Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

davorseljan

Članovi
  • Content Count

    569
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Evo i mog komentara na novi red vožnje. Opčeniti je katastrofa. Prvo umjesto da ukidaju trebali su te vlakove pomaknut u rupe u redu vožnje a ne da na relaciji Zaprešić - Zagreb imamo rupe od sat vremena kada nema niti jednog vlaka. Ide se u korist ZET-u koji je sada dobio te putnike u tim rupama. Znamo i sami kakve su gužve. Nedjeljom imamo opet rupe pa dva za redom u roku od 20 minuta na relaciji Zagreb - Savski Marof. Što se tiće Zagreb - Split rupa je od 10 sati. Ovo što se radi samo je uništavanje i ovoga što je bilo i što smo imali. Umjesto da su ukinuli mogli su pojačat sa još jednim popodnevnim vlakom na relaciji Osijek - Zagreb, pogotovo nedjeljom. vlak u 16:20 iz Osijeka u Zagreb zna doći i sa 11 vagona krcata. Sve se vodi na to da autobusni promet dobiva nove poticaje i širenje.
  2. Ovo što se radi sa Unskom prugom potaknulo me je da se pitam zašto toga nema kod nas. Možda da se kao ljubitelji željeznica orgarniziramo, pozovemo turističke novinare i napravimo nešto što će mnogima ostat u pamčenju. Za početak možda da se to napravi na relaciji Zagreb - Varaždin. Mislim da Hrvatsko Zagorje ima što pokazat. Znam da se u Hrvatskoj sve uništava ali možda da nešto pokrenemo.
  3. Možda da nešto slično orgarniziramo kod nas. NPR Zagreb - Varaždin - Zagreb. Kao turističku atrakciju, pozvat novinate koji prate turiznam i pokazat im naše Zagorje. Ili na relaciji Ogulin - Knin - Split. Proči kroz Liku u otvorenom vagonu.
  4. Pa onda maknimo sve međunarodne vlakove i svi sretni. Ona se ne pitamo zašto za Rim kreće svaki drugi dan po nekoliko buseva. Zašto nam je zračni promet u uzletu jer običan putnik nema s kim putovat osim sa zrakoplovima. Zašto nam željenice propadaju kada se ne možemo dogovorit oko sezonca Sarajevo - Ploče - Sarajevo. Ima puno pitanja.
  5. Možda da uvedu Hrvatski novi elektromotorni vlak na toj relaciji, možda bi prihvatili
  6. Kako je sada krenulo ukinut će sve međunarodne vlakove. Zagreb je međunarodnom linijom sa Slovenijom povezan samo 2 puta tjedno.
  7. Ovaj put možda i ja dođem. Znam da mi je dan nakon odbojka na travi.
  8. Dali u novom voznom redu ima vlakova iz Zagreba za Osijek?
  9. Što kažete da pokrenemo priću o povratku tramvaja u Veliku Goricu? Mislim da bi tramvajska linija Zagreb - Pleso - Velika Gorica bila isplativa i da bi Gorica opet dobila tramvaj. Inaće sam često u Gorici tako da bi mogao pokrenut to pitanje.
  10. U nedjelju navečer sam u Zagrebu čekao Osiječki vlak. Brat koji je putovao s njim kaže da več u Virovitici niti igla nije mogla stati u njega. Očito je da puni vlakovi nisu isplativi HŽ-u. Osijek je več na nogama. Ako se ukine vlak bit će svašta. Poslao sam jučer upit HŽ-u: Pozdrav. Očito do Vas dolaze krive informacije ili vam interes željeznice u Hrvatskoj cilj. Radi se o tome da se ovih dana u medijima pojavila informacija da vlakovi na relaciji Zagreb - Osijek - Zagreb nisu rentabilni i da će se ukinut mada im je popunjenost pogotovo petkom i nedjeljom i više nego koliko dani kapaciteti mogu podnjet. Zanima me koliko su te informacije točne jer se moram Vam napisat spremaju peticije vladi i saboru ako će se ti vlakovi ukinut da će se Osijek diči na noge. Pogotovo putnici koji vikendom voze u pretrpanim vlakovima za koje Vi kažete da nisu rentabilni. Pitam se koliko vlak mora biti pun da bi bio rentabilan i jer očito da Vam puni vlakovi nisu rentabilni. S time se ide na izolaciju Osijeka i okolice jer mnogima autobusni promet nije zbog zdravlja prihvatljiv. Pitam se dali HŽ očito naginje u korist autobusnog prijevoza. Mnogi su spremni plačat skuplje karte samo da vlak ostane. Ovo pitanje šaljem sa objašnjenjem u europskoj agenciji za željeznice. Zanima me njihovo razmišljanje. Prije toga očekujem Vaš odgovor. Znam da je linija Zagreb - Vinkovci - Zagreb rentabilna isto kao Osiječka ali očito je tu nečiji interes kao i svuda kod nas. U iščekivanju vašeg odgovora šaljem Vam pozdrave.
  11. U nedjelju navečer sam u Zagrebu čekao Osiječki vlak. Brat koji je putovao s njim kaže da več u Virovitici niti igla nije mogla stati u njega. Očito je da puni vlakovi nisu isplativi HŽ-u. Osijek je več na nogama. Ako se ukine vlak bit će svašta. Poslao sam jučer upit HŽ-u: Pozdrav. Očito do Vas dolaze krive informacije ili vam interes željeznice u Hrvatskoj cilj. Radi se o tome da se ovih dana u medijima pojavila informacija da vlakovi na relaciji Zagreb - Osijek - Zagreb nisu rentabilni i da će se ukinut mada im je popunjenost pogotovo petkom i nedjeljom i više nego koliko dani kapaciteti mogu podnjet. Zanima me koliko su te informacije točne jer se moram Vam napisat spremaju peticije vladi i saboru ako će se ti vlakovi ukinut da će se Osijek diči na noge. Pogotovo putnici koji vikendom voze u pretrpanim vlakovima za koje Vi kažete da nisu rentabilni. Pitam se koliko vlak mora biti pun da bi bio rentabilan i jer očito da Vam puni vlakovi nisu rentabilni. S time se ide na izolaciju Osijeka i okolice jer mnogima autobusni promet nije zbog zdravlja prihvatljiv. Pitam se dali HŽ očito naginje u korist autobusnog prijevoza. Mnogi su spremni plačat skuplje karte samo da vlak ostane. Ovo pitanje šaljem sa objašnjenjem u europskoj agenciji za željeznice. Zanima me njihovo razmišljanje. Prije toga očekujem Vaš odgovor. Znam da je linija Zagreb - Vinkovci - Zagreb rentabilna isto kao Osiječka ali očito je tu nečiji interes kao i svuda kod nas. U iščekivanju vašeg odgovora šaljem Vam pozdrave.
  12. Ovo sa smanjenjem vlakova je suludo. Opčenito HŽ radi da željeznicu upropasti. Novi vlakovi su dobri, ali svuda se može nači nedostataka. Samo se nadam da Gredelj neće propast i da će se nači riješenje za njega.
  13. Mogli bi neku biciklističku turu. Sada je baš vrijeme za to. Zanima me dali je moguće u prigradskim vlakovima prevozit bicikle. Zanima me relacija Zagreb - Velika Gorica?
  14. Šteta je što HŽ ne ulaže toliko u naše vlakove. Očito se sada kada dolazi Papa u Zagreb vidi koliko nam fali kapaciteta.
×
×
  • Create New...