Simplon Express Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Budući da su građevinski radovi pri kraju,želim prikazati kako to sada izgleda..Uskoro kreće i postavljanje signalizacije,a planiran je i ETCS...Naime,ovo će biti probni poligon za tu,nama nepoznatu tehnologiju.Dosadašnji radovi su protekli gotovo savršeno.Sve u roku,kvaliteta na europskoj razini...Mislim,da ovakvog remonta u Hrvatskoj još nije bilo..Ajd da i mi na krajnjem istoku imamo nešto najbolje... Za početak,polazak iz prijestolnice željezničara Desno se odvaja neelektrificirana pruga za Brčko... krivina udesno prijelaz ceste,koja vodi prema selu Cerić pa dugačka ravnica..kao stvorena za 250 na sat ... Nekadašnji kolodvor Mirkovci..danas novoizgrađeni peron stajališta Mirkovci... Quote
Simplon Express Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 nakon dugačkog ravnog dijela pruge,ulaz u kolodvor Jankovci peroni su premješteni zapadnije... Kolodvor Jankovci Quote
Simplon Express Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 Signalna oznaka približavanja stajalištu Sremske Laze stajalište Sremske Laze jedna od tri krivine na cijeloj pruzi a iza krivine,stajalište Slakovci stajalište Orolik nastavlja se... Quote
Simplon Express Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 kablovi više neće biti ukopani u zemlju,nego idu uz prugu...na ovom mjestu prelaze s jedne na drugu stranu kolosijeka... nakon vožnje kroz gustu šumetinu,dolazi se do kolodvora Đeletovci peroni su i ovdje pomjereni zapadno.. kolodvor Đeletovci Quote
Simplon Express Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 stajalište Vinkovački Banovci...vozimo se po zadnjem neremontiranom kolosijeku na cijeloj dionici...no,i tu su radovi počeli... stajalište Šidski Banovci nekadašnji kolodvor Ilača,danas stajalište,pomjereno je zapadno.. stajalište je bilo ovdje nastavlja se... Quote
Karavela Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Vidim u Đeletovcima neke stupove KM uz postojeće portale. Opet dodatno bacanje novca ili ajmo trpati kad drugi plaćaju. Pa već u Moravicama su natrpali stanicu sa stotinjak dodatnih stupova. Neće propasti "Dalekovod" dok je HŽ-a. Čak je i pisac knjige o KM g. Muždalo bio u kontroli talijana kako oni rade KM koju su tako i tako projektirali prije 40 godina. Ipak, bitno je da se konačno nešto radi. Istovremeno se rade dionice Vinkovci-Tovarnik i Pazova-Batajnica i to se financira iz iste kase. Quote Samo osmi položaj!!!
VICTOR Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Simplon, hvala, zaista impresivno Samo, jako mi je neobično ovo s dislociranjem perona, kako to da su ih maknuli iz kolodvora? Hoće li rušiti i te zgrade ili one ostaju samo za manevre i teret? Pretpostavljam da su osigurali infrastrukturu za stajališta (prilazne ceste, sanitarni čvor, prateće zgrade...) Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
ivog Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Kolko će se moć ić u skretanje po ovim skretnicama? Kolka će bit brzina kroz kolodvore? Quote
Jura Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Pruga odlično izgleda i nadam se da će vrijeme pokazati i kvalitetu remonta. Imam dojam da bi se ovdje moglo voziti više od famoznih 160 km/h, zasigurno 200 km/h, a ipak je za nas to nedostižan san. Quote
pikoc89 Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Čemu portali u Mirkovcima? Što nisu samo mogli staviti stupove? Quote Down around the corner, half a mile from here
Barney Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Odlicne fotke. Sad samo preostaje da se vidi kako ce to sve skupa raditi u praksi... Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara.
dnovakovic Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Čemu portali u Mirkovcima? Što nisu samo mogli staviti stupove? Mirkovci su prije bili kolodvor sa više kolosjeka, sada su stajalište a portali su vjerovatno ostali od ranije.... Quote Pozdrav iz Osijeka !
