Jump to content

Carpe diem: Hrvatski Leskovac, 28. listopada 2010.


Stanley

Recommended Posts

... Na visokoj razini dosad definiranih & postignutih standarda.

Upravo sam i ja htio takvo nešto napisati. Neki su standardi kolodvoropisa očito uspostavljeni. Kolega je otišao i jednu stepenicu više...Ili je to radio sa velikom ljubavlju ili je imao puno vremena, pa je to sve vrlo detaljno napravio, uz to jako dopadljivo i lijepo. Hvala!

pozdrav...

Posavina exspres

Link to comment
Share on other sites

Na visokoj razini dosad definiranih & postignutih standarda.

Da sad ne imenujemo tko je zapravo postavio te standarde i postavio letvicu tako visoko :shock::)

Link to comment
Share on other sites

Na visokoj razini dosad definiranih & postignutih standarda.

Da sad ne imenujemo tko je zapravo postavio te standarde i postavio letvicu tako visoko :shock::)

Fishing for...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Eh, da, mala primjedba - putnički prostori? Malo mi je nejasan onaj koš za smeće desno od ulaznih vrata...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Danas ponovo poseban vlak za Karlovac (Zg GK)

Zanimljivo.

Još uvijek ne kontam kakva je to kombinacija WL + Rs-z (vlak koji sam snimio jučer). :shock:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Danas ponovo poseban vlak za Karlovac (Zg GK)

Zanimljivo.

Još uvijek ne kontam kakva je to kombinacija WL + Rs-z (vlak koji sam snimio jučer). :wink:

Možda imaju nedostatak onih plavih vagona kakve viđam po Istri? Ili su potpisali novi kolektivni ugovor pa se sad voze u boljim uvjetima?

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Ostao sam dužan neke odgovore, pa idemo redom:

Toma - No comment. :wink:

Pfaff - Knjiga je bila nova novcata i predamnom odčep… izvađena iz fundusa. A što je nejasno s košem za smeće ne kontam. Ako si mislio na koš koji se nalazi desno od ulaza u Prometni ured i lijevo od ulaza u čekaonicu, po mojem očevidu služi svrsi. Pače i poglavito, osobno sam ga dopunio s par ugašenih čikova.

Ćiro_bos - I jedno i drugo (sklonost prema željeznici i slobodno vrijeme).

I hvala svima na pozitivnim komentarima, što potvrđuje da sam dobro iskoristio jučerašnji lijepi dan.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Uvijek su mi u oči upadale te skretničarske,očito i tada najudobnije kučerine. Valjda su najveće na cijeloj pruzi do Rijeke.I puno kolosijeka za jedno malo mjesto. Dobra reportaža!

Link to comment
Share on other sites

A što je nejasno s košem za smeće ne kontam...

Ja sam samo htio naglasiti iscrpnost obrade putničkih prostora! Sve 5

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

I puno kolosijeka za jedno malo mjesto.
Negdje mi duboko u sjećanju zvoni da je u Hrv. Leskovcu nekad bila i neka radionica koja je imala neke veze sa željeznicom.

Jesam li u pravu?

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

...Ovaj kolodvor je najveće značenje imao u vrijeme kada je pruga Zagreb - Rijeka bila cijelom dužinom elektrificirana sustavom 3 kV, jer se u njemu obavljala izmjena vuče teretnih vlakova. Od Zagreba do Hrvatskog Leskovca i obratno teretnjake su vukle parne i dizel lokomotive, a dalje prema Karlovcu elektrolokomotive serije JŽ 362 (HŽ 1061).

