Jump to content

Do Čepina-pješke


inflameswetrust

Recommended Posts

Subota, 6. 11. 2010. godine.

 

Prvotna ideja koja se javila nešto prije početka studenog bila je ta da Fox i ja odemo vlakom negdje iz zafrkancije. Početkom tjedna zbog nepredvidivih okolnosti ta ideja pala je u vodu, a ja sam ostao s viškom vremena za tu subotu. Zbog lošeg subotnjeg voznog reda ostao sam bez ideja za vožnju (u društvu je puno lakše čamiti na nekom kolodvoru 2-3 sata). Ipak, čuo sam se s Foxom, pitao ga treba li mu fotoaparat jer bih ga htio posuditi, i dobivši ga ništa me nije sprječavalo da krenem.

KARTA:

 

 

cepin_mapa.jpg

 

Dan je bio vrlo lijep, rano poslijepodne. Aparat sam objesio na rame, ruksak s mandarinama i vodom stavio na leđa i krenuo u smjeru Čepina. Čepin je prvo stajalište i bivši kolodvor (9,2 km udaljen od kolodvora Osijek) na pruzi Osijek-Đakovo-Strizivojna Vrpolje.

Išao sam stazom uz cestu, tako da nisam ništa slikao sve do križa ispred čepinskog aerodroma. na karti je brojem 1 označeno mjesto odakle sam slikao križ. Taj križ postavljen je 2001. za vrijeme posjeta Pape Ivana Pavla II., kada je on na aerodromu držao misu(najpogodnije mjesto za održavanje jedne tako velike manifestacije).

 

DSC08946.jpg

 

Nastavio sam cestom dok nisam u jednom trenutku skrenuo lijevo prema pruzi. Očekivao sam skori prolazak međunarodnog 258 Sarajevo-Budimpešta pa sam ga odlučio pričekati. Vidjevši telegrafske stupove u pozadini nastavio sam kroz blato ne bih li došao do pruge. Ovdje se nešto radi, ali nemam ideje o čemu je riječ.

Ovu lokaciju možete vidjeti na karti označenu brojem 2!!!

 

DSC08950.jpg

 

DSC08948.jpg

 

Zašto je plameni prešao jarak?

 

DSC08951.jpg

 

I na pruzi smo! Pravac Osijek

 

DSC08952.jpg

 

Pravac Čepin-Đakovo-Strizivojna.

 

DSC08953.jpg

 

Oko pruge čak i na ovom djelu gdje vlakovi prolaze s 80(?) km/h može se naći pokoja zanimljivost. Ostavljam stvari pored bandere i idem malo vidjeti što to zanimljivo ima u blizini. Prvo-otpadak.

 

DSC08957.jpg

 

Sljedeće hektometarska oznaka skrivena u žbunju…nemoguće je pročitati što ona kaže.

 

DSC08959.jpg

 

Tračnica.

 

DSC08961.jpg

 

(NASTAVLJA SE)

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

No, dolazi 259 iz Sarajeva, a ja ga spreman dočekujem…prvim snimkom sam zadovoljan!

 

DSC08962.jpg

 

Ali drugim jok, majstor je sjeo na trubu, a ja kliknio na SONY-ev okidač mrvicu prerano

 

DSC08963.jpg

 

A kako naći dobru vertikalu kako bi slika imala dobru horizontalu dok svaka bandera ide u svom pravcu??? Malo sam nakrivio sliku ravnajući se ovom prvom banderom… Ante, može pomoć?

 

DSC08964.jpg

 

No, hajdemo dalje. Prije nego ću se oprostiti od ovoga mjesta slikam padokaz koji ne kaže bogznašta… daje se zaključit da postoji nekakav pad. A dobro, barem majstor koji je prvi put na ovoj pruzi može znat da stavi ruku na kočnik umjesto na ručicu položaja gasa!:mrgreen: Inače, ovdje mnoge kuće uz prugu imaju zazidana dvorišta, moguće zbog zaštite od buke. Ne bih se ja ljutio imati na takvom mjestu svoj vlastiti brlog! :D

 

DSC08966.jpg

 

I evo još zavoj!