Fox Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Pruga odlično izgleda i nadam se da će vrijeme pokazati i kvalitetu remonta. Imam dojam da bi se ovdje moglo voziti više od famoznih 160 km/h, zasigurno 200 km/h, a ipak je za nas to nedostižan san. Za nas je 160 km/h san kada imamo djelove mreže gdje se vozi 20km/h ili 30km/h prvo bih trebali takve stvari srediti a onda glavne pruge sve na 160 km/h.Više od toga nam ne treba može li netko zamisliti da od moga grada (Osijeka) do Zagreba vlak vozi 2 sata.Uh pa kome bi trebalo išta više od toga Quote
Simplon Express Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 Predsignal kolodvora Tovarnik Ulaz u Tovarnik Tovarnik Izlazne skretnice... Remont se nastavlja do državne granice...Na samoj granici je sekcionar... Quote
Simplon Express Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 E sad nekoliko slika kolodvora Šid za Errasera,pa krećem nazad prema Vinkovcima...Da vas ne zavara,ima i nekoliko starijih pikčersa,al se situacija nije ništa promjenila... Rampa na ulazu iz pravca Vinkovaca... Vožnja po drugom kolosijeku u pravcu Beograda...Na ovom kolosijeku stoje HŽ i ŽS lokomotive,koje čekaju brze vlakove i agencije... Ljetni pogled sa drugog kolosijeka u pravcu Beograda još jedan... Ljetni pogled u pravcu Vinkovaca Aktualni pogled u pravcu Vinkovaca Quote
ErrAseR Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 to te ja pitam... imaš za nagradu putovanje vlakom 45770 za zagreb... al kad budeš ovo čitao ili će ti oči ispast ili ćeš nakon spavanja čitat... međutim, kasnije ćemo dogovoriti izmjenu naslova u Najbolje slavonske pruge, jer ćeš nadam se proširiti slike na ostale pruge: Vci - Osijek, Vc-Šamac, Vukovar, Županju i Brčko... a i vrapčana nas zanima... a i "bjeli samostan" ti je usput... Quote
Brunoh Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Pruga odlično izgleda i nadam se da će vrijeme pokazati i kvalitetu remonta. Imam dojam da bi se ovdje moglo voziti više od famoznih 160 km/h, zasigurno 200 km/h, a ipak je za nas to nedostižan san. Možda i nije, ako uvedu ICE vlak Berlin - Beograd Quote
josip Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 woow odlično si ovo napravio, stvarno izgleda impresivno, eh kamo li sreće da sve pruge ovako izgledaju Quote Flickr account
Simplon Express Posted November 18, 2009 Author Posted November 18, 2009 to te ja pitam... imaš za nagradu putovanje vlakom 45770 za zagreb... al kad budeš ovo čitao ili će ti oči ispast ili ćeš nakon spavanja čitat... međutim, kasnije ćemo dogovoriti izmjenu naslova u Najbolje slavonske pruge, jer ćeš nadam se proširiti slike na ostale pruge: Vci - Osijek, Vc-Šamac, Vukovar, Županju i Brčko... a i vrapčana nas zanima... a i "bjeli samostan" ti je usput... Hi,Hi Pošto sam peglao 45770 samo do Santa Barbare,za nagradu ću ti pojasniti Šidsku situaciju... Probaj uvatit 410expa za ove dizelirane pruge dok sam ja na elektri...On je u dizel turnusu,a uz to obožava i slikati...On mene zasad možeš dobiti jedino Šamac,a i to je dosta teško jer ona dva brza s elektrom vozimo po mraku... Dakle,na posao..(ove slike iz Šida su već bile na forumu,da ne bude zabune)... Kolodvor ima 10 kolosijeka... 1 - utovar,istovar vagona 2 - smještaj lokomotiva 3 i 4 - na njima obitavaju uglavnom putnički,brzi i agencijski vlakovi 5,6,7,8,9,10 -ulaz,izlaz i ranziranje teretnih vlakova Ulaz teretnog iz pravca Vinkovaca na 8 kolosijek s astronomskih 10 na sat... Izlaz s 8 kolosijeka prema Belgradu Pogled na Šid s Beogradske strane Pogled u pravcu Hrvatske sa 9 kolosijeka Quote
Simplon Express Posted November 18, 2009 Author Posted November 18, 2009 A sada,povratak u željezničku metropolu brzim prugama Hrvatske Granični sekcionar na državnoj granici u kilometru 121+950. Tada je počela jaka kiša,pa fali slika do Đeletovaca...Da nam Erraser ne bude tužan,evo dvije slike Tovarnika od prije godinu dana,prije svih remonata i ostalog kopanja... Tovarnik,pogled prema Vinkovcima... Nastavljam s aktualnim slikama...Ulaz u Đeletovce.. Đeletovci Premješteni perončići Đeletovaca... Skretnica preko koje će brzina u skretanje biti veća od brzina većine otvorenih pruga u Hrvatskoj.. Quote
Simplon Express Posted November 18, 2009 Author Posted November 18, 2009 Izolirani preklop kolodvora Đeletovci lijep pogled na vanjsko kabliranje pruge...al me sve više strah,što će se desiti kad lokalna seoska mafija i ostali đabalebaroši skuže izvor lake zarade na prodaji kablova...bit će sranja.. joj,kad uskoro ovuda proletim sa 160...lišće će opasti i prije jeseni... mali mostić stajalište Orolik stajalište Slakovci nadam se da će i ova krivina biti sa 160...nisam optimista,al bar sa 140... Quote
ivog Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Simpon s kolko će se ić preko tih novih skretnica u skretanje? Quote
Simplon Express Posted November 19, 2009 Author Posted November 19, 2009 Jankovci Premješteni peroni u pravcu zapada...ajd,možda će im karta biti jeftinija,pošto je kraći prijevozni put do Vinkovaca... najveći uspon na dionici..iznosi 6 promila...gadno za savladat.. cesta Vinkovci-Tovarnik Mirkovci,stajalište.. Quote
Simplon Express Posted November 19, 2009 Author Posted November 19, 2009 približavanje predsignalu Vinkovaca grada predsignal pražnjenje pepeljare...još malo neću imati šta ispraznit,jer neću stić popušit jedan cigar od Šida do Vinkovaca Ulazni signal...s lijeva napada brčanska pruga... zadnja krivina Vinkulja...Erraseeeer daaaaj smjenuuu... THE END Quote
Toma Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Prebacio sam raspravu o brzini na skretnicama u 'Infrastrukturu' - preglednije je tako... http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=10590 pozdrav toma Quote Three Blind Mice
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.