Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 No, ja, toga pak u Lijepoj našoj ima na svakom koraku. Da ljudi imaju gdje potrošiti lovu od socijalne pomoći... On se pokazao korisnim. Kad sam ga upitao da li negdje u blizini ima kakva ćevabdžinica, rekao je da nema, ali da nekih 300 m niz ulicu dra.F.T. ima Fast food. I bi tako. Fast food krčmi ćevape, ražnjiće i miješano meso. Politička korektnost nadasve – mesni valjušci na žaru... To je ta ulica Spomenik Marku Maruliću Koliko sam primijetio u ulici radi ispostava zavoda za zapošljavanje, kockarnice i firma za otkup zlata. Uprkos tome uređuje se pločnik i cesta. Bit će to velelepno Knin me uvijek nanovo iznenadi – ove dvije zgrade bi mirne duše mogle stajati i u Ilici Slikano s pozicije 27 cm iznad tanjura s ćevapima & pomfritom... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 Evo me natrag na kolodvoru. Neki čudni golubovi? Natrag ću ICN-om Posljednji pogled na tvrđavu i barjak. Vrijeme je polaska 7 (slovima: sedam) dlakavaca za pravo da sjediš na točno određenom mjestu u polupraznom vlaku. Reda mora biti. Sretna okolnost je da sam dobio mjesto gdje je stolić. Prekoputa je sjedio neki Amer koji je podigao pogled s Kindla i onda me pogledao pogledom br. 7 ("Kud baš ovdje?") Stolice u odjeljku 2. razreda To ti je kad slikaš kroz duplo staklo U daljini vidi se moreeeee! Nisam uspio okinuti na vrijeme, ali na ovom mjestu uz prugu nedaleko ukrižja Sadine postoji neko vrlo modernističko spomen-obilježje (odlomak kotača?). Je li to na spomen poginulima u nesreći 15. veljače 1966.? I evo nas u Splitu Moja ocjena nagibnog (prve impresije): drndav i bučan. Pretpostavljam da nagibna tehnika smanjuje ono neugodno bočno bacanje koje se pri brzoj vožnji na zavojima osjeća na klasici. No, s druge strane, bio sam na ćenifi i srećom da ima lijevo i desno od školjke držače inače bi me bilo posvakud! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 (edited) Nedjelja, 4. ožujak. Od puta smo. Valja se i kući vratit... Posljednji pogled na hotel. Bio je to pomalo vremeplov, vratilo nas nekih 40 godinica unatrag, al' su plahte bile svakodnevno čiste, tople vode napretek (tariguza također), doručci obilni, a osoblje vrhunaravno ljubazno i susretljivo. Najbolja itd., itd... me zamolila da više ne izvodim kinkibacije, da je umorna i da bi rado malo ravnijim putem kući. , pokušat ću, ali ništa ne obećavam Evo nas na odmorištu "Krka". Ovaj predivni most je gradio moj prijatelj Tonći... Malo su se navukli neki janjčići Stali smo dva dana kod prijatelja u okolici Zadra pa evo i 360°C slike Foruma Srijeda, 7. ožujak, put se nastavlja. Negdje iznad Ražanca uslikao sam Velebit. Cjevovod RHE "Velebit". Legenda veli da se nakon izgradnje jedan radnik spustio niz ovu cijev. Prispio je na dno u obliku čvarka... Cilj mi je bio stići do kolodvora Gračac jer sam tamo imao nešto duga prema samome sebi i svojoj arheološkoj znatiželji. A što sam tamo vidio i počinio, pogledajte ovdje Kad sam već na staroj ličkoj magistrali, svratismo vidjeti i razglašenu crkvu posvećenu "hrvatskim mučenicima". No comment. Ručak u "Ličkoj kući". Pojeli svaki po juhicu, a za predjelo nam donijeli basu. Bila je izvrsna kao i uvijek. Drago mi je bilo vidjeti da je cijeli turistički pogon na Plitvicama još uvijek na predratnoj razini usprkos mrtvoj sezoni. Edited March 16, 2012 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 Na Koranskom mostu odoh lijevo gore prema Plaškom. Bunika još nije ni prolistala pa se nismo zadržavali... Od Plaškog naprijed, naganjao sam se sa "školskim" Švedom koji se vraćao u Ogulin. Ogulin. , Jean Ovo hodoljublje završavam slikom s benzinske crpke u Ravnoj Gori, prizorom kojim sam i započeo priču! Nadam se da nisam pretjerao s megabajtima! Ako jesam, oprostite mi. Ionako vjerovatno neću tako skoro opet na put! (E, sad nema više...) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Klis ima i poštu Hvala im na prisjećanju. Bijah tamo, mislim 2004. kada sam radio reportažu iz splitskog područja. Nadam se da nisam pretjerao s megabajtima! Ako jesam, oprostite mi Opraštamo. Samo ti pretjeruj i dalje. Ima jedan drugi problem. Poslije tvojih silnih putešestvija meni ostaju samo Prečec i Moslavačka Gračenica. Quote Serija 05 je zakon!
Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 Ima jedan drugi problem. Poslije tvojih silnih putešestvija meni ostaju samo Prečec i Moslavačka Gračenica. Viš', viš', zanimljivo - tamo nisam nikad bio... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
ICE-3M Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Kao i uvijek odličan putopis Stolice u odjeljku 2. razreda http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/SplitskaPruga/SplitskaPruga045.jpg Dobro da si imao rezervaciju pkraj ovakve gužve Nisam uspio okinuti na vrijeme, ali na ovom mjestu uz prugu nedaleko ukrižja Sadine postoji neko vrlo modernističko spomen-obilježje (odlomak kotača?). Je li to na spomen poginulima u nesreći 15. veljače 1966.? http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/SplitskaPruga/SplitskaPruga050.jpg To je koliko se sječam kroz maglu spomenik stradalima u nagibnom u Rudinama. Koliko se sječam ima takav oblik. http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/Putopisi/FortisRevisited/FortisRevisited013.jpg Imam jedno pitanje. Kaj je ona zgrada u sredini slike iz mosta? Quote
Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 Imam jedno pitanje. Kaj je ona zgrada u sredini slike iz mosta? Nekadašnji motel/odmorište. Dok još nije bilo AC i Radićevog mosta, Magistrala je tuda zavijala prije dolaska na Maslenički most. Mislim da je motel bio dio Plitvičkog pogona, slično kao i onaj u Zagrebu na AC prema Zaprešiću i bio je odličan. Danas je napušten i zapušten i prepostavljam da su razni oslobodioci odvukli sve što je vrijedilo. Prilazna cesta je zapriječena New Jersey odbojnicima pa mislim da je moguće i da je miniran. Cijeli taj potez Magistrale ima malo prometa - uglavnom aboridžani i poneki lik poput mene kojem je AC dosadna pa su ugostiteljski objekti napušteni. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
hyperion Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Prvi put izbliza vidim stradali ICN. Kako da bi bio napravljen od papira. Što se kuće tajkuna tiće, takve građevine su mi nešto najružnije. A kad se desilo spuštanje radnika niz cijev? Quote
Pfaff Posted March 16, 2012 Author Posted March 16, 2012 Prvi put izbliza vidim stradali ICN. Kako da bi bio napravljen od papira. Više k'o Elanova 'Pasara 2' - čista stakloplastika A kad se desilo spuštanje radnika niz cijev? Reverzibilna hidroelektrana Velebit građena je od 1978. do 1985. godine pa je to bilo (ako je bilo, ozbiljnih podataka nisam nigdje našao) u tom razdoblju. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
inflameswetrust Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Ovime sam uspio posnimati sve relacije Švedova. Ostalo mi je još ono nešto sitno po dalekoj Slavoniji, ali nada umire posljednja (tako bar vele). Možda draga izbunari nešto u Osijeku ili Požegi. Bo? AKHM!!! Slobodno do Županje, Drenovaca, Vinkovaca, Borova Naselja ili Pakraca, ali u Požegi takvih šinobusa nemamo! I nedaj Bože da ih dobijemo... Quote Moje fotografije.
seabral Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Sorry da se tek sad javljam u ovoj temi ... nisam si ranije uspio odvojiti dovoljno vremena da u miru pogledam ovaj putopis Sad sam ga pogledao i pročitao u jednom dahu i mogu samo reći: Toliko detalja i toliko ekšna ... fakat si postao pustolov od glave do pete. A tehnike pregovaranja da ni spominjem Odličan putopis ... bit će mi sigurno dobar šalabahter kad se opet jednom uputim prema našoj južnoj karauli. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
mb1213 Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Poštovanje. Možda će moj komentar biti bespotreban, ali moram da kažem da sa velikom pažnjom i uživanjem pročitam svaki Vaš putopis (i ne samo putopis). Svaki put vidim i naučim nešto novo. Kako sam relativno nov na forumu pokušavam da pročitam i starije teme, onoliko koliko mi to vrijeme dopušta.Zadovoljstvo je "poznavati" ovakve entuzijaste (makar i virtuelno). Quote
Marioo Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Jako lijepo odraden putopis Ipak najvise bi se zahvalio na ovim cab-ride filmovima, Pfaff majstore. :jup Nego prvi put vidim Knin bez teretnih vagona,gdje to nestade???? Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448
