Pataky Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Gospodin Tadej Brate i moja malenkost krenuli smo u 6:20 iz Ljubljane... ...za Rijeku! Poslije obavezne kave, krenuli smo prema zapadu. Put nam je označavao ovaj svjetionik. Stigli smo pred okretaljku i najprije uhvatili "otpisane". Zatim se pojavljuje okretaljka u punom sjaju. Ovdje voze i lokomotive! Spustio sam se u bazen. Nemam dojam da se ovi kotači često okreću, iako majstori kažu da je to gotovo svakodnevno. Pogled ispod mosta. Pogonski mehanizam. Pruga okretaljke i radionice u pozadini. Dvije "manevre" na remontu. Vani je 2 132 102... .... a unutra 2 132 104! Pogonski stroj "manevre". Rezervni kotači bez zimske opreme! U drugoj radionici je "parkirana" rolba, koja čeka snijeg. Drugi dio ekskurzije započinje u nekadašnjoj luci za podmornice u Torpedu. U pozadini je "3. maj". Koliko još? I evo nas kod obećane atrakcije: lansirni poligon za testiranje torpeda. Kad se približimo, vidimo da je sve u očajnom stanju. Penjanje na ovo nije preporučljivo! Dok Thomcro pozira.... ...pazim da ne upadnem u jednu od mnogih rupa! Stropa više nema, samo mnogo dasaka. Odlazim dalje i "lovim" poligon s druge strane. Dalje se pružaju zapuštene radionice Torpeda. Našli smo i ovu mini okretaljku, preko koje su vozili torpeda na testiranje. Bio je nevjerojatno lijep dan, pa pred kraj jedna panorama Rijeke. Preostala je samo dodjela počasnog članstva g. Brateju... ... i več smo pred vlakom spremnim za polazak. Polazak za dvije minute! Iz vlaka vidim svjetionik, s čim se naš krug zatvara! Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Je li ima još tragova onih pruga za prevoženje torpeda (osim okretnice)? Usput, koji je ovo grad? Širina kolosijeka one pruge za torpeda bi mogla biti slična širini pruge Lilitputbahna u ovom gradu s tipfelerom Odlično, Pataky, hvala ti za fotke. Tvoje fotke otkrivaju jako interesantan boravak u Rijeci, a vjerujem da je i putovanje Ljubljana-Rijeka s gospodinom Brateom bio pravi railfanovski doživljaj. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 Za Wienu treba pitati šefa stanice u Rijeci. Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Evo i mog doprinosa današnjeg susreta, odnosno malog izleta po riječkom kolodvoru, nešto na slikama a nešto će biti i na dvd-u 1. dio Kao što je i kolega pataky napisao, DPŽ Štacion je danas bio domaćin gospodinu Tadeju Brateu i pataky-u koji su stigli brzim vlakom iz Ljubljane u 8.51, 3 Bl vagona SŽ-a dovukla je žutka Kojom je upravljao nama jako dobro poznati strojovođa Nakon upoznavanja, uručenja počasne pristupnice, uslijedilo je nezaobilazno ćaskanje uz kavu Te uslijedio odlazak dalje, put okretaljke i Torpeda I odmah kod ulazaka, fotosession naših manekenki koje jedva čekaju da ih tražilo na našim aparatićima fokusira A bogami, ima i krša Ništa bez naše legende, 6011-003/4 koja već dosta dugo nije na dotičnoj relaciji tek toliko malo da zavirimo ispod kako to izgleda "žutki" kol'ko voliš A zašto i Ja ne bi malo pozirao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 2. dio pripremi se za uključenje glavnog prekidača, jesam li dobro rekao Pogled prema kolodvoru Pomoćni vlak koji ne pomaže više nikome da sama ne otklizi oznake i oznake zakačka cijevi za struju i zrak Litorina s druge strane Pa žutka s druge strane Pa idemo tu unutra, da vidimo kako izgleda kad je loksa na kanalu kao bus Ali unutra prazno, ništa na kanalu trenutno, sve su ispravne Osim ovih snježnih grtala Čini mi se da ovog mehaničara poznam Kiki pita da li da to stavi na 595, ali Trolej ti ne vozi do Delnica, zasad e ovu već možeš iskoristiti neki elektro ormarić Litorine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 3. dio Prema okretaljki naišli smo i na ovaj vagon iz 19.st. I evo legende, kaže g.din Brate da je jedna od većih u bivšoj jugi nedostaje pola znaka, pa ne znam što znači Nije bilo nikoga u blizini, pa nisam mogao odljeti a da se ne uvučem u upravljačnicu okretnice 1-ica pozira Važno je znati!!!! Manevra ispred radione Dio motora manevre Hm, istrošeno ili??