Jump to content
zeljeznice.net

milan_s

Moderatori
  • Content Count

    7,187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About milan_s

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    -
  1. Ako ukinu tramvaj u Sarajevu, to je jednostavno neoprostivo!
  2. Vidi, u Dubrovniku se desila tramvajska nesreća, i oni umjesto da otklone uzroke nesreće da se tako nešto ne ponovi, oni uklone tramvaj u potpunosti. Mislim, da nije glupo, bilo bi smiješno. A stari mali tramvaj uskog kolosijeka zaista može da prođe svuda, i zauzima sasvim malo prostora, i prvorazredna je turistička atrakcija. Dubrovnik kao turistički grad nije mario za to. Krajnje neshvatljivo. Da mi je biti u stanju shvatiti koji je pravi razlog bio za ukidanje...
  3. Photos na Googlu (photos.google.com) je potpuno drugačija funkcionalnost od nekadašnje Picase Web koju sam koristio da pronađem slike različitih postavljača. Koliko mi je poznato, takva opcija više ne postoji. Pretraživanje je sada minimalno, i svodi se samo na osobni Google account.
  4. Uglavnom je tako, samo da bi postavio nešto na Wikimediu moraš da imaš autorsko pravo, ili dozvolu od autora, ili je autorsko pravo isteklo. To je uglavnom ugrubo tako. Postoje procedure, i nije sasvim jednostavno za običnog korisnika.
  5. Yahoo je odavno u problemima, a Flickr novi vlasnik je Verizon, tako da je Flickr sudbina potpuno neizvjesna. Sjetimo se da su nestali Google Picasa i Panoramio. Svi ovi privatni image hosting servisi koji trče za zaradom su samo od danas do sutra. Praktično nema neke dugoročne alternative. Wikimedia je dobar javni servis, ali počiva na dobrotvornim prilozima, i ako hoćeš tamo da postaviš svoju sliku, moraš se odreći svog autorskog prava i pustiti sliku u javni domen. https://petapixel.com/2017/06/14/done-verizon-now-owns-flickr-via-4-48b-yahoo-acqusition/
  6. Započeo sam ovu temu 2008, u vrijeme kad sam pretpostavio da će se sa Imageshack hosting servisom desiti ono što se već desilo. Tada sam mislio da je Photobucket dobra alternativa. Međutim, već odavno sam prestao sa postavljanjem slika na Photobucket, jer sam uvidio da idu istim putem kao Imageshack. Poslije toga sam za slike počeo koristiti Flickr. Međutim, i s tim sam prestao. Jednostavno sam došao do zaključka za koji nije potrebna neka velika pamet, a to je da je sav takav trud uzaludan na dužu stazu. Ne treba NIKADA ni započeti učešće na bilo kakvom forumu ili sličnom sajtu koji za prikaz medija koristi treću partiju u vidu hosting servisa! Svi takvi trećepartijski servisi imaju dugoročnu jedinstvenu strategiju, a ta je da te privuku nudeći povoljan servis, a poslije nekog vremena se posluže tvojim uloženim trudom i vremenom da te ucijene, i promjenom određenih klauzula prisile na otkup. Jednostavno, ne isplati se. Život je suviše kratak za gubljenje vremena na stvari koje nemaju izgleda da prežive duže od tebe samog.
  7. Čudno je to tamo ako imaš neki prostor u vlasništvu da možeš na njemu da radiš što ti je volja. Ako su zakoni tamo takvi, onda to ne valja.
  8. Ne vjerujem da je fizički postojala ta tramvajska veza između Vijećnice i Baščaršije do 1960. Bio sam veoma mali kad smo doselili na Baščaršiju 1960, a okretnicu na Baščaršiji sam vidio samo nekoliko puta, jer je ubrzo demontirana. Međutim, imaju ove dvije fotografije iz 1952. Ova je kod Vijećnice, i tramvajski kolosijek je lijepo uočljiv na ovakvom kvalitetu fotografije. https://www.flickr.com/photos/foundin_a_attic/32764483491/ Na ovoj fotografiji iz iste serije sličnog kvaliteta se tramvajski kolosijek ne vidi, a trebao bi se vidjeti ako je tramvajska pruga tada postojala između Vijećnice i Baščaršije. https://www.flickr.com/photos/foundin_a_attic/32734868542/ Ne vidi se kolosijek ni na ovoj verziji fotografije u velikoj rezoluciji. https://www.flickr.com/photos/foundin_a_attic/32734868542/sizes/o/
  9. Hvala Darko za ovaj plan. Na njemu se lijepo vidi da je tramvajska veza Vijećnice sa Baščaršijom ukinuta poslije Drugog svjetskog rata nakon što je na Baščaršiji izgrađena okretnica i dvokolosiječna tramvajska pruga cijelom dužinom ulice Maršala Tita. Znali smo da je ta tramvajska veza napravljena 1925, koliko se sjećam podatka iz monografije, ali nije bilo posve jasno što se desilo s njom nakon Drugog svjetskog rata.
  10. Gornja slika je kod željezničkog nadvožnjaka Istočne pruge na Čengić Vili. Niti nadvožnjak, niti pruga odavno ne postoje, ali postoji Dom zdravlja Omer Maslić, koji se nalazi odmah desno. Cijeli ovaj teren je izravnat, i trasa tramvajske pruge ispravljena. Donja slika je kod Velikog parka, 1950ih godina dok je bio uskotračni tramvaj. Odmah lijevo je ulica Koševo.
  11. Proslava uspješnog završetka izgradnje drugog kolosijeka ORA Šamac - Sarajevo 1978. godine Click on image to enlarge!
×
×
  • Create New...