Pfaff Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 ... i da oprosti kaj sam ti pokvario putopis raspravama o KM. Nou frks! To ionako nije pravi putopis nego ja tu trpam slikice iz zavičaja kako se što zatekne pred objektivom. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Kad već ovdje fitiljimo o tome: Onomad je jedan od argumenata za prelazak na 25KV bio da je KV laganiji. Ako je tome tako, ne kužim zašto je uopće bilo ptrebno mijenjati nosivu konstrukciju (osim oko je to bilo jeftinije od farbanja stupova - što je isto moguće kad se uzme u obzir pošto se u 'Rvackoj farba državna infrastruktura ) Meni još nije jasno zašto nije prešlo u potpunosti na 25kv... Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Meni još nije jasno zašto nije prešlo u potpunosti na 25kv... A di Ti vidiš dodatnih 15-tak ASEA (ako uzmemo da bi trebale po dvije da zamijene jednu žutku na teretnim vlakovima do Lokava odnosno Šapjana odnosno Bakra)? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Imaju dizelke... između ostaloga mogli su kupit već 15 nekih novih lokomotiva... Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 između ostaloga mogli su kupit već 15 nekih novih lokomotiva... Kaj ti misliš da se lokomotive kupuju ko kruh u pekari? Ono dođeš: dajte mi 15 novih lokomotiva. Izvolite. Hvala, doviđenja. :po guzi: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Pa s obzirom da se neke stvari planiraju već "stolječima" već su mogli provest planove i kupit i nove lokomotive i napravit od moravica do rijeke 25kv, a od rijeke do šapjana ostavit 3kv, a mogli su i novu nizinsku prugu do rijeke već počet radit... ali ovdje se ulažu milijuni da bi se od koprivnice do križevaca vozilo 140km/h... kamo nas to vodi... u 19. stoljeće ili u nastavak 21. Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Da ne idemo u offtopic, samo ću reći da je remont Križevci-Koprivnica važniji od podizanja riječke pruge na 25 kV i potpuno mi je jasno da se prvo krenulo sa tom dionicom. A kad si već počeo nabrajat što su mogli napravit, onda su po toj logici mogli i TGV napravit. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Ne treba nam TGV, Som zadovoljava potrebe za trenutno stanje, ali infrastrukturno su mogli već napravit sve što se godinama planira, a ulagat tolike novce u nešto do 140 mi je apsurdno, za tim parama bih ja napravio bar 160... Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 ulagat tolike novce u nešto do 140 mi je apsurdno, za tim parama bih ja napravio bar 160... Uh sad si ga puno rekal. Sa 140 km/h brzi vlak će dionicu Križevci-Koprivnica prelaziti za 14 minuta, dok bi sa 160 km/h tu istu dionicu prešao za 12 minuta. S tim da nisam računao onih 90 km/h na jednom dijelu, već kad bi cijela dionica bila 140 km/h. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOchse Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Cijela dionica 160, 2 minute su 2 minute, a od 2 minute glava zna isto zaboljet... Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 Jučer sam morao skoknuti do kolodvora Lokve tj. zaselka Sopač. Tamo je STIHL-ov servis, a oni bruse lance za motorke. Bio je lijep, sunčan, topao dan pa sam si naštimao da dođem tamo negdje oko podneva kako bih uspio slikati krajcanje vlakova 901 i 4000 na kolodvoru. Srećom sam prije svratio do kolodvora. Nađem prometnika (bez kape) u stolici nasred parkinga. Sunča sebe ili se... - Zatvor?, velim ja. - Zatvor!, veli on. - A sutra?, velim ja. - Sutra ne!, veli on. Fino, mislim si ja, onda ću doći sutra. Ionake se neide u Liku. Kiša je lijevala cijelu