Portos Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Kod Nugle interesantan dim iz dimnjaka u kombinaciji sa oblacima I vodotok-napojnik jezera sa parnom pumpom kolodvora Roč Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Dok sam nakon Pizze 4-sira u Danileji vozio prema Rijeci Thomcro je mojim Canonom slikao oblake Učka Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Nakon kratkog prisustvovanja sastanku DPŽ-a krenuli smo prema Zg uz naputke Pfaffa. Ubrzo smo izašli na obilaznicu i telefonom provjerili otvorenost autoceste. Od izlaza iz Tuhobića do Vukove gorice padao je gusti snijeg koji je otežavao vidljivost. No ipak smo u 20.30h stigli do mjesta izlaska Stanleya i Lovca, a Silver i ja došli smo kući pola sata kasnije. Sve u svemu ponoviti će se... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Napokon je došlo i do tog povijesnog susreta dva društva štovatelja željeznice, "Kluba Ljubitelja Željeznice" i "DPŽ-a "Štacion". Kad smo dogovarali ekšn uzeli smo u obzir i vremenske prilike ali kako je vrijeme uvijek neprdvidivo tako je baš u nedjelju morala padat kiša. Kad smo krenuli vrijeme nije baš bilo obećavajuće! Učka je sva pod oblacima ... ... a povremeno smo ulijetali u vrlo guste oblake. Zato je u tunulu nešto veselo "plesalo". Sastanak je bio na izlazu kod naplatnih kućica sa istarske strane. Ni ovdje nije ništa bolje! Povremena gusta magla, pada rosulja ... I onda spazim kakao oblak brzo nadire k nama! Strpljen spašen, nakon par tel. poziva "Kamo ste?", ukazal se i zagrebački Investigation team. Evo i našeg domaćeg navigatora narcisa. Kamo ćemo? Idemo u Lupoglav da se malo okrijepimo, na jugu se nešto kao počelo razvedravati. Hm hm ... dolaskom u Lupoglav odmah sam krenuo tražiti drezinu ali ni traga od nje, ni lijevo ... ... a ni desno. Da se ne vraćamo, odlučili smo da odmah odradimo ekšn u Luopglavu. Povijesna ćenifa od koje je sve i krenulo. Skladište. Dočekali smo i šveda iz Pule. Snimajteeee! Zagrebački Investigation team pozira u povjesnom objektu. Potom smo odlučili vratiti se do kolodvora "Učka" i usput stali da gosti posjete još jedno povijesno mjesto. Livada na kojoj je trebao biti početak radova na željezničkom tunelu kroz Učku. Pooomoliiimooo seee ... Potom smo stali na ŽCP-u ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Rampa je stalno dignuta. Zujavac u svom malom svijetu. Već smo na kolodvoru "Učka", kolodvorska zgrada. "Thyssen" tračnica iz 1931.! Idemo posjetiti tunele "Vranja I i II". Skretnice kod kamenoloma. Lijevi kolosjek je sav u pijesku. Ukrcajna rampa za pjesak. Iznad tunela je nakav objekat. S obzirom da je taj predio Učke bogat vodom, stalno se čuje kako voda negdje teče, pogled na jedan od tih vodotoka. Malo dalje. "Rupa" nestrpljivo iščekuje posjetitelje. Dio ekipe planinari ... ... a dio se fotografira. Jedna grupna za povijest. Ulazimo! Poprečni tunel. Stari vagonet. I ovdje ima vodotok (sa desne strane). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Pogled odozgora. Tamo gore sam bio! No dobro, ćeš već jednom! Ako nećeš ću ja onda tebe. Kroz tunel uvijeti i nisu baš nešto bili za fotografiranje. Ali kad smo izašli van ... počela je padat prava kiša! Ajd snimaj dok to ne preraste u pravi pljusak! Pogled na Velu dragu sa nasipa. Stijene prosto mame na fotografiranje. U daljini ... jedan veliki slap pada sa vrha Učke! Približavanjem drugom tunelu primjetio sam da izvana ide staza. Odluka je bila brza, ide tko još smenom da vidimo što ćemo naći. Lovac na pruge se pridružio i mi smo nastavili po toj stazi a ostatak kroz tunel. Iz daljine sam mislio da i ovaj drugi tunel ima poprečni manji tunel (barem je tako izgledalo iz daljine) ali ne, ovo je samo ukopano nešto. I sa druge strane. Pogled na nasip koji ide preko Vele drage. Još jedan takav slijepi iskop. Ali onda ... rupa u