Jump to content

ZG-B.Jaruga-Pčelić-Našice-Velika-N.K.Batrina-ZG 6.7.2008


željko halambek

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rribližili smo se rasputnici

PČELIĆ

Došli smo do ulaznog signala. Stigli smo po voznom redu ali smo morali čekati putnički vlak iz Osjeka za Viruviticu (6012) koji je imao predonst. Kasnio je cca 20min

img5359hg4.jpg

img5360la3.jpg

img5361fl4.jpg

img5362nc5.jpg

img5363sg0.jpg

img5364od2.jpg

img5366zr0.jpg

Link to comment
Share on other sites

img5390ox6.jpg

Na relaciji Pčelić Našice nismo puno slikali nego smo se više odmarali i uživali kao obični putnici. Taj dan je bilo jako vruče pa je trebalo štedjeti sa energijom.

img5391rr3.jpg

dolazimo u SLATINU.

Tu smo stajali cca 15 min te se miomolazili sa brzim vlakom B 702 koji je dolazio iz Osjeka te nastavio put prema Zagrebu

img5392lx4.jpg

img5393ou9.jpg

img5394ys5.jpg

img5395ad5.jpg

img5396pi1.jpg

img5397uq4.jpg

img5398qe4.jpg

img5399bj7.jpg

img5400hy1.jpg

Link to comment
Share on other sites

img5414bs8.jpg

img5416er8.jpg

img5419gn5.jpg

img5420ge4.jpg

img5421pk8.jpg

img5422sv6.jpg

img5424ej2.jpg

img5425is4.jpg

img5427ct7.jpg

Evo nas u

NAŠICAMA

Tamo nas već čeka vlaz za dalje. Imali smo vrlo malo vremena svega 9 minuta.

Presjedamo na vlak 6074 koji inaće ne vozi subotom niti 25. 12. 2007 i 23. 3. 2008 tako da se ovo kružno putovanje moglo realizirati samo u nedelju. Radnim danom pak drugaćije prometuju vlakovi iz Požega pa opet nije moguće složiti krug u jednom danu osim u nedelju. čekao nas je "plavac" 7121 022

Link to comment
Share on other sites

Ovaj put za razliku od prije vozimo se u originalnom "plavcu" u kojem su ipak udobnija sjedala.

img5428sf7.jpg

Prilikom izlazka iz Našica nalazimo na vozila radnog vlaka.

img5430bl2.jpg

img5432el8.jpg

img5433zq4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zoljan

img5448tx5.jpg

img5449uh4.jpg

img5450hm0.jpg

img5451rk5.jpg

img5452oj1.jpg

img5454nn3.jpg

img5455ah7.jpg

img5456wr7.jpg

img5457ub3.jpg

img5458tv1.jpg

img5459gr4.jpg

Nigdje nićeg samo priroda. Predivna šuma. Vozimo se oko 40km/h. Nažalost vjetrobransko staklo je bilo nešto prljavo pa zato ima mrlja na fotografijama.

Nekada davno tu je vrvilo bezbroj šumskih željeznica.

Link to comment
Share on other sites

Ulazimo u opustjeli kolodvor

MASLENJAČA

Ovdje desno je bio odvojak za GRUBIŠNO POLJE

a vjerojatno i odvojak za PISAROVINU

Točno, to je bio odvojak za Grubišno Polje - Pavlovac-Dražicu - Bjelovar.

Pod Pisarovinom (naselje južno od Zagreba koje nema prugu) vjerojatno si mislio na Končanicu.

Ta pruga se odvajala kod stajališta Donja Vrijeska.

Sve to opisali smo u riječi i slici Portos, seabral, STIB i ja u prošlogodišnjim putopisima.

Inače, ovaj putopis je izvrstan i potpuno se slažem da je ova pruga kao stvorena za muzejski vlak.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

img5470kq2.jpg

img5471ep6.jpg

img5472tr5.jpg

img5473ma3.jpg

img5474ig8.jpg

Gore na slici sa desne strane je spomenik posvečen graditelju ove pruge.

 

img5476ip0.jpg

img5477lu5.jpg

img5479rg2.jpg

img5480sa7.jpg

Gdje su ljudi, kuće, .. ? Samo šuma, priroda i životinja. Ima puno jastrebova, srna, lisica,..

Link to comment
Share on other sites

Moram još jednom čestitati na izvrsnom putopisu, u kojem sam naprosto uživao.

Naročito se to odnosi na dionicu Našice - Pleternica, jednu od rijetkih pruga u Hrvatskoj kojima nisam nikada putovao (na relaciji Nova Kapela - Pleternica - Požega - Velika putovao sam 1966. godine).