noć, pucali gromovi, sijevale munje, izbac'lo struju. Danas – vrijeme cmocavo, temperatura oko +10°C, iz kuhinje lika koji drži STIHL-ov servis miriše sarma... Pogled na civilnu stranu kolodvora Lokve iz dosad neviđenog rakursa Šuma se puši, dimnjaci se puše (dobro da nismo išli u Liku) Imam još 10 minuta vremena do dolaska 901 u Lokve pa idem skoknuti pogledati stanje. Nigdje ničeg osim hrpe žutih naprava. Eto razloga zatvoru – rekonstruira se dionica od Lokava do Drivenika. A mislio sam da sam ih već sve uslikao. Pogled u upravljačnicu. Sve ima, k'o prava, čak i rikverc. Dole grebe, gore baca (fali baja pa da sve bude kompletno) Sve oni to nešto jedan drugom... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 Zubato pa trči ukrug Koliko se tu toga može pokvariti... E, ovdje već prepoznajem namjenu! Ovi su malo manji Proizvođač (zna se) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 Par detalja izbliza Aha! Ovo znam – podbijačica! (Pitaj me nešto teže) Štede na papiru... Pogled unatrag Motor? Izgleda kao da je isplazio jezik pa nešto lapće iz kante Sigurnost prije svega Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 Na kolodvoru sam pomalo persona non grata jer još uvijek nisam prometniku Željku napravio fotke pa ću vlak sačekati njiže dolje kod zavoja. Trebao bi svaki čas... Podvožnjak na Bukovcu Signal je još uvijek iskreno crven Da ubijem vrijeme, malo ću vam pokazati prirodu. Sve je zeleno... Žuti cvjetići ukrašavaju podnožje podzida podvožnjaka (biljke i željeznica) Ovaj se lijepo ušančio Slično kao u Ramljanima, i ovdje ima malo rastresitog obložnog kamena Po ovoj vlaki šlajsaju trupce. Tuda ne bi ni Lada njiva... Gazda, oćemo li više? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 Zaključio sam da je nešto pošlo po zlu i odlučio se odvesti prema Fužinama u nadi da ću presresti vlak. Izgleda da opet prazne jezero Bajer. Žabe su već dešperatne Malo iza podneva. Centar Fužina potpuno prazan. Nigdje nikoga. Vlakić uzaludno čeka putnike za vožnju do jezera Lepenica i natrag. Sad se dobro vidi kako turizam u GK jako ovisi o meteorolozima. Nema nekih sadržaja koji bi konstantno privlačili goste bez obzira na vrijeme. Izuzetak je, naravno, gastro-ponuda, al' to je već isto za ljude debljeg šlajpika Još jedna slika najljepšeg željezničkog mosta u 'Rvata Taman ja na kolodvor kad li je 103 dovukla 4000 u smjeru prema Rijeci Znači da je 901 nakupio preko pol ure zamude do Lokava. A što je s putnicima koji bi u Ogulinu (navodno) trebali presjesti u nagibnjak za Split? - Je li, šefe, jel' se zna zašto je 901 toliko kasnijo? - Nemam pojma, nisam pitao!!! - A ima li uskoro kakav teretnjak prema Lokvama? - Trebao bi za 20-tak minuta... Idem natrag doma. Treba i ručak skulinariti jer će me Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 (edited) Ajmo probati još jednom napraviti sačekušu... Kod podvožnjaka ptičice cvrkuću, kukavica kuka, signal žmirka... To bi trebao biti dobar znak Vele da je nepristojno dami gledati pod kiklju, ali se došuljala tako tiho da je skoro ušla u legendu Uglavnom kontejneri Na kraju nešto praznih Kgs-ova I još ovaj Sve skupa se vuče k'o slina. Tim tempom neće baš pretjerano promovirati HŽ-Cargo Na putu kući pronašao sam si kućnog ljubimca po mjeri. Sad ćemo moći skupa trenirati pa mi neki više neće moći prigovarati kako sam lijen i nepokretan Edited May 28, 2011 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
