seabral Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 (edited) Kud svi, tud i mali Mujo. Nakon što se sva sila forumaša sjatila prema Rijeci pogledati rezultate rekordno brze preobrazbe istosmjernog u izmjenični napon (šta je 30 godina za čovječanstvo) i voziti se ispod 25 kV, morao sam to učiniti i ja. Nisam bio brz kao neki, pa nisam otišao prvog dana. Nisam se htio petljati niti s političarima (ne volim ih), pa nisam išao niti onog svečanog dana. Išao sam dan iza fešte, pa šta bude bude. I nisam pogriješio. Kao i Zlayo par dana prije mene, i ja sam kupio kartu. Za razliku od Zlaye, ja nisam kupovao prvi razred jer u vlaku 4000 službeno to ne postoji. Službeno velim, jer neslužbeno je izgledalo ovako: Nekadašnji prvi razred, a sada drugi ... iako bi zapravo sadašnji prvi razred trebao biti zavidan na ovaj drugi razred s Gošinim foteljama. Plus odlično grijanje vagona, potpuno prazan kupe na čitavom putovanju do Rijeke, prozori koji se mogu otvarati ... fakat sam se ovih gotovo pet sati vožnje osjećao kao pravi Gospodin putnik. OK, WC je bilo prilično upitne čistoće i raznoraznih zadaha, ali ionako se nisam previše zadržavao tamo, pa me nije ni smetalo. Čitav ovaj komfor putovanja sam mogao zahvaliti ovom vagonu: A on se sastojao iz dvije kategorije sjedala ... one malo manje dobre, ali još uvijek bolje od Šelinih I one u koje sam se istog momenta uvalio, čim sam ih spazio Samo putovanje do Rijeke nisam fotkao. Nije bilo potrebe za tim ... Pfaff je doktorirao na toj temi, ja sam isto u više navrata radio putopise s dijelova riječke pruge, a zadnjih dana smo vidjeli još dosta lijepih putopisa na tu temu. Stoga je bilo pitanje šta se tu može novoga pokazati, a da se ne ponavljamo. Odluka je pala na ono šta najradije činim ... hodopis ! Relacija koja se sama po sebi nametala je Rijeka - Krnjevo. To je bio odličan način kako potrošiti četiri i pol sata u Rijeci, ne hodajući gradom, ne zalazeći u dućane (nisam taj tip) ili po raznoraznim bibliotekama (a nisam niti tip od načitavanja po raznim okrepnim stanicama). U putopisima koje sam spomenuo su mi Pfaff, Zlayo i drugi slali pozdrave s motivima Krčkog mosta. Nisam odolio, pa sam i ja morao napraviti pokoju fotku spuštanja s Plasa prema Rijeci ... jer to je nešto što ovu prugu razlikuje od ostalih i po čemu je ova dionica jednostavno fanatastična ! Pogled iz vlaka na čitav Kvarner i na donji nivo pruge Krčki most (nekad davno je nosio naziv po Joži iz Kumrovca) ... Ulaz u Bakarski zaljev ... .. a u dnu zaljeva se smjestio stari grad Bakar Na gornjim slikama se lijepo vidi i brza cesta Bakar - Križišće, koja se godinama gradi i za koju se nadam da će uskoro ipak biti dovršena. Možda već ovog ljeta ? Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Još jednom most I sve zajedno, s otokom Cresom u pozadini Ovo je odredište prema kojem jurimo ... impresivno je kako se Rijeka uspjela smjestiti ispod svih ovih brda. Do sada neuobičajeni stroj na čelu vlaka Pogled s kolodvora Meja ... ponekad zaista zavidim željezničarima koji ovdje rade ŽCPR na državnoj cesti ... nekad davno sam se ovdje prilično načekivao pred zatvorenom rampom. Sad je gotovo veća šansa dobiti četvorku na lotu, nego ovdje čekati na vlak Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Nakon što sam napisao svoj zadnji putopis s bauljanja po kamenjaru oko Škrljeva, onda sam naučio da je ovo dolje vrlo važno električno postrojenje. Učka i Poklon Pruga ispred nas Je li to san ili java na ovoj pruzi otoci Škrljevo Ovuda sam prošlog ljeta bauljao I guštao vlakove na drugoj strani Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Nakom Škrljeva, prolazimo kroz Dragu ... impresivna cestovna konstrukcija Draga Potrošački centar Ovuda se prije par godina pokušao popesti jedan vlak, ali srećom nije daleko dospio Moram priznati da sam zaboravio kud vodi ovaj srednji kolosijek : Po meni najimpresivnije fotke niskopodnog regionalca su nastale na ovom mostu, zaslugom naših vrsnih fotografa Ovo mi nikad nije bilo jasno ... čemu rampe i ŽCPR u nivou, ako već postoji pothodnik. Ili obratno ?? Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Stigli smo na vrijeme. Zapravo, stigli smo i koju minutu prije vremena, jer su nas na zadnjih par kolodvora putem otpremali i ranije u odnosu na vozni red, pa je vlak uplovio u Rijeku već u 12.30 sati. Vrlo ugodno iznenađenje, jer sam očekivao uobičajena kašnjenja reda veličine 30-tak minuta. Bravo HŽ ! Na riječkom kolodvoru se nisam previše zadržavao. Fotkao sam novi prizor - ergelu ASEA na kolodvoru ... i podravio se s mašinom koja me je dovukla iz Zagreba. A one čekaju na peronima za Šapjane ... ... i nikome ne smetaju, jer tuda putnički vlakovi više ne voze Onaj tko želi dalje, ima više alternativa (Autotrolej, Cameo, ...), a ja sam odabrao cipelcug. Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Do Krnjeva je 2.600 metara. Nije neka prevelika udaljenost za cipelcug, ali Matulji su mi za ovaj put ipak bili malo predaleko. Osim toga, trebalo se je i vratiti na polazni kolodvor, pa je čitava šetnja ispala nekih 5,5 km. Pogled unatrag I unaprijed .... najprije radni strojevi Ispred mene su depo i brojni kolosijeci Za ovo nisam siguran da li je službena ili civilna zgrada ... prema vešu na balkonu, rekao bih ipak ovo drugo Ranžirni kolodvor ? Kakav lijepi kontrast u odnosu na smrad i buku, koji prate ovaj stroj kad je upaljen Pogled unatrag prema Rijeci Odlagalište pragova Još jedan pogled na ranžirni (?) Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Nadvožnjak Pogled s mosta Ova pruga dolje se očito više ne koristi (osim za parkiranje, naravno) Kad sam fotkao ovu fotku, nisam još znao da ću se vraćati ovom ulicom ispod nadvožnjaka Nastavak prema Krnjevu Završetak parkirališ... pardon kolosijeka ispod Nek se zna tko mu je vlasnik Pogled prema Rijeci I prema Krnjevu. Pruga ima konstantan uspon i nikakav pogled. Dvostruko razočarenje ! Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Pedesettri kilometra od nečega : I dalje je uzbrdo i bez pogleda ... Na drugu stranu je nizbrdo, ali ja sam očito odabrao pogrešan smjer Na mostiću iznad zadnjih fotki me je neki zaštitar radoznalo promatrao ... OK, imao sam zaštitni prsluk pa sam možda malo i ličio na željezničara. Ali vjerojatno nije mogao shvatiti šta će mi fotić i zašto svako malo nešto moram fotkati. Duga ravna uzbrdica Čudan prijelaz preko pruge ... koji se ne smije koristiti. Ajde dobro, barem nisu napisali da se ne smije hodati prugom, pa sam mirno mogao ići dalje Ne znam zašto, ali ovi su me podsjećali na švercere pred granicom Na momente se ipak ukazao lijepi pogled Štaviše, vrlo lijepi Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Još jednom, pogled prema Rijeci I prema Krnjevu. Pojma nemam gdje sam i koliko daleko još moram hodati. Penjem se na rub usjeka, jer mi se čini da je tamo interesantnije I nailazim na relikt prošlosti Zaključujem da je zapravo svejedno je li JŽ ili HŽ, jer najbitnije je da ostane ono "Ž". A kako je krenulo, i to će teško biti održati. Putnički vlakovi ovuda više ne voze, što je korak prema ukidanju. Da ne velim da sam do prije par godina još čitao o