Nešto od te pruge vidio sam prošle godine, ali iz automobila ili pješice. Naime, radio sam reportažu o poštanskom uredu Čaglin koji se nalazi odmah uz kolodvor. Naravno da nisam propustio priliku prošetati kolodvorom, na kojem je tada bilo prilično živo (nekoliko vagona radnog vlaka HŽ Infrastrukture + Đuran).

Trasa pruge Pleternica - Našice prolazi velikim dijelom kroz šumsko-planinski masiv Krndije, pa otuda dojam pustoši. Na nekim slikama vidi se da je pruga u vrlo lošem stanju (zablaćena). S obzirom na veliku količinu tereta koji će se prevoziti za potrebe cementare u Našicama (Zoljan), očito je da će se morati obaviti kapitalni remont pruge.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Odličan putopis, Željko !!!

Kao što je Stanley ranije napisao, dio toga smo u sastavu 3S+P prošli prije godinu dana, kad smo slijedili tragove šumske pruge u Siraču, kao i pruge prema Končanici i Grubišnom polju, a prije par godina putovao sam ovim dionicama (ali ne svima u isti dan :wink: ), nažalost bez fotića sa sobom. Tvoj putopis je odlična nadopuna i osvježenje sjećanja na ove prekrasne krajeve. Super ! :D

Link to comment
Share on other sites

Moram još jednom čestitati na izvrsnom putopisu, u kojem sam naprosto uživao.

Naročito se to odnosi na dionicu Našice - Pleternica, jednu od rijetkih pruga u Hrvatskoj kojima nisam nikada putovao (na relaciji Nova Kapela - Pleternica - Požega - Velika putovao sam 1966. godine).

Nešto od te pruge vidio sam prošle godine, ali iz automobila ili pješice. Naime, radio sam reportažu o poštanskom uredu Čaglin koji se nalazi odmah uz kolodvor. Naravno da nisam propustio priliku prošetati kolodvorom, na kojem je tada bilo prilično živo (nekoliko vagona radnog vlaka HŽ Infrastrukture + Đuran).

Trasa pruge Pleternica - Našice prolazi velikim dijelom kroz šumsko-planinski masiv Krndije, pa otuda dojam pustoši. Na nekim slikama vidi se da je pruga u vrlo lošem stanju (zablaćena). S obzirom na veliku količinu tereta koji će se prevoziti za potrebe cementare u Našicama (Zoljan), očito je da će se morati obaviti kapitalni remont pruge.

 

Bile su tu poplave tu ove godine velike kiše te je voda nanjela dosta blata.

Zanimljivo bi bilo vidjeti kako je izgledao promet u 60tim godinama ili ranije dok su bile šumske željeznice.

Link to comment
Share on other sites

Odličan putopis, Željko !!!

Kao što je Stanley ranije napisao, dio toga smo u sastavu 3S+P prošli prije godinu dana, kad smo slijedili tragove šumske pruge u Siraču, kao i pruge prema Končanici i Grubišnom polju, a prije par godina putovao sam ovim dionicama (ali ne svima u isti dan :wink: ), nažalost bez fotića sa sobom. Tvoj putopis je odlična nadopuna i osvježenje sjećanja na ove prekrasne krajeve. Super ! :D

 

Hvala na komentarima.

Žao mi što nisam biti tad sa vama kad ste slijedili tragove šumske pruge u Siraču.

Srečom imali smo ljep dan i ljubazne strojevođe i konduktere.

Link to comment
Share on other sites

Pridružujem se čestitkama na zaista odličnom putopisu.

 

Ovo je inače pravi railfanovski putopis obzirom da ste isključivo putovali željeznicom. To posebno cijenim i znam kako je teško isplanirati takvo putovanje. Ja sam pokušao nešto slično samo na relaciji OSIJEK-NAŠICE-N.KAPELA-VRPOLJE-OSIJEK ali nisam uspio u tome.

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

Pridružujem se čestitkama na zaista odličnom putopisu.

 

Ovo je inače pravi railfanovski putopis obzirom da ste isključivo putovali željeznicom. To posebno cijenim i znam kako je teško isplanirati takvo putovanje. Ja sam pokušao nešto slično samo na relaciji OSIJEK-NAŠICE-N.KAPELA-VRPOLJE-OSIJEK ali nisam uspio u tome.

 

U Našicama je bilo vrlo naknap pa je kondukter javio u Našice da ima putnika za Požegu.

Zanimljivo je da se takav krug može napraviti samo nedelju i samo u ovom smjeru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...