keko Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Prije par dana sam išao iz Rijeke za Zagreb i odlučio sam ići vlakom. No vlak je iz Rijeke u polasku kasnio 45min, a u Zagreb je zakasnio 75min. Dok sam bio na faksu stalno sam se vozio tom prugom, ali sad tek vidim u kakvom je stanju. Pa to je sramota za tako jednu važnu prugu... Al nema veze... snimio sam filmić od Ogulina do Tounja (nisam znao kuda bi stavio pa evo ga tu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 2, 2011 Author Share Posted June 2, 2011 Al nema veze... snimio sam filmić od Ogulina do Tounja (nisam znao kuda bi stavio pa evo ga tu) Jako dobro iako će možda neki admin imati bolju ideju glede teme za ovaj film. BTW, to sa stražnjeg prozora zadnjeg vagona, ne? Nije upravljačnica pa preokrenuto? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
keko Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Je, stražnji prozor zadnjeg vagona... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Bio jutros u Delnicama (naćerala me neka viša sila u banku). Na povratku svratio do kolodvora. Radovi na odsječku Lokve - Drivenik traju i traju pa su žuti vagoni i dalje dominantan prizor. Na I. peronu, 2. kolosjeku sjedi žutka 012 s tri vagona. Meščini da se netom preobrazila iz brzog 700 u ubrzani 901 pa će u 12:02 put Ogulina kako bi ostvarila vezu s nagibalom za Split. Ove se dvije HŽ-ovke odmaraju u hladu. Još nije pakleno, ali obećava Na podu kraj radnih vagona bilo je rasuto nešto suvenira za osobni željeznički muzej, al' su mi se činili nekako daleko Malo inovativnih tehnologija: Pogled prema sjeveru... ... i pogled prema jugu! Na kolodvoru Lokve nigdje ničega. Samo ljetna žega... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Malo inovativnih tehnologija: Jesi to naučio vaditi fotke iz kristalne kugle ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Jesi to naučio vaditi fotke iz kristalne kugle ? Aha! A kugla je izvrsno ispolirana i jako mi se sviđa... Možda ovih dana prošećem i do tunela "Sljeme" i Fuž'na... Da ne kažem kako bi mogla dati dobre rezultate negdje iz smjera Hreljina prema sjeveru! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 12, 2011 Author Share Posted July 12, 2011 Svekolikoj se obiteljskoj ekipi popodne prohtjelo ići nekud. Da izvadim štetu, predložio sam izlet u Fužine – to je bar uz prugu. Putem smo zastali u Vratima da još jednom provjerim stanje burobrana obasjanih suncem na zahodu Fužine, evo nas! (Za one koji ne znaju: ovo je najljepši željeznički most u 'Rvata) Na fužinskom kolodvoru veliki radovi pa je sve puno čudnih žutih vozila Novi pragovi, stari pragovi, vijkoprivijajuća naprava... Geotekstil + fini tampon? Prelazak kolosjeka u razini. Tu nećemo tako skoro vidjeti gospićki peron. Gorani neka planinare i dalje. Pogled u smjeru Vrata... ... i pogled u smjeru Liča Za kraj – dvije slike iz kristalne kugle: dolina Ličanke i most Jezero Bajer i ACRZ Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Lijepo, lijepo! Ove panorame si radio sa onim programom? Ja ga još nisam stigao isprobati. Super izgledaju ovako smanjene. Kako ispadaju na 800×600? Ima li većih "nepoklapanja"? Program koji sam do sada koristio solidno odradi posao, ali mu nikako ne ide spajanje kontaktnog voda (uvijek bude prekinuta žica). Sada kad si svladao tehniku, očekujem da nastaviš tamo gdje sam ja stao (za početak - stajalište Kupjak i riječki kolodvor), pa da konačno zvanično otvorimo stranicu sa stanicama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 13, 2011 Author Share Posted July 13, 2011 (za početak - stajalište Kupjak ...) Da znaš da mi s tim Kupjakom već ideš na ganglije! Jednog dana će mi prekipjeti... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.