STIB Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Baš mi je drago da me memorija još dobro služi! Ja sam neko vrijeme stanovao u Kučerinoj 48 (ali tad sam bio beba) pa sjećanja sigurno potiču iz nekog kasnijeg vremena. Rekao bih da je negdje između 57-60 taj kolosijek svakako još postojao (barem u tragovima), Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 ima li netko slika dok je još vozio?bilo bi super Ima par dečki u Zg koji su slikali zadnju vožnju Samoborčeka. Vidio sam te slike u crno/bijeloj tehnici. Dobre su. Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 ima li netko slika dok je još vozio?bilo bi super Ima par dečki u Zg koji su slikali zadnju vožnju Samoborčeka. Vidio sam te slike u crno/bijeloj tehnici. Dobre su. Evo par fotki, autor je Dragutin Stanicic: pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 dečki svaka čast na trudu. pokazali ste se kao pravi urbani tehnoarheolozi. Jedva čekam slijedeći tehno putopis. KANTICA (Portos mi je oteo kompač, pa sad radi samo s njegovim nickom) Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Tak vam je to kad ste za stalno prijavljeni na tuđem kompu, pa vam cura pretražuje forum umjesto vas. Bar imam originalan alibi za prošlu nedjelju, za razliku od nekih čija cura vjeruje da je on bio doma a ne sa mnom na ex Samoborčekovoj pruzi Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf T Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Onaj jarak za podmazivanje u Podsusedu, gdje se on nalazi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitz Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Tam u Podsusedu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Onaj jarak za podmazivanje u Podsusedu, gdje se on nalazi? Stvar ti ide ovak: kreneš peronom stajališta Podsused (normalna pruga) prema istoku tj. prema gradu, dojdeš do kraja perona, siđeš dole na stazu (zipa da se ne strmopizdiš na prelazu), a ta staza vodi prema kući gdi je nekad bil kolodvor ''Susedgrad''. Prepoznal buš je prema sliki. S leve strane buš videl neka stabla i raslinje, ispod čega viri nekakvi beton. To ti je to. Zipa na krpelje i cucke. Ak te gazde vidiju da slikaš, reci im da si iz Gradskog Poglavarstva i da snimaš bespravnu gradnju i devastiranje prometno-tehničke kulture. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 S leve strane buš videl neka stabla i raslinje, ispod čega viri nekakvi beton. To ti je to. Preko kanala za pregled lokomotiva nalazi se VINOVA LOZA (Brajda)!!! Da raste HMELJ Stanley bi ga 100% prepoznao, jer pije pivu!!! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) Jučer sam bio u Gradu mladih, pokraj je jezero, kraj jezera jedna LOKOMOTIVA mala... vjerovatno je riječ o Lokomotivi sa bivše Samoborčekove pruge, a ovdje je izložena jer je i ovuda vozila uskotračna željeznica Dubrava-Markuševačka trnava. Edited April 5, 2015 by Portos Ponovljene fotografije koje je pojeo Imageshack Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 S leve strane buš videl neka stabla i raslinje, ispod čega viri nekakvi beton. To ti je to. Preko kanala za pregled lokomotiva nalazi se VINOVA LOZA (Brajda)!!! Da raste HMELJ Stanley bi ga 100% prepoznao, jer pije pivu!!! Pa rekel sam nekakvo raslinje, hehe . A kaj se hmelja tiče, ne bi ga trebal ni videti, prepoznal bi ga već iz Bestovja po mirisu. Ovo bi kod mene mogel biti prvi znak blage demencije, tj. kaj se bolje sećam detalja iz mladih dana to više imam poteškoća s onim kaj sam videl prekjučer, kaj je - je. Bitno je da smo pomogli čoveku da locira kanal! Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf T Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 vjerovatno je riječ o Lokomotivi sa bivše Samoborčekove pruge, a ovdje je izložena jer je i ovuda vozila uskotračna željeznica Dubrava-Markuševačka trnava. To i je bivša Samoborčekova manevarka (O&K 12080)* a služila je i kao normalna lokomotiva, prebačena je na prugu Dubrava-Slanovec, jer se na Samoborskoj pruzi znala "bacati". Zanimljiv je i podatak da je pred kraj korištenja pruge Dubrava-Slanovec vuču na njoj obavljala također Samoborčekova M-32 Gmeinder, koja se danas nalazi u željezničkom muzeju. *-podatak koji je Toma napisao na railfaneurope stranicama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 To i je bivša Samoborčekova manevarka (O&K 12080)* a služila je i kao normalna lokomotiva, prebačena je na prugu Dubrava-Slanovec, jer se na Samoborskoj pruzi znala "bacati". Zanimljiv je i podatak da je pred kraj korištenja pruge Dubrava-Slanovec vuču na njoj obavljala također Samoborčekova M-32 Gmeinder, koja se danas nalazi u željezničkom muzeju. *-podatak koji je Toma napisao na railfaneurope stranicama iz Monografije: "jedina novonabavljena...je br.7 ORENSTEIN COPPEL iz Berlina koja se sada nalazi u teh.muzeju u Zagrebu...imala je neprikladno vatrište i prevelik prevjes zbog kojeg se bacala po pruzi kad je vozila kao strojni vlak" Dakle ta lokomotiva NIJE kraj grada mladih!!! "dvoosovinska M-3 GMEIDER sa motorom KEABLE, motor zamijenjen FAMOSOVIM, zbog velikog osovinskog pritiska prebačena na prugu Dubrava-M.Trnava za vuču putničkih vlakova max.brzine 25 km/h i nije vozila M-32 nego M-3 Dakle još ne znamo odakle je lokomotiva izložena kraj grada mladih... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Dakle još ne znamo odakle je lokomotiva izložena kraj grada mladih... Lok. je O&K 12080, novu ju je nabavilo veliku sumsko poduzece Slavex. Iza 2. sv. rata je dana na upotrebu GZZ-u. pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Nešto se radi na bivšoj Samoborčekovoj trasi od ispod nadvožnjaka Autoceste preko Betonske ceste prema Domaslovcu. Nasipavaju staru trasu kamenom iz kamenoloma. Jel to počela gradnja nove pruge? Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 Nastavak iz teme "gerijatrija..." Jučer, 24.9.2006. ekipa forumaša u sastavu: Toma, Seabral, Stanley i Portos obišla je trasu bivše uskotračne pruge koja je povezivala Zagreb i Samobor, na prijelazu Erpenijske ulice preko željezničkog nasipa Sjećanje na Samoborček, slikano u Zagrebu.. Klanječka? Ovo je očito isti prijelaz (po kućama), ali tračnice nisu u istom stanju - kad je napravljena trainspotterova slika? Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 7, 2007 Author Share Posted January 7, 2007 Ovo je očito isti prijelaz (po kućama), ali tračnice nisu u istom stanju - kad je napravljena trainspotterova slika? Trainspotterova fotka je vjerojatno napravljena koju godinu ranije. Ja sam u rujnu prošle godine, prilikom našeg forumaškog obilaska Samoborčekove trase, napravio fotku tog prijelaza iz drugačijeg kadra, gdje se može vidjeti koliko je tračnice u međuvremenu "pojedeno": Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 Sve 3 slike su slike istog križanja s time da je na mojoj slici slikan nasip pruge, ali se vide i tračnice, Seabralu je na slici križanje sa kućom, a Trainspotter je slikao tračnice u gro planu. Mogu ih ja otići slikati pa će slika biti 100% jednaka. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trainspotter Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 slika prijelaza na Klanječkoj nastala je 22.10.2006. u 17:30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 slika prijelaza na Klanječkoj nastala je 22.10.2006. u 17:30 Nije uopće sporno da je to isto mjesto, zbunjuje me (a posebno sada nakon ovog što je napisao trainspotter) što se na njegovoj slici vidi da je asfalt između tračnica puno više popucao nego što je to na slici Portosa&Co koja je nastala samo mjesec dana ranije Je li moguće da se te pukotine na slici iz rujna jednostavno ne vide zbog drugog kuta sunca, a na slici iz listopada se vide zbog toga što je nastala nakon kiše? Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan_s Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 slika prijelaza na Klanječkoj nastala je 22.10.2006. u 17:30 Nije uopće sporno da je to isto mjesto, zbunjuje me (a posebno sada nakon ovog što je napisao trainspotter) što se na njegovoj slici vidi da je asfalt između tračnica puno više popucao nego što je to na slici Portosa&Co koja je nastala samo mjesec dana ranije Je li moguće da se te pukotine na slici iz rujna jednostavno ne vide zbog drugog kuta sunca, a na slici iz listopada se vide zbog toga što je nastala nakon kiše? Stanje asfalta se sigurno nije promijenilo za mjesec dana. Odgovor zasto se pukotine na fotografiji iz rujna (Olympus) ne vide, a na fotografiji iz listopada (Canon) vide lezi u kombinaciji razloga. Ovdje su informacije o obje digitalne fotografije: Fotografija iz rujna (Olympus): -------------------------------------- 1) snimljena sa vece udaljenosti i iz stojeceg polozaja 2) suncano vrijeme 3) trajanje ekspozicije dvostruko krace 4) otvor blende skoro dvostruko manji 5) fokalna duljina skoro tri puta veca Fotografija iz listopada (Canon): ----------------------------------------- 1) snimljena iz mnogo manje udaljenosti i iz cuceceg polozaja sto doprinosi mnogo boljoj vidljivosti detalja 2) snimljena poslije kise sto takodjer doprinosi mnogo boljoj vidljivosti detalja 3) trajanje ekspozicije dvostruko duze sto takodjer doprinosi ... 4) otvor blende skoro dvostruko veci sto takodjer doprinosi ... 5) fokalna duljina skori tri puta kraca sto za posljedicu ima mnogo siri kut snimanja, sto ponovo doprinosi mnogo boljoj vidljivosti detalja: http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/camera-lenses.htm Isto tako mi se cini da je ovaj model Canona dvostruko skuplji od ovog modela Olympusa, a i ta razlika u cijeni nesto govori o kvalitetu kamera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan_s Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Uz malu pomoc Photoshopa: http://www.fotogalerija.net/displayimage.php?album=167&pos=10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf T Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 A da li možda netko ima sliku trase kroz šumu kod Domaslovca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 A da li možda netko ima sliku trase kroz šumu kod Domaslovca? Treba ići slikati... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maka Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Dečki, zašto je uopće pruga izgrađena? Zanima me tko je donio odluku, kada , zašto i kako to da se nisu odlučili na normalan kolosijek kad su već gradili prugu??? Iz kojeg je razloga ukinuta i kada točno???? Zar je Samobor imao dovoljno putnika da tih davnih godina pruga bude rentabilna??? Molio bih lijepu pričicu jer nemam pojma o ovome!! Hvala!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.