Jump to content
zeljeznice.net

trainspotter

Članovi
  • Content Count

    635
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About trainspotter

  • Birthday 03/03/1963

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. trainspotter

    trainspotter

  2. Možda će moje pitanje nekome zvučati bizarno ali zanima me kako je za vrijeme raščišćavanja, sanacije i popravaka nakon nesreće bio organiziran prijevoz putnika preko Glavnog kolodvora na redovnim linijama kojih je tada bilo više nego danas.
  3. Ak sam ja dobro shvatio, EC 212 (Mimara) se u Vilachu "transformira" u EC112 (BlauerEnzian) i kao takva klasika nastavlja do Frankfurta.
  4. Naravno da bi bila katastrofa - autobusi su nešto sasvim drugo, ali davanje tramvajske infrastrukture privatnim koncesionarima značilo bi vrlo brzo ukidanje tramvaja jer bi ga proglasili nerentabilnim. Najbliži primjer je Amerika sredinom XX stoljeća .... a i u Hrvatskoj ne manjka zagovornika zamjene tračničkog transporta cestovnim.
  5. Ova desetka sa slike je vjerojatno išla na Savki most. U vrijeme kad je slikano (bikovi već naveliko voze) desetka je već više od deset godina vozila Savski most - Borongaj
  6. Misam stručnjak ali baš bi volio znati što su radili 3 sata .... .... i koliko su putnici na kraju kasnili na odredište ..... Složili se sa mnom ili ne, ja smatram ovu situaciju tipičnom za HR i HŽ.
  7. Pretpostavljajući kako vagoni nisu oštećeni u nesreći, ne vidim razlog duljeg zadržavanja vagona i maltretiranja putnika vraćanjem pješke u polazni kolodvor. Obavlja se očevid? Ok, koliko policiji treba za utvrđivanje činjenica? Ne vjerujem u potrebu duljeg zadržavanja od cca. 1 sat.
  8. Najveća budalaština je vraćanje putnika pješice do kolodvora!
  9. ... a zašto nije popunjen ni sadašnji kapacitet pruge .... jel iz tehničkih ili organizacionih razloga? Isplati li se više voziti robu vlakom do Kopra ili Trsta, ili stotinama kamiona do Rijeke.
  10. Bilo bi puno korisnije napraviti puno okretište u Sopotu jer na ovaj način, u slučaju bilo kakve havarije na okretištu Zapruđe, cijeli Novi Zagreb ostaje bez tramvaja.
  11. Realno, karte kupljene u vozilu uvijek su bile skuplje, ali ne baš toliko skuplje .... čemu ovolike drastične razlike .... logičnije bi bilo karta u vozilu 10 kn a elektronske 4 - 7 - 10 s tim da elektronska vrijedi bez obzira na smjer a kupljena u vozilu samo za odabrani smjer. Cijena mjesečne karte može ostati ista ali zašto ne uvesti i dodatne kategorije npr. karta u pola cijene koja vrijedi samo za odabrane linije/pravce ...
  12. Ovo upozorenje s NewsBar-a stiglo je 40 dana prije stupanja na snagu.
  13. Meni je najbolja ona posljednja, baš neobičan kut pogleda ....
  14. Ma nitko razuman neće tvrditi da bikovi trebaju u redovnim vožnjama voziti zauvjek. Jedanko kao što su M24 prošlost tako su bikovi prošlost .... ovdje se po mojem mišljenju radi o (opravdanom) strahu za tehničku nekulturu odgovornih i nebrigu za tehničku baštinu a u što se možemo uvjeriti svakodnevno barem što se željeznice tiče. Pogledajte koliko je starih tramvaja (i lokomotiva i vagona) sačuvano u većini europskih gradovima. Naravno, kratkoročno se više isplati sve ispilit i prodat po kilogramu nego ulagati ... Kažu: "pa sačuvat će se jedna garnitura bikova, što bi još htjeli .... " (valjda je i to previše) .... ja kažem - pa trebalo bi ih sačuvati barem 5 ... pa gdje ih još možete vidjeti osim u Zagrebu ... zar to nije dovoljan razlog?
  15. Ova se tema pomalo pretvara u verbalni rat ljubitelja bikova vs. ljubitelja čeha a ne vidim čemu ratovanje kad je stvar već odavno razjašnjena. Mi stariji koji se sjećamo bikova s dvije prikolice znamo da je to bila jedistvena pojava rijetko viđena na ovim prostorima ... Zagreb je bio jedini grad neke socialističke države koji je imao tramvaje koji nisu napravljeni u ruskoj zoni utjecaja, pa još sa dvije prikolice, bio je uvjerljivo dugačak što je preduvjet da tramvaj liči na tramvaj odnosno vlak. A i zvučao je više kao vlak .... U jednom trenutku politika je odlučila da se ipak zaustavlja proizvodnja tramvaja u Đuri Đaković-u i dobismo i mi ljupke češke okruglaste proizvode koji su odma po dolasku potvrdili neupitnu kvalitetu .... vrata su se koji put otvarala do pola, isto tako i zatvarala uz onaj idiotski nejednoliki zvuk motora koji je zvučao kao da će se pokvariti svaki čas (a često i jest). Vožnja uz trzanje i škljocanje tjerala je putnike koji stoje čvrsto se držati za rukohvate koji su znali i otpasti ponekad. Naravno, u slučaju jače kiše česi nisu vozili, u slučaju kvara tvrdoglavo su se zakočili i bez dolaska servisa nikud s njima ... za stolce na kojima možeš i jajca ispeć vjerojatno znaju i mlađi ... zašto danas česi voze puno bolje, možda treba zahvaliti tadašnjim majstorima u ZET-u. Što je tu je, vrijeme prolazi ali sjećanja ostaju - pozitivna sjećanja na bikove, i sad već s dozom humora na čehe .... a česi su uvijek imali smisao za humor Neki su ovdje uspoređivali neke stvari s automobilima - pa eto usporedite onda Škodu 1000MB sa Zastavom 101 ....
×
×
  • Create New...