stijeni. I to kakva! Sa druge strane. Ha ... još jedan tunel!!! Iz sredine. Treba biti vrlo oprezan u kretanju jer se može vrlo lako skliznuti dolje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Pogled unatrag. Vela draga u svoj svojoj veličini! Čul sam glasove ekipe koja je išla kroz tunel. Već su bili vani, uz ogradu. Tamo daleko, preko Vele drage, je kolodvorska zgrada odakle smo krenuli. U povratku smo zastali da Lovac na pruge namjesti modele. U međuvremenu je kiša još pojačala i sklonili smo se u tunel. Ostaci žičane veze. Potom smo se odvezli do Roča. Ručni mehanizam za pokretanje signala ... ... i rampe. Skretnice prema Lupoglavu. I možeš i nemožeš! Međnik. Vagonsko potezalo. Tračnice su baš "ravne". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Skretničarska kućica na ulazu u kolodvor Roč. Ručna kolica. Probao sam ih dignuti ali ... teško k'o sam vrag! Ročki "boškarin". Narcis, ča to snimaš? Povratak. I tad se desila nezgoda! Prilikom povrataka nezgodno sam stao na mokar prag i trosnuo. Pao sam na koljena i na desnu šaku. Najviše je stradalo desno koljeno koje i danas boli k'o ludo i nemogu se maknut iz kuće. Sad dok ovo pišem malo je popustila bol jer pijem tablete protiv bolova ali koljeno je još uvijek dosta otečeno i bolno. Nadam se samo da nisam nešto slomio. Ali ... nekako idemo dalje! Pločica na mehanizmu za spuštanje/podizanje rampe. Završili smo ekšn u Nugli, stajalište. ŽCP. Snimajte! Spomenik uz prugu. Prema Buzetu. Unutrašnjost čekaonice. Hmmm ... Livada pogodna za foto ekšn, prema Roču ... ... i prema stajalištu u Nugli. I ovdje se oblaci brzo pomiču. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Potom smo se vratili natrag do Roča vidjeti zgradu i strai parni stroj koji je crpio vodu za parnjače koje su se napajale u Roču. "Ročka jezera". Ovime se nešto kontrolira ... ... unutra. Kad sam krenuo nasipom koji djeli dva bazena dosta jako se čuo šum vode. Idemo natrag! Unutrašnjost zgrade. Parni stroj je izvađen iz zgrade i stoji vani pokriven ceradom. Proizvođač. Vratili smo se do Ročkog polja, konkretno došli smo do konobe "Danilea". Sve je dišalo po dinstanom kiselom kapuzu. Moja birra "Favorit" i bićerin "Biske". Ekipa za stolom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Moje domaće kumbasice i dinstani kiseli kapuz. Ode šved za Pulu. Bilo je vrijeme povratka. Još smo zastali na odmorištu da snimio Rijeku. Oblaci su dosta nisko! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Evo nekoliko sličica kako je to vidjelo oko mog fotoaparata: Na putu prema Rijeci moralo se proći pokraj ovog jezera Prva kavica i prvi brifing Nakon kave dolazak na mjesto akcije Za dobru snimku dobra priprema, tko još ne pozna Portosa i Pfaffa Pfaff Snima se, nasmiješi se I dolazi glavni glumac Nakon uspješnih snimanja ekipa zadovoljno pozira prije odlaska na novi zadatak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Dogovor za novu akciju Putem prema novom cilju lijepo Istarsko mjesto Kada radite dugi niz godina na proizvodnji i servisiranju vatrogasne opreme ne možete proći a da ne primjetite vatrogasno vozilo, prilično je staro, nadam se da je u funkciji, da ne stoji samo za šminku Još jedna crkva mjesto je vjerojatno još dublje u kotlini Ovdje se već dugo nije vršio utovar vagona kamenom Poslije dužeg hodanja ukazao se naš cilj - tunel [/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Pripreme za slikanje prije ulaska u tunel, ha nikad se ne zna možda je u tunelu velika maca Evo je to je ta crna rupa kroz koju treba proći, tunel VRANJE1 L=493m tako bar piše Nakon kračeg hodanja pojavio se puno manji tunel-čuvaj glavu Na izlazu iz tunelčića-čuvaj glavu, nalazi se napušteni vagončić kojeg sve više osvaja blato A iza njega Portos prikuplja spojnice za jednog člana naše hrabre ekipe Thomcro istražuje gornju etažu