ZlayoZg Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Neki dan mi se ispunio životni san.Naime,vozio sam se u upravljačnici lokomotive 1142 na brzom vlaku od Zagreba do Vinkovaca.Sa mnom je išao i naš forumaš reiche06 koji mi je pravio društvo.Kako smo i planirali,išli smo do Novske.Od Novske do Zagreba ja i reiche06 smo se vratili istim putem,ali putničkim vlakom.Želio bih se zahvaliti strojovođi na vožnji i koji me zamolio da ostane neimenovan i bez identiteta(zatamnjenog lica),što ću i napraviti u ovom putopisu,te mi je objašnjavao sve što me je zanimalo i koji mi je davao odgovore na moja pitanja.Pa krenimo. Čekanje na polazak na Glavnom kolodvoru. Pogled u ogledalo prema kraju vlaka. Dolazi putnički iz Koprivnice.Na čelu 1141 303. Ugodni razgovori sa strojovođom. Pult 1142. Pogled iz približne perspektive strojovođe. Pogled sa jedne strane strojarnice(iza leđa strojovođe),... ...pa sa druge strane. Malo fotki upravljačnice. I malo po malo uz priču,došlo je vrijeme polaska.Motori upaljeni i već lagano krećemo. Naš majstor lagano ubrzava do dozvoljene brzine kroz Glavni kolodvor. Izlazni signal Glavnog kolodvora koji signalizira "Ograničena brzina,očekuj slobodno ili oprezno"(zeleno mirno i žuto trepćuće). Malo preko skretnica. I vozi Miško. Stajalište Maksimir.Nema zaustavljanja,ipak je ovo brzi vlak. Vagoni na Borongaju. Trnava Održavamo brzinu od 80 km/h. U daljini stajalište Čulinec. Odvojak prema Resniku. Mimoilaženje sa IC 285.Na čelu 1141 301. Predsignal Sesveta. Ulazni signal Sesveta. Sesvete.Nema zaustavljanja. Mađar 6111 021 Naš strojovođa vješto upravlja moćnim strojem. Nakon zaustavljanja u Dugom Selu,idemo dalje. Lijevo je odvojak prema Križevcima i Koprivnici. Izlaz iz Dugog Sela. Viđeni fotografi. Prolazimo kroz Prečec. Nailazimo na sekcionar i tu moramo isključiti glavni prekidač,... ...te po prolasku ponovno uključiti. Ove fotke u zavoju su mi najdraže. Ulazni signal Ivanić Grada. A tamo nas čeka ASEA 107. Nakon stajanja u Ivaniću,put pod kotače prema našoj sljedećoj postaji-Kutini. Ulazni signal Popovače.Idemo u skretanje. Tamo čeka na nas 1141 376 Izlazak iz Popovače. Kutina.Tamo nas čeka 1141 385. Zgrada kolodvora. Malo se naoblačilo nad Kutinom. Opet nailazimo na sekcionar i isključujemo glavni prekidač,... ...i ponovno ga uključujemo. Poštivam želju strojovođe da ostane anoniman. U zavoju pred Banovom Jarugom.Kao gusjenica. Ulaz u Banovu Jarugu. Kolodvorska zgrada. Nakon stajanja u Banovoj Jaruzi,došli smo do kraja mog i reicheovog putovanja-Novske. Ovo je bilo naše prijevozno sredstvo. Nakon zahvale strojovođi što nas je trpio od Zagreba,poželjeli smo mu sretan put. Ponovilo se... Povratak od Novske do Zagreba putničkim vlakom za dan,dva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMK-2252 Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 odličan putopis čestitke Quote pozdrav od TMK-2252 Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Svaka čast Zlayozg, putopis ti je ne odličan, nego savršen. To su fotke pruge iz one prave perspektive, naravno mislim na upravljačnicu. Životni san ti se ostvario, a ima još netko s takvom željom. Nego me zanima, pošto je to brzi vlak, kako to da on ulazi u skretanje u Popovači, jer tamo čeka pretpostavljam putnički? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Ovaj Mijaut iz Erraserovog putopisa, je izgleda čvrsto stacioniran na kolodvoru Novska - a pošto se Erraser referira na još nešto stariji Seabralov putopis, zbilja - ovo bi mogao postati zaštitni znak kolodvora. Jedino me ovdje brinulo to što nam je crni mijaut prešao preko kolosijeka, a poznavajuć ono praznovjerje koje vrijedi za ceste i ulice, mislim si valjda vrijedi i za kolosijek.. Ali ipak ne -- sretno se vratili u ZG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Hvala ekipi i strojovođi za ove jako zanimljive fotke !!! ZlayoZg, sad kad su ti se snovi ispunili, imaš slatke brige odlučiti šta ćeš ubuduće sanjati. A što se Mijauta tiče ... drago mi je vidjeti da mu poziranje i dalje dobro ide od ruke Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Čestitke za odličan putopis. Nego... Izlaz iz Dugog Sela Zakaj ti je prva slika naopak? Zavoj je desni, a ne lijevi. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Svaka čast Zlayozg, putopis ti je ne odličan, nego savršen. Hvala na čestitkama. A sad ovo: Nego me zanima, pošto je to brzi vlak, kako to da on ulazi u skretanje u Popovači, jer tamo čeka pretpostavljam putnički? Zato jer postoji mogućnost da netko od putnika iskoči ili trči ka vlaku i onda bi ga pokupio sa brzim. Dakle ako je u pitanju putnički vlak,on se uvjek prima u kolodvor bliže kolodvorskoj zgradi. Nego...Izlaz iz Dugog Sela Zakaj ti je prva slika naopak? Zavoj je desni, a ne lijevi. Zavoj jest desni,ali retrovizor daje obrnutu sliku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Zato jer postoji mogućnost da netko od putnika iskoči ili trči ka vlaku i onda bi ga pokupio sa brzim.Dakle ako je u pitanju putnički vlak,on se uvjek prima u kolodvor bliže kolodvorskoj zgradi. To je ona ista situacija ko s Erraserom od par dana, samo kaj je onda on vozil putnički? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 E, nadam se da ste se dobro zabavili u što ne sumnjam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrvoje2008 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 E da i meni neko hoće ispuniti taj isti san, dao bih sve... Inače, odličan putopis, čestitam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 E da i meni neko hoće ispuniti taj isti san, dao bih sve... I ja isto, na vožnju u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 ja bih se volio vozit u turneru Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Kao prvo,hvala svima na čestitkama. Evo nastavka,tj.moj i reicheov povratak za Zagreb putničkim vlakom. NASTAVAK Kako smo do dolaska putničkog imali nešto vremena,malo smo poslikali sami kolodvor Novska. Pogled u smjeru Vinkovaca. Pogled u smjeru Zagreba.U daljini,lijevo je odvojak za Sisak,desno za Zagreb. Peron za putnike. Ovo bi trebala biti postavnica. Ovo je putnička blagajna.Tu smo kupili karte za Zagreb.Ja sam svoju platio 52,50 kn,a reiche06 preko K-33j 36,80 kn. Reiche06 je iznenada dobio napad žeđi.Odvrnuo je bocu,... ...ponosno nagnuo bocu i sok je konačno potekao. Onaj gospon kondukter će nam kasnije pregledati karte u vlaku. Konačno je došao i taj trenutak.Od ovoga svakom railfanu srce zaigra,pa tako i meni.Dolazi naš vlak. Preko razglasa dobivamo informaciju da vlak iz Vinkovaca za Zagreb dolazi na 5 kolosijek. Evo ga.Stiže. Na čelu je 1141 223. Ulazimo,naravno u prvi vagon.Nalazimo prazan kupe i smještamo se u njega.Naravno,fotić u ruke i na posao. Već smo krenuli. Odvojak prema