egérke Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Vjerujem da bi taj privatnik bolje gospodaril njome nego HŽ. Naravno, ako je railfan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Ma stvar je u tome da nije bio u igri nikakav potencijalni privatnik, nego je na taj način lokalna kamarila na vlasti uspjela malo pobjeći od problema željezničkog prijevoza u Istri, jer nikad konkretno nisu pokazali spremnost da se to pitanje koje se poteže već više od pola stoljeća jednom pokuša riješiti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Poduhvat je posvema sjajan. ..ali uvijek me hvata tjeskoba znajući da se raškom prugom ne kotrlja ništa (ili se ipak štogod zaleti do Raše i Štalija) , a da ne govorim kako boli što sanak o probijanju Učke sve više postaje samo - san Nego, kad vas već bješe toliko, mogli ste naći kakvo drezinče na ručni pogon (na onu klackalicu) pa fino da Štalija Eh, da nam napraviti snimku trase u oba smjera iz šveda.... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Eh, da nam napraviti snimku trase u oba smjera iz šveda.... Eee Victore, to velika većina nas želi, no bojim se da u dogledno vrijeme to neće biti moguće, jer po ovoj pruzi ne vozi ama baš ništa već nekoliko mjeseci, jer se pojavilo klizište tamo negdje između Šušnjevice i Kožljaka u dužini nekih 100 m, a za sada u krugovima HŽ-a ne postoji nikakav plan da se to sanira. Tako da od vožnje ovom prugom zasada ništa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.