thomcro Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 ... uvijek postoji opcija da manevri utočimo par kantica ... Misliš namesto dizela? Pa da dobije krilca? I letno perje? I nekoliko forumaša u sačekušu da vide što će se dogoditi ali njih bez aditiva? Quote
thomcro Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Knjiga "Željeznice u Istri" postoji i u rijećkoj knjižnici!!! Sorry, krivo sam napisao! Postoji knjiga "Promet u Istri" i imam je doma. Ima dosta zanimljivih fotografija, ima li zainteresiranih pa da ih stavim na forum? Nego ... našao sam nešto drugo! Ima na kraju starih slika tog područja. Ima li zainteresiranih za ovo? Quote
kiki273 Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 @Thomcro Pa normalno da nas zanima Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
thomcro Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 @Thomcro Pa normalno da nas zanima Si siguran ? Quote
kiki273 Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 @Thomcro Pa normalno da nas zanima Si siguran ? Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
thomcro Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 A doobro, ajde . Upravo sam pofotkao slike vezane za željeznicu pa dok ih pripremim za forum ... bit će, tako za sat vremena. Note: Slike iz knjige su ovdje: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=6659 Quote
Stanley Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Ima li zainteresiranih za ovo? Imaaaaaaaaa! Quote Serija 05 je zakon!
Pfaff Posted January 8, 2008 Author Posted January 8, 2008 @Thomcro Pa normalno da nas zanima Si siguran ? Nisam baš siguran, al' kad mlađarija navaljuje... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted February 19, 2008 Author Posted February 19, 2008 Konačno sam se dokopao moje arhive pa mogu malo deliti informacije! Ovo je članak iz novina Kluba ljubitelja željeznica iz Ljubljane "Mali tir", broj 4/1970., a opisuje putovanje vlakom od Lupoglava do Raše. Jest da je na slovenščini, ali ćemo se pomučiti Ima puno podataka... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Renato Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Isjecak iz teksta.... http://www.vecernji.hr/newsroom/regions/istra/3016779/index.do Dio drva s Brajdice već je preseljen na terminal Bršica, počelo je rušenje nadstrešnica nad prostorom za skladištenje drva, pa će se dobiti oko 50 tisuća “kvadrata” za prihvat kontejnera. To bi znacilo da se revitalizira luka i da bi Laupoglav - Rasa mogla opet voziti nesto tereta. Dobra vijest. Quote
Pfaff Posted February 21, 2008 Author Posted February 21, 2008 Isjecak iz teksta....http://www.vecernji.hr/newsroom/regions/istra/3016779/index.do Dio drva s Brajdice već je preseljen na terminal Bršica, počelo je rušenje nadstrešnica nad prostorom za skladištenje drva, pa će se dobiti oko 50 tisuća “kvadrata” za prihvat kontejnera. To bi znacilo da se revitalizira luka i da bi Laupoglav - Rasa mogla opet voziti nesto tereta. Dobra vijest. Zvuči dobro (za luku), ali nama znači da bismo se trebali požuriti s planiranim putovanjem prugom & fotosessionom dok još pruga nije živahnula. S druge strane bi to moglo pokrenuti i priču o tunelu jer bez dobre veze na ostatak hrvatske mreže se neće vlakom ništa voziti. Kontejneri kao vole kamijone Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
egérke Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Možda kontejneri vole kamione, ali ni ceste do Bršice baš nisu blistave. Ili kroz tunel, pa preko Čepić-polja (prilično uska cesta), a uz opatijsku rivijeru je zavoj na zavoju... Quote
Pfaff Posted February 21, 2008 Author Posted February 21, 2008 Možda kontejneri vole kamione, ali ni ceste do Bršice baš nisu blistave. Ili kroz tunel, pa preko Čepić-polja (prilično uska cesta), a uz opatijsku rivijeru je zavoj na zavoju... Kroz opatijsku rivijeru tj. dužobalnom cestom od Opatije do Brestove (drage) je zabranjen teški tranzitni promet. Kad primjerice izlaziš s trajekta u Brestovi i ako si kamijon, znakovi te pošalju na smjer Ipsilona i tunela... Inače se slažem da je do Bršice najpametnije vlakom, pitanje koje sam postavijo glasi: ODAKLE! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Patentee 1833 Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Desno su utovarne rampe za stoku (hranili mi Gadafija!) Dodajmo još malo vagona, pa koji brod.... Bršica XII-1990 na istom mjestu: Još jednom rampa za utovar stoke - iz drugog rakursa. (Inače, jedini teret koji se trenutno prekrcava je kameni materijal koji je tako bijele boje da mi je bilo gotovo nemoguće slikati) Ovde pored vagona i brodova još malo drva... Bršica XII-1990 na istom mjestu: Još malo drva i jedan vagon... Bršica Xii-1990: Signal... Štalije XII-1990: Quote
