Jump to content

EN "Veneziom" preko Bjelovara


Brunoh

Recommended Posts

Dana 30.5. nakon početka remonta na pruzi Koprivnica - Križevci, po prvi puta, međunarodni brzi noćni vlak "Venezia" iz Budimpešte za Veneziu je prometovao pomoćnim putem preko Kloštra i Bjelovara. Evo kako je to izgledalo..

p1780127.jpg

 

Okretanje lokomotive u Kloštru Podravskom

p1780132.jpg

 

p1780147.jpg

 

Vlak 14440 za Bjelovar

p1780157.jpg

 

Jutro. Vlak 14441 iz Venezie, Križevaca za Budimpeštu

p1780294.jpg

 

p1780302.jpg

 

Zanimljivo je vidjeti međunarodni vlak na ovako zarasloj pruzi

p1780316.jpg

 

p1780324.jpg

 

Venezia u Brezovljanima

p1780328a.jpg

 

p1780343.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Šibamo dalje. Grginac

p1780415.jpg

 

Veliko Trosjtvo

p1780428.jpg

 

p1780444.jpg

 

p1780461.jpg

 

p1780475.jpg

 

Zid Katalena

p1780496.jpg

 

Ljudi koji čekaju 982 iz Osijeka, samo mirno promatraju. Vlak im ionako već kasni 30 min

p1780498.jpg

 

Dolaz u Kloštar

p1780520.jpg

Link to comment
Share on other sites

982 odlazi nakon 40 mintnog čekanja

p1780526.jpg

 

Lokomotiva se ponovo okreće

p1780532.jpg

 

p1780540.jpg

 

p1780542.jpg

 

Vlak je stao na ulazu u Koprivnici. Na zagrebački štreki vidim ovo. Čeka ekipu pa su se zajedno odfurali prema Mučnoj Reki

p1780551.jpg

 

p1780553.jpg

 

Vlak je u Koprivnicu kasnio 105 min. A neki biseri su odlučili da se dizelka skida sa ovog vlaka. Ponovo kapči elektra za tih 15 km do Mađarske i još nakupi dodatnih 20 min kašnjenja..

Link to comment
Share on other sites

Dobar posao Brunoh. :palac:

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Link to comment
Share on other sites

Zaista neobičan prizor: međunarodni vlak na pruzi Križevci - Bjelovar - Kloštar. Svaka čast na prikazu.

 

Zid Katalena

Sirova Katalena. :wink:

Zid Katalena (ex Šandrovac) je stajalište u brdu i to s desne strane u smjeru vožnje. Ovdje se lijepo vidi zgrada kolodvora i pomoćni kolosijek s lijeve strane, a to može biti samo Sirova Katalena.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Vlak je u Koprivnicu kasnio 105 min. A neki biseri su odlučili da se dizelka skida sa ovog vlaka. Ponovo kapči elektra za tih 15 km do Mađarske i još nakupi dodatnih 20 min kašnjenja..

 

Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi?

 

Hvala na prikazu ovog nesvakidašnjeg događaja!

Link to comment
Share on other sites

Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi?

Lokomotive serije 2044 svaki dan idu na relaciji Koprivnica-Gyekenyes na jutarnjem paru putničkih vlakova (7630/7631), i to sa jednim Bl vagonom.

Isto tako 2044 idu na večernjem paru vlakova Kotoriba-Murakeresztur (7602/7603).

Radi se o čistoj gluposti, zabijati EN vlakove dodatnih 10-15 minuta zbog bezvezne promjene lokomotive, radi pišljivih 15 kilometara.

 

Bruno, dobro je ispalo. :palac:

Ne znam kad sam zadnji put sreo forumaša dva puta u 8 sati. :D

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

A se more v Bjelovaru ubaciti u vlak pa za Mađarsku? Kupi tam putnike?

Ne kupi nikoga, ali se možeš ukrcati ak se dogovoriš s kondukterom da se hočeš provozati..

 

Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi?

Dizelka svakodnevno dolazi u Gyekeynes..

Link to comment
Share on other sites

Uvod je napisao Bruno, pa evo par fotki od prekjučer i jučer.

 

Ponedjeljak 30.5., vlak 14440 je stigao u Kloštar.

Inače otkako je napravljen drugi peron i dodatna rasvjeta s druge strane, kolodvor je rasvijetljen bolje od večine kolodvora na HŽ-u.

Jedino je boja rasvjetnih tijela različita, pa treba paziti kod uštimavanja balansa bijele:

 

DSC_2962.jpg

 

 

Lokomotiva je prešla na drugi kraj vlaka, čeka se polazak za Bjelovar, Križevce.

Nažalost ništa od svjetla na signalu iskliznice. :(

 

DSC_2979.jpg

 

 

Osam sati kasnije, 31.5. par minuta prije 7 stiže vlak 14441.