planovima za riječku gradsku željeznicu koja bi među ostalim i ovuda trebala voziti. Tempi passati ... samo nam barem nekako očuvajte onaj "Ž" Što se pogleda tiče, bio sam u pravu. I odavde se sve lijepo vidi Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Napokon sam se dokopao kraja usjeka. Još jedan pješački prijelaz preko pruge S egzotičnim oznakama U daljini tipična riječka arhitektura. I ovdje se suši veš ... očito sam potrefio idealan dan za pranje i sušenje veša Brodogradilište Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Iza ovog zavoja sam se prilično iznenadio Dočekalo me je ovo Sve je podsjećalo na stajalište, ali nigdje nikavke oznake. Dok sam hodao prugom, nije bilo niti uobičajene oznake 1 km ispred stajališta. Naišli su neki ljudi, pa sam ih pitao da li je to nekadašnje stajalište Krnjevo. Rekli su mi da je, ali da nije nekadašnje, jer vlak ponekad i dalje stoji tu. Dakle, oni ne znaju da ovdje vlakovi više ne stoje. Pa kako bi i znali, kad stajalište nema niti oznake, niti natpisa, niti reda vožnje ... nema ničega. OK, kad HŽ već dosad nije postavio tablu s nazivom stajališta, sad to definitivno ne mora više ni činiti. Još jedan prilog štednji. Bilo kako bilo, ovjekovječio sam se na stajalištu za koje samo domaći mogu znati da je to stajalište, iako tu sad zapravo ništa više ni ne stoji. A šteta, baš je to bilo zgodno malo stajalište. Idealno za planirani riječki S-Bahn. Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Natrag sam krenuo cestom. Bilo mi je dosta tucanika, a i nisam htio riskirati da mi u onom usjeku naleti nekakav neplanirani vlak. Putem sam spazio ovu građevinu, sa željeznim štitnicima na prozorima. Čudna neka zgrada, usječena u brdo. Parolu sam skužio tek naknadno, prilikom pregledavanja fotki I ovdje se suši veš. Da mi je samo znati kakve diskusije nastaju kad drugi kat izvjesi potpuno mokri veš u momentu kad se veš s prvog kata i prizemlja već posušio Još jedan napušteni kolosijek Hm, ovuda turisti ne zalaze ... mislim da sam negdje vidio da se ovaj dio grada zove Torpedo, ali nemojte me loviti za riječ Zapravo, ovdje su dva kolosijeka, jedan zapušteniji od drugog Ovdje se spajaju/odvajaju ... ... na skretnici koja ima samo jedan pokretni jezičac Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 2 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
seabral Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 (edited) Nakon dosta hodanja, skoro sam se vratio na početnu poziciju. Ovdje je nadvožnjak po kojem sam hodao prema Krnjevu ... ... a trenutak kasnije dokaz da je bila mudra odluka vraćati se cestom umjesto po pruzi kroz usjek. Ova brundavka s gomilom teretnih vagona se bučno sjurila prema Rijeci Nakon šetnje, ostatak vremena sam proveo sunčajući se na rivi. Dan je bio ugodan, vrlo topao i bez daška vjetra, a sunce je jednostavno mamilo. A ja sam se družio s njim, sve dok ono nije odlučilo zaći iza Učke, pružajući prekrasne prizore ovog lijepog grada. *** kraj *** Edited September 19, 2021 by seabral zamjena fotki: veća rezolucija i bez PhotoBucket oznake 2 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Brunoh Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Ako sam dobro zamijetio, ti si prvi koji je probio led cipelcugova po ovoj pruzi. Znatiželjno čekam neki nastavak od Krnjeva Quote
