inflameswetrust Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Subota, 6. 11. 2010. godine. Prvotna ideja koja se javila nešto prije početka studenog bila je ta da Fox i ja odemo vlakom negdje iz zafrkancije. Početkom tjedna zbog nepredvidivih okolnosti ta ideja pala je u vodu, a ja sam ostao s viškom vremena za tu subotu. Zbog lošeg subotnjeg voznog reda ostao sam bez ideja za vožnju (u društvu je puno lakše čamiti na nekom kolodvoru 2-3 sata). Ipak, čuo sam se s Foxom, pitao ga treba li mu fotoaparat jer bih ga htio posuditi, i dobivši ga ništa me nije sprječavalo da krenem. KARTA: Dan je bio vrlo lijep, rano poslijepodne. Aparat sam objesio na rame, ruksak s mandarinama i vodom stavio na leđa i krenuo u smjeru Čepina. Čepin je prvo stajalište i bivši kolodvor (9,2 km udaljen od kolodvora Osijek) na pruzi Osijek-Đakovo-Strizivojna Vrpolje. Išao sam stazom uz cestu, tako da nisam ništa slikao sve do križa ispred čepinskog aerodroma. na karti je brojem 1 označeno mjesto odakle sam slikao križ. Taj križ postavljen je 2001. za vrijeme posjeta Pape Ivana Pavla II., kada je on na aerodromu držao misu(najpogodnije mjesto za održavanje jedne tako velike manifestacije). Nastavio sam cestom dok nisam u jednom trenutku skrenuo lijevo prema pruzi. Očekivao sam skori prolazak međunarodnog 258 Sarajevo-Budimpešta pa sam ga odlučio pričekati. Vidjevši telegrafske stupove u pozadini nastavio sam kroz blato ne bih li došao do pruge. Ovdje se nešto radi, ali nemam ideje o čemu je riječ. Ovu lokaciju možete vidjeti na karti označenu brojem 2!!! Zašto je plameni prešao jarak? I na pruzi smo! Pravac Osijek Pravac Čepin-Đakovo-Strizivojna. Oko pruge čak i na ovom djelu gdje vlakovi prolaze s 80(?) km/h može se naći pokoja zanimljivost. Ostavljam stvari pored bandere i idem malo vidjeti što to zanimljivo ima u blizini. Prvo-otpadak. Sljedeće hektometarska oznaka skrivena u žbunju…nemoguće je pročitati što ona kaže. Tračnica. (NASTAVLJA SE) Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 No, dolazi 259 iz Sarajeva, a ja ga spreman dočekujem…prvim snimkom sam zadovoljan! Ali drugim jok, majstor je sjeo na trubu, a ja kliknio na SONY-ev okidač mrvicu prerano A kako naći dobru vertikalu kako bi slika imala dobru horizontalu dok svaka bandera ide u svom pravcu??? Malo sam nakrivio sliku ravnajući se ovom prvom banderom… Ante, može pomoć? No, hajdemo dalje. Prije nego ću se oprostiti od ovoga mjesta slikam padokaz koji ne kaže bogznašta… daje se zaključit da postoji nekakav pad. A dobro, barem majstor koji je prvi put na ovoj pruzi može znat da stavi ruku na kočnik umjesto na ručicu položaja gasa! Inače, ovdje mnoge kuće uz prugu imaju zazidana dvorišta, moguće zbog zaštite od buke. Ne bih se ja ljutio imati na takvom mjestu svoj vlastiti brlog! I evo još zavoj! Nakon ovog zavoja vraćam se na glavnu cestu i tek nakon desetak minuta idem nazad na prugu. Brojem 3 na karti označen je ŽCP na kojem nastavljam putovanje! Pođite dakle samnom prugom u smjeru Čepina (samo ponesite dobru obuću, teren je neugodan i vlažan, a mjestimično i pun trnovitih biljaka). Dolazimo do još jednog ŽCP-a blizu kojega je nogometni teren, označen brojem 4!!! Nogometne utakmice uz prugu, a možebitno i mjesto za jedan slavonski roštilj? ovo je i dalje koridorska pruga, valjda bi naišao kakav zanimljiv vlak (IMA JOŠ) Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Evo nekakva kućica pored sljedećeg ŽCP-a, imao sam čudan osjećaj da ima veze sa željeznicom. Isti žcp Pa, hajmo dalje! Sljedeći ŽCP nije baš u najboljem stanju, ove daske što služe da cestovno vozilo sigurno prijeđe preko pruge ne ulijevaju povjerenje. Andrijin križ izgleda brutalizirano, a i znak STOP je malo posvijetlio od zuba vremena. No hajdemo dalje, neka se lokalna samouprava brine o tome kada pročita ovaj putopis Situacija zanimljiva, s telegrafskog stupa ne visi žica, ona se vuče po podu!! Jesu li pali sami od sebe, je li ih netko počupao, ili ZAPALIO? Sada se već lagano umaram, ne bojim se hodanja, ali imam osjećaj kao da ništa pametno još nisam napravio, usto je abnormalno vruće za 11. mjesec (ja zbilja ne volim vrućine), vodu sam popio a mandarine uredno pojeo putem. Cviljenje tračnica i prolazak plavca za Strizivojnu uspio sam dokumentirati Foxovim fotoaparatom. još malo Par oznaka uz prugu dalje dolazim do ŽCP-a na karti označenog brojem 5!!! Tu se mičem od pruge, već mi je lagano dosta kamenja pod nogama. Ovaj pojedinac koji je palio polje starom gumom bio je još jedan od razloga zbog kojih sam se maknuo od pruge. Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Inače tu je već mjesto Čepin, a ja pretpostavljam da u subotu mora raditi nekakva trgovina. Dabome, nalazim je čim sam se maknuo s pruge, i kupujem par živežnih namirnica. Nastavljajući cestom nailazim na znak koji kaže da je lijevo željeznički kolodvor. Makar je ipak samo stajalište…no hajdemo! Napokon, pruga, a i ovdje ima znakova da je riječ o nekakvoj stanici!!! ŽCP u čepinu, zavoj prema Osijeku Vjerojatno je riječ o nekakvom bivšem robnom skladištu, prodaja bezalkoholnih pića?? Nije isključeno da je ovdje postojao kakav kolosijek, makar smatram da je to malo vjerojatno. Prva kuća vezana uz željeznicu, gledano u smjeru Đakova. Ovo je vjerojatno bila kuća vezana uz infrastrukturu, trenutno unutra živi čovjek s 2 psa. Ovi su mahom nakrivljeni, a i promilizacija je davno iščezla zahvaljujući vanjskim utjecajima! U pozadini možemo vidjeti i šupe u kojima je po svoj prilici stajala drezina za potrebe lokalnog prijevoza službenih osoba! Pa evo i malo detalja! Postoji i briga za ovaj rabljeni materijal/sekundarnu sirovinu! No evo izbliza drezinske ložionice… S druge strane pruge nalazi se još jedna kućica, okućnica i okoliš su užasno derutni…ne mogu li lokalci nešto napraviti za to? Pobogu ovo je 5c koridor! (JOŠ MALO ) Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 No evo i glavne zgrade…sve se čini da su nešto sređivali po pitanju vrata i prozora, ali za koga/što? Možda će forumaši s ove pruge (Miha) znati nešto više? Stari natpis ČEPIN očito je osjetio razaranje od prije 20ak godina. Novi natpis osjetio je razaranje od prije nekoliko godina. Posvećeno zna se komu Izvjesno je da su ovdje bila 3 kolosjeka, ili se možda varam? Možda i kakav industrijski? Do čepinske uljare? Ex pretovarna površina/robni terminal! Na zgradi nalazi se još jedan detalj o kojemu bi se vjerojatno mogao napisati cijeli putopis! Nestadoše ta vremena kada barjaci ponosno stajahu na ovoj kolodvorskoj zgradi ispračajući vatrene crne strojeve u pohodu Đakovu i Osijeku…. Od dvojih vrata na ovoj zgradi lijeva su zaključana, a desna ipak otključana (razvaljena?). Interijer je kada se okrene lijevo ovakav: (da sam slikao desnu stranu bilo bi to nemoralno prema onima slabijeg želudca) Sa stražnje strane odavno zabarikadirani svi prozori…no živica se još uredno podšišava Eto približavamo se kraju puta…odlučujem još pričekati IC 259 Budimpešta-Sarajevo. Slika nedostojna bilo čega (osim možda dokumentacije da je slikan baš u Čepinu) Užasna je činjenica da nisam ponio vozni red sa sobom…nadao sam se (molio) za nekakav vlak za Osijek u dogledno vrijeme. Zovem našeg Mateya koji mi javlja da nema niti jednog skoro 2 sata… Ustajem i pješke krećem nazad kući. Posljedice: iščašeno lijevo stopalo, porezotine na lijevoj ruci od trnovite flore, i neugodan osjećaj hodanja cestom nazad za Osijek. Pozitivno: to ostavljam vama na komentar! Pozdrav, Plameni!!! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Lijepo, lijepo. Svaka čast našem palikući na trudu i rezultatu. Zadao si mi malo muke da pronađem sve one brojke, ne znam zašto si ih stavljao u različitim (i ponegdje teško vidljivim) bojama, no to ne umanjuje vrijednost ovog putopisa. A ovo ti ipak ne vjerujem: Posljedice: iščašeno lijevo stopalo Vjerojatno si mislio na uganuće. Iščašenje je nešto puno gore. Da si zaista iščašio stopalo, najprije bi urlao od bolova da bi se čulo sve do Semeljaca i Širokog Polja,, zatim bi po tebe došla Hitna i prevezla te u bolnicu, a na kraju bi završio u gipsu ili s longetom. A s obzirom da si odšetao - ili odšepesao - natrag do Osijeka, očito nije bilo baš tako strašno. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Ispričavam se zbog boja i brojki, ideja je bila napraviti preglednu kartu no očito ću na tome još morati poraditi u svakom slučaju najlakše se orijentirati time što svi brojevi za redom idu od Osijeka do Čepina. Uganuće onda, nisam najjači s tim terminima nogu sam uganuo još negdje na pruzi kada sam zapeo za neku sajlu, šljunak poda mnom proklizao a ja se umalo strmop*zdio dolje povratak je bio malo bolan... Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Lepo si ovo odradio! Svaka čast Plamenko! PS: Ne bi ja iš'o peške od OS do Čepina,sve kerovi da me gone! Dolazi u obzir samo verni hadžicikl... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Ispričavam se zbog boja i brojki, ideja je bila napraviti preglednu kartu no očito ću na tome još morati poraditi u svakom slučaju najlakše se orijentirati time što svi brojevi za redom idu od Osijeka do Čepina.Uganuće onda, nisam najjači s tim terminima nogu sam uganuo još negdje na pruzi kada sam zapeo za neku sajlu, šljunak poda mnom proklizao a ja se umalo strmop*zdio dolje povratak je bio malo bolan... Ništa se ne moraš ispričavati, jer si nam podario lijep putopis. Neka si ti nama živ, zdrav i oran za nova šalabazanja uz prugu, a za ostalo, umjesto komentara, citiram tvoj potpis: "U konačnici, zar je bitno?" Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Bravo, svaka ti čast na trudu, volji i na realizaciji ! Uvijek su interesatni ti detalji koje možeš vidjeti i doživjeti samo ako prohodaš neku prugu. Muskulfiber i žuljevi će proći, a tebi i nama će ostati sjećanje na ovu lijepu i interesatnu priču. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Pozdrav i čestitke mome Plamenom sugrađaninu, odlično urađen posao ! Neki forumaši skoknu do Vladivostoka, neki da Kavkaza a moj Plamenii krenuo u avanturu do "dalekog i egzotičnog" Čepina i još ugane nogu. Nisam siguran da je u Čepinu bilo tri kolosjeka, možda samo dva ali sam siguran da je između Čepina i Osijeka bilo stajalište Briješće (danas Livana) koje je kasnije ukinuto. Industrijskih kolosjeka u Čepinu nikada nije bilo Možda je čak na stajalištu Briješće postojala kakva kućica ili je bila samo tabla sa imenom nisam siguarna ali bi to trebalo istražiti. Usput, zašto se nisi javio u društvu je uvijek lakše ? Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 hvala na komentarima!!! Možda je čak na stajalištu Briješće postojala kakva kućica ili je bila samo tabla sa imenom nisam siguarna ali bi to trebalo istražiti. To je bilo nešto što sam pokušao ustvrditi, slikao sam jednu kuću koja bi mogla imati veze s time, ali iskreno nigdje nisam vidio nikakve tragove da je bilo riječ o stajalištu. Bilo bi dobro kada bi netko tko zna gdje se nalazilo stajalište rekao njegovu točnu lokaciju... Usput, zašto se nisi javio u društvu je uvijek lakše ? eh, da sam na vrijeme znao da ću ići u Čepin i da ću dobiti fotoaparat možda bih se i javio, ovako sam po običaju izašao van i krenuo! Za sljedeći put znam kome se istog trenutka javljam! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 evo, moglo bi biti riječi o ovoj zgradi u Briješću! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Dobro ste to izveli, gospodine! Hvala! Sto se vertikala i fotki tice, ona jedna (zadnji vagon) malo visi lijevo, ali nista strasno - u PS-u se to lijepo moze korigirati! pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 hvala Toma! Sto se vertikala i fotki tice, ona jedna (zadnji vagon) malo visi lijevo, ali nista strasno - u PS-u se to lijepo moze korigirati! Baš zbog toga pitam, kako treba drugi put na terenu? ravnao sam se prvim stupom koji je također nakrivljen... ili je za ovakav primjer jedini dobar savjet naknadna obrada kao što kažeš? Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Hvala ti na jako lijepom hodopisu, u kojem si nam jako lijepo dočarao Čepin i prugu između Osijeka i Čepina. Nadam se da ćeš zglob brzo zaliječiti i potom nas razveseliti novom akcijom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Hvala Zeus! Nadam se da ćeš zglob brzo zaliječiti i potom nas razveseliti novom akcijom. Zapravo je riječ o kostima stopala, ona prva poslije prstiju, kako se te koščice zovu treba pitati doktora na motoru Nisam točno siguran kako mi se to dogodilo. znam da sam zapeo za nekakvu odbačenu sajlu (vjerojatno onakvu kakvom je lik vukao zapaljenu gumu po polju), i da sam proklizao s nasipa na jednom dijelu gdje je pruga nešto viša od poljskog puta. (mislim da je to čak ovo mjesto). lijevom nogom sam se dočekao na nešto tvrdo. u početku nije bilo problema, ali 10 km hoda nazad nije bilo najugodnije. ono što je bitno jest to da sada više nema problema i da bi skoro moglo biti još akcije! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Baš zbog toga pitam, kako treba drugi put na terenu? ravnao sam se prvim stupom koji je također nakrivljen... ili je za ovakav primjer jedini dobar savjet naknadna obrada kao što kažeš? Pa, probaj namjestiti horizont da bude ravan - ako su vertikale u prirodi po kojima bi se inace moglo ravnati - krive... Ako je sve neravno (sto nije rijedak slucaj) - onda su ravnine prepustene tvojoj imaginaciji... I naravno, naknadna obrada je uvijek opcija. pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Iako sa se nabrijao jako za subotnju akciju nepredviđene okolosti su me spriječile Zanimljivo kako od običnog komada pruge uspiješ napraviti nešto zanimljivo.Do sljedećeg puta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Zapravo je riječ o kostima stopala, ona prva poslije prstiju, kako se te koščice zovu treba pitati doktora na motoru... lijevom nogom sam se dočekao na nešto tvrdo. u početku nije bilo problema, ali 10 km hoda nazad nije bilo najugodnije Hehe, na vlas istu nezgodu imao sam i ja sredinom osamdesetih, samo iz drugog razloga. Bio sam kao novinarsko piskaralo s kolegom u ''inspekciji'' odmarališta Starigrad-Paklenica. Nakon što smo zbrzali zadaću pošli smo bućnuti se u vodu. Skočio sam s mulića na noge i dotaknuo dno. Iako je posvuda pijesak, ja sam tresnuo stopalom na valjda jedini kamen u krugu od 50 m. Ispočetka je malo boljelo, no kasnije me toliko uhvatilo da nisam mogao hodati. Na kraju mi je od bolova pozlilo i legao sam na beton dok omaglica ne prođe. A kolega se nadvio nad mene i rekao: - Kaj tu sad glumiš? I zakaj si tak zeleni? Sve je prošlo za nekoliko dana. Sorry za djelomični O.T. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Odličan šalabajzopis! Malo blatnjav, al' došlo je takvo doba... Baš sam zadovoljan. Baš zbog toga pitam, kako treba drugi put na terenu? ravnao sam se prvim stupom koji je također nakrivljen... ili je za ovakav primjer jedini dobar savjet naknadna obrada kao što kažeš? Moj je savjet: najprije (u)slikati, jer ako nosiš sobom plajbu i livel, ode voz... Poslije lijepo na miru kod kuće okreneš, nategneš, poravnaš i ispraviš! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Hvala od srca!! jer ako nosiš sobom plajbu i livel To bi bilo nešto kao vaser vaga? Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hvala od srca!! jer ako nosiš sobom plajbu i livel To bi bilo nešto kao vaser vaga? Plajba = visak, a livel = vaservaga (libela) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Zadnji post obiluje našim lepim rečima...Čita se ovo i u inostranstvima... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 Nema off topica, nema dobrog putopisa Bio je u mojoj školi svojedobno nadobudni nastavnik matematike koji je mračio na izraz na izraze koji su bili "tuđi". O tom nastavniku postojala je priča da je zbog VASERVAGE skoro dobio batina i potjerao radnike. Navodno je pri zidanju nekakve pušnice u njegovom dvorištu viknuo jednom majstoru da mu donese LIBELU da vidi jel to ravno. Nakon što ga je majstor gledao u čuđenju, ovaj nastavnik sam je otišao po dotični uređaj. Nakon što je majstor rekao "pa VASERVAGA, šta me j....!", ovaj ga je skoro puknuo tom LIBELOM po glavi" (ali ovo vam nisam ja ispričao ) Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.