Pfaff Posted March 19, 2012 Author Posted March 19, 2012 Hvala, hvala... Nego prvi put vidim Knin bez teretnih vagona,gdje to nestade???? Bo? Ali u Perkoviću sam vidio teretni u prolazu, a to znači da je prošao i kroz Knin Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Zoran_ST Posted April 19, 2012 Posted April 19, 2012 Nemam riječi nego da ti se divim na utrošenom vremenu i nesebičnosti kojom dijeliš svoja iskustva u stilu velemajstora! Filmić "Auto Rera" - ili dizelom po parnoj trasi pa mimoilaženje s Tamićem Ali što se pobogu ne javi??? Pa ne grizemo mi domaći ovdje. Budeš li dolazio ovamo u istom ritmu kao dosad (1971. pa 2012.) kad ćeš opet u ove krajeve? I uostalom kad je strojovođa išao sam, makar i dizelom? Upotpunjavam ti putopis s par slika iz onog tunela s gljivama: I još jedna slika tunela Mačkovac: Te su slike nastale u lipnju 2010.g. Još jedan pozdrav majstoru! Quote ... dokol budu svitit zvizde, teći vode... zzoric72@gmail.com
Pfaff Posted April 19, 2012 Author Posted April 19, 2012 Hvala za nadopunu. Šteta da cijela trasa nije prohodna kroz tunele kao, meknimo, Parenzana, ali i ovo što sam ja uspio proći je bolje nego ništa. Fascinirala me kvaliteta izvedenih infrastrukturnih radova. Ali što se pobogu ne javi??? Pa ne grizemo mi domaći ovdje. Budeš li dolazio ovamo u istom ritmu kao dosad (1971. pa 2012.) kad ćeš opet u ove krajeve? Ma, to Ti je samnom po principu toccata e fuga. Nisam uvijek ni gospodar svog vremena, a bojao sam se da ću previše vremena potrošiti na druženje, a onda odoše planovi u ququruz... BTW, Ti si jedini od aboridžana koji se javio komentarom na moj putopis. Nisam valjda nekoga od domaćih nečim povrijedio? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Zoran_ST Posted April 19, 2012 Posted April 19, 2012 Hvala za nadopunu. Šteta da cijela trasa nije prohodna kroz tunele kao, meknimo, Parenzana, ali i ovo što sam ja uspio proći je bolje nego ništa. Fascinirala me kvaliteta izvedenih infrastrukturnih radova. Ma, to Ti je samnom po principu toccata e fuga. Nisam uvijek ni gospodar svog vremena, a bojao sam se da ću previše vremena potrošiti na druženje, a onda odoše planovi u ququruz... BTW, Ti si jedini od aboridžana koji se javio komentarom na moj putopis. Nisam valjda nekoga od domaćih nečim povrijedio? Božesačuvaj da bi se nešto uvrijedio, kako ja, tako pretpostavljam ni netko drugi. Mi smo ovdje jednostavni ljudi, samo možda malo duže spavamo zimski san Ima dio trase oko Dicma kojim se može voziti, a i iz Sinja prema ovamo koji kilometar... Također, jesi li obišao stanične zgrade Sinj, Dicmo, Vranjic? E pa kad budeš opet tu, makar za 2012-1971=? godina... Quote ... dokol budu svitit zvizde, teći vode... zzoric72@gmail.com
Janko Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 Sve kužim osim ovo: Split - Knin via Perković Knin - Split via Perković ????????????????? Quote
Pfaff Posted January 18, 2013 Author Posted January 18, 2013 Sve kužim osim ovo: Split - Knin via Perković Knin - Split via Perković ????????????????? Što je tu čudno? Pa Perković je između Knina i Splita. A i rasputnica je za Šibenik. A željezničari vole kad netko putuje "via". Svinjarija je kad putuješ Ogulin - Plaški via Oštarije Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Janko Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Svinjarija je kad putuješ Ogulin - Plaški via Oštarije Sad sam ostal PAF! Ovo mi sliči kak razumljivo pametnom čoveku, ne ko svinjarija... Nikad nisam čul, a nikad mi nije palo na pamet da bi to moglo biti da ima direktni vlak (za normalne putnike) Rijeka - Split ili obrnuto. Pa bi onda bilo normalno da na karti negdi piše "Presjedaj tu!" Inače nema nikakvog smisla. Koja je alternativa? Možda Ogulin - Plaški Via Plavnički kanal? Nažalost, kolko sam obavješten na toj relaciji više ne krcaju aute, a kamoli vagone... A za Split - Knin i obrnuto meni bi bilo da, ako se već piše neki Via, da to onda bude Via Labin Dalmatinski, mjesto koje je za tu prugu puuuuno karakterističniji nego neka skretnica usred ničega. U bolja vremena (bil sam klinac - da me ne