Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Fox

Članovi
  • Content Count

    1153
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Fox

  • Birthday 08.05.1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Osijek
  1. Fox

    Fox

  2. Večernji list danas kaže da će biti problema sa novim terminalom “Trenutačno stanje novog terminala izaziva duboku zabrinutost, i to prije svega zbog održavanja kvalitete postojećeg reda letenja Croatije Airlinesa, s pripadajućim operativnim troškovima”, navedeno je u preliminarnom izvještaju hrvatske nacionalne aviokompanije za 2016. godinu koje je izrađeno u veljači ove godine.U izvještaju se još navodi da su potkraj 2016. provedena prva testiranja prometnih procesa na CA: Uskoro službena izjava Svrha tih testiranja je ispitivanje upravljanja operacijama zrakoplova te usklađivanje s regulatornim sigurnosnim standardima i standardima operativne učinkovitosti dogovorenih između Croatije Airlinesa i MZLZ-a. Ta su testiranja očito pokazala da novi terminal Zračne luke Franjo Tuđman, čije se otvaranje planira za 20-ak dana, ima dosta problema s kojima bi se avioprijevoznici i putnici mogli suočiti. U CA su na pitanje da nam pojasne svoju zabrinutost zbog novog terminala, poručili da su testiranja u tijeku i da će o tome uskoro dati službenu izjavu. No od dobro upućenih u tijek testiranja novog terminala, vrijednog više do 300 milijuna eura, mogu se čuti vrlo pesimistične prognoze kako će sve to funkcionirati kad se terminal otvori. Tako navode da novi terminal ima 13 stajanki za zrakoplove, dok ih stari ima 22. Nadalje, novi terminal ima 14 izlaza, a stari 18. Na novome su samo tri izlaza za ukrcaj u autobuse pa zatim u avione, a na Plesu u isto vrijeme ima pet letova sa zrakoplovima tipa dash koji ne pristaju na aviomostove nego se putnici do njih moraju prevoziti autobusima. Usto, ističu naši sugovornici, parkirne pozicije za avione na novom terminalu su dosta uske, tako da će servisna vozila morati čekati red da dođu do zrakoplova. Pri tome, kad na Pleso sleti širokotrupni avion, on će zauzimati dvije parkirne pozicije. Naši sugovornici upozoravaju i na usko grlo u zgradi terminala pri prolasku transfernih putnika jer oni moraju prijeći preko uskih stuba i zatim proći sigurnosnu kontrolu koja je opremljena samo jednim uređajem za detektiranje metala. – Novi terminal prostire se na 66.000 četvornih metara, a ima toliko uskih grla. Ljeti, kad je najveći promet, stari terminal pucao je po šavovima, a na novom terminalu bit će još gore – tvrde naši dobro upućeni sugovornici i dodaju da će to za posljedicu imati velika kašnjenja. Premalo vremena za transfer Oni smatraju da se do otvaranja terminala ti problemi ne mogu riješiti jer bi za to trebale velike intervencije. Koliko će putnici, pogotovo transferni, imati kompliciran put do zrakoplova na novom terminalu, naši sugovornici opisuju na primjeru putnika iz Sarajeva koji će imati u Zagrebu 30 minuta da stigne na vezani let u Amsterdam. Zrakoplov iz Sarajeva sletjet će na staru stajanku, koja će se i dalje koristiti zbog malo mjesta ispred novog terminala. Putnik će potrošiti tri minute na izlazak iz aviona i još 10 do 15 da autobusom dođe do novog terminala, što znači da će mu ostati samo 12 minuta da prođe sigurnosnu kontrolu, kontrolu putovnica i da nađe izlaz za let u Amsterdam. http://www.vecernji.hr/hrvatska/zracna-luka-franjo-tudman-premala-1154286
  3. Ovakvim načinom komunikacije nećeš nikome nedostajati.Uživaj ti meni i smiri si živce
  4. Kakvo paušalno lupetanje.Ljudi lupetaju svašta.Ricardo nije med i mlijeko to je sigurno ali nije ni Pevec niti će ikada biti.O plaćama i o nedostaku vožača postoje mnogi razlozi ali ovo je ipak željeznički forum. Nemam ni živaca ni volje ovo objašanjavati na ovom forumu jer tome ovdje jednostavno nije mjesto.
  5. Ako ne shvaćaš sarkazam to je tvoj problem.Problem HŽ što nema ni 5% kapitalizna u njemu, da ima ne bih bio u ovakvom stanju u kojem je.A opet ne može ga biti ni previše inače bih sve šine mogli poslati u staro željezo.Čovječe ne živimo u Rusiji udaljenost Osijek Zagreb je manja od 300km na tim udaljenostima u normalnim državama postoji takni vozni red.Ne vidim ni jedan razlog da dizeli voze samo oko Zagreba.Osim komocije Končara da ne moraju plaćati dnevnice serviserima.Toliko vjeruju u vlak koji su proizveli.
  6. Kakvo luptenje, kakve veze ima kapitalizam sa državnom željezničkom kompanijom?Ako ne vidiš problem da ni jedan novi vlak ne vozi dalje od Zagreba (bio to Osijek ili Split) onda ne znam šta je to drugo nego zapostavljanje.
