željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Napuštamo "starog plavca" te ulazimo u "preuređenog plavca" 7121 107. Krečemo u 16 45 sa 6611 koji ide samo do Požega. Napuštamo Pleternicu. Stajalište Novoselci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Ulazimo u kolodvor POŽEGA Na povratku će biti još slika sa dionice Pleternica - Požega. Pruga je u dobrom stanju i vozi se oko 60km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Stigli smo po voznom redu u 17 03. Sada možemo malo predahnuti. Imamo više od sat i pol vremena do idućeg vlaka prema Velikoj. U požegi zatekli smo obnovljenu 51 016. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Vrlo star bik. Kolodvorska zgrada je izvana ljepo obnovljena dok se u interijeru još radi. Nakon čevapa idemo na vlak 6613 koji inaće ne vozi subotom. Vlak dolazi direktno iz Nove Kapele-Batrine. Na kolodvoru nas ćeka 7121 022 Naš stari znanac sa kojim smo iz Našica došli u Pleternicu i koji ima prljavu vjetrobransko staklo . Vlak je krenuo u 18 22. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 Stajalište Mihaljevci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 Stajalište Trenkovo Pruga je dosta loša pa se vozi 30km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 Predsignal prije kolodvora Velika. A u pozadini famozni štadion sa reflektorima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 Kolodvor VELIKA Dolazimo točno po voznom redu u 18 48. Imamo cca 15 minuta vremena za slikanje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Kolodvor Velika još ima okretaljku , lok šupu... Od tu je išla i uskotračna željeznica. Predpostavljam da se radilo o šumskoj željeznici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Iz Velike krenuli smo sa istim "plavcem" u 19 05 a br. vlaka je 6614. Vlak ide direktno za Novu kapelu -Batrinu. Trenkovo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Mihaljevci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Most preko Orljave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 I evo nas ponovo u POŽEGI Tu vlak stoji 15 mm. Vlak 6615. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Gledaj,što se tiče kolodvorske zgrade u Banovoj Jarugi,ona je namjerno prilikom gradnje odmaknuta jer su ispred trebala biti dodana još tri kolosijeka jer se planiralo otvaranje pruge i prometa prema Garešnici i Bjelovaru,a stara stanica i skladište je trbalo biti srušeno.Međutim kako je sve otišlo u dim,tako je ostao i prazan prostor ispred stanice.Što se tiče onoga kolosijeka u Koreničanima to ne znam čemu je služio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Gledaj,što se tiče kolodvorske zgrade u Banovoj Jarugi,ona je namjerno prilikom gradnje odmaknuta jer su ispred trebala biti dodana još tri kolosijeka jer se planiralo otvaranje pruge i prometa prema Garešnici i Bjelovaru. Odlično ... napokon je i ta zagonetka riješena. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogo Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Odličan putopis! Mogli ste se javiti, al ajd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Čestitke na odličnom putopisu. Konačno sam našao vremena da ga detaljno pogledam i moram priznati da sam uistinu uživao. Obilje prekrasnih slika vlakova, kolodvora, pruga, predivnih krajolika. Svarno super. Nadam se da će neke usijane glave na HŽ-u, preopterećene silnom jurnjavom za provizijama, uvidjeti turistički potencijal ovih predivnih krajeva, te osposobiti neki muzejski vlak na radost svih nas. Znam da će to biti teško, ali nada umire posljednja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 Hvala svima na komentarima. Još sljedi kratki nastavak od Požege do N.K Batrine. Vjerojatno već sutra. Hvala za informaciju oko kolodvora Banova Jaruga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 22, 2008 Author Share Posted July 22, 2008 U 19 46 krečemo dalje. Most preko Orljave Ulazimo u kolodvor BLACKO JAKŠIĆI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 22, 2008 Author Share Posted July 22, 2008 Stajalište Novoselci Ulazimo u kolodvor PLETERNICA Puno ima školaraca, studenata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trambus Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Čestitam od srca, ovo je jedan od najboljih putopisa koje sam čitao na ovom forumu. Negdje sam jednom