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 4. dio Unutar radione Detalj upravljačnice manevre Motor druge manevre Bandaža ko u priči Što treba napraviti A ima i žutki unutra, na periodičnom pregledu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 5. dio Napuštamo radionu i idemo na drugu stranu, prema lansirnoj rampi torpeda Lučica Torpedo Jedini ribarski brod u lučici Samo ta dizalica je preostala iz prošlosti 3. Maj u pozadini Pogled na Kvarner je predivan Približavamo se rampi UPOZORENJE !!! Iznutra Krš i lom na sve strane, ali zato ima bogatu povijest. Po povratku iz Torpeda, nakratko smo stali kod Ine da snimimo njihovu manevarku I da poziramo kraj nje naravno, Pojilište za vagon cisterne, odnosno punilište 6. dio Povratak na kolodvor i odlazak za Ljubljanu Brzi 482 već je spreman, polazi na vrijeme u 12,57 Malo detalja slovenskih Bl vagona Pataky i Tade su se ukrcali I odoše... I na kraju kako svaki naš susret DPŽ-a Štacion završi dočekom ili ispraćanjem vlakova sa riječkog kolodvora, tako je bilo i ovog puta Putnički za Zagreb u 13.35 je spreman A putnički iz Zagreba će malo kasniti u dolasku Na 5. kolosijeku čeka teretni prema Sloveniji Manevra u akciji da odvuče vagone, gdje, a valjda u depo, ili ćeju za Moravice u 15.20 Toliko od mene za sada Lijepi pozdrav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 bravo Štacionci, uvijek je zanimljivo na vašem području... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 I to se desilo! DPŽ "Štacion" je dobio svog prvog počasnog člana i tome u spomen i čast sam počasni član je došao u Rijeku preuzeti ... ma što da Vam duljim! Fotografije govore više od riječi! Još jedna mala napomena, s g-dinom Bratéom je došao i Pataky. U čast ovom povijesnom trenutku, članovi DPŽ-a "Štacion" su organizirali i posjet i obilazak riječke okretnice za naše goste iz susjedne nam države. Prvi dio. Ovo sam ujutro preuzeo od Koblera. Na kolodvoru su me dočekala dva Bl-a. Usamljena. 9.00 ... dolazi međunarodni iz Slovenije. Strojovođa, poznato lice! Jednog evo ... Pataky! Evo i drugog ... Tadej Braté. Uz prigodno predavanje počasnog članstva, g-din Braté nam je brzo odjurio "Moram brzo posnimati Žutku dok je nisu otpremili!" a mi za njim. Glažar, Glažar ... čekaj da posnimamo Žutku! Tada je nastala gungula od snimanja. Svi su sve snimali ali Kiki se najbolje u svemu snašao i pitao Glažara ako se može snimati upravlajčnica. Tu je pao i dogovor da se g-dina Bratéa preveze do remize. Mi ostali k'o pravi domaćini otputili smo se pješke. Usput smo vidjeli i jednu manevru kojoj se prohtjelo na cestu. Ali nažalost nije daleko stigla! 103-jka ode pored mene. Jutro, sunčano ali malo prohladno, oko remize. 016 je bila već otprije tu a 103-jka je sparkirana uz zid remize. Mali detalji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Drugi dio. Remiza. Uskoro smo se preselili na kavu u kafić preko ceste. Na okretnicu smo došli u dva automobila i nakon što smo dobili naručene knjige o Parezani, krenuli smo u obilazak okretnice. 