 

DSC08967.jpg

 

Nakon ovog zavoja vraćam se na glavnu cestu i tek nakon desetak minuta idem nazad na prugu. Brojem 3 na karti označen je ŽCP na kojem nastavljam putovanje!

 

DSC08968.jpg

 

Pođite dakle samnom prugom u smjeru Čepina (samo ponesite dobru obuću, teren je neugodan i vlažan, a mjestimično i pun trnovitih biljaka).

 

DSC08970.jpg

 

DSC08971.jpg

 

DSC08972.jpg

 

 

Dolazimo do još jednog ŽCP-a blizu kojega je nogometni teren, označen brojem 4!!!

 

DSC08973.jpg

 

 

Nogometne utakmice uz prugu, a možebitno i mjesto za jedan slavonski roštilj? :kul ovo je i dalje koridorska pruga, valjda bi naišao kakav zanimljiv vlak :roll:

 

 

 

DSC08974.jpg

(IMA JOŠ)

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Evo nekakva kućica pored sljedećeg ŽCP-a, imao sam čudan osjećaj da ima veze sa željeznicom.

 

DSC08978.jpg

 

Isti žcp

 

DSC08979.jpg

 

Pa, hajmo dalje! Sljedeći ŽCP nije baš u najboljem stanju, ove daske što služe da cestovno vozilo sigurno prijeđe preko pruge ne ulijevaju povjerenje. Andrijin križ izgleda brutalizirano, a i znak STOP je malo posvijetlio od zuba vremena.

 

DSC08982.jpg

 

No hajdemo dalje, neka se lokalna samouprava brine o tome kada pročita ovaj putopis

 

Situacija zanimljiva, s telegrafskog stupa ne visi žica, ona se vuče po podu!!

 

DSC08984.jpg

 

DSC08985.jpg

 

Jesu li pali sami od sebe, je li ih netko počupao, ili ZAPALIO? :mrgreen::kul

 

DSC08986.jpg

 

DSC08987.jpg

 

Sada se već lagano umaram, ne bojim se hodanja, ali imam osjećaj kao da ništa pametno još nisam napravio, usto je abnormalno vruće za 11. mjesec (ja zbilja ne volim vrućine), vodu sam popio a mandarine uredno pojeo putem.

 

Cviljenje tračnica i prolazak plavca za Strizivojnu uspio sam dokumentirati Foxovim fotoaparatom.

 

DSC08988.jpg

 

još malo

 

DSC08989.jpg

 

Par oznaka uz prugu dalje dolazim do ŽCP-a na karti označenog brojem 5!!! Tu se mičem od pruge, već mi je lagano dosta kamenja pod nogama. Ovaj pojedinac koji je palio polje starom gumom bio je još jedan od razloga zbog kojih sam se maknuo od pruge.

 

DSC08990.jpg

 

DSC08991.jpg

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Inače tu je već mjesto Čepin, a ja pretpostavljam da u subotu mora raditi nekakva trgovina. Dabome, nalazim je čim sam se maknuo s pruge, i kupujem par živežnih namirnica.

 

Nastavljajući cestom nailazim na znak koji kaže da je lijevo željeznički kolodvor. Makar je ipak samo stajalište…no hajdemo!

 

Napokon, pruga, a i ovdje ima znakova da je riječ o nekakvoj stanici!!! ŽCP u čepinu, zavoj prema Osijeku

 

DSC08993.jpg

 

Vjerojatno je riječ o nekakvom bivšem robnom skladištu, prodaja bezalkoholnih pića?? Nije isključeno da je ovdje postojao kakav kolosijek, makar smatram da je to malo vjerojatno.

 

DSC08994.jpg

 

Prva kuća vezana uz željeznicu, gledano u smjeru Đakova. Ovo je vjerojatno bila kuća vezana uz infrastrukturu, trenutno unutra živi čovjek s 2 psa.

 

DSC08995.jpg

 

Ovi su mahom nakrivljeni, a i promilizacija je davno iščezla zahvaljujući vanjskim utjecajima!

 

DSC08996.jpg

 

U pozadini možemo vidjeti i šupe u kojima je po svoj prilici stajala drezina za potrebe lokalnog prijevoza službenih osoba! Pa evo i malo detalja!