Pfaff Posted February 21, 2008 Author Posted February 21, 2008 Odlično, hvala Neka tako bude opet! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pula-Terminal Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 aa hvala! Prvi put da vidim fotke toga Quote TEK otvoreno! - http://ships.forumj.biz/index.htm http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Orlovic/Railway <- moje slike
kiki273 Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Odlično, hvala Neka tako bude opet! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
zeleni_billy Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Možda kontejneri vole kamione, ali ni ceste do Bršice baš nisu blistave. Ili kroz tunel, pa preko Čepić-polja (prilično uska cesta), a uz opatijsku rivijeru je zavoj na zavoju... Vi ste tu nešto očito pomiješali, kontejneri trebaju više mjesta na Brajdici, a drvo se seli u Bršicu tako da neće biti nikakvih kamiona s kontejnerima tamo. Što se tiče drvenog tereta i tunela, on dolazi u Rijeku isključivo preko Šapjana pa prema tome može i u Bršicu bez tunela. Iz svoje zgrade ne pamtim da sam ikada vidio tako natovaren vlak iz smjera Zagreba. Ali to i nije nova vijest, mislim da tamo ima drva već neko vrijeme. Quote
egérke Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Čekaj, pa kaj nije da drvo dolazi iz Gorskog Kotara u Rijeku, pa onda preko Šapjana ODlazi iz Rijeke? Quote
Pfaff Posted February 22, 2008 Author Posted February 22, 2008 Čekaj, pa kaj nije da drvo dolazi iz Gorskog Kotara u Rijeku, pa onda preko Šapjana ODlazi iz Rijeke? Da, panjevi za industriju pipira, fino drvo dolazi iz Austrije i plovi brodom u egzotične krajeve... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
novi_šef Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Trupci stižu iz smjera Gorskog Kotara, dok fino obrađene (pretpostavljam jelove) daske, nerijetko umotane najlonom, dolaze iz smjera Šapjana (vagoni najčešće ÖBB i SBB) te ih onda prevlače preko Rive na Brajdicu. Quote
Pfaff Posted February 24, 2008 Author Posted February 24, 2008 Konačno sam se dokopao moje arhive pa mogu malo deliti informacije! Ovo je članak iz novina Kluba ljubitelja željeznica iz Ljubljane "Mali tir", broj 4/1970., a opisuje putovanje vlakom od Lupoglava do Raše. Jest da je na slovenščini, ali ćemo se pomučiti Ima puno podataka... Nitko nije reagovao (pročitao) pa da naglasim: U slovenskom članku piše da je na stanici Kožljak bila okretaljka??? Koliko je ovdje bilo rečeno, stanica je ukinuta, ali nije vrag da su i napravu iskopali??? To treba ić pogledat! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Posted March 8, 2008 No, kad netko od "bližih" bude opet tamo prolazio bilo bi dobro da se posveti i pruzi prema Raši: Crvenim crticama sam označio cestu koja ide skoro sasvim paralelno s prugom, ako se tu može proći autom, onda se sigurno mogu naći razni ostaci pruge. Posebno mi se čine zanimljivim dva objekta koja sam označio crvenim kružićima! Mislim da je ovo (bar djelomični odgovor na Tvoj davni upit: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?p=147998#147998 Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted March 12, 2009 Author Posted March 12, 2009 Malo sam njuškao po 1:25000 topografskim kartama 'Rvacke tražeći područje luke Raša i naišao na nešto zanimljivo. (Nažalost ne znam od kad su karte). Prema ovoj karti, elektrificirana rudnička željeznica je išla sve do današnje luke tj. kraja današnje pruge normalnog kolosijeka, a tadašnja "normalna" pruga Lupoglav - Štalije je završavala odmah poslije drugog mosta preko rijeke Raše. Crvenom strjelicom sam označio približno mjesto gdje su danas vidljivi ostaci nosivih stupova KM Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Portos Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Malo sam njuškao po 1:25000 topografskim kartama 'Rvacke tražeći područje luke Raša i naišao na nešto zanimljivo. (Nažalost ne znam od kad su karte). http://i204.photobucket.com/albums/bb287/mkrema2/LukaRasa/LukaRasa36.jpg Prema ovoj karti, elektrificirana rudnička željeznica je išla sve do današnje luke tj. kraja današnje pruge normalnog kolosijeka, a tadašnja "normalna" pruga Lupoglav - Štalije je završavala odmah poslije drugog mosta preko rijeke Raše. Crvenom strjelicom sam označio približno mjesto gdje su danas vidljivi ostaci nosivih stupova KM Vrlo interesantno i logično jer kako si rekao, Talijani nisu imali (osim Raše) rudnike kamenog ugljena koje bi eksploatirali zbog potrebe vlastitih parnih lokomotiva. Stoga su ugljen električnom rudničkom željeznicom transportirali do Bršice i utovarivali ga u brodove kojima su ugljen transportirali u Italiju. Yuga je nakon zatvaranja Raškog rudnika trasom uskotračne sagradila prugu 1435mm kolosijeka. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.