišnja ali 3 i 4 razred su bili stručni, dok su 1. i 2. bili istog programa za sve. Pa kad te Božo ( aka Cvitanović) uvati vrtiti oko tehnologije vuče, pa ti dođe Lovrić pa te malo prorešeta oko avize i predavize ( što me nije dotaklo u mojih 23 g vožnje), pa Crnković stariji počne pipati izravne i neizravne ( direktna i indirektna ) kočnice, pa Degoricija sa svojim shemama i strujnim krugovima, pa Milan Brkić sa svim ostalim pitanjima....OMG Dakle nivo znanja nije niti ne može biti isti školovanje je skraćeno a sve u cilju smanjivanja tržišne cijene sata rada Sv. Kad su počeli interni kursevi unutar hž i zapošljavanja sa sumnjivim školama iz inozemstva ( Bosna i Srbija), onda su se i počele dogadjati neke čudne stvari poput vožnje nepravilnim olosijekom od Črnomerca do Zaprešića, pa previdi laganih vožnji, zaletavanja strojnim lok pod Slovensku KM...., Ogulinski Hreljin...itd. Prometnik koji ne zna napisati nalog, pregledač koji ne zna da prilikom pucanja gl voda se zavodi automatsko kočenje, dispečer koji ne zna brojeve vlakova ( smjerovi kretanja par nepar). Sve u svemu katastrofa se sprema već 15-20 g, i sva zanimanja (strukovna) su polako počela gubiti na važnosti. Kad padnu prve žrtve ovakvog školovanja, onda će biti kasno, ali nastavit će se baljezgati na forumu samo pod drugom temom..a to će biti Crna Kronika Mali Pajo...SPVH ( u početcima) zaista nema veze jer je isti osnovan 1997 a na važnosti je dobio tek dvije tri godine kasnije, a ova sranja su počela malo ranije.
  10. Ako nisi zelio vjezbenika, nema tog tko te moze natjerati da bude s tobom. Ako je pisan rasporedom...jednostavno mu das da sjedi pored. No..s obzirom na sve kolega garlic..ovaj momak ikir je vecim dijelom u pravu! Nisu ti decki krivi sto im zakon ( ili tko god..) je dao pravo da se skoluju za Sv i to samo za 3 mjeseca ( upitno kakve kvalitete predavanja). Dal je to dobro..NIJE. E a onda na polaganju nasi instruktori sve pustaju jer NESMIJU nikoga rusiti...dok kad su periodicki ispiti za Sv..one koji godinama rade bez pogreske, bez imalo srama sruse zbog pitanja napona na reflektoru!!! Šta mi tu mozemo poduzeti..pa jednostavno dati si truda i da ih mi koliko mozemo obucimo da nekoga ne ubiju. Samo, kako ima puno "tatinih" sinova pa se nece nitko zamjerati na ispitima pa ih rušiti. Kako netko moze proci a da ne zna kako se hladi motor gl kompresora, trafo ili PJUT??? Ili da ne zna koliko lok ima kocionih umetaka...a rezimi AS-a su teorija zavjere za njih ( pojedince). Da ne ispada da su svi takvi..nisu, ima ih koji su NE tatini sinovi pa se bore i grebu da rade. Pa nije pobogu u genetici upisano da djeca zeljeznicara moraju biti zeljeznicari. Recimo..ja svoju djecu nikada ne bih gurao na streku..nadam se da ce biti pametnija od mene i zavrsiti neku visu skolu i zbrisati iz ove drzave. Imate primjer skole za Sv u Deutschlandu...idu u skolu i pekari i mesari.. ali kad dodje gusto i da nest moraju znati..padaju. Rezime...decki samo ucite i budite budni..imate zakonsko pravo, a mi koji smo godinama to dopustali i ne zamjerali se sami sa sobom i braniteljskim udrugama, sad kusamo skuhano!!!
  11. Ja sam poceo 95 raditi a 93 sam skolu zavrsio, i upao sam bez sindikata... Glede skolovanja za sv.. pa sindikati ( svi redom..) su ti zajedno sa boračkim udrugama, koji su potencirali "uhljebljivanje" blize i daljnje rodbine u sustav Hz. Pa onda imamo manje vise polupismene Sv i Kdk i prometnike....itd itd. Onog dana kad su prometnika i Sv obucili za dva mjeseca ( kupljene ) skole...sustav se poceo urusavati. Glede sindikalnog utjecaja za staziranja i zaposljavanja...pa nadjite i jednu firmu koja to ne prakticira.. Hep, Sume, Ina, Hz....itd. Dali je to pravedno...NE , nije, jer onda se usluge jedni drugima ( sindikati vs uprave poduzeca) naplacuju na cudne nacine, sto se u konacnici razbija radniku o glavu, a o sigurnosti prometa putnika i roba ( cargo firme..sa stranim ooeraterima) tek treba vrijeme pokazati. Sranja ce se dogadjati to je neizbjezno, jer danasnje skole niti jednom rijecju se ne dotaknu lokomotive ( recimo lok u pp) nego samo nesuvislo bubanje propisa. Ima decki koji to lijepo i sa voljom odrade jer vole tu yebenu lok i zeljeznicu ali na zalost vecina je tu po ujacima, stricevima ili politickim utjecajima a takve u konacnici taj posao ni nezanima.
  12. 25.10. u Starim Mikanovcima iz vlaka 746 je ispao putnik....slučajno ili namjerno...ne zna se. Očevid još traje.
  13. Ima svasta, ja sam odneo dio prednjeg kraja yugica i tip je isto probao pobjeci...dok nije prokuhao motor pa je morao stati.
  14. Pa ulazu i kod nas u zeljeznicu, evo pogledaj proracun infre ( subvencije) i pp-a, samo to ne ide tamo gdje treba. Svi nesta muljaju i izvlace lovu preko tih zderaca novca, nema nama pomoci!
×
×
  • Create New...