Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

trambus

Članovi
  • Posts

    1409
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

trambus's Achievements

871

Reputation

  1. Pozdrav,

    vidio sam taj članak na webu i gledao je li negdje na forumu.

    Samo molba, u predzadnjem redu je odrezano: Europska komisija zahtijeva da se ova dionica završi do kraja 2023., u protivnom će Hrvatska morati vratiti neutrošena sredstava i projekt dovršiti sama. Takvim razvojem pru

     

    a u podnaslovu treba još: Završetak najvećeg željezničkog infrastrukturnog objekta pruge Dugo Selo - Križevci ponovo je prolongiran i to za pune dvije godine, doznaje Jutarnji list

     

    Lp

  2. s FB grupe: Krštenje zrakoplova i prvi let nad Zagrebom, Borongaj 1928. - a gdje je fizička distanca između ljudi i još od aviona, pa zar se ne boje tog letećeg čudovišta 🤣 Na Plesu 1962. - ova i prošla fotka pokazuju koliko se svijet promijenio u zadnjih 100-ak godina Savsko kupalište 60-ih - ni tu nije bilo distance ...
  3. trambus

    Zagreb danas

    Da, srušio se dio svoda, ali ne i krov. Čuo sam da su namjerno ostavili srušeni materijal, jer postoji realna opasnost da se (možda u nekom manjem naknadnom potresu) uruši i ostatak svoda, pa bi šuta ublažila pad, udarac u pod. Moguće je to razlog i zašto pored ograđene, teško oštećene zgrade na uglu Petrinjske i Đorđićeve još stoji hrpa šute na asfaltu, jer se taj zid može svakog časa srušiti.
  4. Vrlo zanimljiva reportaža. Zanima me i dojam autora o dovršenosti radova na pruzi Zaprešić - Luka, npr. kolodvor Novi Dvori ,...
  5. Još jednom čestitam na svemu ovomu, ipak je bilo vrijedno truda, i želim puno sreće na sljedećim putešestvijama
  6. Bit će smješno kad im DB ili netko (HŽ ) za 20-30 godina poklone nagibne za rashod ako im se do tada pruge ne raspadnu.
  7. He he... toliko se cerupate da sam odavno posumnjao u: "Tko se tuce, taj se voli.." A meni je čudno to što ima puno Vesninih fotki, zanima me kako je ona komentirala tekst putopisa. Možda se još učlani na forum
  8. Stvarno tako je zanimljivo da čitam 2 put, prvi put brzinski, više slike, a drugi put pažljivo s tolikim detaljima u opisu. Je li imaš i za ovu 2009. godinu plan opet u Albaniju, nema baš puno ljudi kod nas takvog vodičkog iskustva. Inače Alb. željeznice imaju vrlo kratak vozni red: http://www.mpptt.gov.al/transportet/orari.php do Skadra, Vlore i Podgradeca (preko Elbasanija) 1 vlak dnevno, do Elbasanija 2. Jedina poštena linija je Tirana-Drač sa 6 polazaka
  9. U smjeru od rumunjske granice je onda bilo još lakše: ista dizelka od Vršca je prošla preko BG-Dunav, prošla skretnice glavne ž.st. i onda (ne mjenjajući položaj) samo odgurala vlak u slijepi kolosijek glavne ž.st. Zašto je to nedavno promjenjeno, pa se sad u Pančevu mjenja elektra a onda još u Novom Beogradu mora mijenjati stranu vlaka (t. obilaziti vlak)?
  10. Hvala. Za što se sada koristi prostor stanice "Beograd - Dunav"? Je li pruga od glavne ž.st. uz Savu i Dunav još u upotrebi (za teretni promet)? Ovo kako si opisao, nisu vlakovi išli sve do Topčidera, nego samo malo izvučeni sa čeone glavne ž.st? Možda manevarkom? Evo vidi se kako stara pruga (gornji lijevi kut) uz Savu i Dunav prema Pančevačkom mostu, počinje praktično na kolosijecima odmah ispod glavne ž.st.:
  11. Tooo majstore, Balkan-express nastavlja vožnju Inače, je li netko zna zašto i od kada vlak BG - Bukurešt ide sa gl. žel. st. prvo u Novi Beograd, pa tamo okreće lokomotivu, tj. mjenja smjer vožnje, pa prema Pančevu, gdje opet mijenja loksu. 80-tih je kretao sa stanice BG - Dunav, blizu Pančevačkog mosta i sigurno je puno brže stigao do Pančeva. Je li BG - Dunav možda izvan upotrebe?
  12. Potpisujem. Eh, kad se sad sjetim da sam u Amsterdamu spavao u najjeftinijem hostelu u 50-krevetnoj sobi Ali žurim, nisam još pročitao do kraja ovaj uzbudljiv i napet putopis ..
  13. Evo dobre ideje da se trasa "Pionirčeka" pretvori u pješačko/biciklističku stazu: http://www.vjesnik.hr/html/2008/09/23/Clanak.asp?r=zag&c=7
  14. Tek sam sad spazio da se tuneli zovu "VranjE 1" i "VranjE 2", a selo se zove VranjA. Otkud ova razlika u imenu?
  15. Ne, nije bio plan 2 kolosijeka od Lupoglava do Raše, nego negdje između 2 tunela Vranja1 i Vranja2 smjestiti istarski portal želj. tunela Učka, koji se počeo graditi s opatijske strane 1951., vidi: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=5614&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Dakle, dok se "dobrovoljno" gradila pruga Lupoglav - Raša. već je bio predviđen spoj od kolodvora Učka (u Vranji) na još neizgrađen tunel "Učka". Također, bio je predviđen i triangl, tj. spoj s rasputnicom i iz smjera Raše u smjeru tunela Učka. Taj davno planirani triangl vidljiv je i na ovoj karti novijeg datuma:
×
×
  • Create New...