Jump to content

San


lovac_na_pruge

Recommended Posts

Idemo prema tunelu Vranja 1

Picture025.jpg

 

A prije toga, prolazimo ispod kamenoloma, koji još dandanas postoji, ali ne koristi usluge HŽ Carga

Picture024.jpg

 

Što se i po stanju kolosijeka lako da zakljuciti

Picture023.jpg

 

Picture026.jpg

 

Natpis je ostao mutan, ali vidi se na pfaff-ovoj slici Vranja 1, L=493,50m

Picture029.jpg

 

Evo nas unutra, ali je mracnooooo.......

Picture030.jpg

Picture032.jpg

 

Unutra u tunelu je nekakav zaklon, valjda da pješake po pruzi ne zgazi vlak (koji proci nece)

Picture031.jpg

 

Na sredini tunela smo ušli u jedan manji tunel uskotracne prugice i dobrahno si zmazali cipele

Picture033.jpg

 

Širina kolosijeka je manja nego moj raskorak

Picture034.jpg

 

Za vrijeme bivše države, ma davno, davnoooo, tu je bilo nekakvo skladište valjda eksploziva???

Picture035.jpg

 

"Preuzvišeni"

Picture036.jpg

 

Vrata su naravno zatvorena

Picture037.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Izašli smo iz tunela, a izmedu dva tunela sa pruge puca pogled na Velu Dragu

Picture039.jpg

 

Picture040.jpg

 

Picture041.jpg

 

Visoko, visoko

Picture042.jpg

 

Ulazimo u tunel Vranja 2,

Picture043.jpg

 

i hitrim koracima, vec se ukazuje svijetlo na kraju

Picture044.jpg

 

Ako netko pati od klaustrofobije, Vranja 2 ima i obilazni puteljak, kojeg je Thomcro istražio

Picture045.jpg

 

I sa druge strane još bolji pogled

Picture050.jpg

 

Picture049.jpg

 

Picture048.jpg

 

Prema Raši

Picture047.jpg

 

Prema Lupoglavu

Picture053.jpg

 

Još samo da vidimo ovaj usjek

Picture051.jpg

 

I bježmo natrag unutra, pocela je jace kiša padati, a i u tunelima treba kišobran

Picture046.jpg

 

Jedino nam je ovo ostala nepoznanica, naime km. položaj nije, tko zna????

Link to comment
Share on other sites

Nakon što smo malo istražili tunele i tunelice, vracamo se opet prema Lupoglavu i idemo do centra glagoljaštva u Istri, Roca.

Picture064.jpg

 

Subotom i nedjeljom kolodvor nije zaposjednut, ali taman je došao dežurni skretnicar (jer šved dolazi za 20 min), otkljucao prometni ured, nakon što smo se fino predstavili,

 

tko smo, što smo, otkud smo, zašto..... i ljubazno nam dopustio da malo pofotkamo prometni ured iznutra, što smo mi sa velikim oduševljenjem prihvatili.

 

I što mi prvo pada u oko, pa "najsuvremeniji" postavni uredaj naravno (iz doba Austrije)

Picture057.jpg

 

Pretpostavka da su žute rucke predsignali, a crvene ulazni, znalci ce me ispraviti ako griješim

 

Signalni loparic i signalna zastavica su tu

Picture058.jpg

 

A i ova maketa nagibnog nas je fascinirala, ponosno stoji iznad grafikiona, tko kaže da nema nagibnog vlaka u Istri

Picture059.jpg

 

Malo slika s vanjske strane kolodvora

Picture060.jpg

 

Suvremeni digitalni vozni red

Picture061.jpg

 

Picture062.jpg

 

Uz neke oznake kod polazaka A, B i C, a evo i objašnjenja;

Picture063.jpg

 

Telekomandni uređaj osiguranja obližnjeg žcp-a

Picture060.jpg

 

Pogled prema Buzetu, Stanley si uporno traži po džepovima ("ma di sam stavio pokaz")

Picture065.jpg

 

Picture066.jpg

 

Pogled prema Lupoglavu, Thomcro žurnim koracima kreće u istraživanje nečega, hm čega?

