Brunoh Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Dana 30.5. nakon početka remonta na pruzi Koprivnica - Križevci, po prvi puta, međunarodni brzi noćni vlak "Venezia" iz Budimpešte za Veneziu je prometovao pomoćnim putem preko Kloštra i Bjelovara. Evo kako je to izgledalo.. Okretanje lokomotive u Kloštru Podravskom Vlak 14440 za Bjelovar Jutro. Vlak 14441 iz Venezie, Križevaca za Budimpeštu Zanimljivo je vidjeti međunarodni vlak na ovako zarasloj pruzi Venezia u Brezovljanima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Prolaz kroz Škrinjare Prolaz kroz Sv. Ivan Žabno Bjelovar, čekanje odjave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Šibamo dalje. Grginac Veliko Trosjtvo Zid Katalena Ljudi koji čekaju 982 iz Osijeka, samo mirno promatraju. Vlak im ionako već kasni 30 min Dolaz u Kloštar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 982 odlazi nakon 40 mintnog čekanja Lokomotiva se ponovo okreće Vlak je stao na ulazu u Koprivnici. Na zagrebački štreki vidim ovo. Čeka ekipu pa su se zajedno odfurali prema Mučnoj Reki Vlak je u Koprivnicu kasnio 105 min. A neki biseri su odlučili da se dizelka skida sa ovog vlaka. Ponovo kapči elektra za tih 15 km do Mađarske i još nakupi dodatnih 20 min kašnjenja.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggum Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Dobar posao Brunoh. Quote “HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih” Slavko Linić "Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn." Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Jako lijepo, Bruno !!! I napokon vozi pravi vlak po bjelovarskoj i kloštarskoj pruzi ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICU Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 A se more v Bjelovaru ubaciti u vlak pa za Mađarsku? Kupi tam putnike? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Zaista neobičan prizor: međunarodni vlak na pruzi Križevci - Bjelovar - Kloštar. Svaka čast na prikazu. Zid Katalena Sirova Katalena. Zid Katalena (ex Šandrovac) je stajalište u brdu i to s desne strane u smjeru vožnje. Ovdje se lijepo vidi zgrada kolodvora i pomoćni kolosijek s lijeve strane, a to može biti samo Sirova Katalena. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Bravo Bruno. Kako je lijepo vidjeti klasiku na bjelovarskoj pruzi. Hvala ti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasha Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Vlak je u Koprivnicu kasnio 105 min. A neki biseri su odlučili da se dizelka skida sa ovog vlaka. Ponovo kapči elektra za tih 15 km do Mađarske i još nakupi dodatnih 20 min kašnjenja.. Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi? Hvala na prikazu ovog nesvakidašnjeg događaja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi? Lokomotive serije 2044 svaki dan idu na relaciji Koprivnica-Gyekenyes na jutarnjem paru putničkih vlakova (7630/7631), i to sa jednim Bl vagonom. Isto tako 2044 idu na večernjem paru vlakova Kotoriba-Murakeresztur (7602/7603). Radi se o čistoj gluposti, zabijati EN vlakove dodatnih 10-15 minuta zbog bezvezne promjene lokomotive, radi pišljivih 15 kilometara. Bruno, dobro je ispalo. Ne znam kad sam zadnji put sreo forumaša dva puta u 8 sati. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 A se more v Bjelovaru ubaciti u vlak pa za Mađarsku? Kupi tam putnike? Ne kupi nikoga, ali se možeš ukrcati ak se dogovoriš s kondukterom da se hočeš provozati.. Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi? Dizelka svakodnevno dolazi u Gyekeynes.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Vedrane, daj neku svoju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Dobar posao Brunoh. Ima i video, ali to će počekati.