željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Ulazimo u bivši kolodvor pretvoren u stajalište Pivnica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Pepelana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Rribližili smo se rasputnici PČELIĆ Došli smo do ulaznog signala. Stigli smo po voznom redu ali smo morali čekati putnički vlak iz Osjeka za Viruviticu (6012) koji je imao predonst. Kasnio je cca 20min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Vlak nastavlja put do Virovitice te potom vrača u Banovu Jarugu PČELIĆ U Pčeliću smo imali dobrih pola sata slobodnog vremena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 U 13 33 ušli smo u vlak 6017 te krenuli podravskom magistralom prema Našicama. Vozio je "plavac" 7121 117/118 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Na relaciji Pčelić Našice nismo puno slikali nego smo se više odmarali i uživali kao obični putnici. Taj dan je bilo jako vruče pa je trebalo štedjeti sa energijom. dolazimo u SLATINU. Tu smo stajali cca 15 min te se miomolazili sa brzim vlakom B 702 koji je dolazio iz Osjeka te nastavio put prema Zagrebu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Evo nas u NAŠICAMA Tamo nas već čeka vlaz za dalje. Imali smo vrlo malo vremena svega 9 minuta. Presjedamo na vlak 6074 koji inaće ne vozi subotom niti 25. 12. 2007 i 23. 3. 2008 tako da se ovo kružno putovanje moglo realizirati samo u nedelju. Radnim danom pak drugaćije prometuju vlakovi iz Požega pa opet nije moguće složiti krug u jednom danu osim u nedelju. čekao nas je "plavac" 7121 022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Ovaj put za razliku od prije vozimo se u originalnom "plavcu" u kojem su ipak udobnija sjedala. Prilikom izlazka iz Našica nalazimo na vozila radnog vlaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Stajalište Našice Grad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Zoljan Nigdje nićeg samo priroda. Predivna šuma. Vozimo se oko 40km/h. Nažalost vjetrobransko staklo je bilo nešto prljavo pa zato ima mrlja na fotografijama. Nekada davno tu je vrvilo bezbroj šumskih željeznica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Ulazimo u opustjeli kolodvor MASLENJAČA Ovdje desno je bio odvojak za GRUBIŠNO POLJE a vjerojatno i odvojak za PISAROVINU Točno, to je bio odvojak za Grubišno Polje - Pavlovac-Dražicu - Bjelovar. Pod Pisarovinom (naselje južno od Zagreba koje nema prugu) vjerojatno si mislio na Končanicu. Ta pruga se odvajala kod stajališta Donja Vrijeska. Sve to opisali smo u riječi i slici Portos, seabral, STIB i ja u prošlogodišnjim putopisima. Inače, ovaj putopis je izvrstan i potpuno se slažem da je ova pruga kao stvorena za muzejski vlak. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Ulazimo u kolodvor LONDŽICA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Gore na slici sa desne strane je spomenik posvečen graditelju ove pruge. Gdje su ljudi, kuće, .. ? Samo šuma, priroda i životinja. Ima puno jastrebova, srna, lisica,.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Ljeskovica Ulazimo u kolodvor ČAGLIN Desno od kolodvora išla jedna od brojnih uskotračnih šumskih žekljeznica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Latinovac Ciglenik Ljevo vidimo dvije tračnice uz prugu koje služe za parkiranje drezine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Knežci Zarilac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Točno po voznom redu u 16 40 dolazimo u kolodvor PLETERNICA Desno je pruga za Požegu tj. Veliku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Moram još jednom čestitati na izvrsnom putopisu, u kojem sam naprosto uživao. Naročito se to odnosi na dionicu Našice - Pleternica, jednu od rijetkih pruga u Hrvatskoj kojima nisam nikada putovao (na relaciji Nova Kapela - Pleternica - Požega - Velika putovao sam 1966. godine). Nešto od