Ovdje na ulazu u kolodvor:

 

DSC_3029.jpg

 

 

Lokomotiva je promijenila smjer u 13 minuta, 2 manje od predviđenog.

Nije loše s obzirom da skretničari u Kloštru nisu kačili klasična kvačila jako dugo.

Vlak s Brunom nastavlja dalje prema Koprivnici:

 

DSC_3058.jpg

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Lokomotiva je promijenila smjer u 13 minuta, 2 manje od predviđenog.

Nije loše s obzirom da skretničari u Kloštru nisu kačili klasična kvačila jako dugo.

Vlak s Brunom nastavlja dalje prema Koprivnici:

 

 

13 minuta za promjeniti stranu vlaka.... ma prestrasno.

O promjeni lokomotive u Koprivnici necu trositi rijeci. Suludo do krajnjih granica...

Link to comment
Share on other sites

Da li dizelka ima licencu voziti na MAV pruzi?

 

Hvala na prikazu ovog nesvakidašnjeg događaja!

Prije nekih 10-15 godina vlak 204/205 je vozio dizel iz Zagreba via Čakovec i Kotoriba do Balatona. Ne mogu se sjetiti kolodvora. U Mađarskoj se samo osoblje izmjenilo. Navečer se lokomotiva vraćala u Hrvatsku. Prije povratka je odvozila još jedan par brzih vlakova sa mađarskim osobljem do Gyekenyesa i natrag.

Link to comment
Share on other sites

Prije nekih 10-15 godina vlak 204/205 je vozio dizel iz Zagreba via Čakovec i Kotoriba do Balatona. Ne mogu se sjetiti kolodvora. U Mađarskoj se samo osoblje izmjenilo. Navečer se lokomotiva vraćala u Hrvatsku. Prije povratka je odvozila još jedan par brzih vlakova sa mađarskim osobljem do Gyekenyesa i natrag.

 

Daaa, tako je. Dizelice su došle preko Nagykanizse do Balatonszentgyörgya. U 90-tih tamo je stala elektrifikacija. Nakon završetka elektrifikacije (oko 1999, ako se dobro sjećam), skratili su relaciju dizelice, ona je vozila samo do Murakeresztúra. Mađarsko je osoblje jako voljelo seriju 2044: čitao sam uspomene starih strojovođa o tome, a svi su govorili o lijepoj i pouzdanoj lokomotivi.

 

 

Druga stvar: Vedrane, Brunoh, možete li mi poslati svoje fotke u velikom formatu, a bez potpisa? Možda je najjednostavnije putem maila. Stavit ću ih u mađarski časopis railfanova. :) Naravno, spominjat ću imena. Ovaj zaobilazni put EN Venezie je osobito zanimljiv, jer kombinacija bjelovarske pruge i mađarskih vagona se događa možda jedanput u životu.

Jako zahvaljujem. :)

Levente -- pozdrav iz Mađarske

Link to comment
Share on other sites

Probuditi se ranije i stići na "Veneziju", bolje je i interesantnije nego se cukati za 783 i autobusom.. Pa tako evo nekoliko današnjih slikica..Ako vam nije zanimljivo :), sljedeću vožnju neću prikazati..

 

Križevci

p1780689.jpg

 

Danas je petak pa imamo i Rusina iz Italije

p1780704.jpg

 

Standard, 10 min čekamo odjavu od 2311

p1780753.jpg

 

2041024! Jel bio Rus na onom vlaku kad je Venezia išla prek Bj zato jer je loksa riknula u Carevdaru? Ili je ovo prvi put da jednog RŽD vagon vidimo u Bjelovaru?

p1780757.jpg

 

Penjemo se na Bilogoru

p1780780.jpg

 

Meni najljepša krivina na ovoj pruzi, Mišulinovac

p1780785.jpg

 

p1780815.jpg

 

Valjda će deca dobiti ispričnicu; prolaz kroz Paulovac

p1780854.jpg

 

p1780868.jpg

 

Između Italije i Mađarske, jedino Mađarska nema tunel

p1780872.jpg

Link to comment
Share on other sites

Odlične reportaže koje nikako nisu nezanimljive. Kaj se tiče zamjene lokomotive u Koprivnici možda im treba dizelka za neki drugi vlak pa bi im vožnja te dizelke do Gyekenyesa i natrag stvorila manjak lokomotiva. To bi mi bio jedini normalan razlog.

Link to comment
Share on other sites

Odlične reportaže koje nikako nisu nezanimljive. Kaj se tiče zamjene lokomotive u Koprivnici možda im treba dizelka za neki drugi vlak pa bi im vožnja te dizelke do Gyekenyesa i natrag stvorila manjak lokomotiva. To bi mi bio jedini normalan razlog.

 

Ne nego se umjetno diže rang ionako precijenjenog kolodvora Koprivnica. :ljut2

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...