Jednog ćeš dana, nadam se, posjetiti i (Srpske) Moravice, pa će ti gornji, nešto izmijenjeni tekst dobro poslužiti. Ako dobro brojim, trebat će izmijeniti samo nekoliko riječi:

Ovaj kolodvor je najveće značenje imao u vrijeme kada je pruga Zagreb - Rijeka bila jednim dijelom elektrificirana sustavom 3 kV, jer se u njemu obavljala izmjena vuče (teretnih) vlakova. Od Rijeke do Moravica i obratno (teretnjake) su vukle 3kV JŽ 362 (HŽ 1061) i dizel lokomotive, a dalje prema Zagrebu elektrolokomotive serije JŽ 441 (HŽ 1141)

Inaće, svaka čast, baš me Mato pitao kako provodiš slobodno vrijeme od kada si u mirovini, rekao sam mu da ti nije dosadno, da imaš svoju zanimaciju :wink:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

baš me Mato pitao kako provodiš slobodno vrijeme od kada si u mirovini, rekao sam mu da ti nije dosadno, da imaš svoju zanimaciju :wink:

Nađe se i drugih zanimacija, inače bih češće bio na pruzi. :oops:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Danas ponovo poseban vlak za Karlovac (Zg GK)

Zanimljivo.

Još uvijek ne kontam kakva je to kombinacija WL + Rs-z (vlak koji sam snimio jučer). :roll:

Iz Resnika vagoni prometuju po trasi 66581 do glavnog kolodvora a dalje kao vlak 12500 do Karlovca. Natrag prometuje kao vlak 12051 do Glavnog i u Resnik dalje kao vlak 66580. Od Zagreba do Karlovca i natrag vagoni voze max. 120 km/h. Ispituju se i zaustavni putevi. Valjda nisu imali koji slobodan putnički vagon pa su uzeli spavaći.

Link to comment
Share on other sites

Danas ponovo poseban vlak za Karlovac (Zg GK)

Zanimljivo.

Još uvijek ne kontam kakva je to kombinacija WL + Rs-z (vlak koji sam snimio jučer). :roll:

Iz Resnika vagoni prometuju po trasi 66581 do glavnog kolodvora a dalje kao vlak 12500 do Karlovca. Natrag prometuje kao vlak 12051 do Glavnog i u Resnik dalje kao vlak 66580. Od Zagreba do Karlovca i natrag vagoni voze max. 120 km/h. Ispituju se i zaustavni putevi. Valjda nisu imali koji slobodan putnički vagon pa su uzeli spavaći.

Tokom testiranja dotičnih teretnjaka korišten je spavači 007-7 iz razloga jer ide do 160km/h i bili su sa njim do Slavonskog broda i nazad a sigurno su sad iskoristili 009 koji je taj dan išao na probu pa imaš 2 problema rješana sa jednom probom .

Link to comment
Share on other sites

Iz Resnika vagoni prometuju po trasi 66581 do glavnog kolodvora a dalje kao vlak 12500 do Karlovca. Natrag prometuje kao vlak 12051 do Glavnog i u Resnik dalje kao vlak 66580. Od Zagreba do Karlovca i natrag vagoni voze max. 120 km/h. Ispituju se i zaustavni putevi. Valjda nisu imali koji slobodan putnički vagon pa su uzeli spavaći.

Tokom testiranja dotičnih teretnjaka korišten je spavači 007-7 iz razloga jer ide do 160km/h i bili su sa njim do Slavonskog broda i nazad a sigurno su sad iskoristili 009 koji je taj dan išao na probu pa imaš 2 problema rješana sa jednom probom .

Okay, sada je jasnije. Thanks!

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Bravo sused!

Jedino mi žal kaj ija nisam bil s tobom. Možda bi i ušli u EVP, ako je još na našim generalnim ključevima. Bio sam puno puta u toj zgradi dok je unutra još radio ispravljač.

Link to comment
Share on other sites

Bravo sused! Jedino mi žal kaj ija nisam bil s tobom. Možda bi i ušli u EVP, ako je još na našim generalnim ključevima. Bio sam puno puta u toj zgradi dok je unutra još radio ispravljač.

Nema frke, bumo već nekaj smislili i to uskoro. :roll:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...