Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

milan_s

Moderatori
  • Content Count

    7187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About milan_s

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    -

Recent Profile Visitors

54524 profile views
  1. Ako ukinu tramvaj u Sarajevu, to je jednostavno neoprostivo!
  2. Vidi, u Dubrovniku se desila tramvajska nesreća, i oni umjesto da otklone uzroke nesreće da se tako nešto ne ponovi, oni uklone tramvaj u potpunosti. Mislim, da nije glupo, bilo bi smiješno. A stari mali tramvaj uskog kolosijeka zaista može da prođe svuda, i zauzima sasvim malo prostora, i prvorazredna je turistička atrakcija. Dubrovnik kao turistički grad nije mario za to. Krajnje neshvatljivo. Da mi je biti u stanju shvatiti koji je pravi razlog bio za ukidanje...
  3. Čudno je to tamo ako imaš neki prostor u vlasništvu da možeš na njemu da radiš što ti je volja. Ako su zakoni tamo takvi, onda to ne valja.
  4. Ne vjerujem da je fizički postojala ta tramvajska veza između Vijećnice i Baščaršije do 1960. Bio sam veoma mali kad smo doselili na Baščaršiju 1960, a okretnicu na Baščaršiji sam vidio samo nekoliko puta, jer je ubrzo demontirana. Međutim, imaju ove dvije fotografije iz 1952. Ova je kod Vijećnice, i tramvajski kolosijek je lijepo uočljiv na ovakvom kvalitetu fotografije. https://www.flickr.com/photos/foundin_a_attic/32764483491/ Na ovoj fotografiji iz iste serije sličnog kvaliteta se tramvajski kolosijek ne vidi, a trebao bi se vidjeti ako je tramvajska pruga tada postojala između Vijećnice i Baščaršije. https://www.flickr.com/photos/foundin_a_attic/32734868542/ Ne vidi se kolosijek ni na ovoj verziji fotografije u velikoj rezoluciji. https://www.flickr.com/photos/foundin_a_attic/32734868542/sizes/o/
  5. Hvala Darko za ovaj plan. Na njemu se lijepo vidi da je tramvajska veza Vijećnice sa Baščaršijom ukinuta poslije Drugog svjetskog rata nakon što je na Baščaršiji izgrađena okretnica i dvokolosiječna tramvajska pruga cijelom dužinom ulice Maršala Tita. Znali smo da je ta tramvajska veza napravljena 1925, koliko se sjećam podatka iz monografije, ali nije bilo posve jasno što se desilo s njom nakon Drugog svjetskog rata.
  6. Gornja slika je kod željezničkog nadvožnjaka Istočne pruge na Čengić Vili. Niti nadvožnjak, niti pruga odavno ne postoje, ali postoji Dom zdravlja Omer Maslić, koji se nalazi odmah desno. Cijeli ovaj teren je izravnat, i trasa tramvajske pruge ispravljena. Donja slika je kod Velikog parka, 1950ih godina dok je bio uskotračni tramvaj. Odmah lijevo je ulica Koševo.
  7. Proslava uspješnog završetka izgradnje drugog kolosijeka ORA Šamac - Sarajevo 1978. godine Click on image to enlarge!
  8. Ovo je video iz 2015. u kojem je lijepo opisan ovaj graditeljski pothvat. https://www.youtube.com/watch?v=LN6C9_ef7Yc
  9. Evo, i kod nas se grade nove LRT linije, pogotovo u Torontu. Međutim, dokaz da se tramvaj polako vraća na američki kontinent je što se izgrađuju linije u gradovima u kojima nikada ranije nije bio tramvaj. Trenutno jedan od takvih gradova je Kitchener/Waterloo, nekih stotinjak kilometara zapadno od Toronta. Evo jedan video sa gradilišta snimljen neradnog dana. https://www.youtube.com/watch?v=ltJSSTu96-E
  10. Malo zabave u Torontu https://en.wikipedia.org/wiki/Roundhouse_Park
  11. Ove lokomotive u prigradskom prometu (GO Train) se ne okreću. To su push-pull lokomotive. Lokomotiva je uvijek na jednoj strani, a na suprotnom kraju je putnički vagon sa kontrolnom kabinom. https://en.wikipedia.org/wiki/Push–pull_train VIA Rail u međugradskom prometu na krajnjim stanicama većinom koristi dugačke triangle na kojima se okrene cijela kompozicija. To je najbrži način. Go Transit rail yards with Via Rail Toronto Maintenance Centre in the foreground - Photo Mathew Campbell, 9 July 2009 Click on image to enlarge!
  12. Meni je uvijek problem pronaći vrijeme. Zimi je hladno, i nije prijatno za snimanje, a ljeti nemaš vremena od svih poslova koji se nakupe preko zime. Ovo sam uslikao prije pet godina na nadvožnjaku blizu moje kuće. Starija prerađena lokomotiva sa starijim kolima, skoro klasika. Za dvadesetak minuta će stići na Union Station. Via Rail train with rebuilt F40PH-2D #6432 at Brampton, Ontario on Dixie Rd overpass - July 26, 2011 Click on image to enlarge!
  13. Nema na čemu. Još da dodam da je GO Transit fokusiran na jutarnji i večernji promet, kad ljudi idu i vraćaju se s posla. Po mom mišljenju jedno od uskih grla su kapaciteti staničnih parkirališta koja su po pravilu uvijek puna. Da su kapaciteti parkirališta veći, više bi ljudi koristilo taj servis. Uglavnom, stalno se radi na povećavanju kapaciteta da bi se smanjilo opterećenje na autocestama za vrijeme jutarnjih i večernjih špica.
×
×
  • Create New...