 

DSC08997.jpg

 

Postoji i briga za ovaj rabljeni materijal/sekundarnu sirovinu!

 

DSC08998.jpg

 

No evo izbliza drezinske ložionice…

 

DSC08999.jpg

 

S druge strane pruge nalazi se još jedna kućica, okućnica i okoliš su užasno derutni…ne mogu li lokalci nešto napraviti za to? Pobogu ovo je 5c koridor!

 

DSC09000.jpg

 

(JOŠ MALO :mrgreen:)

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

No evo i glavne zgrade…sve se čini da su nešto sređivali po pitanju vrata i prozora, ali za koga/što? Možda će forumaši s ove pruge (Miha) znati nešto više?

 

DSC09009.jpg

 

Stari natpis ČEPIN očito je osjetio razaranje od prije 20ak godina.

 

DSC09002.jpg

 

Novi natpis osjetio je razaranje od prije nekoliko godina.

 

DSC09001.jpg

 

Posvećeno zna se komu

 

DSC09003.jpg

 

Izvjesno je da su ovdje bila 3 kolosjeka, ili se možda varam? Možda i kakav industrijski? Do čepinske uljare?

 

DSC09004.jpg

 

Ex pretovarna površina/robni terminal!

 

DSC09005.jpg

 

Na zgradi nalazi se još jedan detalj o kojemu bi se vjerojatno mogao napisati cijeli putopis! Nestadoše ta vremena kada barjaci ponosno stajahu na ovoj kolodvorskoj zgradi ispračajući vatrene crne strojeve u pohodu Đakovu i Osijeku….

 

DSC09006.jpg

 

Od dvojih vrata na ovoj zgradi lijeva su zaključana, a desna ipak otključana (razvaljena?). Interijer je kada se okrene lijevo ovakav: (da sam slikao desnu stranu bilo bi to nemoralno prema onima slabijeg želudca)

 

DSC09007.jpg

 

Sa stražnje strane odavno zabarikadirani svi prozori…no živica se još uredno podšišava

 

DSC09008.jpg

 

Eto približavamo se kraju puta…odlučujem još pričekati IC 259 Budimpešta-Sarajevo. Slika nedostojna bilo čega (osim možda dokumentacije da je slikan baš u Čepinu)

 

DSC09012.jpg

 

Užasna je činjenica da nisam ponio vozni red sa sobom…nadao sam se (molio) za nekakav vlak za Osijek u dogledno vrijeme. Zovem našeg Mateya koji mi javlja da nema niti jednog skoro 2 sata… Ustajem i pješke krećem nazad kući.

 

Posljedice: iščašeno lijevo stopalo, porezotine na lijevoj ruci od trnovite flore, i neugodan osjećaj hodanja cestom nazad za Osijek.

Pozitivno: to ostavljam vama na komentar!

 

Pozdrav, Plameni!!!

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Lijepo, lijepo. Svaka čast našem palikući na trudu i rezultatu.

Zadao si mi malo muke da pronađem sve one brojke, ne znam zašto si ih stavljao u različitim (i ponegdje teško vidljivim) bojama, no to ne umanjuje vrijednost ovog putopisa.

A ovo ti ipak ne vjerujem:

 

Posljedice: iščašeno lijevo stopalo

Vjerojatno si mislio na uganuće. Iščašenje je nešto puno gore. Da si zaista iščašio stopalo, najprije bi urlao od bolova da bi se čulo sve do Semeljaca i Širokog Polja,, zatim bi po tebe došla Hitna i prevezla te u bolnicu, a na kraju bi završio u gipsu ili s longetom.

A s obzirom da si odšetao - ili odšepesao - natrag do Osijeka, očito nije bilo baš tako strašno. :mrgreen:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Ispričavam se zbog boja i brojki, ideja je bila napraviti preglednu kartu no očito ću na tome još morati poraditi :mrgreen: u svakom slučaju najlakše se orijentirati time što svi brojevi za redom idu od Osijeka do Čepina.

 

Uganuće onda, nisam najjači s tim terminima :kul nogu sam uganuo još negdje na pruzi kada sam zapeo za neku sajlu, šljunak poda mnom proklizao a ja se umalo strmop*zdio dolje :roll: povratak je bio malo bolan...