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Uvod je napisao Bruno, pa evo par fotki od prekjučer i jučer. Ponedjeljak 30.5., vlak 14440 je stigao u Kloštar. Inače otkako je napravljen drugi peron i dodatna rasvjeta s druge strane, kolodvor je rasvijetljen bolje od večine kolodvora na HŽ-u. Jedino je boja rasvjetnih tijela različita, pa treba paziti kod uštimavanja balansa bijele: Lokomotiva je prešla na drugi kraj vlaka, čeka se polazak za Bjelovar, Križevce. Nažalost ništa od svjetla na signalu iskliznice. Osam sati kasnije, 31.5. par minuta prije 7 stiže vlak 14441. Ovdje na ulazu u kolodvor: Lokomotiva je promijenila smjer u 13 minuta, 2 manje od predviđenog. Nije loše s obzirom da skretničari u Kloštru nisu kačili klasična kvačila jako dugo. Vlak s Brunom nastavlja dalje prema Koprivnici: Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Lokomotiva je promijenila smjer u 13 minuta, 2 manje od predviđenog. Nije loše s obzirom da skretničari u Kloštru nisu kačili klasična kvačila jako dugo. Vlak s Brunom nastavlja dalje prema Koprivnici: 13 minuta za promjeniti stranu vlaka.... ma prestrasno. O promjeni lokomotive u Koprivnici necu trositi rijeci. Suludo do krajnjih granica... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi? Hvala na prikazu ovog nesvakidašnjeg događaja! Prije nekih 10-15 godina vlak 204/205 je vozio dizel iz Zagreba via Čakovec i Kotoriba do Balatona. Ne mogu se sjetiti kolodvora. U Mađarskoj se samo osoblje izmjenilo. Navečer se lokomotiva vraćala u Hrvatsku. Prije povratka je odvozila još jedan par brzih vlakova sa mađarskim osobljem do Gyekenyesa i natrag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Prije nekih 10-15 godina vlak 204/205 je vozio dizel iz Zagreba via Čakovec i Kotoriba do Balatona. Ne mogu se sjetiti kolodvora. U Mađarskoj se samo osoblje izmjenilo. Navečer se lokomotiva vraćala u Hrvatsku. Prije povratka je odvozila još jedan par brzih vlakova sa mađarskim osobljem do Gyekenyesa i natrag. Daaa, tako je. Dizelice su došle preko Nagykanizse do Balatonszentgyörgya. U 90-tih tamo je stala elektrifikacija. Nakon završetka elektrifikacije (oko 1999, ako se dobro sjećam), skratili su relaciju dizelice, ona je vozila samo do Murakeresztúra. Mađarsko je osoblje jako voljelo seriju 2044: čitao sam uspomene starih strojovođa o tome, a svi su govorili o lijepoj i pouzdanoj lokomotivi. Druga stvar: Vedrane, Brunoh, možete li mi poslati svoje fotke u velikom formatu, a bez potpisa? Možda je najjednostavnije putem maila. Stavit ću ih u mađarski časopis railfanova. Naravno, spominjat ću imena. Ovaj zaobilazni put EN Venezie je osobito zanimljiv, jer kombinacija bjelovarske pruge i mađarskih vagona se događa možda jedanput u životu. Jako zahvaljujem. Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Probuditi se ranije i stići na "Veneziju", bolje je i interesantnije nego se cukati za 783 i autobusom.. Pa tako evo nekoliko današnjih slikica..Ako vam nije zanimljivo , sljedeću vožnju neću prikazati.. Križevci Danas je petak pa imamo i Rusina iz Italije Standard, 10 min čekamo odjavu od 2311 2041024! Jel bio Rus na onom vlaku kad je Venezia išla prek Bj zato jer je loksa riknula u Carevdaru? Ili je ovo prvi put da jednog RŽD vagon vidimo u Bjelovaru? Penjemo se na Bilogoru Meni najljepša krivina na ovoj pruzi, Mišulinovac Valjda će deca dobiti ispričnicu; prolaz kroz Paulovac Između Italije i Mađarske, jedino Mađarska nema tunel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Vedrane, kako si ovog mogao propustiti? Podravskom ravnicom... Zamjena lokomotiva- nevjerojatno ali istinito! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Odlične reportaže koje nikako nisu nezanimljive. Kaj se tiče zamjene lokomotive u Koprivnici možda im treba dizelka za neki drugi vlak pa bi im vožnja te dizelke do Gyekenyesa i natrag stvorila manjak lokomotiva. To bi mi bio jedini normalan razlog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Odlične reportaže koje nikako nisu nezanimljive. Kaj se tiče zamjene lokomotive u Koprivnici možda im treba dizelka za neki drugi vlak pa bi im vožnja te dizelke do Gyekenyesa i natrag stvorila manjak lokomotiva. To bi mi bio jedini normalan razlog. Ne nego se umjetno diže rang ionako precijenjenog kolodvora Koprivnica. Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lordenere Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Ne nego se umjetno diže rang ionako precijenjenog kolodvora Koprivnica. Kako to? Nije li isto ako je vlak otpremljen dizelom ili elektrom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 To kaj ti misliš je isto, ali problem je u tome da su si napravili dodatan posao bez kojeg se je moglo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Ne nego se umjetno diže rang ionako precijenjenog kolodvora Koprivnica. Bravo Doktore za ovo imaš pivu i čevape!!! :jup :jup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.