darko06 Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Izvanredno lijepi putopis koji punim plućima odiše autorovu ljubav prema željeznicama, naročito hrvatskim (dobro, o EMD ... de gustibus non discutandum), prelijepe fotografije koje autora otkrivaju kao talentiranog umjetničkog fotografa, ali ... ... Nekadašnji prvi razred, a sada drugi ... iako bi zapravo sadašnji prvi razred trebao biti zavidan na ovaj drugi razred s Gošinim foteljama. Plus odlično grijanje vagona, potpuno prazan kupe na čitavom putovanju do Rijeke, prozori koji se mogu otvarati ... fakat sam se ovih gotovo pet sati vožnje (potcrtao komentator) osjećao kao pravi Gospodin putnik. OK, WC je bilo prilično upitne čistoće i raznoraznih zadaha, ali ionako se nisam previše zadržavao tamo, pa me nije ni smetalo.... U prvi mah sam pomislio da se radi o zabuni, ali nakon guglanja i pregleda voznog reda mogu samo :cry: (Ist nichts zu tun! :cry: ) Quote EMD je moja strast /EMD is my passion
Stanley Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Od svih putopisa koji dotiču (makar i usput) temu izmjene sustava vuče na riječkoj pruzi ovaj mi je - molim bez uvrede za ostale - definitivno najbolji. Po relaciji cipelcuga, po motivima, po kvaliteti snimaka... dopišite što hoćete. I osobno sam razmišljao (bili su neki planovi i preliminarni dogovori) da se 27. prosinca spustim ''regionalcem'' na 4000 do Rijeke, a vratim istim ''brzim'' vlakom kao i seabral. Bio sam spriječen obiteljskim obvezama. Je li mi žao? Pa i nije. S riječke pruge imamo zadnjih dana pregršt putopisa posvećenih fenomenalnom podvigu promjene sustava vuče, u rekordno kratkom vremenu za koje bi i Sjevernokorejci poslali čovjeka na Mars. ''I teče, teče jedan slap, što u njemu znači moja mala kap?''. A beskrajno truckanje do Rijeke i natrag prugom koju poznajem gotovo napamet i pamtim luksuzne vožnje u IC vlakovima, pa makar i u najnovijem Končarevom čudu tehnologije, nije mi posebno privlačno. Kad već spominjem vodu i vodotoke, ovaj izvrsni putopis našeg forumaškog kolege predstavlja jednu kap u prikazu slapova gluposti koje ubijaju našu željeznicu. Pri čemu je ukidanje putničkog prometa Rijeka - Šapjane samo jedna epizoda. Što još reći osim: seabral, još jedan vrhunski uradak. Quote Serija 05 je zakon!
ICE-3M Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Jako lijepo i zanimljivo ŽCPR pokraj podvožnjaka je vjerojatno zbog nagiba i visine podvožnjaka, pa mislim da sva vozila ne mogu kroz njega. Ono je ranžirni kolodvor, odnosno jedan od njih. Quote
Portos Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Mislio sam na tebe danas gledajući sa jednog brda pokraj Meje prema Krčkom mostu. Dan je bio vedar ali bilo je užasno hladno i puhao je jak vjetar, dobro me rashladilo i napuhalo. Moju ekipu i dalje više privlači slikanje vlakova koji voze ispod 25kV nego vožnja u njima mada se neki od nas voze u njima i po službenoj dužnosti. Današnji promet bio je dosta skroman, s obzirom na broj vlakova koje smo slikali nije se isplatilo smrzavati. Lijep putopis, u tvom stilu! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Macosa 7121 Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Odličan putopis i prekrasne fotke Quote
sakuntala park Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 (edited) Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... Moram priznati da sam zaboravio kud vodi ovaj srednji kolosijek :Slika - nešto sam smrdao link Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga Edited December 29, 2012 by sakuntala park Quote "Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj naziv se nekad koristio za tramvajsko stajalište u Osijeku na liniji 1 i 2.
dnovakovic Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Kao i uvijek seabral je opet uradio odličan putopis ! Quote Pozdrav iz Osijeka !
