Jump to content
zeljeznice.net

Fox

Članovi
  • Content Count

    1,153
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Fox

  • Birthday 05/08/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Osijek
  1. Fox

    Fox

  2. Treba se malo raspitati a ne odmah ovako lupetati.Automobili koji su došli su 100% financirani EU i grad ne koštaju jednu kunu.U GPP će se uskoro uložiti svota o kojoj smo mogli samo sanjati do prije nekoliko godina.I od toga je velika većina bezovratno.Činjenica je da se sada krpa kako se zna i umije jer nema logike ulagati i kopovati nešto što će uskoro biti zamjenjeno novim.
  3. Odličan putopis.VIdi se kako se to uređene željeznice Još samo da je vrijeme bilo lijepše, ali kiša daje neku čar ovakvim putopisima.
  4. Iz prve ruke su informacije da je sve odobreno ali je zapelo na papirologiji sa strane našeg Ministrastva,Klasična naša priča.Ista stvar je sa novim busevima sve je već trebalo biti gotovo prije par mjeseci ali je sve na hrpi još u Zagrebu.Neozbiljnost i amaterizam.Bit će sve kako je rečeno samo se razvuklo.
  5. Ne rezumijem šta je sporno GPP ima kamione.
  6. Bilo je odlično Društvo je bilo fenomenalno, vidio sam neka stara lica i upoznao neka nova.Dobro proveden dan i ponovilo se uskoro. Uskoro i ja stavim koju sliku.
  7. Večernji list danas kaže da će biti problema sa novim terminalom “Trenutačno stanje novog terminala izaziva duboku zabrinutost, i to prije svega zbog održavanja kvalitete postojećeg reda letenja Croatije Airlinesa, s pripadajućim operativnim troškovima”, navedeno je u preliminarnom izvještaju hrvatske nacionalne aviokompanije za 2016. godinu koje je izrađeno u veljači ove godine.U izvještaju se još navodi da su potkraj 2016. provedena prva testiranja prometnih procesa na CA: Uskoro službena izjava Svrha tih testiranja je ispitivanje upravljanja operacijama zrakoplova te usklađivanje s regulatornim sigurnosnim standardima i standardima operativne učinkovitosti dogovorenih između Croatije Airlinesa i MZLZ-a. Ta su testiranja očito pokazala da novi terminal Zračne luke Franjo Tuđman, čije se otvaranje planira za 20-ak dana, ima dosta problema s kojima bi se avioprijevoznici i putnici mogli suočiti. U CA su na pitanje da nam pojasne svoju zabrinutost zbog novog terminala, poručili da su testiranja u tijeku i da će o tome uskoro dati službenu izjavu. No od dobro upućenih u tijek testiranja novog terminala, vrijednog više do 300 milijuna eura, mogu se čuti vrlo pesimistične prognoze kako će sve to funkcionirati kad se terminal otvori. Tako navode da novi terminal ima 13 stajanki za zrakoplove, dok ih stari ima 22. Nadalje, novi terminal ima 14 izlaza, a stari 18. Na novome su samo tri izlaza za ukrcaj u autobuse pa zatim u avione, a na Plesu u isto vrijeme ima pet letova sa zrakoplovima tipa dash koji ne pristaju na aviomostove nego se putnici do njih moraju prevoziti autobusima. Usto, ističu naši sugovornici, parkirne pozicije za avione na novom terminalu su dosta uske, tako da će servisna vozila morati čekati red da dođu do zrakoplova. Pri tome, kad na Pleso sleti širokotrupni avion, on će zauzimati dvije parkirne pozicije. Naši sugovornici upozoravaju i na usko grlo u zgradi terminala pri prolasku transfernih putnika jer oni moraju prijeći preko uskih stuba i zatim proći sigurnosnu kontrolu koja je opremljena samo jednim uređajem za detektiranje metala. – Novi terminal prostire se na 66.000 četvornih metara, a ima toliko uskih grla. Ljeti, kad je najveći promet, stari terminal pucao je po šavovima, a na novom terminalu bit će još gore – tvrde naši dobro upućeni sugovornici i dodaju da će to za posljedicu imati velika kašnjenja. Premalo vremena za transfer Oni smatraju da se do otvaranja terminala ti problemi ne mogu riješiti jer bi za to trebale velike intervencije. Koliko će putnici, pogotovo transferni, imati kompliciran put do zrakoplova na novom terminalu, naši sugovornici opisuju na primjeru putnika iz Sarajeva koji će imati u Zagrebu 30 minuta da stigne na vezani let u Amsterdam. Zrakoplov iz Sarajeva sletjet će na staru stajanku, koja će se i dalje koristiti zbog malo mjesta ispred novog terminala. Putnik će potrošiti tri minute na izlazak iz aviona i još 10 do 15 da autobusom dođe do novog terminala, što znači da će mu ostati samo 12 minuta da prođe sigurnosnu kontrolu, kontrolu putovnica i da nađe izlaz za let u Amsterdam. http://www.vecernji.hr/hrvatska/zracna-luka-franjo-tudman-premala-1154286
  8. Gdje su nestale slike iz skoro cijelog putopisa?
  9. Da zaboravio sam na remizu ona je planirana kao zadnja etapa.Zastoja ne bih trebalo biti bez obzira na vlast jer po novom ministar više ne potpisuje isplatu nego neka agencija za EU projekte. Meni to isto sve zvuči predobro i vjerovati ću kada vidim svojim očima.Za sada ide sve svojim tokom pa sam za sada umjereni optimist
  10. Malo novosti iz osječke tramvajske infrastrukture.U prvom mjesecu ide potpisivanje ugovora od otprilike 15 miliona Eura za rekonstrukciju tramvajske naponske mreže i obnovu pruga te priprema za niskopodne tramvaje. Novac se u potpunosti povlači iz Europskih fondova,Ukupan projekt je težak oko 100 miliona Eura i uključuje povezivanje tramvajske pruge u Divaltovoj i na Zelenom polju,obnovu pruga,informatizaciju te nabavku novih niskopodnih tramvaja a kasnije i novih autobusa.Projekt je podjeljen po fazama i za sada je odobrena prva faza tj .prvi novci.
  11. Ovakvim načinom komunikacije nećeš nikome nedostajati.Uživaj ti meni i smiri si živce
  12. Kakvo paušalno lupetanje.Ljudi lupetaju svašta.Ricardo nije med i mlijeko to je sigurno ali nije ni Pevec niti će ikada biti.O plaćama i o nedostaku vožača postoje mnogi razlozi ali ovo je ipak željeznički forum. Nemam ni živaca ni volje ovo objašanjavati na ovom forumu jer tome ovdje jednostavno nije mjesto.
  13. Ako ne shvaćaš sarkazam to je tvoj problem.Problem HŽ što nema ni 5% kapitalizna u njemu, da ima ne bih bio u ovakvom stanju u kojem je.A opet ne može ga biti ni previše inače bih sve šine mogli poslati u staro željezo.Čovječe ne živimo u Rusiji udaljenost Osijek Zagreb je manja od 300km na tim udaljenostima u normalnim državama postoji takni vozni red.Ne vidim ni jedan razlog da dizeli voze samo oko Zagreba.Osim komocije Končara da ne moraju plaćati dnevnice serviserima.Toliko vjeruju u vlak koji su proizveli.
  14. Kakvo luptenje, kakve veze ima kapitalizam sa državnom željezničkom kompanijom?Ako ne vidiš problem da ni jedan novi vlak ne vozi dalje od Zagreba (bio to Osijek ili Split) onda ne znam šta je to drugo nego zapostavljanje.
×
×
  • Create New...