Picture066.jpg

 

Ahaaaa, skretničarsku kućicu na ulazu u kolodvor

Picture071.jpg

 

"Ma vidi ti vraga, on bi se još tu i odmarao", ajd thomcro diž' se, imamo mi još toga za obići

Picture072.jpg

 

Skretnice na ulazu u kolodvor iz smjera Lupoglava

Picture069.jpg

Picture068.jpg

 

Povuci-potegni sistem, koji jedan dio vodi do ovuda

Picture081.jpg

 

Žicovod vodi dalje do predsignala, ali do tamo nismo išli.

Picture082.jpg

 

Zanimljiv poklopac, može li se otvoriti?

Picture085.jpg

 

Može, može, evo što ima ispod

Picture086.jpg

 

Podzemni vodovi

Picture087.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nakon Roča otišli smo na obližnje stajalište Nugla

Picture088.jpg

 

Magleni oblaci su se spustili jako, jako nisko

Picture089.jpg

Picture094.jpg

 

U očekivanju vlaka

Picture090.jpg

 

Je l'ide, hm ne vidim ništa

Picture091.jpg

 

Pa sam ekipi pokazao zgodno mjesto za sačekušu, za jedan od budućih posjeta Istri i Ročkom kraju

Picture092.jpg

 

Službena vozila

Picture095.jpg

 

I zadnja točka ekšn-a, ročki bazeni, odnosno parni stroj star 133 godine, da vidimo što se događa, jer HŽ je ovu lokaciju prodao privatnom poduzetniku iz Zagreba, koji tu

 

namjerava izgraditi wellness centar, a parni stroj je preuzeo Grad Buzet demontažu i konzerviranje, pa mu slijedi preseljenje vjerojatno na ročki kolodvor kao muzejski izložak.

Picture099.jpg

 

Picture102.jpg

 

Tu imaju i plovila, ne znam da li je u planu i izgradnja marine sa 150 vezova??

Picture100.jpg

 

Uslijedio je ručak u konobi "Danilea" Ročko Polje

Picture103.jpg

 

I kao za kraj dana povijesni zajednički sastanak klubova KLJŽ i DPŽ, neki od sudionika

Picture104.jpg

 

Nakon sastanka, netko je morao doma, dugi je put kući, a neki su krenuli i obraditi tekuću problematiku, oni koji malo bliže stanuju, kao što ste i vidjeli u prijašnjim postovima.

 

Na putu kući negdje oko 21 sat zovem Portosa, da čujem da li su stigli u Zagreb, i kaže mi da je upravo ušao u stan, malo nas je snijeg pratio putem, ali sve u svemu ok, a Narcis di si ti, si još u Rijeci ili??. Ne ne kažem na putu sam u Labin, upravo prolazim kroz tunel Učka. "Ha-ha-ha, kaj ti nije dosta tunela za danas". A je je kažem ja, ali kroz ovaj moram proći, odnosno ne baš nužno, ali to je bolja i brža veza Labina i Rijeke.

 

Toliko od mene pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

O ovom desantu na sjevernu Istru i njene pruge već je toliko toga naslagano u ovoj temi da sam bio u dilemi da li uopće još nešto dodavati. S druge strane, tko sam ja da vas, vjerne i vrle štioce, prikratim za moje viđenje zbivanja? Sljedstveno tome, evo što imam za reći:

 

Džoint (ekšn) in Istria nobilissima

 

... ili kako su nas posjetili prijatelji iz unutrašnjosti!

 

Dugo se već dogovara zajednička akcija viđenijih članova 1RŽB i članova zagrebačke podružnice "Štacijona". Napokon je svanuo i taj dan... Svanuo je možda malo preuveličan izraz jer se nebo spustilo na razinu mora, cmoljila je kišica, ali "Ni kiša ni snijeg, ni padajuće ćuskije, ne mogu spriječiti neumoljivost pohoda pravih željeznicoljubaca..."

Pokupio sam Jeana i thomcroa i nešto prije planiranih 10:00 bili smo na zapadnom portalu Tunela Učka i divili se krajoliku

 

UckaPortal01.jpg

 

Prometalo se odmaralo u očekivanju društva...

 

UckaPortal02.jpg

 

Narcis je javio da je kod njega u Labinu sunce pa da će i kod nas valjda bit bolje? Za to vrijeme mi smo se divili ovome!

 

UckaPortal04.jpg

 

Zagrepčani su stigli s neznatnim zakašnjenjem jer je na tzv. "sniježnoj dionici" ACRZ bio zatvor zbog orkanske magle, ali smo se u roku dz dogovorili da ćemo ljubljenje, selamljenje i upoznavanje obaviti u nekom ugostiteljskom objektu jer smo svi čeznuli za kavom.