108-ica je još uvijek u Rijeci i čeka ... da je još više ruzine nagrize! Ni manevre se nisu nikuda makle! Pogled tamo gdje običan putnik nikada, ali baš nikada ne zagleda! Litorina odispod! I oba napojnika su još uvijek ovdje. Nadam se da će i ostati. Veći. Papuča pod 015-icom. 015, što ona ovdje radi!? 102-jka. Ona je dala svoje! Sad je drže na "životu" samo da donira svoje djelove za neke druge lokomotive. Sudbina! Da nije zašarana! Je, je, al' s druge strane s koje se ne vidi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Treći dio. Narciiis ... si otkril ča? Postolje 102-jke biti će donirano 109-ki. Mo'š mislit što ovaj kamik more! Držat mrcinu od 100 i neto tona na miru! A-ha. Uskoro će ova dvojca kao Hitna 94 do one manevre! Pločica proizvođača na Žutki. Zavora na Litorini. Odmor rat ... seniori u iščekivanju mlađarije. Potom smo otišli u drugu radionu. Trenutno su unutra samo dvije Rolbe koje su preseljene sa sušačkog kolodvora. Polica sa djelovima. Dok je ostatak ekipe razgledavao po zero groundu ja sam se spustio u kanal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Točno po voznom redu (naravno, kad se vidi tko je vozio) dokotrljao se na riječki glavni kolodvor međunarodni vlak iz Ljubljane. Tadiju Velikog dočekalo je birano izaslanstvo Udruge "Štacion" pojačano čelnicima nekih srodnih i prijateljskih udruga. Gospod Braté je doputovao u društvu s Patakyjem koji uživa u novostečenom statusu €- pa će ga u budućnosti biti posvakud Najkvalitetniji se planovi najbrže kvare – bilo je planirano da odemo najprije u "Cres" popiti kavicu i pozdraviti se, ali su umjesto toga Tadej živahno popentrao u upravljačnicu Žutke praćen zapanjenim kikijevim pogledom i u Glažarovoj režiji odjezdio do remize. Nama nije preostalo drugo nego prijevozom nižeg razreda (tzv. cipelcugom) odklajsati do tamo. Kako u remizi nije bilo ničega, pretrčali smo cestu i skrasili se u "Đardinu" na zasluženoj kavi. Evo Patakyja u društvu s g. Smokvinom Torpednim! Zadovoljni kiki273 I moja skromna malenkost pokraj Tadeja Onda smo se odvezli do riječke okretaljke gdje je najprije obavljena primopredaja naručenih primjeraka Bratéove knjige o Parenzani Kad je grupa dovoljno velika, uvijek se nešto ili nekoga čeka... Brzi pogled prema "3. Maju" – još jedan riječki prizor koji ubrzano odlazi u povjest (za zemljopis će se već pobrinuti neka tajkunčina, bez brige ) Dok smo ulazili, majstori strujići su nešto meštrijali pa nas je zamolilo da ih slikamo "za internet"... Dok su domaćini vodili g. Bratéa na "groblje slonova", ja sam otpratio Patakyja do okretaljke I onda mi je slavno krepala baterija pa imate sreću da ne morate gledati i treći set sličnih fotografija Putnički za Zagreb u 13.35 je spreman... ... a ja sam mu na Rečini priredijo malu sačekušu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Četvrti dio. Papuča i papuča. Kiki je otkrio tabele sa natpisima. Jedna grupna za kraj ovog dijela! Žutke, manevre i Litorina. Pogled kroz prozor u tokarsku radionu. Okretnica, svaki dolazak ovdje je priča za sebe da neznam koji put se dođe. Prostor fascinira svojom pojavom. Razgledavaju se stari vagoni. Kobler, M.Smokvina, Pfaff i T.Braté. U očekivanju servisa. 2132 069. Popeo sam se na servisnu rampu da vidim i to čudo odzgora. Makina. Upravljačnica slijeva ... ... i zdesna. Ova će biti iskorištena i za simulator! 2132 069 s boka. 2132 063. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Peti dio. Potom smo se zaputili u drugi boks. U ovom prostoru je održana svečanost 135 godišnjice pruge Šapjane - Rijeka. Pogled na motorčinu kroz prostor klipa! 101-inica ponosna na podnevnom suncu! Pogled na okretnicu iz drugog kuta. Pomoćno prometalo. Upao sam u drugi boks. U žaru borbe nisam ni kužio da nekoga ima! taman sam okinuo kad se čovjek okrenuo i fotka ode u nepovrat! Ispred mene obnovljeno postolje. 