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Lepo si ovo odradio! Svaka čast Plamenko! :kul

PS: Ne bi ja iš'o peške od OS do Čepina,sve kerovi da me gone! :mrgreen: Dolazi u obzir samo verni hadžicikl...

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Link to comment
Share on other sites

Ispričavam se zbog boja i brojki, ideja je bila napraviti preglednu kartu no očito ću na tome još morati poraditi :mrgreen: u svakom slučaju najlakše se orijentirati time što svi brojevi za redom idu od Osijeka do Čepina.

Uganuće onda, nisam najjači s tim terminima nogu sam uganuo još negdje na pruzi kada sam zapeo za neku sajlu, šljunak poda mnom proklizao a ja se umalo strmop*zdio dolje povratak je bio malo bolan...

Ništa se ne moraš ispričavati, jer si nam podario lijep putopis. Neka si ti nama živ, zdrav i oran za nova šalabazanja uz prugu, a za ostalo, umjesto komentara, citiram tvoj potpis:

 

"U konačnici, zar je bitno?"
:kul

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Bravo, svaka ti čast na trudu, volji i na realizaciji ! Uvijek su interesatni ti detalji koje možeš vidjeti i doživjeti samo ako prohodaš neku prugu. Muskulfiber i žuljevi će proći, a tebi i nama će ostati sjećanje na ovu lijepu i interesatnu priču. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav i čestitke mome Plamenom sugrađaninu, odlično urađen posao !

Neki forumaši skoknu do Vladivostoka, neki da Kavkaza a moj Plamenii krenuo u avanturu do "dalekog i egzotičnog" Čepina i još ugane nogu.

Nisam siguran da je u Čepinu bilo tri kolosjeka, možda samo dva ali sam siguran da je između Čepina i Osijeka bilo stajalište Briješće (danas Livana) koje je kasnije ukinuto.

Industrijskih kolosjeka u Čepinu nikada nije bilo

Možda je čak na stajalištu Briješće postojala kakva kućica ili je bila samo tabla sa imenom nisam siguarna ali bi to trebalo istražiti.

Usput, zašto se nisi javio u društvu je uvijek lakše ?

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

hvala na komentarima!!! :D

 

Možda je čak na stajalištu Briješće postojala kakva kućica ili je bila samo tabla sa imenom nisam siguarna ali bi to trebalo istražiti.

 

To je bilo nešto što sam pokušao ustvrditi, slikao sam jednu kuću koja bi mogla imati veze s time, ali iskreno nigdje nisam vidio nikakve tragove da je bilo riječ o stajalištu. Bilo bi dobro kada bi netko tko zna gdje se nalazilo stajalište rekao njegovu točnu lokaciju...

 

Usput, zašto se nisi javio u društvu je uvijek lakše ?

:mrgreen::kul:roll:

eh, da sam na vrijeme znao da ću ići u Čepin i da ću dobiti fotoaparat možda bih se i javio, ovako sam po običaju izašao van i krenuo! Za sljedeći put znam kome se istog trenutka javljam! :D

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Dobro ste to izveli, gospodine! :shock:

Hvala!

 

Sto se vertikala i fotki tice, ona jedna (zadnji vagon) malo visi lijevo, ali nista strasno - u PS-u se to lijepo moze korigirati! :shock:

 

pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

hvala Toma!

 

Sto se vertikala i fotki tice, ona jedna (zadnji vagon) malo visi lijevo, ali nista strasno - u PS-u se to lijepo moze korigirati! :shock:

 

 

Baš zbog toga pitam, kako treba drugi put na terenu? ravnao sam se prvim stupom koji je također nakrivljen... ili je za ovakav primjer jedini dobar savjet naknadna obrada kao što kažeš?

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti na jako lijepom hodopisu, u kojem si nam jako lijepo dočarao Čepin i prugu između Osijeka i Čepina.

 

Nadam se da ćeš zglob brzo zaliječiti i potom nas razveseliti novom akcijom. :kul

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala Zeus!

