Jump to content

Zoran_ST

Članovi
  • Posts

    676
  • Joined

  • Last visited

About Zoran_ST

  • Birthday 04.03.1972

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Split

Recent Profile Visitors

5837 profile views

Zoran_ST's Achievements

0

Reputation

  1. Sačekuša na Kambelovačkom mostu: Say cheese... Neki su riskirali opasan spust na prugu: Toliko od mene, ostale situacije nisam popratio fotodokumentacijom. Pozdrav svima!
  2. Malo da nadopunim... Ekipa ima dozvolu za ulazak u škver, slikanje vlaka, pa čak i pentranje... Vrata su otvorena i stepenice postavljene samo zbog nas... Tko će prvi? Pa ostali... Unutra - osmijeh govori 1000 riječi... Pentranje u upravljačnicu... Pa na krov... Široki kut:
  3. Uvijek mi je drago vidjeti vlastiti kraj u očima kontinentalca. Super!
  4. Heh, negdje je jednom napisano da su to zapravo ventilatori koji stvaraju vjetar kako bi turisti mogli surfati i kad je bonaca i da ne bude prevruće, zato se i grade u priobalju... LOL Inače, super reportaža!
  5. Božesačuvaj da bi se nešto uvrijedio, kako ja, tako pretpostavljam ni netko drugi. Mi smo ovdje jednostavni ljudi, samo možda malo duže spavamo zimski san Ima dio trase oko Dicma kojim se može voziti, a i iz Sinja prema ovamo koji kilometar... Također, jesi li obišao stanične zgrade Sinj, Dicmo, Vranjic? E pa kad budeš opet tu, makar za 2012-1971=? godina...
  6. Nemam riječi nego da ti se divim na utrošenom vremenu i nesebičnosti kojom dijeliš svoja iskustva u stilu velemajstora! Filmić "Auto Rera" - ili dizelom po parnoj trasi pa mimoilaženje s Tamićem Ali što se pobogu ne javi??? Pa ne grizemo mi domaći ovdje. Budeš li dolazio ovamo u istom ritmu kao dosad (1971. pa 2012.) kad ćeš opet u ove krajeve? I uostalom kad je strojovođa išao sam, makar i dizelom? Upotpunjavam ti putopis s par slika iz onog tunela s gljivama: I još jedna slika tunela Mačkovac: Te su slike nastale u lipnju 2010.g. Još jedan pozdrav majstoru!
  7. Iako se odgovor nameće sam po sebi, realno ovisi kako će se posložiti kockice (planirano vrijeme dolaska na odredište i povratka, broj osoba na putovanju, godišnje doba i sl.) Neću reći da ću pod svaku cijenu uvijek putovati vlakom, jer iako sam ljubitelj željeznice, nisam fanatik. Ovaj put sam dobro odlučio za način putovanja i nisam zažalio, čak sam prošao i jeftinije nego bilo koja druga opcija.
  8. E da, što se tiče mojih filmova na Youtube-u, slobodno ih skidajte, snimajte, umnožavajte, dijelite, prikazivajte, itd, dapače što bolje to više, i koristite punu rezoluciju 480p ako možete. Slobodno komentirajte i dopišite detalje (lokacije) koje sam ja propustio. Hvala svima koji su ovo omogućili.
  9. Hvala na komentarima, ima još u nastavku... Što se tiče smrzavanja, kako Vice reče, nema problema dok ne puše bura, ali bio je snijeg, a ja nisam imao adekvatnu obuću, malo vlage u cipelama i eto problema, još i čekanje od preko tri sata umjesto jednog... Da se vratimo na temu, evo još ličkih kadrova, red statičnih, red pokretnih slika: Primijetite dva psa na pruzi, makli su se, bez brige: Samo se zavalite u stolicu i uživajte: Novi most Lika, vidi se i stari, i ulazak u Gospić: Ima i pravaca na Ličkoj pruzi: Prolazak kroz kolodvor Medak, snijega je sve manje: Čupkovića most: Dolazak u Knin: Polazak iz Drniša (formalno, ovo više nije Lička pruga, ali eto, nek' se nađe): Tu mi je nestalo kartice (4GB + 2GB), ostala je još samo jedna slika u sjećanje na nesreću u Rudinama (eto, mogla je ispast i bolje): Čiča miča...
  10. Kad je konačno stigao, iskoristio sam gostoprimstvo i odmah sam se smjestio na pomoćno sjedalo u upravljačnicu. Slijede kadrovi za uživanje. Napominjem da sve moje filmove u ovom putopisu možete gledati u rezoluciji 480p. Nakon Ogulina: Nakon Plaškog: Blata, križanje (kasnimo malo preko 2 sata, inače se ne križaju redovito nagibni ovdje), gazimo po djevičanski netaknutom snijegu: Lijep snježni kadar, pokvaren prstom: (ima još...)
  11. Stigli u Ogulin na vrijeme, par minuta iza 8:00. ICN za Split trebao bi stići za sat i 10-ak minuta. Najavljeno je da će kasniti 20 minuta, potom da će kasniti 40 minuta. To jutro je bilo najhladnije do tada, službeno -12, a neslužbeno (prema obližnjoj bibliotekarki) i -14 stupnjeva. Koristim priliku za još par zimskih kadrova: Onda me nazvao moj prijatelj i naš Forumski kolega koji je baš vozio taj ICN iz ZG za ST da je ostao u kvaru i da čeka zamjensku garnituru iz Zagreba, te da će kasniti s dolaskom u Ogulin oko 2 - 2 i po sata. Krasno... smrzzzz... Razlog kvara su smrznute kočnice (u stvari indikator nije detektirao raskočenje) zbog stajanja na signalu zbog toga što nije radio APB.
  12. Sutradan, 05.12. ujutro u 05:45 sati vlak iz Rijeke po mrklom mraku kreće prema Ogulinu, nema se što slikati. U Moravicama obavlja se ponovo zamjena lokomotiva. Ovako izgleda prikapčanje ASEA-e viđeno iz prvog vagona: Evo par lijepih zimskih motiva u vrijeme kad izlazi sunce, kroz prozor vagona (između Moravica i Ogulina, ne znam gdje točno):
  13. Bilo mi je zanimljivo snimiti par kadrova iz zadnjeg vagona, sve se praši, žutka nemilosrdno grabi: Što smo bliže Rijeci, količina snijega smanjuje se: Dolazak u Rijeku s oko pola sata zakašnjenja, u Rijeci snijega nema, ali stražnjica vlaka je puna snijega: (povratak u Split u nastavku...)
  14. Vlak je nakon kretanja iz Ogulina još neko vrijeme čekao na signalu, pa je još dodatno kasnio. Slijedi nekoliko slika iz Moravica, gdje se obavlja zamjena lokomotive: Led ledeni: Spremni smo za dalje: Detalj infrastrukture:
×
×
  • Create New...