017 i ... kvragu, zaboravio sam koja je! Za kraj ovog dijela još ova dva starca. Potom smo se preselili koji 100-tinjak metara prema škveru, na prostor bivšeg "Torpeda". M. Smokvina nas je odveo do stare lansirne rampe odakle su testirali prva torpeda. Lučica. Škver iliti "3.maj" Lučica. Zbog ovoga smo došli! Malo bliže. Pozorno se promatra i upija svaki detalj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Šesti dio. I tada nastaju problemi! Ode baterija! Sva sreća pa je i mobitel poslužio za prvu pomoć. Minijaturna okretnica. U nju ulaze/izlaze tri kolosjeka. Jedan ide ovuda, s vanjske strane, između zida i ostataka ograde. Sređivanje dojmova, Kobler, M.Smokvina i T.Braté. S obzirom da vrijeme neumitno teče tako su i naši gosti morali natrag na kolodvor. Uspio sam još nekoliko fotografija izvuć. Usput smo još stali da posnimamo i "Etelku". Da, još uvijek je tu i čeka. 109-ka kao rivalica prema Šapjanama. Gosti odoše, naša mala ekipa se polako počela osipati, ostali smo Narcis i ja i ispratili par vlakova. Nakon što je otišao i putnički za Moravice u 13.35 i nas dvojica smo otišli s kolodvora. Hvala svima koji su obilježili ovaj sunčani dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Dolazak Ljubljanske podružnice DPŽ-a Počasni član Šetnja do remize i fotkanje usput Preko puta remize ugostiteljski objekt, druženje, kava, razmjena ideja Knjige o Parenzani Kobler i Brate u potrzi za................ thomcro slika U hangaru ralice za snijeg Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Još malo razgledavanja Brate unutar radioni Pfaff čeka osmicu Ekipa ide dalje, prema Torpedu Dizalica Postrojenje za lansiranje torpeda Mini - okretnica U povratku smo se zaustavili kod naše ETI Punionica cisterni Pogled prema kolodvoru I za kraj nekoliko putnih Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=oKpihfHbJOw http://www.youtube.com/watch?v=uijZeUzXfDo Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Još jednom hvala svima za ove interesantne fotke. Vjerujem da još uvijek sređujete brojne dojmove ... Kakvi su planovi s onim što je ostalo od "Torpeda" ? Budu rušili lansirnu rampu ili budu čekali da se uruši sama od sebe ? Ona uskotračna pruga je fakat pravi ulov ... bilo bi interesantno naći fotke gdje se vidi na koji način i kakvim vagončićima su ju koristili. Upada mi u oči onaj 100 godina stari zeleni vagon-cisterna. Kad samo pomislim koje je već države i ratove preživio na ovom području. Šteta je da samo onako stoji i skuplja hrđu ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Hvala za super fotke. Ovo je prvi put da sam vidio Torpedo! Inace, kak znate da je ona cisterna iz 19. stoljeca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Ovo je prvi put da sam vidio Torpedo! Ti si među sretnima, oni koji vide torpedo obično ne prežive da bi pričali o tome Inace, kak znate da je ona cisterna iz 19. stoljeca? Mislim da je nešto pobrkano - onaj vagon nakrcan starim pantografima lijevo od cisterne je iz XIX. stoljeća, a cisterna je iz ranog XX. stoljeća. Errare humanum... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Hvala za super fotke. Ovo je prvi put da sam vidio Torpedo! Inace, kak znate da je ona cisterna iz 19. stoljeca? Sve mi znamo . Šalim se! Na poklopcima osovina su godine. Ovo je jedna od fotki koja je snimljena za privatne potrebe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Što reći nego: bravo za ekipu! Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Samo mala napomenica na sve ovo: nismo ni mi (mislim na DPŽ!) ostali bez prigodnog poklona! Na dar smo od g-dina T.Bratéa dobili original DVD "Eisenbahn-romantika" sa epizodom koja obrađuje trasu Transalpine (trasa od Trsta do Jesenica). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.