bi netko krivo shvatil) postavljao sam kojekakva pitanja. "Tata kak znaš da je to karta za Ličku, a ne za Unsku prugu?" "Vidiš - tu piše: Via Oštarije!" To Oštarije, to sam još mogel shvatiti. Na kartama željezničkih pruga koje su bile u svakom vagonu, Oštarije su bile ucrtane kao jedan od vrhova trokuta (drugi vrh je bio Ogulin) i tu su se razdvajale pruge za Split i Rijeku. Ali ipak meni bi bilo logičnije da je pisalo Via Karlovac. "Kaj piše na karti za Unsku prugu?" To sam saznal kad smo se vraćali. Pisalo je: Via Majur. Danas bi odmah pital koji majur, čiji majur? Godine su prolazile, na more smo se vozili autom, a željeznica se je razvijala i modernizirala. Kad sam slijedeći put putovao Ličkom prugom na karti je pisalo: Via Zdenčina. Zdenčina? Ko klinac sam parput čul za Zdenčinu. I to je bilo sve. Nije je bilo nigdi na karti, nikad nisam videl neki putokaz na kojem bi pisalo nekaj sličnoga! I sad je to najemput tak važno željezničko čvorište! Ima dva kolosjeka i rampu. Sve ovo vjerojatno ne bi pisal da nisam prije par dana slučajno skrolajući Google Earth ugledal natpis Majur! Gdi je to? Iza prvog zavoja od Kostajnice! Trebalo mi je samo pedeset godina da saznam. O broju kolosjeka i rampama neznam ništa, rezolucija na Google Earth je presitna da bi to saznal. Quote
Pfaff Posted January 19, 2013 Author Posted January 19, 2013 Sad sam ostal PAF! Ovo mi sliči kak razumljivo pametnom čoveku, ne ko svinjarija... Nikad nisam čul, a nikad mi nije palo na pamet da bi to moglo biti da ima direktni vlak (za normalne putnike) Rijeka - Split ili obrnuto. Pa bi onda bilo normalno da na karti negdi piše "Presjedaj tu!" Inače nema nikakvog smisla. Koja je alternativa? Možda Ogulin - Plaški Via Plavnički kanal? Nažalost, kolko sam obavješten na toj relaciji više ne krcaju aute, a kamoli vagone... Nou frks! Kad putuješ Ogulin - Plaški, voziš se Švedom koji polazi iz Ogulina desnim (sporim) kolosjekom i skreće izravno na Krpelj odvojnicu. Oštarija ni ne vidiš. A na karti piše: A još lani je postojao gotovo pa izravni vlak Rijeka - Split s presjedanjem u Ogulinu (Oštarija nisi ni vidio), al' su ga ukinuli Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 Pisalo je: Via Majur. Danas bi odmah pital koji majur, čiji majur? Već je objavljeno na forumu, ali budi još jednom posvjedočeno: A evo i sličnog primjera - prijevozna karta iz mog povratka sa odsluženja vojnog roka. I ona je već objavljena na forumu, a netko je (čini mi se egérke) postavio pitanje otkuda su iskopali baš taj Knić. Dakle, iz Prizrena u Zagreb ne via Beograd, via Kraljevo ili via Kragujevac, već via selo u Šumadiji (kolodvorčić na pruzi Lapovo - Kraljevo između Kragujevca i Kraljeva). Ni meni nikada nije bila jasna takva logika ex JŽ, no ne vrijedi razbijati glavu: Što se tiče putovanja iz Rijeke u Split (i obratno) tj. presjedanja, ništa bolje nije bilo ni u vrijeme kada je na prugama bilo više brzih vlakova. Svi brzi (ne i poslovni) iz Zagreba za Split i obratno stajali su u Oštarijama, ali oni za i iz Rijeke nisu. Pa bi optimist koji bi nakanio iz Rijeke u Split putovati željeznicom morao sići u Ogulinu, presjesti na putnički za Vrhovine ili Gračac, sići u Plaškom i tu čekati brzi za Split. Ili pak tih 6 km od Ogulina do Oštarija prijeći putničkim vlakom Ogulin - Zagreb, pri čemu bi morao doplatiti razliku zbog duljeg prijevoznog puta. Quote Serija 05 je zakon!
ICE-3M Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 Kad putuješ Ogulin - Plaški, voziš se Švedom koji polazi iz Ogulina desnim (sporim) kolosjekom i skreće izravno na Krpelj odvojnicu. Oštarija ni ne vidiš. A na karti piše: http://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/LickaPruga/OgulinPlaski/OgulinPlaski002.jpg Ali kilometraža koja piše na karti je ona kojom se voziš. Preko Oštarija bi bilo 28 km. Inače, vrhunac gluposti mi je karta Dugo Selo - Zagreb gl.kol. via: Sesvete, Čulinec, ali je Dugo Selo - Zagreb zapadni via: Zagreb gl.kol. Quote
Pfaff Posted January 20, 2013 Author Posted January 20, 2013 Meščini oni u programu imaju nekakav randomizer pa "via" stanice vade k'o zecove iz šešoara! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.