 

 

Nadam se da ćeš zglob brzo zaliječiti i potom nas razveseliti novom akcijom. :kul

 

Zapravo je riječ o kostima stopala, ona prva poslije prstiju, kako se te koščice zovu treba pitati doktora na motoru :P Nisam točno siguran kako mi se to dogodilo. znam da sam zapeo za nekakvu odbačenu sajlu (vjerojatno onakvu kakvom je lik vukao zapaljenu gumu po polju), i da sam proklizao s nasipa na jednom dijelu gdje je pruga nešto viša od poljskog puta. (mislim da je to čak ovo mjesto).

DSC08983.jpg

lijevom nogom sam se dočekao na nešto tvrdo. u početku nije bilo problema, ali 10 km hoda nazad nije bilo najugodnije.

ono što je bitno jest to da sada više nema problema i da bi skoro moglo biti još akcije!

 

:--)

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Baš zbog toga pitam, kako treba drugi put na terenu? ravnao sam se prvim stupom koji je također nakrivljen... ili je za ovakav primjer jedini dobar savjet naknadna obrada kao što kažeš?

 

Pa, probaj namjestiti horizont da bude ravan - ako su vertikale u prirodi po kojima bi se inace moglo ravnati - krive... :kul

Ako je sve neravno (sto nije rijedak slucaj) - onda su ravnine prepustene tvojoj imaginaciji... I naravno, naknadna obrada je uvijek opcija.

 

pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Iako sa se nabrijao jako za subotnju akciju nepredviđene okolosti su me spriječile :--) Zanimljivo kako od običnog komada pruge uspiješ napraviti nešto zanimljivo.Do sljedećeg puta :kul

Link to comment
Share on other sites

Zapravo je riječ o kostima stopala, ona prva poslije prstiju, kako se te koščice zovu treba pitati doktora na motoru... lijevom nogom sam se dočekao na nešto tvrdo. u početku nije bilo problema, ali 10 km hoda nazad nije bilo najugodnije

Hehe, na vlas istu nezgodu imao sam i ja sredinom osamdesetih, samo iz drugog razloga.

Bio sam kao novinarsko piskaralo s kolegom u ''inspekciji'' odmarališta Starigrad-Paklenica. Nakon što smo zbrzali zadaću pošli smo bućnuti se u vodu. Skočio sam s mulića na noge i dotaknuo dno. Iako je posvuda pijesak, ja sam tresnuo stopalom na valjda jedini kamen u krugu od 50 m. Ispočetka je malo boljelo, no kasnije me toliko uhvatilo da nisam mogao hodati. Na kraju mi je od bolova pozlilo i legao sam na beton dok omaglica ne prođe. A kolega se nadvio nad mene i rekao: - Kaj tu sad glumiš? I zakaj si tak zeleni? :wink:

Sve je prošlo za nekoliko dana.

Sorry za djelomični O.T.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Odličan šalabajzopis! Malo blatnjav, al' došlo je takvo doba...

Baš sam zadovoljan.

 

Baš zbog toga pitam, kako treba drugi put na terenu? ravnao sam se prvim stupom koji je također nakrivljen... ili je za ovakav primjer jedini dobar savjet naknadna obrada kao što kažeš?

Moj je savjet: najprije (u)slikati, jer ako nosiš sobom plajbu i livel, ode voz... Poslije lijepo na miru kod kuće okreneš, nategneš, poravnaš i ispraviš!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Nema off topica, nema dobrog putopisa :kul

 

Bio je u mojoj školi svojedobno nadobudni nastavnik matematike koji je mračio na izraz na izraze koji su bili "tuđi". O tom nastavniku postojala je priča da je zbog VASERVAGE skoro dobio batina i potjerao radnike. Navodno je pri zidanju nekakve pušnice u njegovom dvorištu viknuo jednom majstoru da mu donese LIBELU da vidi jel to ravno. Nakon što ga je majstor gledao u čuđenju, ovaj nastavnik sam je otišao po dotični uređaj. Nakon što je majstor rekao "pa VASERVAGA, šta me j....!", ovaj ga je skoro puknuo tom LIBELOM po glavi" :D (ali ovo vam nisam ja ispričao :cry:)

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...