Evo nas, dakle: thomcro, Portos & Silver (usput smo naučili da su, za razliku od šparljivih i škrbnih Primoraca/Ištrijana, kontinentalci stalno gladni!)...

 

Lupoglav01.jpg

 

... Stanley, ...

 

Lupoglav02.jpg

 

... Narcis i nos od Jeana...

 

Lupoglav03.jpg

 

... Povtof (ima puna ufta)...

 

Lupoglav04.jpg

 

... i Silver koji je već progutao!

 

Lupoglav05.jpg

 

Onda smo pod obavezno otišli na kolodvor dočekati Šveda i malo fotkati

 

Lupoglav06.jpg

 

Lupoglav07.jpg]

 

U međuvremenu je stigao -bus iz Rijeke koji je doveo hrpu interesantne čeljadi...

 

Lupoglav09.jpg

 

Lupoglav10.jpg

 

Za to vrijeme, Portos je slikao kolosijeke...

 

Lupoglav11.jpg

 

Onda smo upozorili naše goste na povjesnu instituciju pa smo se nekako spontano počeli okupuljati za slikanje...

 

Lupoglav12.jpg

 

Za razliku od fotki iz Staljinovih vremena, ovdje se broj osoba povećava!

 

Lupoglav13.jpg

 

Lupoglav14.jpg

 

Lupoglav15.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Onda smo se potovarili u vozila i otišli do ž.st. Učka gdje smo ostavili prometala i pješice se uputili do nedalekih tunela Vranje I. & II. (zašto Vranje kad je lokalitet Vranja nije poznato?)

Tunel(i) su dijelom građeni kao dvokolosječni, ali lijevi/sjeverni kolosijek nije nikada sagrađen do kraja. Služio je i kao industrijski kolosijek na kojem su bili bunkeri za kameni materijal koji se krcao u vagone. Sve je van funkcije, kolosijek je zatrpan naplavinama finog pijeska, a ovdje su ga i naprasno prekinuli...

 

Vranja01.jpg

 

Evo što se jedva vidi

 

Vranja02.jpg

 

Interesantan način ojačanja praga

 

Vranja03.jpg

 

Naš LL nije bio s nama, ali mu je lovac_na_pruge bio dostojna zamjena

 

Vranja04.jpg

 

Vranja05.jpg

 

Vranja06.jpg

 

Bunker za kamenolom

 

Vranja07.jpg

 

Vranja08.jpg

 

Vranja09.jpg

 

Vranja10.jpg

 

Možda je ovdje nekoć sjedio vagar ili barem kakav evidentičar

 

Vranja11.jpg

 

Opet neki nadzor

 

Vranja13.jpg

 

Kamenolom, inače, radi i danas, ali se u transportu više ne koriste željeznicom

 

Vranja14.jpg

 

Atmosferske prilike i izgledi su bili sve samo ne obećavajući

 

Vranja15.jpg

 

Evo se društvo skuplja za zajedničku fotku

 

Vranja16.jpg

 

I teče i teče jedan slap...

 

Ulaz u prvi, kraći tunel

 

Vranja18.jpg

 

L=493,50

 

Vranja19.jpg

 

Detalj unutrašnjosti tunela Vranje 1.

 

Vranja20.jpg

 

Na pola dužine velikog tunela je onaj već istraženi mali tunel koji je vodio do skladišta, pretpostavljamo, eksploziva/municije

 

Vranja21.jpg

 

Vrata skladišta

 

Vranja22.jpg

 

Odzračnici skladišta (komada 2)

 

Vranja23.jpg

 

Vranja24.jpg

 

Koliko god da je fauna njurgala, flori ova kiša očevidno prija

 

Vranja25.jpg

 

Dekoviljska pruga od 400 mm – tipično za skladišta municije!

 

Vranja26.jpg

 

Stražarnica

 

Vranja27.jpg

 

Zaglibljeni napušteni vagonet

 

Vranja28.jpg

 

Vranja29.jpg

 

Kolosjek u tuneliću

 

Vranja30.jpg

 

Ovdje je kraj drugog kolosijeka u tunelu. Može li se ovo smatrati za bika?