tunelčića-čuvaj glavu Svjetlooooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Lijepo je opet biti na danjem svjetlu. U daljini je ulaz u drugi tunel VRANJE2 L=727m Kamen, kamen svud oko nas, kao da se čovjek nalazi na nekom drugom planetu, nesvakidašnji doživljaj Pogled na tunel Vranje 1 sa druge strane Izlaz iz tunela vranje2, izlaz je širi od ulaza što dade naslutiti da je rađen za dva kolosijeka Pogled na tunel Vranje2 nakon izlaska iz njega Lovac na pruge i Portos uživaju u panorami krajolika Ovo je ono što oni vide, nažalost padala je kiša koja je kvarila sliku Portos i Narcis spremni za povratak, naime ovaj dio pruge je bila ciljana točka istraživanja Portos, Thomcro i Narcis pričekali su Lovca na pruge i mene da završimo sa snimanjem, dok je drugi dio ekipe grabio prema vozilima Nastavit će se, a možda i neće ako snovi ne budu dobri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Odlično ... izvrsne i jako interesantne fotke, usprkos tome što vas vrijeme nije mazilo i usprkos nezgodama (thomcro, nadam se da ti je danas ipak bolje ) Jeste uspjeli dokučiti čemu je mogla služiti ona staza preko brda s tunelima koju su obišli thomcro i lovac ? Ha ... još jedan tunel!!!http://i458.photobucket.com/albums/qq309/thom58/eksn/P2080601.jpg Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 ... usprkos nezgodama (thomcro, nadam se da ti je danas ipak bolje ) ... Ne boli više tako jako ali je još uvijek na dodir dosta jaka bol. Glavno je da neću umrijeti od toga . ... Jeste uspjeli dokučiti čemu je mogla služiti ona staza preko brda s tunelima koju su obišli thomcro i lovac ? Ta staza neide preko brda nego ide skoro paralelno kako ide i tunel samo izvana. Po nekoj logici, vjerovatno je služilo dok je građen tunel. Na par mjesta je dosta široko, skoro kao osrednja cesta. Sve je pod drobljenim kamenom i to mi je pobudilo sumnju pa sam pitao lovca dali mu sliči na tucanik. On je rekao da ne jer da ja kamen dosta veći od tucanika. Naravno, ja sam ipak morao i sam na jednom (sumnjivom!) mjestu provjeriti što se krije pod lišćem. Naime, nogom sam razgrnuo lišće jer sam imao takav feeling da bi ispod mogla bit pruga! Ali, nažalost, nije bila, bio je kamen. Da, ima još! Prije ulaza u onaj drugi, duži, tunel (pišem i dalje o ovome izvana!!!) sa lijeve strane (sa desne je rupčaga Vele drage!) stijena malo ukoso pada prema unutra i tu je dignut cigleni zid. Ima i prolaz između ali nisam se usudio dalje od otvora. s vanjske strane još uvijek su temelji nečega. Sve u svemu, kiša je dosta pojačala osjećaj tjeskobe da bi se upustio u neko veće istraživanje što se krije iza tog zida. Najvjerovatnije neide nikuda jer s druge strane, u tunelu "Vranje II" nema u nišama nikakvog dužeg otvora koji bi upućivao da i ovaj tunel ima poprečni, manji, tunel. Je*o te al' sam se raspisao u ovaj rani jutarnji sat! Što će tek biti do navečer . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Evo na što sam mislio. Ovo je snimljeno iza zida! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Je*o te al' sam se raspisao u ovaj rani jutarnji sat! Što će tek biti do navečer . Samo ti piši ... ovo je full-interesatno i, moram priznati, neočekivano. Hvala ti na pojašnjenjima. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Jeste uspjeli dokučiti čemu je mogla služiti ona staza preko brda s tunelima koju su obišli thomcro i lovac ? Pretpostavljam da se radi o trasi radne prometnice korištene dok su se bušili tuneli. Vjerovatno s dekoviljskom prugom jer profil tunela ne ukazuje na kamione... Ova je pruga građena odmah poslije rata "dobrovoljnim" radom pa je, bojim se, jako mala vjerovatnost da negdje postoji sačuvana dokumentacija... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 ... i, moram priznati, neočekivano. ... Iskreno, kad smo krenuli nisam očekivao da ćemo tu izvana naići na tunele. Ustvari, kad smo izašli iz prvog tunela, dok su drugi uživali u pogledu ja sam otišao do sredine i snimao dolje niz nasip. U jednom trenutku sam spazio prvi otvor (ono što se kasnije pokazalo da je niša u stijeni!) a malo kasnije i drugi. I tad se vidjelo da do tamo ima i staza. Očekivao sam samo da će biti ti otvori ali ne i tuneli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 ... profil tunela ne ukazuje na kamione... Ali bi lako mogao omanji kamionet proć i po visini i po širini! I po tunelima i barem po pola puta. A u vrijeme kad se gradio tunel ni nije bilo većih kamiona . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Očekivao sam samo da će biti ti otvori ali ne i tuneli. Možda su tamo vježbali bušenje tunela za probu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted February 10, 2009 Author Share Posted February 10, 2009 I sad na kraju putopisa. Pokojnog Aliju Sirotanovića, ostavit ćemo na miru da počiva u zemlji iz koje je posebno velikom lopatom vadio ugalj. Onima koji su ga mrzili radi nje, molimo da mu oproste. Kažu da su snovi ustvari prikrivene želje. Ostaje nam nadati da će se oni u Stanlyjevom slučaju ostvariti. Da se ostvari direktna željeznička veza između Riječke i Istarskih pruga. Istarskom željezničkom šerpi Jerryju; riječkim sinovima Pffafu, Thomcru i Janu od srca se zahvaljujem u ime sinova Zagreba na nesebičnom vođenju po lokalitetima Stanlyjevog sna. A nama ostaje da i dalje sanjamo čudne snove. Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Možda su tamo vježbali bušenje tunela za probu A čuj ... da postoji kakva dokumentacija o gradnji sve bi se lako razjasnilo ovako ostaju nedoumice i nagađanja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Da nabacim i ja koju svoju slikicu (samo cca 100), ja kao domacin ekšn-a i vodic po bespucima pruga podno i unutar Ucke i Cicarije. Dakle ekšn je bio miješovitog sastava članova DPŽ-a i KLJŽ-a prvi kao takav, ali ne i jedini u tome su se svi jednoglasno složili. Članstvo. Ma članstvo je samo formalno, bitno je samo ugodno druženje i ništa više. Dakle cijenjeni sudionici ekšn-a: Ja, Pfaff, Thomcro, Jean, Portos, Lovac na pruge, Stanley i Silver. Svi skupa se našli na odmorištu Tunela Ucka i pravac Lupoglav, najprije na kavu (a za neke je bio i gablec), pa na kolodvor na fotosession, cega, a zna se, zaštitni znak istarske pruge šveda. Ovaj vikend je imao slobodno 7122-026 Kao što se može vidjeti na donjoj slici, od novog bojanja zbog grafita, gotovo da se više ne vidi ništa Ali glavno da se natpis Vuca Vlakova vidi. Pocelo je spontano okupljanje ispred objekta društveno-korisne namjene A zajednicku ste vec vidjeli. U meduvremenu je stigla veza iz Rijeke U ocekivanju šveda za Pulu Na kolodvoru Novska kažu da je to cuvar kolodvora, a bogami i Lupoglav ima svoga i to sa televizorom, ili možda on-line prati vozni red. Nastavili smo dalje, odnosno vratili se malo unatrag, pa preko Mikulicica, smo pokazali našim prijateljima iz Zagreba, gdje su se 1993. otvorili radovi na proboju tunela Cicarija i spoj istarske pruge na Jurdane, Matulji, Rijeku i dalje, da bi radovi se zatvorili odmah drugi dan, a možda i isti dan, nakon što se visokopozicionirana dužnosnicka ekipa vratila u Banske dvore. Od tunela ni "T", odnosno da, ostalo je samo "T" = Trava. (slike naknadno) Idemo istraživati prugu Lupoglav-Raša. Odmah poslije Mikulicica, prolazimo Dolenju Vas i nakratko se zaustavljamo na ŽCP-u i dolazimo na nekadašnji kolodvor Ucka Prema Lupoglavu Prema Raši i tunelima Vranja 1 i 2 Hrpa odbacenih starih betonskih oznaka zaustavnog puta i granice manevriranja (kada se zadnji put ovdje manevriralo volio bih znati, a vjeruje i vi). A neki još ponosno stoje u sjecanje na bolja vremena ove pruge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.