te pruge vidio sam prošle godine, ali iz automobila ili pješice. Naime, radio sam reportažu o poštanskom uredu Čaglin koji se nalazi odmah uz kolodvor. Naravno da nisam propustio priliku prošetati kolodvorom, na kojem je tada bilo prilično živo (nekoliko vagona radnog vlaka HŽ Infrastrukture + Đuran). Trasa pruge Pleternica - Našice prolazi velikim dijelom kroz šumsko-planinski masiv Krndije, pa otuda dojam pustoši. Na nekim slikama vidi se da je pruga u vrlo lošem stanju (zablaćena). S obzirom na veliku količinu tereta koji će se prevoziti za potrebe cementare u Našicama (Zoljan), očito je da će se morati obaviti kapitalni remont pruge. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Odličan putopis, Željko !!! Kao što je Stanley ranije napisao, dio toga smo u sastavu 3S+P prošli prije godinu dana, kad smo slijedili tragove šumske pruge u Siraču, kao i pruge prema Končanici i Grubišnom polju, a prije par godina putovao sam ovim dionicama (ali ne svima u isti dan ), nažalost bez fotića sa sobom. Tvoj putopis je odlična nadopuna i osvježenje sjećanja na ove prekrasne krajeve. Super ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Moram još jednom čestitati na izvrsnom putopisu, u kojem sam naprosto uživao.Naročito se to odnosi na dionicu Našice - Pleternica, jednu od rijetkih pruga u Hrvatskoj kojima nisam nikada putovao (na relaciji Nova Kapela - Pleternica - Požega - Velika putovao sam 1966. godine). Nešto od te pruge vidio sam prošle godine, ali iz automobila ili pješice. Naime, radio sam reportažu o poštanskom uredu Čaglin koji se nalazi odmah uz kolodvor. Naravno da nisam propustio priliku prošetati kolodvorom, na kojem je tada bilo prilično živo (nekoliko vagona radnog vlaka HŽ Infrastrukture + Đuran). Trasa pruge Pleternica - Našice prolazi velikim dijelom kroz šumsko-planinski masiv Krndije, pa otuda dojam pustoši. Na nekim slikama vidi se da je pruga u vrlo lošem stanju (zablaćena). S obzirom na veliku količinu tereta koji će se prevoziti za potrebe cementare u Našicama (Zoljan), očito je da će se morati obaviti kapitalni remont pruge. Bile su tu poplave tu ove godine velike kiše te je voda nanjela dosta blata. Zanimljivo bi bilo vidjeti kako je izgledao promet u 60tim godinama ili ranije dok su bile šumske željeznice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Odličan putopis, Željko !!!Kao što je Stanley ranije napisao, dio toga smo u sastavu 3S+P prošli prije godinu dana, kad smo slijedili tragove šumske pruge u Siraču, kao i pruge prema Končanici i Grubišnom polju, a prije par godina putovao sam ovim dionicama (ali ne svima u isti dan ), nažalost bez fotića sa sobom. Tvoj putopis je odlična nadopuna i osvježenje sjećanja na ove prekrasne krajeve. Super ! Hvala na komentarima. Žao mi što nisam biti tad sa vama kad ste slijedili tragove šumske pruge u Siraču. Srečom imali smo ljep dan i ljubazne strojevođe i konduktere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Pridružujem se čestitkama na zaista odličnom putopisu. Ovo je inače pravi railfanovski putopis obzirom da ste isključivo putovali željeznicom. To posebno cijenim i znam kako je teško isplanirati takvo putovanje. Ja sam pokušao nešto slično samo na relaciji OSIJEK-NAŠICE-N.KAPELA-VRPOLJE-OSIJEK ali nisam uspio u tome. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 Pridružujem se čestitkama na zaista odličnom putopisu. Ovo je inače pravi railfanovski putopis obzirom da ste isključivo putovali željeznicom. To posebno cijenim i znam kako je teško isplanirati takvo putovanje. Ja sam pokušao nešto slično samo na relaciji OSIJEK-NAŠICE-N.KAPELA-VRPOLJE-OSIJEK ali nisam uspio u tome. U Našicama je bilo vrlo naknap pa je kondukter javio u Našice da ima putnika za Požegu. Zanimljivo je da se takav krug može napraviti samo nedelju i samo u ovom smjeru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.