Pfaff Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Moram se pridružiti Stanleyevom mišljenju. Jest da si imao predivan sunčan dan, ali Tvoje fotke uvijek imaju neku posebnu sunčanu toplinu. Nadam se da ćeš mi pred smrt otkriti kako si to postizao.Lijepo je kad netko sastrane stigne u tvoj rodni grad pa ti ga pokaže na malo drugačiji način. Aboridžani uvijek stvari uzimaju zdravo za gotovo.Hvala za lijepi doživljaj.A sad par dobroćudnih komentara: Moram priznati da sam zaboravio kud vodi ovaj srednji kolosijek :http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280122res.jpg Ravno naglavačke u spiralni tunel prema kolodvoru Rijeka-Brajdica i kontejnerskom pristaništu Ovo mi nikad nije bilo jasno ... čemu rampe i ŽCPR u nivou, ako već postoji pothodnik. Ili obratno ??http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280136res.jpg Da si ikada prisustvovao jednom od legendarnih riječkih povodnjeva kad ujedno krepaju pumpe u podhodniku, znao bi koliko vrijedi alternativni put. Iako se zadnje vrijeme nešto šuška o proširenju podvožnjaka. Podvožnjak je izvorno prokopan kako bi se trolejbusi mogli križati s 3 KV kontaktnom mrežom. Za ovo nisam siguran da li je službena ili civilna zgrada ... prema vešu na balkonu, rekao bih ipak ovo drugohttp://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280159res.jpg Nekadašnje željezničke stambene zgrade, ali mislim da u njima danas ima i stanara koji sa željeznicom baš i nemaju puno veze. Još jedan pogled na ranžirni (?)http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280171res.jpg Bez upitnika molim, iako je konfiguracija riječkog kolodvora malo drugačija od uobičajenih pa je teretni/ranžirni dio između putničkog dijela i luke po manje-više cijeloj dužini http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280242res.jpg Propustio si napomenuti da gledaš ravno u lepezastu lokomotivsku šupu u žarištu koje se nalazi riječka okretaljka s KM za električne lokomotive Ova pruga dolje se očito više ne koristi (osim za parkiranje, naravno)http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280184res.jpgZavršetak parkirališ... pardon kolosijeka ispod http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280193res.jpg Pruga je bila alternativni pravac u situacijama kad se gradio nadvožnjak na Mlaki preko kojega si upravo prošao ili kad su ga popravljali nakon miniranja. (Inače, sagrađen je u 3. Maggio i svojedobno je bio jedan od najvećih bez središnjeg upornjaka)Kobler je onomad prodro iza lese. Pruga završava s malom industrijskom okretaljkom i nekakvom šupom Putem sam spazio ovu građevinu, sa željeznim štitnicima na prozorima. Čudna neka zgrada, usječena u brdo.Parolu sam skužio tek naknadno, prilikom pregledavanja fotki http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280281res.jpg... mislim da sam negdje vidio da se ovaj dio grada zove Torpedo, ali nemojte me loviti za riječ S druge strane zida bila je nekoć ljevaonica tvornice "Torpedo". Ono na građevini nisu prozori nego ispusti za materijal koji se tamo skladištio i tuda mogao iskipati na nižu razinu.A kvart se zove "Piopa" što Ti lijepo piše lijevo od parole (u Rijeci uz grafite obavezno pišu i ubikaciju grupe koja je autor odgovarajuće žvrljotina) Još jedan napušteni kolosijekZapravo, ovdje su dva kolosijeka, jedan zapušteniji od drugogOvdje se spajaju/odvajaju ...http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280295res.jpg... na skretnici koja ima samo jedan pokretni jezičachttp://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2012/2012%2012%2028%20rijeka/PC280296res.jpg Lijevi kolosjek je u funkciji iako rijetko i kroz pogone nekadašnjeg "Torpeda" vodi ravno u tzv. Dolinu gladi ("3. maj") i tuda se voze vagoni s brodskim limovima. Brodogradilište ima i vlastitu manevricu.Skretnica s jednom prevodnicom je standardna za industrijske kolosjeke položene u tijelo cestovne prometnice. Znaimljivo je da ova ima skretnički uređaj sastrane, a ne usred kolosjeka. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Nikola-Zabok Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Svaka čast na odličnom putopisu i vrhunskim fotografijama. Ovo spuštanje prema Rijeci uz veličanstveni pogled na Kvarner me uvijek iznova oduševljava.. Quote HŽ VUČA VLAKOVA sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!
Zeus Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 U svojem prepoznatljivom stilu, na prekrasan način si nam dočarao dio pruge koju nemamo prilike često vidjeti. Hvala ti na izuzetno zanimljivom tekstu i odličnim fotkama. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.