 

Vranja31.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Evo nas vani. I Jean izgleda kao da se prilagodio profilu tunela

 

Vranja32.jpg

 

Nalazimo se na predjelu zvanom Vela draga – jedan od najinteresantnijih prirodnih fenomena u Parku prirode "Učka"

 

Vranja33.jpg

 

Šteta da nema više sunca

 

Vranja34.jpg

 

Ono gore je komadić ceste između tunela "Učka" i predtunela "Zrinšćak"

 

Vranja35.jpg

 

Kiša pojačava

 

Vranja36.jpg

 

Tunel Vranje 2.

 

Vranja37.jpg

 

L = 727,97 (ča ga nisu mogli storit tih tri centimetra dužeg???)

 

Vranja38.jpg

 

Detalj unutrašnjosti tunela Vranje 2.

 

Vranja39.jpg

 

Svjetlo na kraju tunela (i osam idiota na pruzi) Roll.gif

 

Vranja40.jpg

 

Izlazni portal. Interesantno – oba tunela imaju veći profil na ekstremima nego na portalima prema Veloj dragi. Ima tu nečeg čudnog...

 

Vranja41.jpg

 

Doavde sam stigao i dalje me ni tri boškarina ne bi odvukla... Krepah.gif

 

Vranja42.jpg

 

Vranja43.jpg

 

Kiša sve gadnije pada

 

Vranja44.jpg

 

Tamo mi je auto (šmrc!)

 

Vranja45.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Mokri, ali zadovoljni, potrpali smo se u aute, odmaglili sebe i stakla i zaputili se do ž.st. Roč.

Tu sam već bio, ali našim gostima se dopalo. Osobito su bili oduševljeni ljubaznošču i susretljivošću prometnika.

 

RocVaska01.jpg

 

Najinteresantniji dio je bio posjet lokalitetu Vaška (veli Narcis da to još zovu i "Bazeni") gdje su bili otvoreni rezervoari za vodu kojom su se napajale parnjače na ž.st. Roč i parostroj s pumpom. Cijeli objekt je u fazi obnove, a izgleda da će se restaurirati i stroj koji je bio u dobrom stanju

 

RocVaska02.jpg

 

RocVaska03.jpg

 

Ovdje se vjerovatno unosilo gorivo i izbacivao pepeo.

 

RocVaska04.jpg

 

Bazeni

 

RocVaska05.jpg

 

Šaht sa zasunima

 

RocVaska06.jpg

 

Bazeni i željeznicoljupci

 

RocVaska07.jpg

 

Obnova u tijeku

 

RocVaska08.jpg

 

Unutrašnjost – to su ona vrata s početka priče!

 

RocVaska09.jpg

 

Stroj je trenutačno u kitu. Očigledno je imao stephensonovo krmilo

 

RocVaska10.jpg

 

RocVaska11.jpg

 

Još puno komada i komadića

 

RocVaska12.jpg

 

RocVaska13.jpg

 

Obavezna cjevologija (će oni to znat natrag sastavit?)

 

RocVaska14.jpg

 

Oni manji se mogu zavuć nutra pa slikat na miru...

 

RocVaska15.jpg

 

Ovo je (pretpostavljam) nekadašnji uređaj za prodaju ulja iz vremena rinfuzne prodaje ulja!

 

RocVaska16.jpg

 

Posljednji pogled – idemo dalje.

 

RocVaska17.jpg

 

Posjetili smo i Nuglu jer su naši gosti htjeli vidjeti neke odlične lokalitete za sačekuše, a onda smo se vratili do jedne od najznačajnijih kulturno-povjesnih znamenitosti uz istarsku prugu – gostionice "Danilea"

 

RockoPolje01.jpg

 

Ja sam jeo ovo:

 

RockoPolje02.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Eh, da! Veselju je došao kraj. Umorni, ali sretni, siti i zadovoljni morali smo se vratiti u Rijeku gdje nas je u zgradi Vuče još čekao ZBRLj... uuups, sastanak "Štaciona".

Najprije su mudroslovili gg. Predsjednik i Tajnik...

 

RijekaVuca01.jpg

 

Ako sam dobro shvatio, pomirio sam se s nekim s kim se nisam ni posvađao??? Krampus.gif

 

RijekaVuca02.jpg

 

Jean je iznio prijedlog zaštite posljednje preostale Litorine

 

RijekaVuca03.jpg

 

RijekaVuca04.jpg

 

Prisutni su pomno pratili sva izlaganja...

