Portos Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Produženi vikend 22-26.6. odlučio sam provesti u Ličkoj vikendici. Usput sam sa svojim suputnikom odlučio posjetiti njegovog prijatelja u mjestu Sinac pokraj Otočca. Na A1 bila je velika gužva i vozilo se uglavnom sporo i u koloni. Sišavši u Otočcu uputio sam se cestom prema Vrhovinama, kolodvoru kojega sam već obilazio i sa kojega sam već započinjao putopise Ličkom prugom. Mjesto Sinac nalazi se pokraj Ličke pruge, Sinac je također ime i najdužeg željezničkog tunela u HR, a sa Ličke pruge vide se i izvori rijeke Gacke. Kod prvog izvora Dačo i Lovac plivaju jezerom Izvor su istražili ronioci, ovako on izgleda Ima tu i tračnica A unutra možda počiva i kakvo željezničko vozilo Kod drugog izvora Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Dalje putujući cestom prema Perušiću dolazimo do kolodvora Lički Osik. Nagibni bi trebao proći za 35 minuta, teretnih nema, voze uglavnom samo noću. Rezervoar vodonapojnika (za Pfaffa) Industrijski kolosijek... ...ide prema tvornici građevinskog materijala, ali više se ne koristi Drugi ide prema šupi u kojoj je smješten TMD, desni kolosijek ide prema ex JNA skladištima. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Kolodvorska zgrada Pogled prema Perušiću Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Kakav bi to bio boravak u Lici kada ne bih prešao granicu u BiH, iz potoka pritoke Une izvadio mrzlog "Jelenka" i počastio se? Nakon okrijepe svratilo se u "Ribnjačarstvo Malenica" po svježe Pastrve. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Moji Ličani rijetko turistički obilaze svoj rodni kraj. Mnogi nikada nisu bili na izvoru Une, u Cerovačkim pečinama, na Štrbačkom buku... Budući je 25.6. Unskom prugom vozio Rotary voz od Bihaća do Martin broda odlučio sam spojiti ugodno sa ugodno-korisnim i posjetiti Štrbački buk i dočekati Rotary voz. Unska pruga pokraj stajališta Štrbački buk Nedavno je prošla podbijaćica Ali i tokom podbijanja oštetila neke pragove Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Moji... Štrbački buk Duga Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Rotary dolazi točno na vrijeme. Blica i trubi (uskoro ćete saznati zašto ) Dovukla ga je 661-312 za tu priliku prispjela iz Tuzle 2 putnička, 2 prerađena teretna vagona i puuunooo turista Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Nakon 22 godine vidim uživo lokomotivu na Unskoj pruzi Oko voza se rastrčalo poznato lice. Urednik portala željeznice.ba g. Nermin. Bilo mu je jako drago što me je sreo. Meni također jer sam sreo njega. Mašinovođa 661-312 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Mašinovođa i njegov šef, Unskom je prugom vozio dok je još bila elektrificirana. Tada je depo Bihać, priča on, imao 8x441, 3x661, nekoliko garnitura šinobusa...svega! Još jedna sa pomoćnikom Nermin Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Pred polazak, čekaju se odlutali turisti... Polazak!!! (slušajte sirenu) Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Nakon odlaska Rotary voza uputili smo se prema Medomobilu prošavši ispod Unske pruge. THE END Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Čista uživancija.. Morati ću malo skočit do Like, nema kaj.. Baš se sad zaželio pastrvi.. Ovaj Rotary, koju dionicu je vozio? I baš je zakon ovaj otvoreni vagon, to treba definitivno doživjeti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Ovo je još bolje nego se moglo naslutiti iz tvoje najave prije par dana. Vlak na unskoj pruzi je gušt za oči, a tebi je naravno bio i za uši Hvala na lijepim fotkama ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Jako lijepi izlet i uživanje u iznimnim prirodnim ljepotama i željeznici, što predstavlja idealnu kombinaciju. Hvala ti što si ugođaj s ovog prekrasnog izleta podijelio s nama. Ova truba na dizelki mi djeluje nekako smiješno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Čista uživancija.. Morati ću malo skočit do Like, nema kaj.. Baš se sad zaželio pastrvi.. Ovaj Rotary, koju dionicu je vozio? I baš je zakon ovaj otvoreni vagon, to treba definitivno doživjeti.. Vozio je od Bihaća do Martin broda, zadržao se neko vrijeme u Martin brodu, te se oko 16.30 kako je i planirano, zaustavio kod Štrbačkog buka gdje sam ga dočekao i ispratio na putu natrag u Bihać. