Portos Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Počeo samčitati putopis dok je imao niti 10 postova. Danas već ima 4 stranice, doduše od toga hrpa zezancije, upadica...svega. Lijepo da si se prošetao, djelomično i provozao i svoje utiske podijelio sa nama. Ona tvoja sprdačina od opisa tvorca grafita je za popizditi. Ha ha ha. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Stanley, sjajno, šarmantno, jednostavno mami na čitanje. Ali, ponovit ću se, i na gledanje! Slike iz Đurmanca (posebno one s mostovima) su izuzetne Ipak, moram te ispraviti kaj se tiče tunela: vjerojatno si mislio na Paulovac, a ne Mišulinovac Hvala na lijepim riječima. Točno, mislio sam na Paulovac. Što je najzanimljivije, prošao sam lani kroz taj tunel s Portosom i drempom, te smo objavili putopis. Ali kada je prst brži od mozga... To su, uz Žutnicu, doista, jedina naša dva željeznička tunela između Drave i Save. Zelenjak ne možemo brojati jer je na slovenskom tlu Plus tunel Lupinjak, na pruzi iz ovog putopisa, u kojem danas netko uzgaja gljive. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Da, da... I tako će nam jednog dana Stanleyeva unuka s tugom u okicama reći: "Kad je otišao u penziju, deda je odlučio svaki dan prehodati po pet-šest kilomatara. Danas pojma nemamo di je!" Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Ma to i ja kažem. Cesta jest, kakti, sporedna (tj. nije autoput), ali promet je dosta velik: Nažalost, D1 koja je od mjesta radnje putopisa (sjevero)istočno je zatvorena radi obnove dvaju tunela već cirka godinu dana pa se sav promet slio na ovu a stoga su prisutni gužve i nervoza. Nesreće su vrlo česte. Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Bravo, Stanley, na sjajnom putopisu. Gušt ga je gledati, gušt ga je čitati, gušt je na ovakav način imaginarno putovati s tobom ... Naravno, hoćemo još ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Lijepo,nema boljega doci s posla i onda gledati tako krasni putopis!A kako je tek lijepo dok je sve zeleno... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Delkovi, hvala i vama na lijepim riječima. A kako je tek lijepo dok je sve zeleno... Slažem se. Prolazio sam tuda i kada je bilo sve zeleno. Jednom i uz malo plemenitog dima iz lokomotive 53. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Uuu, vidim neko mi se skiće po dvorišću kad me nema i odmah upeca kakve kapitalce.. Ja si već nemrem zamisliti kak to zgleda snijeg.. Nego, da vam hitim bubu u uho, ona kurija iliti stari grad ima jednu legendicu,a ona kaže.. Živjela braća Čeh, Leh, Meh i seka Vilina.. Mislim da je to dovoljno, hitil sam vam bubu u uho, pa se sad malo pacajte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Da iskoristim postojeću temu, zna li netko kad je točno prošao zadnji vlak od Đurmanca prema Sloveniji? Zadnji naš kolodvor, tj. stajalište je dakle Hromec. Voze li slovenski vlakovi onda odmah od granice ili od Rogateca, ako je to nekad bio zajednički kolodvor i za Hum na Sutli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Mnogo mi se sviđa ovaj prohodani putopis! Svaka čast! Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Da iskoristim postojeću temu, zna li netko kad je točno prošao zadnji vlak od Đurmanca prema Sloveniji? Zadnji naš kolodvor, tj. stajalište je dakle Hromec. Voze li slovenski vlakovi onda odmah od granice ili od Rogateca, ako je to nekad bio zajednički kolodvor i za Hum na Sutli? Slovenci voze do Sv. Roka ob Sotli, zadnjeg slovenskog stajališta, s druge strane tunela Lupinjak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Evo nekoliko fotaka iz Rogatca, koji je prvi kolodvor na slovenskoj strani. Kao i Đurmanec, kolodvor je lijepo očuvan. Dapače, u Rogatcu je izgrađen mali željeznički muzej: sastavljen je od starog parostroja i bezbrojnih vrsta stare i današnje signalizacije. Zanimljivo i jedinstveno je, barem drugdje nisam vidio slično. Prometnik je bio vrlo ljubazan: kad je primjetio da me zanima lokomotiva, odmah je pitao odakle sam i zašto sam tamo. Ubrzo je potražio ključ za lokomotivu, a dopustio mi je da skočim na nje. Uspjelo mi je popeti, a napravio sam nekoliko slika. Uživajte. Nažalost je Sunce sijalo s krive strane. Al’ ima i nešto drugo: pitao sam ovog prometnika što misli o zatvaranju željezničnog graničnog prijelaza prema Đurmancu. Rekao je da mu je žao, jer je Zagorje jedna regija, samo odvojeno granicom. Naravno, slagao sam se. Inače, ako smo kod ovih prijelaza: jeste li primjećivali da više nema (putničkog) prometa s Čakovca prema Sloveniji? Prije nekoliko godina je tamo vozio intercity Budimpešta-Čakovec-Ljubljana-Venecija. Pa, sic transit gloria mundi. Hajdemo nazad na radosnije teme: na relaciji Rogatec-Celje ima dosta putnika. Ljudi koje rade ili studiraju u Celju, iskoriste vlak. Četiri puta sam bio tamo, vlakovi su bili puni ljudi, od đaka do umirovljenika. Uvijek. Kako sam vidio na Stanleyjevim slikama, i na krapinskoj pruzi ima zaista mnogo putnika. Hmmm, dvije dobro iskorištene pruge, zašto nisu povezane? Možda je teorija, al’zašto ne? Celje ima umalo 50 000 stanovnika (2002: 48 081), važno je kulturno i industrijsko središte…samo razmišljam, dobro bi bilo. Egérke, zar nisi stručnjak (i) Slovenaca? https://picasaweb.google.com/lh/photo/Uv1EZ49ZWw24hS4HT4Js8Q?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/cjuRaGwmXudCgRb5OcDQkA?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/gIpMH-cGoUxtwp4D55rZGg?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/BVMcToEal1L5zOpNGTpZMw?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/aJKULIXNdeCjbFctqUbS-w?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/-6k25GaN89U9OTwAjNJuWA?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/yEAcoYjUJ1NxpgGqMJy4rw?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/aj7jZY_q7liwv1vpaelvpw?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/sj67RiUsd9ybNota4TCscg?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/MshhiKodmhecMa0Rigzs0w?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/9MIpAnGT9STBZX7i7GnF2w?feat=directlink Na zadnjoj slici je Stranje: ovdje se odvija imenska pruga prema jugu. Uzivajte! Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Egérke, zar nisi stručnjak (i) Slovenaca? Nije mi jasno na što ciljaš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.