 

RijekaVuca05.jpg

 

... iako se mora priznati da kobasice z kapuzom nisu baš prikladna podloga za mudroslovlje!

 

RijekaVuca06.jpg

 

RijekaVuca07.jpg

 

RijekaVuca08.jpg

 

RijekaVuca09.jpg

 

RijekaVuca10.jpg

 

Ja i moj novi prijatelj Silver

 

RijekaVuca11.jpg

 

Na kraju nas je novi član Zeleni_vlak_Arena upoznao sa svojim planovima oko snimanja i modeliranja kolodvora na istarskoj i riječkoj pruzi...

 

RijekaVuca12.jpg

 

Određenu letargiju i drijemežnost uspješno je razbio g. Veriga iskoristivši prigodu da se razmaše svojim blokom

 

RijekaVuca13.jpg

 

Zagrepčani su, nažalost, morali trkom kući (izgleda da je jedan od sudionika imao u planu neke bračne obveze VidBudale.gif), a aboridžani su se tradicionalno premjestili u "Cres" na još koju rundu. Al' to je već viđeno...

 

Za kraj – prema običaju, još jedan mali zemljovid:

 

LupoglavVranjaRoc.jpg

 

A – Zapadni portal Tunela "Učka"

B – Lupoglav

C – Vranja

D – Ž.st. Roč

E – Nugla

F – Ročko polje

G – Rijeka je tamo negdje

 

Toliko od mene - nije puno, al' je od srca...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Interesantno – oba tunela imaju veći profil na ekstremima nego na portalima prema Veloj dragi. Ima tu nečeg čudnog...

 

Gledajući zemljovid, ne mogu se oteti dojmu da se ovdje spremal neki trianglić, tj. da bi pruga mogal zapičiti direktno na istok.

Link to comment
Share on other sites

Gledajući ove zadnje Pfaffove slike ne mogu se oteti dojmu da vas je ovaj izlet toliko iscrpio da ste svi smršavili... :kul:kul

Sve je pitanje garderobe - imam ja overall za izgledat mršavo, a bome i drugi za izgledat debelo. (Ima i Barney majicu s toliko X da mu dođe k'o suknjica... Roll.gif)

 

A da je bilo naporno - bilo je!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Gledajući ove zadnje Pfaffove slike ne mogu se oteti dojmu da vas je ovaj izlet toliko iscrpio da ste svi smršavili... :kul:D

Sve je pitanje garderobe - imam ja overall za izgledat mršavo, a bome i drugi za izgledat debelo. (Ima i Barney majicu s toliko X da mu dođe k'o suknjica... Roll.gif)

A da je bilo naporno - bilo je!

Hehe... A malo nas jesi spljoštio, na nekim slikama glave su nam manje od uobičajene zapremine. :kul

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Istra puna ljepote, sa jedne strane lijep krajolik

ukarp0.jpg

 

 

a na drugoj restaurant sa dobrom papicom, nije reklama, već fakat

restoranon4.jpg

 

 

Baš je lijepa ova naša Istra. To što sam je upoznao barem u malom djeliću zaslužni su domaćini: Pfaff, Thomcro, Narcis i Jean kao vrlo dragi domaćini te članovi zagrebački: Stanley, Lovac na pruge i onaj koji nas je sigurno dovezao u Istru i vratio natrag u Zagreb u jednom komadu a on je Portos. Svima zahvaljujem na lijepom i zanimljivom danu. :kul

Pozdrav i Šefu stanice ROČ

Silver

samoborcekver1_zps9440815b.gif

Link to comment
Share on other sites

Interesantno – oba tunela imaju veći profil na ekstremima nego na portalima prema Veloj dragi. Ima tu nečeg čudnog...

 

Gledajući zemljovid, ne mogu se oteti dojmu da se ovdje spremal neki trianglić, tj. da bi pruga mogal zapičiti direktno na istok.

 

To je i bila neka prvotna verzija tamo 50-ih, kada je proboj bio započeo sa kvarnerske strane, iskopano je nekoliko metara i radovi su obustavljeni preko noći. Zašto? Na to pitanje još dan danas nije odgovoreno.

Link to comment
Share on other sites

Što reći poslije detaljnog pregleda svih ovih zanimljivih sličica, nega samo bravo majstori...