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Joj kak ti zavidim na ovom dozivljaju dizela na unskoj pruzi.Prekrasno eeee kad si vec u Lici a od turnera nista haaa??? makar jedan ??? Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 29, 2011 Author Share Posted June 29, 2011 eeee kad si vec u Lici a od turnera nista haaa??? makar jedan ??? Nema. Tokom dana ih gotovo niti ne možeš vidjeti a tokom noći voze ali su dalekooo i teško bi ih bilo fotkati u mraku. Gračac je dok sam prolazio pokraj kolodvora bio potpuno pust. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Hvala na lijepim fotkama i dobrim opisima - i na fotki pastrva - probudila mi se glad! pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Hvala ti Portos ! Zaista je doživljaj vidjeti vlak na Unskoj pruzi. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitz Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Lijep putopis Zašto ? Preslaba sirena? Jedino sam od tebe očekivao veći angažman za istraživanje što je ona pruga u Sincu i čem služi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 29, 2011 Author Share Posted June 29, 2011 Lijep putopis Zašto ? Preslaba sirena? Jedino sam od tebe očekivao veći angažman za istraživanje što je ona pruga u Sincu i čem služi Na diesel lokomotivi umjesto Lesley sirene kričava sirena sa ASEE, nemaš pojma kako se glupo osječam kada mi prilazi brundavi diesel koji trubi kao elektra Za prugu u Sincu nije bilo vremena bilo je dosta sparno i žurilo mi se dalje Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Na diesel lokomotivi umjesto Lesley sirene kričava sirena sa ASEE, To je svetogrđe Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Joj kak ti zavidim na ovom dozivljaju dizela na unskoj pruzi.Prekrasno eeee kad si vec u Lici a od turnera nista haaa??? makar jedan ??? Eeeee,Mario.Vidiš...nikakve koristi od mene i Portosa,a obojica bili u krajevima gdje piče Turneri... I da ne zaboravim:odlične fotke,Portose! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Na diesel lokomotivi umjesto Lesley sirene kričava sirena sa ASEE, nemaš pojma kako se glupo osječam kada mi prilazi brundavi diesel koji trubi kao elektra Za prugu u Sincu nije bilo vremena bilo je dosta sparno i žurilo mi se dalje Lijep putopisić! Prugu u Sincu sam pred točno mjesec dana ja fotkao i malo istražio, ali nisam otkrio baš bogzna što. Prenosim svoj post sa riječkog foruma: E, da mi ne biste rekli da sam offtopicom "okaljao" savršen Pfaffov putopis, donosim nešto što mi je prosto nevjerojatno da je željezničkom istraživaču kalibra Pfaffa promaklo! Uskotračna prugica na Majerovom vrilu!!! Dok sam se spuštao prema obnovljenom mostiću, zamjetih u njegovoj drvenoj površini dva utora i tračnice! Je li moguće da sam naletio na prugu? Na sjevernoj strani pruga završava u ovom dvorištu. Isprva sam mislio da ide do ove zgrade sa bočnim vratima: No ispostavilo se da završava neposredno nakon što premosti jezerce. Sudeći prema devijaciji, rekao bih da nema baš prevelike veze sa spomenutom zgradom: Drugi kraj pruge je u "skladištu" neposredno uz obnovljene mlinice, na otočiću na Gacki: Iza drvenih vrata: "Željeznički" most preko Gacke. Ako se ne varam - jedini! Vaš izvjestitelj (sa dvije kile svježe samljevenog brašna) ispred "ložione" na Gacki (obratite pažnju na majicu ) : Budući da su vrata zaključana, a materijal kojim je "ložiona" obnovljena relativno nov i nema "grča", jedini način da saznam što se krije unutra je bila ključanica. Nešto sam uspio i snimiti: http://www.youtube.com/watch?v=RXOSa7QoWHs Viđeno u Nugli: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Nema. Tokom dana ih gotovo niti ne možeš vidjeti a tokom noći voze ali su dalekooo i teško bi ih bilo fotkati u mraku. Gračac je dok sam prolazio pokraj kolodvora bio potpuno pust. Imaš 4-5 teretnih vlakova dnevno (barem one koje sam čuo i zapamtio) ujutro u 10, u 12, u 15, u 17 i u 20 h (to su vremena otprilike), ali je istina što kažeš da većina teretnih ide noću i to u razdoblju od 22 h pa do 1 h ih ima najviše. Inače putopis ti je odličan, mogao si i do Perušića svratit, našao bih vremena da dođem Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.