Sisku. Zaustavljanje u Staroj Subockoj. Poslije Stare Subocke se dogodila jedna anegdota sa kondukterom.Kako smo ja i on svako malo bili na prozoru,kodukter kad god je prolazio,vidio je mene i njega sa fotićima u ruci.Jednom stane kod nas i pita nas onako lijepo:"Zakaj imate fotiće i što slikate?"Mi mu kažemo da smo iz Zagreba,da smo ljubitelji željeznice,da malo putujemo okolo i fotkamo.Reiche mu vadi iskaznicu KLJŽ-a,kondukter je uzima i onak radoznalo pogledava i čita poleđinu,ja mu kažem da u džepu imam dozvolu od HŽ-a i jel ju trebam vaditi(a zbilja sam je imao),a on kaže:"Ma nema potrebe,samo vi dečki nastavite dalje.Nema nikakvih problema." I tako je to bilo. Lipovljani.Tu čekamo putnički iz Zagreba. Evo ga. Lokomotiva ASEA 379. Napokon i nama se pali zeleno,izlazi prometnik i daje nam znak za polazak. I u Banovoj Jarugi,nakon izlaska i ulaska putnika,prometnik nam daje znak za polazak.Bit će još ovakvih fotki. Ovo je naš vagon. Malo struje. Evo nas već kod Kutine. Prometnik daje znak za polazak. Pravac Popovača. U Popovači čekamo na križanje sa 745,a onda još jedno iznenađenje.Sustiže nas teretni vlak sa Brenom 013 na čelu. Mala gužva u kolodvoru.Dvije Brene i ASEA.Evo i brzog za Vinkovce. 1142 015 Opet prometnik. Kapitalni ulov. Ličanka 017 Evo nas u Dugom Selu.Dolazi nam i pruga iz Križevaca. Mađar 011 Malo mi se magli pred očima.Proći će... Sesvete Prometnik duh. Manevarka u Sesvetama. Zamolio sam jednu lijepu mladu damu koja je bila sa nama od Dugog Sela,da nas zajedno uslika,na što je,naravno i pristala.Dvojica forumaša pred Zagrebom. Raskrižje bez automobila. Ulazimo na Glavni kolodvor. Ova ljepotica je bila na vrhuncu zadatka.Svaka čast! Za kraj,jedan okratki osvrt. Dok smo fotkali po kolodvoru u Novskoj,nismo imali ama baš nikakvih problema.Nitko od osoblja kolodvora nas nije ništa pitao,ni traga ni glasa RVR-u i drugima koji bi nam stvarali kakve probleme.Bilo je par djelatnika koji su nas samo gledali,ali ništa nisu napravili.Samo nas je par putnika onak zbunjeno gledalo ko su sad ovi,šta škljocaju fotićima,...Super. Isto tako,snimio sam preko 350 fotografija.Bilo bilo previše objaviti baš sve,pa sam onda odabrao one za koje mislim da su najbolje.Isto tako sam snimio 4,5 video isječaka,naravno,sve u Breni,ali najzanimljivije ću staviti na Youtube kroz sljedećih par dana. Želio bih se zahvaliti našem forumašu reiche06 što je išao sa mnom i pravio mi društvo,te svima onima koji su doprinijeli u stvaranju mog prvog opširnijeg putopisa na terenu. THE END. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ohoho, pa ti si imao još toga za podijeliti s nama, ili još uvijek je nešt u rukavu? Šala, fotke su odlične, a vjerujem da vam je i provod bio nezaboravan, super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 Ohoho, pa ti si imao još toga za podijeliti s nama, ili još uvijek je nešt u rukavu? Šala, fotke su odlične, a vjerujem da vam je i provod bio nezaboravan, super. Hvala na čestitkama. Sada je zbilja to to.Nisam mogao sve odjednom staviti jer zbilja,iz te hrpe slika nije bilo naš jednostavno odabrati one najbolje.Onaj putopis iz lokse sam sastavljao 3 i pol sata,a prema Zagrebu evo skoro 4 i pol sata. Zato sam morao iz 2 dijela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 A zakaj vi niste slikali lijepu mladu damu? I da, ono nije turnerica, nego Ličanka, turnerice su isključivo serija 2062-100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Onaj putopis iz lokse sam sastavljao 3 i pol sata,a prema Zagrebu evo skoro 4 i pol sata. Zato sam morao iz 2 dijela. 