  7. Kako živim blizu Mađarske često se koristim njihovim autocestama i mogu reći ih prve ruke da sve radi besprijekorno.Prije ulaza na autocestu na bilo kojoj pumpi kupiš vinjetu koja je 10 Eura i traje 5 dana za osobne aute. To je nekoliko puta jeftinije od naših autocesta, a ceste su čini mi se bolje nego naše.Naše autoceste su jednostavno preskupe. A nažalost ljudi koje sjede u kućicama njih je vrijeme pregazilo, ionako su autoceste služile samo za podobne jer se bez iskaznice ZNA se nitko nije mogao ni približiti tim kućicama.
  8. Izletio novi TGV na testiranju kod Strasbourga.Za sada potvrđeno 5 mrtvih. Evo i jedne slike sa interneta
  9. Na sreću ili na nesreću meni je posao vezan za ove nesretne izbjeglice pa ne moram nigde ići nego mogu posvjedočiti iz prve ruke.Do sada je kroz Hrvatsku prošlo oko 290 000 ljudi a ti pričaš o bačenom dvopeku i smeću.Nadam se da znaš koliko to apsurdno zvuči.Odi na neki nogometni derbi ili u kino pa ćeš vidjeti koliko smeća ostaje poslje ljudi.A netko tko prevali toliki put u nepoznato ima pravo biti nervozan barem bih ja bio na njihovom mjestu.O tome da među tim ljudima ima svačega to je činjenica.Puno njih su izbjeglice ali puno više su ekonomski imgiranti.Također je činjenica da dosta tih ljudi se nikada neće uklopiti jer su odrasli u nečemu toliko drugačijem od našega da jedni drugima smo totalno neshvatljivi.Ali kako zamjeriti nekom Afganistancu da traži bolji život za sebe kada njegova država postoji samo na papru.Dok zapadne zemlje vode ratove i crtanju granice negdje daleko to nas se nije ticalo ni malo,ali eto sada se to sve vraća kao bumerang.Kada nosite demokraciju zajedno sa bombama koje padaju po glavama.A ono da će Europa biti ugrođena od par sto tisuća imigranata to je jedostavno smješeno.Milioni već žive ovdje i ne vidim da su Njemci ili Francuzi počeli prelaziti na Islam. Živ ti meni bio. I da slažem sa apsolutno sa Antom u svakoj riječi i zarezu.
  10. Svi oni koji se se dive Orbanu neka se provozaju do Mađarske granice.Ja sam bio prije 2 dana i ostao sam šokiran.Baranjsko Petrovo selo 9 sati ujtro. Granica je u ogradi i bodljikavoj žici.Na cesti su ogromna željezna vrata.Na graničnom prijelazu je nekoliko mađarskih vojnih kamiona i terenaca,Podignuti su vojni šatori i sve je puno policiskih auta i kombija. Moj auto je bio jedini na granici.Kako sam ja Mađarskih korjena moram reći da sam se toga dana stidio u šta se Mađraska pretvorila.Tako nije bilo ni za vrijeme željezne zavjese.Meni se čini da se Mađari samo brane od kompleksa inferiornosti i ničega više.Dio života sam proveo u Mađarskoj i nikada nisam imao osobito mišljenje o njima ali nakon ovoga još više su mi pali u očima. Da ne bude samo Off topic nekoliko sati kasnije bio sam u Vinkovcima i prijevoz funkcionira savršeno.Jedna garnitura čeka u Vinkovcima i kada se vlak napuni u Tovarniku prazna garnitura kreće iz Vinkovaca.Tako ide neprestano i za sada ide bez nekih problema. I kako nam je prometnik u Vinkovcima rekao dok je vlak prolazio."Ne poželi ovo nikome" sve ostalo su lupetanja i naklapanja.Živi bili.
  11. Pothitno se trebaš obrzovati i proširiti vidike.Da si vidio i pričao sa tih ljudima bilo bih te sram na ovo što si sada nadrobio.350 Km od si od granice Sirijca si vidio sam na TV i servira ti se ksnefobna slika koju si ti prihvatio. Svatko ima pravo na svoje mišljenje ali kada nešto doživi sam.Evo doći kod mene ugositi ću te najbolje kako mogu odi sa mnom na teren pa mi nakon toga reci tko je u pravi ja ili ti. A sada bih mogli o vlakovima a ne o ovome preteško je.
  12. Jučer sam stjecajem okolnosti prolazio tamo.Radi se o ogromnom propustu firme koja je izvodila radove i ništa više.Takav stroj se ne kreće neko puzi po cesti i nije ga ni lako ni brzo maknuti sa pruge.Meni je neshvatiljivo da nisu znali kada nailazi vlak i da nisu stavili nekoga 500 metara niže da javi kada vlak nailazi.Kao i puno puta do sada kod nas je u pitanju totalna neorganizacija i nemar koji je nažalost u ovom slučaju plaćen sa 2 života.Katastrofa
  13. Ovo sam uhvatio neki dan ali nisam siguran da li je to frame od novih vlakova
  14. Kako sam već tjedan dana u Zagrebu u posjeti sestri i svakodnevno prolazim pored glavne pošte ostao sam fasciniran sa količinom prometa koji se odvija tamo.U prosjeku svake minute dolazi neki kamion ili kombi.Vidim da se tamo radi punom parom još da se i vagoni koriste..uh ali to ipak spada u neka prošla vremena nažalost.
×
×
  • Create New...