Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

rasha

Članovi
  • Content Count

    2063
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Šta će putnicima kurir 2020. godine? Na ČD su od reda vožnje 19/20 potpuno ukinuli štampanje kurira. Postoji samo digitalna verzija za službenu upotrebu i nas fanatike, a putnici se u 99% slučajeva služe internetom i pametnim telefonima.
  2. rasha

    rasha

  3. Grafikon reda vožnje 19/20 Infrastrukture Železnice Srbije. 412/413 BG-ZG do 10.2020. ide u vreme sadašnjeg 414/415, a 1412/1413 će od 10.2020. polaziti u 7.20 iz BG, a natrag dolaziti u 20.07 u BG. http://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/nacr_reda_voznje/
  4. Srbija Voz je modernizovao 5 Bc kušeta i 4 ABm vagona modernizivao i preradio u kušete AcBc. Ugrađen je statički pretvarač u svih 9 vagona, ali samo za 1 napon grejanja - 1500 V. Pošto sada nema vozova za Budimpeštu, u Sloveniji je grejanje 3000 V, a za Makedoniju su MŽ kušeti sasvim dovoljni, Srbija Voz te kušete šalje samo za Bar, po jedan Bc i AcBc, za šta je potrebno ukupno 2 Bc i 2 AcBc vagona u obrtu, tako da džabe su sredili 9 vagona...
  5. Mamlazi. Taman se ljudi naviknu na taj voz i onda ne ide.
  6. Da li će 410/411 voziti preko cele godine? Ako bude ovako kako kažeš Beograd gubi direktan voz za Ljubljanu osim u sezoni.
  7. Šta ovo tačno znači? Zašto od 04.10.2020? Šta saobraća pre 04.10.2020. za Beograd? Koja su vremena polazaka tih vozova? Zašto neparnih ima 3 voza, a partnih 2?
  8. Imam jednu nedoumicu. Akcijska ponuda Vinkovci - Split za 150 kuna važi do 30.09. za "jednosmerna putovanja na izravnim relacijama", a izravni vagon Vinkovci - Split saobraćao samo petkom do 30.08. Da li ta akcijska cena još uvek važi za varijantu sa presedanjem do 30.09. ili ne?
  9. Zavisi kako se tumači. Svakako na voznoj ispravi piše rezervacija i onda u desnom gornjem uglu piše za šta je: 1) sedište 2) ležaj (za kušet) 3) postelja (za spavaća kola) Mada je činjenica da rezervacija za kušet i spavaća kola ne košta ništa. Naime, iznos gorepomenute rezervacije u potpunosti ide operateru vagona (u ovom slučaju je nekadašnji direktni spavaći vagon ČD Zagreb - Linc - Prag), a u slučaju rezervacije sedišta, iznos rezervacije ide operateru na čijoj je blagajni rezervacija ispostavljena. Tako da recimo ako na blagajni u Zagrebu kupite rezervaciju za MAV spavaća kola, sav iznos koji ste platili ide MAV-u, a ako kupite rezervaciju za MAV kola sa sedištima sav iznos ide HŽPP-u. Zato se za kušet i spavaća kola ne plaćaju pređeni kilometri i ne dozvoljava prodaja u unutrašnjem prometu ukoliko je operater vagona strana železnička uprava.
  10. Međunarodne karte se izdaju od/do Beograda i važe od/do bilo koje stanice u Beogradu. Rezervacije se izdaju od/do željene stanice koje postoje u međunarodnoj bazi, a to su Beograd Centar, Novi Beograd, Topčider, Rakovica.
  11. Hm, za Minhen je kod pratioca jeftinije verovatno jer se Lisinski na blagajni prodaje kao globalna cena te pored posteljne karte ide i mala nadoplata. Za Split bi trebalo da bude ista cena na blagajni i kod pratioca.
  12. Po informaciji sa https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=HZPP&kategorie=B&cislo=821&nazev=&rok=2019 kušet vagon ne saobraća sutra.
  13. 412/413 nije išao do Ljubljane nego do Zagreba, gde je imao vezu na Veneziju. HŽ vagon Beograd - Minhen je išao sa 418/419 BG - Vinkovci, pa na 74x Vinkovci-ZG i onda na Lisinski. Mislim da je i taj jedan spavaći vagon otišao u aut. Krenulo se sa modernizacijom 9 kušeta i stalo se na negde 2 ili 3 komada, ne znam kad misle to da završe.
  14. Bilo bi dobro da 410/411 bude tokom cele godine, sadašnji kalendar saobraćanja je vrlo glupav. Šteta što SV u modernizovane kušet vagone ugrađuje statički pretvarač koji nema mogućnost napajanja na 3kV, tako da SV kušet ne može do Ljubljane. Takođe ne vidim razlog zašto ne bi vratili bivši 412/413 Beograd - Zagreb, HŽPP lokomotive ovako moraju ići strojno Vinkovci - Šid na 414 i Šid - Vinkovci sa 415. Mogao bi se zaraditi i koji evro više. Ukidanjem vozova Beograd - Budimpešta SV svakako ima oslobođene lokomotive i vagone.
  15. Ima operativne 2 lokomotive 666 (bez električnog grejanja) i 661-112 (električno grejanje remontovano prošle godine, ali skinut kabl ) Ima 39 komada DMV 711...Sa remontovanom prugom ne bi trajalo mnogo duže nego dosadašnja varijanta sa okretanjem u Golubincima.
×
×
  • Create New...