 

Na onoj zajednočkoj fotki gdje ste se pomolili na onom legendarnom mjestu, odakle je trebalo početi prokopavanje, trebali ste uzeti lopate u ruke i tunel bi bio začas prokopan.

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

Hehe... A malo nas jesi spljoštio, na nekim slikama glave su nam manje od uobičajene zapremine. :kul

Ma, mislim da me Bulk Uploader na FotoBujolu uzeo za magarca pa sam sad nešto krpio. Provjeri, molim Te :D

 

Na onoj zajedničkoj fotki gdje ste se pomolili na onom legendarnom mjestu, odakle je trebalo početi prokopavanje, trebali ste uzeti lopate u ruke i tunel bi bio začas prokopan.

Ne bih više, fala im! Stanley i ja smo se usaglasili glede toga da smo mi svoj obol dobrovoljnom radu dali u mladosti. Možda netko od ovih mlađih, ako ne pate od zaduhe ili (nedajbože) povišenih kolesterola & triglicerida... :kul

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Interesantno – oba tunela imaju veći profil na ekstremima nego na portalima prema Veloj dragi. Ima tu nečeg čudnog...

 

Gledajući zemljovid, ne mogu se oteti dojmu da se ovdje spremal neki trianglić, tj. da bi pruga mogal zapičiti direktno na istok.

 

To je i bila neka prvotna verzija tamo 50-ih, kada je proboj bio započeo sa kvarnerske strane, iskopano je nekoliko metara i radovi su obustavljeni preko noći. Zašto? Na to pitanje još dan danas nije odgovoreno.

 

To znači da je predviđena trasa trebala ići KROZ Velu dragu? Ako je tako, onda i bolje da ju nisu izgradili.

Link to comment
Share on other sites

Bijah slobodan nešto od fotki uvaliti (bez pitanja :kul ) mojim poštarčinama:

 

http://www.sindikat-hsp.hr/?what=galerija&w=12

 

Tko zna, možda i među njima čuči neki (bar potencijalni) railfan?

 

Ove rečenice se vjerojatno sječaš, nekad su je profe ćesto upotrebljavale,

pomilovati, ne ubiti :lol:

samoborcekver1_zps9440815b.gif

Link to comment
Share on other sites

Interesantno – oba tunela imaju veći profil na ekstremima nego na portalima prema Veloj dragi. Ima tu nečeg čudnog...

 

Gledajući zemljovid, ne mogu se oteti dojmu da se ovdje spremal neki trianglić, tj. da bi pruga mogal zapičiti direktno na istok.

 

Kada se krajem 1940-ih i početkom '50-ih gradila pruga Lupoglav-Raša oba tunela su bušena za dupli kolosijek. Pred kraj tunela Vranje 1 tunel se sužava na širinu jednog kolosijeka, onaj lijevi završava u stijeni. Kod Vranja 2 je obrnuta situacija. Mislim da je planiran triangl koji je trebao biti izveden na nasutom području Vele drage, te tunel kroz Učku, trasom približnom sadašnjoj trasi tunela Učka. Već tada je nagrđena Vela draga nasipom pruge između 2 tunela, a kasnije je i tunel Učka sagrađen dijelom kroz Velu dragu. Ima li uopće uz mačehinski odnos RH prema Željeznici smisla ikada povezivati Istru sa ostatkom RH ne znam ali taj tunel bio bi znatno bolje prihvačen u ostatku RH nego Bibinjska obilaznica.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Netko je tu na forumu svojevremeno nešto pisao o tome, da sada HŽ povezivanje istarskih pruga nema ni u dugoročnim planovima. Izgleda da će još dugo, dugo voziti na relaciji Rijeka-Lupoglav-Rijeka Croatia Express.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da će još dugo, dugo voziti na relaciji Rijeka-Lupoglav-Rijeka Croatia Express.

Samo da se neki lumen jednog dana ne sjeti produžiti ga sve do Pule :lol:

Link to comment
Share on other sites

Pa to se skoro i dogodilo prije par godina, naime počela je kružiti neka priča po novinama, tipa kao da bi se istarska pruga dala u koncesiju (ili čitaj iznajmila) privatniku.

Hellooooo, ma kakva koncesija, ma tko bi se toga prihvatio, pa nije to dati u najam kafić, dućan ili restoran. Autobusna linija se daje u koncesiju, ali željeznica malo teže. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...