1. korištenjem Photobucketa tu količinu fotografija digao bi i postavio na forum za sat vremena 2. trebao si strojovođi uz lice zacrniti i škembu 3. lokomotive 1 141 podserije 1 i 2 te 376-390 nisu ASEA nego KONČAR, ASEA su podserija 0 i neke koje su ili će postati 301-311 4. 2 062017 nije Turnerica nego Ličanka, Turner su 101-120 Ma uostalom mlad si naučit ćeš bitno je da ste se lijepo proveli. Pozz Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Jako dobar putopis (u oba smjera). Ali, kad ste već imali dozvole i vremena, mogli ste u Novskoj otići još malo prema istoku i slikati neke industrijske kolosijeke (čini mi se da ih ima dosta). Na jednom od njih je svojedobno stajala i jedna (otpisana) Macosa. Ne znam je li još uvijek tamo... Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ja sam odmah dan poslije tj.jučer, ponovo pohodio isti smjer, samo ovaj puta do kraja -do Metropole na Bosutu , i s još jednom malom razlikom - što nisam bio u ovoj pili ..nego se truckao u vagončiću Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 Ali, kad ste već imali dozvole i vremena, mogli ste u Novskoj otići još malo prema istoku i slikati neke industrijske kolosijeke (čini mi se da ih ima dosta). Na jednom od njih je svojedobno stajala i jedna (otpisana) Macosa. Ne znam je li još uvijek tamo... Zbilja nismo imali vremena.Imali smo svega 15-20 min. vremena od brzog do putničkog,tako da nismo stigli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Zbilja nismo imali vremena.Imali smo svega 15-20 min. vremena od brzog do putničkog,tako da nismo stigli. Onda dobro da ste u tako kratkom vremenu uspjeli pronaći našeg mačka. Odnosno, da je on uspio naći vas Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 2. trebao si strojovođi uz lice zacrniti i škembu Čudi me, tu nam stalno ti strojovođe kukaju po forumu, da je njima najteže, a što se ne bi baš reklo iz priložene fotografije (ima ih podosta s tim ruksakom odnaprijed) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ela Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Stomak naprijed nema nikakve veze sa odgovornošću i težinom posla koji strojovođa obavlja,nastranu momci koliko to vama na prvi pogled sve romantično izgledalo... Strojovođu ste slabo zamaskirali,ali preporučujem da sljedeći put zaprašite za Vinkovce. Uzgred za reportažu sve pohvale... Quote Pozdrav iz MOSTARA Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 2. trebao si strojovođi uz lice zacrniti i škembu Čudi me, tu nam stalno ti strojovođe kukaju po forumu, da je njima najteže, a što se ne bi baš reklo iz priložene fotografije (ima ih podosta s tim ruksakom odnaprijed) To im je airbag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 2. trebao si strojovođi uz lice zacrniti i škembu Sjajno, Zlayo, baš takve putopise volim, i to prije svega po domaćim prugama. Uhvatio si najmanje dvije zanimljivosti: 1. Na jednom mjestu ulazni signal s pet lanterni daje (pretpostavljam) mirno žuto na najgornjoj, a na drugom mjestu na najdonjoj lanterni 2. Uslikao si manevru na 1. kol. u Sesvetama, a ja sam se oduvijek pitao koristi li se ikad taj kolosijek. Sve čestitke Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.