čitao da pruzi Daruvar - Pčelić prijeti zatvaranje zbog jednog vijadukta (sjeverno od Maslenjače) koji je u lošem stanju, a nema novca za obnovu. U vašem putopisu nisam ga vidio Da li se planira barem obnova pruge PAkrac - Daruvar? Onda sam i sam gledao kako napraviti krug Zg - B. Jaruga - Pčelić - Kopr. - Zg i shvatio da je teško iskombinirati. Kad nađem vremena, moram se provesti tom prugom svakako ako joj ipak prijeti zatvaranje. Sad mi je tako krivo što se nisam prije 1990. ohrabrio sam napravit krug Zg - Karlovac - Sisak -Zg. A vi ste uspjeli tako Veliki krug, sve do Velike Jeste li imali plan B za slučaj da u Našicama ne ulovite vlak za Pleternicu? Vidim da je ta pruga (Našice - Pleternica) u jako lošem stanju, a i nema baš nešto putnika na njoj, ali veseli me da će ipak biti tereta za cementaru, što daje život pruzi. Quote Maranatha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Svaka čast na putopisu i prijeđenom putu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Vlak 2414 krenuo je točno po voznom redu. Još jedanput sam pregledao slike sa pruge kojom sam se vozio više puta, a koja je po meni jedna od najljepših u Hrvatskoj. Primjećujem da niste prikazali stajališta i ex-kolodvore na dionici Banova Jaruga - Dobrovac. Nakon prvog stajališta Međurić slijedi bivši kolodvor (danas stajalište) Poljana, koji je nekada imao 3 kolosijeka čiji se tragovi još vide. Nakon Poljane je stajalište Brezine-Bujavica, a zatim stajalište Kukunjevac. I Kukunjevac je nekada bio kolodvor sa 3 kolosijeka. Putujući prošle godine iz Pakraca u Zagreb (vlakom via Banova Jaruga) primijetio sam da je trasa nekadašnjeg 3. kolosijeka obrasla stablima kao u prašumi Perućici. Imate li možda na zalihi snimke spomenutih lokaliteta? Ako imate, ne bi smio biti problem da ih administratori naknadno ubace u odgovarajući post, da se ne bi remetio redoslijed. P.S. Sorry što ovaj prekrasni putopis vrtim unatrag. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Čestitam od srca, ovo je jedan od najboljih putopisa koje sam čitao na ovom forumu.HVALA Negdje sam jednom čitao da pruzi Daruvar - Pčelić prijeti zatvaranje zbog jednog vijadukta (sjeverno od Maslenjače) koji je u lošem stanju, a nema novca za obnovu. U vašem putopisu nisam ga vidio Da li se planira barem obnova pruge PAkrac - Daruvar? Onda sam i sam gledao kako napraviti krug Zg - B. Jaruga - Pčelić - Kopr. - Zg i shvatio da je teško iskombinirati. DA, TREBA VIDJETI SVE DANE I OBA SMJERA Kad nađem vremena, moram se provesti tom prugom svakako ako joj ipak prijeti zatvaranje. Sad mi je tako krivo što se nisam prije 1990. ohrabrio sam napravit krug Zg - Karlovac - Sisak -Zg. SVAKAKO, TREBA OBIĆI SVE TE PRUGE DOK SU JOŠ U UPOTREBI, MENI JE ŽAO ŠTO SE NISAM PROVOZAO KUMROVEČKOM PRUGOM A vi ste uspjeli tako Veliki krug, sve do Velike Jeste li imali plan B za slučaj da u Našicama ne ulovite vlak za Pleternicu? DA, BILO JE VARIJANTI. BILA JE FRKA U NAŠICAMA ALI IMALI SMO SREČE. Vidim da je ta pruga (Našice - Pleternica) u jako lošem stanju, a i nema baš nešto putnika na njoj, ali veseli me da će ipak biti tereta za cementaru, što daje život pruzi.[/quote] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Vlak 2414 krenuo je točno po voznom redu. Još jedanput sam pregledao slike sa pruge kojom sam se vozio više puta, a koja je po meni jedna od najljepših u Hrvatskoj. Primjećujem da niste prikazali stajališta i ex-kolodvore na dionici Banova Jaruga - Dobrovac. Nakon prvog stajališta Međurić slijedi bivši kolodvor (danas stajalište) Poljana, koji je nekada imao 3 kolosijeka čiji se tragovi još vide. Nakon Poljane je stajalište Brezine-Bujavica, a zatim stajalište Kukunjevac. I Kukunjevac je nekada bio kolodvor sa 3 kolosijeka. Putujući prošle godine iz Pakraca u Zagreb (vlakom via Banova Jaruga) primijetio sam da je trasa nekadašnjeg 3. kolosijeka obrasla stablima kao u prašumi Perućici. Imate li možda na zalihi snimke spomenutih lokaliteta? Ako imate, ne bi smio biti problem da ih administratori naknadno ubace u odgovarajući post, da se ne bi remetio redoslijed. P.S. Sorry što ovaj prekrasni putopis vrtim unatrag. Nažalost nema. Jer tad je došao kondukter kod kojeg sam kupio karte. ima samo jedan krači video ali na toj snimci nema gore spomenutog stajališta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.